Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ?

Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 14:10 #134821

I anledning af at der pt via Tv og udsendelserne Sjæl og Videnskab
berøres emnet: har vi en 6.sans ? ,

kunne det være interessant at høre, om der er nogle her inde på
forummet, som er sikre på at eje en 6. sans og gerne med nogle
eksempler.

Ligeledes har nogle telepatiske evner..enten som modtager eller afsender, som det også ville være sjovt at høre om.

k.h. Kunigunde
Sidste redigering: 01/29/2011 14:13 af kunigunde.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 15:16 #134824

Admit that you block intuitive guidens

Kære Kunigunde, apropos den 6. sans

Jeg tillader mig i al ydmyghed, at stille et provokerende tillægsspørgsmål:

Hvem vil indrømme de blokerer for beskedder som forandrer deres væren ?
Sidste redigering: 01/29/2011 15:21 af Massimo.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 15:32 #134825

Kære kunikunde, alle har evner og mulighederne, for begge dele, der er nok en del øvelser og indsigter der skal integreres, det ligger frit for enhver at udvikle evnerne, hver har sin måde at komme dertil.

tjalton.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 16:53 #134829

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Ja svaret er ligetil :

Jeg har altid i det her liv kunnet telepatere med Mestre og udenjordiske venner fra bl.a. Andromeda og GFL.

Jeg kan huske da jeg gik i skole så forstod jeg ikke at når jeg svarede via telepati på lærerens spørgsmål blev det ikke anerkendt og jeg fandt senere ud af at det kun var ganske få mennesker på Jorden som kunne telepatere dengang i 1960erne, så jeg sendte en masse svar uden at der var en modtager.

Det er jo primitivt at bruge talen i sin kommunikation og er en ting som man kun bruger i primitive 3D samfund bl.a. på Jorden.

Nu efter år 2000 her på Jorden er vi gået ind i en hurtig udvikling og ascension in full body op i 5D, det betyder at alle mennesker på Jorden med tiden får indbygget et telepaticenter i hjernen.

En 6. sans er bare et udtryk at have en glimrende intuition som man opnår når man er inde på Indvielsesvejen >>>> intuition er den højere form for clairvoyance da man her benytter sig af selv at hente sine informationer istedet for den lavere astrale clairvoyance som er afhængig af ånder og guider i den åndelige verden d.v.s. andenhåndsoplysninger.

Ja jeg er født med intuition og telepati så for mig er det hele naturligt, mange har spurgt mig hvordan jeg kan vide om jeg ser en UFO eller et stjerneskib, det kan jeg fordi jeg er i telepatisk kontakt med stjerneskibet hvis det omhandler mig og mit virke på Jorden.

Igennem den globale ascension som foregår nu vil alle blive clairvoyanter og intuitive med tiden og alle vil lære at telepatere med tiden.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sidste redigering: 01/29/2011 16:56 af Fillip.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 16:59 #134830

Admit that you block intuitive guidens

skriver du, Massimo

er det er sætning, der er taget ud af en anden sammenhæng ?
for..
jeg forstår faktisk ikke hvad du mener med spørgsmålet om hvem, der vil indrømme at blokere for beskeder , der forandrer ens væren.

Det må du altså gerne skære ud i pap for mig.

Kunigunde
sprgsmlstegn-20110129.jpg

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 19:08 #134832

Jeg har den mening, at folk man kender, knytter man bånd til, det kan være familie, venner, bekendte, folk man taler i tlf med, skriver med, osv, og på en eller anden måde, så oplever jeg også en form for telepati, når jeg en dag fx tænker på en ven, så render jeg pludselig ind i ham/hende i byen, eller der kommer et opkald på tlf. efter man har tænkt på en person. Det synes jeg er fascinerende, og derfor MÅ der være noget "i luften" som ingen kan se, af den slags evner. Mennesket har mange fantastiske sanser, men jeg tror ikke på at vi kan administrere dem så godt, som man ser man kan gøre det på film - fx med psykiske evner. Virkeligheden er lidt mere formløs end den film-sandheden vi ser - fx som i The X-Men, og andre superheltefilm, hvor der er mange figurer der har de mest utrolige evner. Men én ting skinner altid igennem og nærmest overskygger alle andre overjordiske evner, og det er den 6. sans - intuitionen. Er man et menneske i balance, og har fintunet sine psykiske evner, baseret på visdom, erfaring, ja så er man jo godt på vej. Men vejen frem, er bestemt ikke nem, hvis man skal genfinde tabte psykiske evner.

Jeg har selv oplevet "forudanelser" hvad angår nære familiemedlemmer, og venner, og kan ofte "læse" folk når jeg træder ind i et rum. Det er der ikke så meget overnaturligt i, fordi det er en del af de naturlige evner vi har som mennesker. Men det er evner der fintunes og vedligeholdes, når man lever et sted, hvor man udsættes for meget psykisk eller fysisk smerte - hvis man enten er født ind i en socialt dårligt stillet familie, eller på anden måde ødelægges psykisk af andre forhold igennem livet. Der kan være mange måder det kan ske på. Men helt sikkert er det, at ALLE har en sans som vi ikke kan måle eller veje konkret - vi ved bare at vi har evnen til at kunne finde ud af hvad der foregår et sted hvor vi er fx her og nu.

Lever man et trygt eller beskyttet liv, så udvikler man heller ikke psykiske evner - den slags opnår man kun hvis man er et socialt menneske, der er ude at opleve verden, og møder andre mennesker - og får erfaringer den vej. Erfaringer er gode at have - især når det er mod andre mennesker.

Telepati er jo en sær størrelse, fordi vi jo også er udstyret med en kropssprog-sans - vi er i stand til at "læse" om et menneske er i godt eller dårligt humør, vi kan høre det på stemmen, hvis vi ikke kan se dem man snakker med (fx i tlf.) eller selv hvis man skriver til hinanden - digitalt, eller på brev med håndskrift, osv...

Men direkte telepati, hvor man påstår man kan læse(høre) andres tanker, er jeg lidt i tvivl over, men det er jo derfor det er spændende at lave forsøg baseret på den slags teorier om, at vi kan mere end hvad vi lader til at kunne. Der er jo kun én måde at finde ud af om man kan det, man snakker om, eller ej. Og det er jo at gøre det (bevise det).

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 20:34 #134834

Hej Kunigunde, better late than never

Har lige set dit spørgsmål til mig og vender tilbage med et uddybende svar i morgen

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 21:31 #134840

Jo, mulighederne for både 6.sans/intuition, samt telepati er til stede, men langt fra alle har opdaget det i praksis.

Selv har jeg en ret god intuition, som nogle gange har hjulpet mig i bekendtskab med andre mennesker, men den kan da også af og til være ubehagelig.
Dette med at vide hvem, der er i telefonen, inden røret er løftet,
har jeg prøvet utallige gange, og engang endda med en person, jeg ikke havde haft kontakt med i månedsvis.

Min første oplevelse med telepati var i de unge år som nygift.
Jeg fortalte min mand, at jeg havde drømt om min fætter fra København, og at han stod og lænede sig op ad et skab i mine forældres lejlighed.
Det underlige var, at jeg ikke havde haft kontakt med min fætter i
10 år..havde blot hørt, at han arbejdede i Grønland, men jeg tænkte aldrig på ham.
Så skete der det 2 dage efter. jeg kom hjem fra arbejde, at jeg kiggede ud af vinduet til mine forældres opgang på den anden side af gaden ..
og der stod der en mand og lænede sig om ad en gesims.
Hov, han lignede min fætter..men nej, det kunne jo ikke passe.
Ikke desto mindre ringede det på min dør kort efter, og uden for stod minsandten min fætter.
Han var med sit firma udstationeret i en naboby og havde tænkt på os for at aflægge os et besøg.
Ingen tvivl om at hans tanker om sit forehavende blev transporteret til mig i drømmen, for i drømme er man faktisk mest modtagelig ( har jeg læst ).
Har også læst at afsendte tanker kan være op til 2 dage undervejs,
og det er sandelig forunderligt at forestille sig dem suse rundt
der ude i æteren, inden modtageren er modtagelig.

For år tilbage oversatte jeg engelske tekster til et blad, der
handlede om det paranormale.
De var fra det Rosemkreuziske Universitet i Californien, hvor de netop forsker i paranormale fænomener, og procentdelen af de positive resultater lå meget højt.
For mig er der ingen tvivl om, at telepati eksisterer.

Nogle er født med de evner, mens andre måske kan optræne dem,
men jeg tror, at de fleste der oplever det, er sensitive mennesker.

k.h. Kunigunde
Sidste redigering: 01/29/2011 21:39 af kunigunde.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/29/2011 21:44 #134841

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Ja som jeg ser Massimos svar betyder det at man før man er på Indvielsesvejen har så stort et ego som overdøver alt, så man ikke synes man har nogen evner.

Først når man er indviet træder egoet tilbage og sjælen træder frem og senere ånden >>>> nu opstår det GUDDOMMELIGE menneske med guddommelige evner fri for den todelte verdens begrænsninger i 3D.

Og nu er man intuitiv fra hjertet som nu styrer hjernen og telepati er blot noget vi stjernefolk har taget med til Jorden og som vi nu lærer mennesker at bruge i fremtiden.

Så derfor når man begynder at blive GUDEmenneske igen så er man ikke længere spørge Jørgen, nej man finder selv forklaringerne via sit eget øvre selv og intuitionen.

Det der med at folk siger de er noget så intuitive passer slet ikke, de er det meget sjældent i få tilfælde inden de når til Indvielserne.

Efter man er kommet ind på Indvielsesvejen er man intuitiv 24 timer i døgnet og er multiclairvoyant da hele ens højtvibrerende apparat er tændt hele tiden af Kundalinienergien og ascension energien.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sidste redigering: 01/29/2011 21:45 af Fillip.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 11:22 #134847

Tak til Fillip for respons, og som skriver:

"Det er jo primitivt at bruge talen i sin kommunikation og er en ting som man kun bruger i primitive 3D samfund bl.a. på Jorden."
--------
Må indrømme at jeg studser over denne udtalelse -
er det ikke ret nedladende at omtale vores liv på kloden som primitivt pga talens brug ?

Endvidere kan jeg da mene, at en erhvervet god intuition vil ligge latent..men er ikke ofte udsat for udfordringer, ligesåvel som, at man ikke kan bedømme andres intuition med henblik på indvielsesveje,
da ingen kan kende andres veje, så den analyse snerper hen ad at dømme andre, hvilket ikke er vores opgave.

...og vi kan jo ikke alle være stjernemennesker og vil derfor spørge: HVORDAN hjælper stjernemennesker helt KONKRET andre med
at benytte sig af telepati ? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.

Et par søndags-tanker
fra Kunigunde
Sidste redigering: 01/30/2011 11:26 af kunigunde.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 13:40 #134855

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Ja Kirsten svarene på det du spørger om ligger ligefor og meget logisk :

Tale er primitivt som kun foregår i de primitive udviklings dimensioner 1-3(4)

fra 5 dimension og opefter bruges kun telepati !!!

Og intuitionen ligger ikke som sådan latent i alle (den ligger i dvale) før der bliver åbnet når man kommer ind på Invielsesvejen, der kan være nogle få som bliver født ned med claivoyante evner og som er lavere clairvoyante d.v.s. astrale clairvoyante.

Det har med at gøre at menneskene på Jorden kun har haft 2 DNA strenge bygget og kun har 7 chakraer, når de sidste 10 DNA strenge bygges, samt de sidste 5 chakraer bygges og cellerne i kroppen fornyes under ascensionprocessen som er startet af nu udvikles mennesket in full body op i 5 dimension.

Så tingene hænger sammen !!! = en stor sandhed

Men klart at man et stykke før man når ind på Indvielsesvejen er i en glidende udvikling og her kan man godt være intuitiv sporadisk eller i mindre grad >>>> alt udvikling er glidende !!!

Sandhedsværdien af intuitionen er først rigtigt god ved 3. indvielse !!! for her er man sjæls og åndsstyret og personligheden arbejder nu helt for sjælen og ånden >>> egoet brændes og renses ved 4. indvielse og man er kosmisk bevidst allerede fra 3. indvielse d.v.s. man tænker GUDs tanker og har kosmisk intelligens m.v.

Intuitionen er helt i top ved 4. og 5. indvielse.

Det er og bliver et faktum at intuitionen først tændes via et åbnet og renset hjertechakra ved 1. indvielse !!!

Efter 1. indvielse er spørge Jørgen død !!! her henter man selv alle oplysninger og er esoterisk intelligent hele tiden.

Og hvordan har stjernefolkene hjulpet Jordboerne gennem tusinder af år ???

Det har via deres indre udstråling som stråler så kraftigt ud at menneskenes chakraer og indre legemer påvirkes så vibrationerne og frekvensen stiger gradvist d.v.s. det er alså den kraftige afsmitning og direkte påvirkning af jordboernes indre legemer der gør at jordboerne har lært alting på rekordtid.

Alle de tekniske landvindinger der gør at menneskene på Jorden er der hvor de er lige nu er skabt af stjernefolk i inkarnation.

derfor >>>>>>>>>>>>>>>

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sidste redigering: 01/30/2011 13:56 af Fillip.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 14:13 #134856

• zenia
  • IKKE ONLINE
Kære Filip:
Mon du har fortalt det allerede ... eller hvis du har, vil du så gentage det her:

"Hvor mange indvielser har du ???"

Nok et tåbeligt spørgsmål, men måske kan det alligevel trænge til et svar?

k.h.
Zenia

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 14:48 #134860

Admit you block intuitive guidance

- når sandheden er ilde hørt

Som lovet vil jeg her uddybe, hvorfor nogen mere eller mindre bevidst blokerer for beskedder der
forandrer deres væren. Fillip fanger det fundmentale i mit indlæg og skriver i vendinger om egoet
der kan opfattes som fordømmende. Apropos fordømmelse, angsten for ydmygelse er indirekte
medvirkende til blokeringer af vores højere bevidsthed. Før man kommer til indvielsevejen, bliver
man på mange måder konfronteret med denne angst. Det er ikke tilfældigt, at mennesker i dag
lider af stresstilstande (symptomer og sygdomme) der har sine rødder i angsten for ydmygelse.

Vi lever i en tid, der handler om "hvad de andre siger". Derfor medvirker vores forfængelighed og stolthed som mystikeren Teresa af Avila i 1500 tallet kaldte for reptiler, til både bevidste og ubevidste stress tilstande i sind, krop og ånd. Det er ikke tilfældigt, mennesker 500 år senere lider af ubalancer på alle mulige planer. Alle gør deres bedste for at følge med omgivelsernes krav og forventninger, for at høre til, for ikke at blive afvist. Og vi har gjort det så længe, at de fleste reagerer instinktivt på forandringer som truer deres væren. Det er nu vi skal gøre op med århundredes levefejl eller fejlopfattelse, og stile efter Den ny tids integritet.. www.chiron.dk/PROFIL.htm
Sidste redigering: 01/30/2011 14:56 af Massimo.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 14:55 #134861

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Hej Zenia

Nu er det sådan at når man er åndeligt udviklet og er udefrakommende fra stjernerne (Andromeda) så flager man ikke med sin åndelige udvikling som et statussymbol

Man flager kun med egoudfoldelser såsom titler og rang indefor militæret og på Universiteter m.v. på Jorden i den lavere 3D

Når man bevæger sig væk fra Jorden ses ens åndelige udvikling og status på det LYS man giver fra sig og via det store Kristushjerte man har og ud af disse indtryk respekteres man naturligt. = min verden

Derfor hverken kan jeg eller vil jeg sige noget her om min egen status på udviklingslinien da jeg under ingen omstændigheder vil yppe til kiv i et jordisk egoudfoldelses show.

Jeg har ganske få personer bl.a. Uffe som jeg kan snakke helt naturligt med om disse ting.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 15:11 #134862

Fillip skrev:
Alle de tekniske landvindinger der gør at menneskene på Jorden er der hvor de er lige nu er skabt af stjernefolk i inkarnation.

derfor >>>>>>>>>>>>>>>

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jeg synes at de kunne gøre et meget bedre job!

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 15:18 #134863

Massimo, det virker bare lidt mærkeligt at mennesker der påstår de samarbejder med aliens, engle, guder og hvem ellers, stadig ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt - bare se på den katolske kirke, og mange andre steder, hvor folk manipuleres med på grund af deres naive tro på en større universel helhed. Det lyder smukt alt sammen, men jeg synes stadig jeg mangler at kunne se hvad alle engle, aliens og guder i virkeligheden gør ved Jorden!

Jeg oplever mange spirituelle mennesker som blokerede, og det er jeg ikke den eneste der synes - og forklaringen er simpel: De flygter fra den virkelige verden, ind i en fantasiverden, og det er kun et fåtal som vitterligt har fornuften med sig. Ikke dermed sagt, at jeg anklager alle her for at være lukkede, men måske er der noget om snakken. Fordi der jo altid snakkes om, at vi er lukket for tidligere psykiske evner - evner som vi havde før vi blev civiliserede. (de ukendte sanser og andre talenter)

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 16:10 #134866

• zenia
  • IKKE ONLINE
Tak Filip - det har jeg forståelse for ... og kan kun sige, at jeg egentlig fortrød mit spørgsmål så snart jeg havde sendt det afsted. ... Det var (vist) blot utidig nysgerrighed, som fik mig til at stille det ... og måske iblandet lidt utålmodighed fra min side.

m.v.h.
Zenia

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 16:57 #134867

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Ja jeg hører lidt baggrundsstøj omkring at Jordens udvikling kunne være meget bedre og heri ligger så en kritik af stjernefolkene som har gjort Jorden til teknisk hvad den er nu på rekordtid d.v.s. på under 100 år.

I mine øjne en fantastisk bedrift !!!!!!!!!!

Ydermere har de inkarnerede stjernefolk gjort det så godt rent teknisk at der opstod en ubalance på Jorden og udviklingen måtte bremses da man fra åndelig side kunne iagtage at Jorden var kommet for langt foran rent teknisk i forhold til den åndelige udvikling.

Man kunne ikke lade Jordens mennesker få lov til at flyve ud i Universet med så meget primitiv opførsel i sig og så meget ego, da dette ville bringe Galaktiske krige med sig og stor lidelse og skade på Galaksen her. Derfor måtte man (GFL) bremse den tekniske udvikling efter 2. verdenskrig og opløse de aliancer som var ingået mellem USA/USSR og de små grå fra 3D.

Denne ubalance forsøger man nu på at rette op på via de meget stærke ascension-energier som tilflyder Jorden efter årtusindskiftet og som vil escalere frem mod at hele Jorden med indbo vil assendere op i 5D.

ja lige lidt forklaring på de misforståelser jeg læste.

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 17:42 #134869

Fillip, hvis du hentyder til det jeg skriver til dig, så ville det ikke gøre noget, hvis det er mig du svarer - og undlader at kalde det jeg skriver for "baggrundsstøj", osv...

Hvordan kan man misforstå noget som ikke eksisterer eller kan bevises? Vores sanser og det, vi indeholder, kan misforstås og misfortolkes frit, som det jo gøres efter behag nærmest, af folk, der ikke ønsker at se den rigtige virkelighed i øjnene - eller også er det bare lidt baggrundsstøj jeg hører og læser rundt omkring som jeg misforstår...hvem ved? Og undskyld på forhånd min retorik!

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 21:20 #134870

Mickey,

mit indlæg var alene et svar til Kunigunde - ikke til debat
Sidste redigering: 01/30/2011 21:25 af Massimo.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 21:55 #134871

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Massimo jeg er helt enig i dit svar til Kirsten !

er man lukket og uden indvielse forstår man ikke et pluk af hvad stjernefolk snakker om !

men man skal samtidig huske på at det jo er her i den lukkede ikke indviede verden erfaringerne fås så indvielse kan ske !!!

så alting hænger sammen som led i en kæde = logik

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sidste redigering: 01/30/2011 21:56 af Fillip.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 22:59 #134872

Massimo skrev:

Mickey,

mit indlæg var alene et svar til Kunigunde - ikke til debat

Husk at skriv at du ikke ønsker svar på dit indlæg så...Det er altså et debatforum, hvis det skulle have gået din næse forbi

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 23:06 #134873

Fillip skrev:
Massimo jeg er helt enig i dit svar til Kirsten !

er man lukket og uden indvielse forstår man ikke et pluk af hvad stjernefolk snakker om !

men man skal samtidig huske på at det jo er her i den lukkede ikke indviede verden erfaringerne fås så indvielse kan ske !!!

så alting hænger sammen som led i en kæde = logik

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Det passer jo ikke. Kan man forklare sig på en ordentlig måde, hvad der opleves under en indvielse, så er der vel stadig en god chance for at os almindelige mennesker, også kan følge med? Men indforstået snak, er ikke det samme som at vide mere end alle andre, vel?

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/30/2011 23:06 #134874

Jeg har altid kunne mærke andre menneskers energi (empati), hvilket tidligere fik mig til at fremstå som en usikker person. Men efter en lang proces med fokus på personlig udvikling - både mentalt og spirituelt, har jeg lært meget. I læringsprocessen har jeg bl.a. prøvet at helbrede en person med feber, ved at sygdommen blev absorberet igennem min egen krop, dog uden ubehag - blot en varmeudvikling. Jeg var symptomfri et par timer senere. Og jeg har prøvet at blive beruset, ved blot at være i nærheden af en påvirket person. Ingen af disse tilfælde var bevidste handlinger. Det skete bare.

I min hverdag oplever jeg ofte min energimæssige påvirkning af mine omgivelser. Det sker bl.a. ved, at negativt stemte mennesker simpelthen ikke kan holde ud af at være i nærheden af min energi. De går og kommer simpelthen ikke igen. Jeg oplever derimod også, at positivt stemte mennesker får en umiddelbar lyst til at åbne op omkring meget personlige ting, når jeg er på enmandshånd med dem. Nogle gange som noget af den allerførste udveksling af ord.

Jeg har dog ikke behov for at få det bekræftet. Jeg ønsker blot at gøre mit bedste i Guds ånd for det fælles gode. Og jeg tror det er sådan det virker. Det er derfor, at de videnskabeligt mindede mennesker kan sidde fra nu af og til evighed og grave efter beviser.

For det fantastiske ved Gud, i relation til skæbnen, er, at vi alle har vores vej. Han rummer os alle. Så disse evner; der synes virkelige for dem, som processen vedrører - kan ej bevises for de nysgerrige, der ikke har relevans for processen.
På den måde opstår to simultane virkeligheder, så hvert enkelt menneske får en sandhedsfølelse, der stemmer overens med deres sjælelige proces.

Derfor forholder jeg mig også ganske roligt til omtalen af aliens og andre af de væsener, som jeg aldrig selv har mødt. Jeg behøver ikke at tro på dem, eller søge bekræftelse af dem igennem andre. Det har jo tilsyneladende ingen relevans for min tilværelse.

For at slutte af i relation til telepati, som jo var hovedvægten af Kirstens indlæg, vil jeg foreslå tvivlerne at udleve dette: Kombiner fuldstændig stilhed og nærvær så længe du magter. Der findes sandheden; om telepati eksisterer.
Sidste redigering: 01/30/2011 23:08 af Morgenfilosoffen.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/31/2011 13:28 #134879

Mickey, hvorfor læser du mine indlæg på tråden som en hvis herre læser bibelen ?

Når jeg skriver "som lovet vil jeg give et uddybende svar", så læs svaret og prøv at forstå i stedet
for, at blokere for budskaberne. Mine erfaringer som healer og homøopatisk behandler er ikke til
debat. Er der noget i mit skriv som tiltaler dig, så vær åben. Er der ikke noget, så vær rummelig.
Sidste redigering: 01/31/2011 13:35 af Massimo.
  • Side:
  • 1
  • 2