Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ?

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/31/2011 14:03 #134880

Hej Fillip

du skrev:

" nu er man intuitiv fra hjertet som nu styrer hjernen og telepati er blot noget vi stjernefolk har taget med til Jorden og som vi nu lærer mennesker at bruge i fremtiden."
----------
Tak for oplysningen omkring mange vigtige landvindinger, som stjernefolket har gennemført -

Det har vi hørt så tit, men det er at gå uden om mit spørgsmål:
HVORDAN lærer stjernefolket andre mennesker at bruge telepati?

Du taler om udstråling og afsmitning..vil det så sige, at man skal omgive sig med stjernefolk for derigennem at få en slags kursus ?

spørger
Kunigunde

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/31/2011 14:11 #134881

Til Massimo

Tak for din respons og forklaring om mekanismer som angst ..o.s.v.

men, jeg har ikke været ude efter nogle dybere forståëlser for
den 6.sans eller telepatiens væsen som sådan -

Ville blot høre om menneskers erfaringer omkring disse ting , samt eksempler, der bestyrker anerkendelsen af fænomenerne.
Indtil nu er jeg den eneste, der har fremført et eksempel.

k.h. Kunigunde

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/31/2011 16:21 #134886

• Fillip
  • IKKE ONLINE
Ja men kæreste Kirsten du er jo omgivet af stjernefolk hele tiden !

Vidste du ikke at 3. og 4. indviede stjernefolks auraer dækker lande og endda kontinenter ????

Når man har et helt lands befolkning inde i sin aura så afsmitter det så det batter energimæsigt så menneskene kan tage indvielserne og ascension meget meget hurtigere, men samtidig escalerer erfaringsdannelsen så erfaringerne stadig ligger til grund for folks indvielse.

Alt escalerer nu >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ved du ikke at der er noget der hedder folkesjælen i et land ???

Folkesjælen er en fælles landesjæl som bl.a. har et karmaregnskab som staten har pådraget sig via krig eller andre uretfærdigheder begået af en stat.

Vidste du heller ikke at f.eks. folkesjælen i Skåne Halland og Blekinge ikke er refærdigjort endnu og at der her ligger en masse følelser og uretfærdigheder begået af svenskerne og danskerne >>>> disse ting vil blive udlignet i en stor forbrødring senere og Danmark vil få chancen at få de tabte provinser tilbage for derefter at lave et fælles Norden m.v.

lige lidt information.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sidste redigering: 01/31/2011 16:22 af Fillip.

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/31/2011 17:24 #134887

Massimo skrev:
Admit you block intuitive guidance

Mickey, hvorfor læser du mine indlæg på tråden som en hvis herre læser bibelen ?

Når jeg skriver "som lovet vil jeg give et uddybende svar", så læs svaret og prøv at forstå i stedet
for, at blokere for budskaberne. Mine erfaringer som healer og homøopatisk behandler er ikke til
debat. Er der noget i mit skriv som tiltaler dig, så vær åben. Er der ikke noget, så vær rummelig.

Nu var det altså heller ikke dig personligt (dine erfaringer som healer og homøopat???) jeg kommenterede, men det som jeg skrev til dig, som du kommenterede Kunigunde på. Læs det igen hvis du er i tvivl. Jeg svarer på det jeg har lyst til (fordi det nu er en åben debat), når du åbenbart ikke har lyst til at få opmærksomhed fra min side, så må du jo bare skrive personligt til mig, så klarer vi den der i stedet for på tråden, ok?

Sv: Har du en 6.sans ? eller bekræfter telepati ? 01/31/2011 20:19 #134890

• kik in
  • IKKE ONLINE

Spiritual exercises lacking in love for God are like fruits without juice.....
  • Side:
  • 1
  • 2