Her spørges om man kan svare ja til mindst 3 af følgende 12 udsagn. Jeg kan svare ja på 11-12 af dem!!!

Ergo skulle man tro, at jeg ER Indigo.
1. Ja, stod det til mig skulle der ikke være regler. Regler anser jeg som tyranni og frihedsberøvelse. Hvis karmaloven er en realitet, kan vi jo godt droppe politi og retssamfund. Karma´en skal nok sørge for at ydre retfærdighed. Det mener jeg ej heller at vi mennesker er egnede til at gøre. Altså at ophøje os selv til dommere. Derfor er jeg for at afskaffe politi og retsvæsen.

Dette er dog idealistisk set. For i praksis er jeg klar over, at det nok er svært at gennemføre. Men Martinus mente jo, at på sigt vil menneskeheden ikke have brug for politi og retsvæsen....
2. Ja, jeg er nok lidt utålmodig på visse områder. Jeg vil gerne se resultater hurtigt.
3. Korrekt. Jeg betragter mig selv som min egen eneste autoritet. Jeg har ikke behov for at andre skal diktere noget for mig, hvilket skyldes at jeg godt ved inderst inde hvad der er rigtigt eller forkert. Jeg har haft et par konflikter med autoriteter gennem årene, fordi jeg er ret rebelsk overfor autoriteter, der tror de kan bestemme over mig.

Engang styrtede jeg ned på nærmeste politistation og klagede højlydt over en betjent, som havde formastet sig til at skælde mig ud over, at jeg på cykel kørte overfor rødt i et T-kryds, hvor der
ingen trafik var. Den slags tyranni accepterer jeg altså ikke.
4. Ja, jeg gider ikke sociale sammenkomster med mennesker, jeg ikke føler jeg har noget at tale med om. Derfor orker jeg ikke hverken barer eller diskoteker. Derimod nyder jeg at sidde og konversere med mennesker, der står mig nært eller som jeg finder åndeligt spændende.
5. Præcist. Jeg har derfor ikke brug for en autoritet som en religion eller en politibetjent for at fortælle mig, hvad jeg må eller ikke må. Og hvis jeg gør noget forkert, så siger min indre samvittighed mig det altid. Jeg laver også fejl, men jeg ved udmærket godt, når det sker og behøver ikke have andre til at gokke mig oven i hovedet.
6. Jeg har et par allergier, ja. Og jeg hader f.eks. trafikos og trafikstøj.
7. Jeg har altid været opfattet som ham den sære. ALTID. Selv mine nærmeste synes jeg er sær. DERFOR føler jeg mig bestemt som en alien.

Jeg sætter dog pris på at være sær. Fordi det viser, at jeg er 100% mig selv og ikke bare en kopi af alle de andre.

Det er også sådan, at jeg er typen, ALLE altid husker. Fordi jeg er så meget anderledes end de andre. F.eks. er det meget sjovt, at selvom jeg som skoledreng skiftede skole flere gange, så kan ALLE klassekammerater, jeg har mødt sidenhen, altid huske mig. Derimod er det langt fra altid, at jeg kan huske dem.
8. Har i hvert fald tidligere været sandt. Med tiden er jeg dog blevet mere rolig, men ja, jeg har da boet flere forskellige steder i landet og har aldrig haft samme job mere end 4 år. Som barn gik jeg på 4 forskellige skoler i løbet af 10 år.
9. Ja, jeg har nok lidt svært ved at føle mig rigtigt hjemme noget sted. Der er ikke et sted i Danmark, jeg føler mig 100% hjemme. Jeg kan ikke påstå, at der er én by, jeg betragter som min hjemby. Jeg har nu heller ikke boet noget sted mere end 12-13 år ad gangen.
10. Har nu ingen åbenlyse psykiske evner. Men jeg mener selv at have en fin intuition og evne til at gennemskue folk.
11. Ja, jeg skiftede som sagt skole ret ofte og havde kun et par rigtige venner som barn. Det er typisk for vi aliens.

Jeg er sandsynligvis den eneste i hele min fødebys historie, som har gået på samtlige byens skoler. Jeg har i hvert fald ikke hørt om andre. Det siger lidt om min rodløshed (vi aliens føler os jo ikke rigtigt hjemme, uanset hvor vi er, da vi ikke hører til her

).
12. Absolut. Jeg gider ikke bare være en fabriksarbejder, der arbejder som slave for andre. Jeg vil ændre verden. Har aldrig kunnet finde mig til rette i samme job ret længe ad gangen, fordi det der 8-16 job-halløj keder mig usigeligt.

Dette er ikke sagt i mangel på respekt for f.eks. fabriksarbejdere. Blot er det en konstatering af, at jeg finder det som formålsløst i det store billede at stå og knokle fra morgen til aften hele livet på en fabrik. Ja, jeg ved, at nogle er tvunget til det for at overleve. Men det gør det jo ikke mindre trist....