Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Indigo children: Er de aliens?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Indigo children: Er de aliens?

Indigo children: Er de aliens? 12/26/2016 22:41 #159454

• mondogobbo
Jeg stødte på noget kaldet Indigo Children. I stedet for at jeg selv forklarer det dårligt, kan I læse om det her:

en.wikipedia.org/wiki/Indigo_children

For de, der ikke gider følge linket, kan jeg her kort opridse de karaktertræk, som Indigo Children typisk sættes i forbindelse med:

Claimed characteristics

Descriptions of indigo children include that they:
Are empathic, curious, and strong-willed
Are often perceived by friends and family as being strange
Possess a clear sense of self-definition and purpose
Show a strong innate subconscious spirituality from early childhood (which, however, does not necessarily imply a direct interest in spiritual or religious areas)
Have a strong feeling of entitlement, or deserving to be here

Other alleged traits include:
High intelligence quotient
Inherent intuitive ability
Resistance to rigid, control-based paradigms of authority

(Jeg mener selv at have de fleste af ovenstående træk, så måske er jeg selv Indigo Child? ...men i øvrigt vil jeg tro, at netop på et spirituelt forum som dette vil der være en del af disse Indigo Children - så lur mig om ovenstående egenskaber ikke passer på en del af I andre? ).

Her ses en illustration af nogle egenskaber, der sættes i forbindelse med Indigo Children:

(Igen kan jeg selv sige ja til stort set alle ovenstående 10 træk. De fleste i udtalt grad og et par af dem DELVIST. F.eks. er det fuldstændigt korrekt, at jeg hader autoriteter og regler og jeg hader også at stå i kø, selvom jeg dog MODVILLIGT indordner mig. Jeg gider heller ikke sociale sammenkomster, medmindre der er en eller to tilstede jeg VIRKELIGT svinger med. Og ja, jeg er også altid blevet set på af andre som en lidt spøjs type. Har ALDRIG passet ind i en større klike og er meget individualistisk, hvilket siges at være typisk for Indigo Children... ...Og primært kan jeg følge det med at ville have at livet skal have en MENING og et FORMÅL. Derfor har jeg altid fundet det meningsløst bare at satse på en karriere og tjene en masse penge. Næh, det er de store ting, jeg går op i. Meningen med livet. Aliens. Hvorfor verden er som den er o.s.v....det med at jagte job og karriere har aldrig sagt mig så meget....hvorfor jeg altid har været meget lidt materialistisk og stræber-agtig )

Er det noget I kender noget til eller har hørt om? Det er en teori, der i grove træk handler om, at der er nogle børn eller mennesker (kan jo også være voksne), der dybest set er en slags hybrider mellem aliens og mennesker. Eller evt. bare er alien-sjæle, der inkarnerer her på jorden. Måske de, som kaldes lysarbejdere af nogle her på Selvet? Eller?

Det hævdes f.eks., at mange mennesker, der har problemer med at tilpasse sig samfundet, kan være Indigo Children eller en slags alien souls/sjæle fra rummet. Dette skulle forklare tilstande som f.eks. ADHD, DAMP, Autisme eller Aspergers Syndrom. Som jo alle er tilstande, hvor folk har en vibrationsfrekvens, der ikke rigtigt passe med omgivelsernes. Det er som om, man føler sig udenfor og ikke helt passer ind. Disse mennesker er f.eks. ekstra sensitive overfor f.eks. lyde, støj, elektromagnetiske impulser o.s.v., hvilket gør at de har svært ved at håndtere mange dagligdagssituationer.

Nu forsøger samfundet jo at sygeliggøre disse mennesker, men måske er der blot tale om, at disse har en anden frekvens end såkaldt almindelige mennesker og derfor bare ikke passer helt ind? F.eks. kan folk med DAMP, ADHD eller Aspergers jo sagtens være mindst lige så intelligente som alle andre, så det er jo ikke fordi de er dummere. Ofte tværtimod. Einstein mentes f.eks. at have lidt af Aspergers Syndrom og helt dum var han vel næppe.

Så er du ADHD, Damp, Autist elller Asperger, er du måske alien?!

Men er der noget om denne teori? Eller er teorien om Indigo Children bare en måde at gøre sig interessant på for folk, der ikke helt passer ind i mængden?

Sidste redigering: 12/26/2016 23:01 af .

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/27/2016 13:55 #159456

• Gray
  • ER ONLINE
Jeg ville ønske, at myten om indigobørn/krystalbørn, var sand. Desværre ser jeg ikke ret meget, til dem i praksis. Jeg tror desværre, at det blot er en myte, og at der ikke er nogle indigo børn på vej. Hvis der virkeligt var en masse indigobørn, på vej så ville det fryde mig, for så var jeg ikke, så alene mere. Jeg tror ikke, at du skal forvente, af finde indigobørn her på "selvet", for her er ikke ret højt til loftet, og skulle de aligevel forvilde sig her ind, vil de hurtigt forlade "selvet" igen, for de vil ikke kunne holde alle de undercover satanister ud, for de vil nemlig hurtigt opdage stanken af svovl, her på selvet.
Sidste redigering: 12/27/2016 14:02 af Gray.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/27/2016 16:15 #159457

• mondogobbo
Gray skrev:
Jeg ville ønske, at myten om indigobørn/krystalbørn, var sand.

Så vidt jeg forstår det skelner man også mellem Indigobørn og krystalbørn. Indigobørn skulle primært være født fra 60´erne og frem til ca. 1987, mens krystalbørn primært er født efter 1992. Så derfor skulle der IKKE være en masse Indigobørn på vej. Men måske krystalbørn?

Krystalbørn er dog stadig så unge (født efter 1992), at det måske er deres ungdom der gør, at vi endnu ikke har bemærket dem så meget. Men Indigobørnene burde vi have lagt mærke til, hvis de findes, vil jeg medgive.

Gray skrev:
Desværre ser jeg ikke ret meget, til dem i praksis. Jeg tror desværre, at det blot er en myte, og at der ikke er nogle indigo børn på vej.

Jeg spurgte også mest ind til teorien af nysgerrighed. Jeg er slet ikke sikker på selv, at det er andet end en myte. Omvendt kan jeg genkende en del af disse træk ved mig selv og også ved et par andre, jeg kender. Så derfor fornemmer jeg, at det måske alligevel er andet end blot en myte. Du antyder jo sådan set også indirekte, at du selv har en del af disse træk, Gray.

Gray skrev:
Hvis der virkeligt var en masse indigobørn, på vej så ville det fryde mig, for så var jeg ikke, så alene mere.

Det er her, du indirekte siger, at du selv er et Indigobarn. Jeg tror måske også jeg kan være det, da 90% af "symptomerne" passer på mig. Men det kan også være, jeg bare ubevidst gerne VIL være speciel og derfor bare bilder mig ind, at jeg er en sådan.

Jeg bider dog mærke i, at disse børn kædes sammen med folk, der har autisme, aspergers, ADHD, Damp o.s.v. Og det er jo påfaldende, at der netop i disse år er så ekstremt mange unge mennesker med disse diagnoser....

De få unge, jeg har mødt, som har haft ADHD, Asperger o.s.v., har jeg faktisk lagt mærke til generelt var meget sensitive og fintfølende. Det virker på mig, at disse unge har en højere vibration end almindelige mennesker. Derfor afviser jeg ikke, at de kan være starseed/stjernemennesker. De er ofte mere tolerante og rummelige end andre mennesker.

Jeg ser sådan på det, at det MÅSKE i virkeligheden er folk, der har ADHD, Asperger o.s.v., som er de sunde mennesker. Fordi de har en naturlig forsvarsmekanisme imod lavfrekvente vibrationer. Det er f.eks. derfor Aspergere ikke kan udstå diskoteker og støjende lokaler (lavfrekvente vibrationer).

Gray skrev:
Jeg tror ikke, at du skal forvente, af finde indigobørn her på "selvet", for her er ikke ret højt til loftet, og skulle de alligevel forvilde sig her ind, vil de hurtigt forlade "selvet" igen, for de vil ikke kunne holde alle de undercover satanister ud, for de vil nemlig hurtigt opdage stanken af svovl, her på selvet.

Men vi har dog haft et par stykker herinde, som har hævdet at være stjernemennesker. Det kunne være interessant at høre fra disse, om de selv identificerer sig som Indigobørn eller krystalbørn. Eller bare Starseed/stjernemennesker.

Det, du skriver, med svovlstank, er vist noget der kædes sammen med f.eks reptilians eller dæmonbesættelse. Bl.a. skulle flere af de, der har mødt Hillary, hævde at hun stinker af svovl. Måske fordi hun er reptilian?! Også Obama hævdes at stinke af svovl.

Når du, Gray, siger, at du væmmes ved stanken af svovl, er det måske bare fordi du selv er et Stjernemenneske og derfor naturligt afskyr lavfrekvente vibrationer og dæmoniske entiteter?
Sidste redigering: 12/27/2016 16:34 af .

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/27/2016 19:08 #159458

• Gray
  • ER ONLINE
Det der står på det farvede billede, passer 100% på mig. Der er ingen afvigelser, bortset fra, at der mangler, egenskaber der beskriver Skammerens datter. Teorien om indigobørn, forklare ikke, hvorfor vi er så få, og hvorfor jeg skal helt til nord Jylland (mondogobbo) for, at finde en der minder om mig. Jeg synes virkelig der mangler noget, i den teori. Personligt mener jeg, at det har noget med Mandela effekten at gøre. Jeg tror at de fleste indigobørn, er blevet fjernet, under en dimensions konvertering, og indigobørn teorien er fra før, denne konvertering. Jeg kan for eksempel huske, at jeg mistede min store bror, under en sådan konvertering. De fleste af mine venner, mistede søskende, under denne konvertering. Der blev fjernet mere end 2 miliarder mennesker, under denne konvertering, fra vores planet, og det var ved denne konvertering, at vores planet blev mindre.
Sidste redigering: 12/27/2016 19:12 af Gray.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/27/2016 22:35 #159459

• mondogobbo
Gray skrev:
Det der står på det farvede billede, passer 100% på mig.

Og på mig også stort set 100 procent. Det eneste punkt, hvor jeg har lidt tvivl, er punkt 8, da jeg ikke har åbenlyse psykiske evner. Og DOG, så fornemmer jeg, at jeg har en god intuition og med lidt god vilje kan det også tolkes som en psykisk evne. Jeg er også god til at gennemskue mennesker, synes jeg da selv. Men de øvrige ni punkter kan jeg rigtigt godt identificere mig med.

Gray skrev:
Der er ingen afvigelser, bortset fra, at der mangler, egenskaber der beskriver Skammerens datter.

På én gang fascinerende og skræmmende med en sådan pige. Vi ville vel alle gerne have sådanne evner, men omvendt er det ikke også lidt skræmmende med telepati? Så kan vi alle gå og gennemskue hinandens dybeste tanker? Og nogle gange er det meget rart at kunne have hemmeligheder for andre.

Gray skrev:
Teorien om indigobørn, forklare ikke, hvorfor vi er så få, og hvorfor jeg skal helt til nord Jylland (mondogobbo) for, at finde en der minder om mig.

Mon ikke også der er nogle i Kbh.? Eller er de alle forsvundet på grund af Mandela-effekten?

Apropos Indigo Children, så er 2circles teori, at alien hybrider opstår i forbindelse med alien abductions og at f.eks børn med autisme, aspergers syndrom o.s.v. er resultatet af fejlslagne forsøg på at lave hybrider mellem mennesker og aliens:

Skal jeg tro 2circles og tænke tanken videre, så er Indigo Children måske alien hybrider, hvis mor eller far blev bortført af aliens og genmanipuleret med. Dette kan forklare at Indigo Children føler sig så anderledes i forhold til andre mennesker her på jorden.

Bridget Nielsen hævder selv at være alien hybrid og at være blevet bortført af rumvæsener. Hun har mange pudsige videoer på Youtube. Hvor troværdig hun er, ved jeg dog ikke. Men om ikke andet kan man tage hendes videoer som underholdning:

www.youtube.com/user/TheBridgetNielsen/videos

Her fortæller hun om, at hun blev bortført af aliens som 5-årig :

Noget siger mig dog, at hun lider af Stockholms-syndromet, da hun meget entydigt beskriver aliens som positive. 2circles har flere gange kritiseret hende for at komme med disinformation.

Gray skrev:
Jeg synes virkelig der mangler noget, i den teori. Personligt mener jeg, at det har noget med Mandela effekten at gøre. Jeg tror at de fleste indigobørn, er blevet fjernet, under en dimensions konvertering, og indigobørn teorien er fra før, denne konvertering. Jeg kan for eksempel huske, at jeg mistede min store bror, under en sådan konvertering. De fleste af mine venner, mistede søskende, under denne konvertering. Der blev fjernet mere end 2 miliarder mennesker, under denne konvertering, fra vores planet, og det var ved denne konvertering, at vores planet blev mindre.

Interessant teori. Første gang jeg hørte om Mandela-effekten, syntes jeg den lød langt ude, men jo mere jeg studerer den, jo mere sandsynlig bliver den. Jeg tror den er et faktum og det hele er udmærket forklaret ved hjælp af kvanteteorien og den store kvantecomputer, som jordens videnskabsgenier eksperimenterer med i disse år nede i CERN.

Jeg kender ikke til nære venner eller familie, der er forsvundet sporløst. Men jeg har studset over, at der er nogle personer i periferien af mit liv (dog ikke nære), som jeg ikke længere ser nogle steder. Bl.a. er der et sted, jeg af og til frekventerer her i Aalborg, hvor halvdelen af stedets stamkunder pist forsvandt fra det ene øjeblik til det andet. I november 2014 kom de stadig der. I januar 2015 og fremad er der flere af dem, jeg ikke har set der længere. Hvilket virkelig undrer mig.

Her på Selvet har jeg også studset over, så mange tidligere aktive brugere der er forsvundet. Bigbang (tror jeg han kaldte sig, dog ikke stensikker) og Filip er nogle af dem, der har beskrevet sig selv som lysvæsener eller stjernemennesker, men som ser ud til at være forsvundet fra siden. Er de forsvundet til en anden dimension, siden de ikke har været aktive herinde i månedsvis? - Der var også nogle brugere, der tidligere var ret aktive herinde i konspiratiostråde om f.eks. aliens og ufo´er, som vi ikke længere ser på siden. Lever de endnu eller blev de bare trætte af Selvet? Eller forsvandt de til en anden dimension?

At jorden er blevet mindre passer meget godt med, at Australien er rykket nærmere Asien og at Sydamerika og Afrika også i dag er tættere på hinanden end under vor gamle tidslinie.
Sidste redigering: 12/27/2016 22:52 af .

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/28/2016 00:07 #159460

• mondogobbo
Her spørges om man kan svare ja til mindst 3 af følgende 12 udsagn. Jeg kan svare ja på 11-12 af dem!!! Ergo skulle man tro, at jeg ER Indigo.

1. Ja, stod det til mig skulle der ikke være regler. Regler anser jeg som tyranni og frihedsberøvelse. Hvis karmaloven er en realitet, kan vi jo godt droppe politi og retssamfund. Karma´en skal nok sørge for at ydre retfærdighed. Det mener jeg ej heller at vi mennesker er egnede til at gøre. Altså at ophøje os selv til dommere. Derfor er jeg for at afskaffe politi og retsvæsen. Dette er dog idealistisk set. For i praksis er jeg klar over, at det nok er svært at gennemføre. Men Martinus mente jo, at på sigt vil menneskeheden ikke have brug for politi og retsvæsen....
2. Ja, jeg er nok lidt utålmodig på visse områder. Jeg vil gerne se resultater hurtigt.
3. Korrekt. Jeg betragter mig selv som min egen eneste autoritet. Jeg har ikke behov for at andre skal diktere noget for mig, hvilket skyldes at jeg godt ved inderst inde hvad der er rigtigt eller forkert. Jeg har haft et par konflikter med autoriteter gennem årene, fordi jeg er ret rebelsk overfor autoriteter, der tror de kan bestemme over mig. Engang styrtede jeg ned på nærmeste politistation og klagede højlydt over en betjent, som havde formastet sig til at skælde mig ud over, at jeg på cykel kørte overfor rødt i et T-kryds, hvor der ingen trafik var. Den slags tyranni accepterer jeg altså ikke.
4. Ja, jeg gider ikke sociale sammenkomster med mennesker, jeg ikke føler jeg har noget at tale med om. Derfor orker jeg ikke hverken barer eller diskoteker. Derimod nyder jeg at sidde og konversere med mennesker, der står mig nært eller som jeg finder åndeligt spændende.
5. Præcist. Jeg har derfor ikke brug for en autoritet som en religion eller en politibetjent for at fortælle mig, hvad jeg må eller ikke må. Og hvis jeg gør noget forkert, så siger min indre samvittighed mig det altid. Jeg laver også fejl, men jeg ved udmærket godt, når det sker og behøver ikke have andre til at gokke mig oven i hovedet.
6. Jeg har et par allergier, ja. Og jeg hader f.eks. trafikos og trafikstøj.
7. Jeg har altid været opfattet som ham den sære. ALTID. Selv mine nærmeste synes jeg er sær. DERFOR føler jeg mig bestemt som en alien. Jeg sætter dog pris på at være sær. Fordi det viser, at jeg er 100% mig selv og ikke bare en kopi af alle de andre. Det er også sådan, at jeg er typen, ALLE altid husker. Fordi jeg er så meget anderledes end de andre. F.eks. er det meget sjovt, at selvom jeg som skoledreng skiftede skole flere gange, så kan ALLE klassekammerater, jeg har mødt sidenhen, altid huske mig. Derimod er det langt fra altid, at jeg kan huske dem.
8. Har i hvert fald tidligere været sandt. Med tiden er jeg dog blevet mere rolig, men ja, jeg har da boet flere forskellige steder i landet og har aldrig haft samme job mere end 4 år. Som barn gik jeg på 4 forskellige skoler i løbet af 10 år.
9. Ja, jeg har nok lidt svært ved at føle mig rigtigt hjemme noget sted. Der er ikke et sted i Danmark, jeg føler mig 100% hjemme. Jeg kan ikke påstå, at der er én by, jeg betragter som min hjemby. Jeg har nu heller ikke boet noget sted mere end 12-13 år ad gangen.
10. Har nu ingen åbenlyse psykiske evner. Men jeg mener selv at have en fin intuition og evne til at gennemskue folk.
11. Ja, jeg skiftede som sagt skole ret ofte og havde kun et par rigtige venner som barn. Det er typisk for vi aliens. Jeg er sandsynligvis den eneste i hele min fødebys historie, som har gået på samtlige byens skoler. Jeg har i hvert fald ikke hørt om andre. Det siger lidt om min rodløshed (vi aliens føler os jo ikke rigtigt hjemme, uanset hvor vi er, da vi ikke hører til her ).
12. Absolut. Jeg gider ikke bare være en fabriksarbejder, der arbejder som slave for andre. Jeg vil ændre verden. Har aldrig kunnet finde mig til rette i samme job ret længe ad gangen, fordi det der 8-16 job-halløj keder mig usigeligt. Dette er ikke sagt i mangel på respekt for f.eks. fabriksarbejdere. Blot er det en konstatering af, at jeg finder det som formålsløst i det store billede at stå og knokle fra morgen til aften hele livet på en fabrik. Ja, jeg ved, at nogle er tvunget til det for at overleve. Men det gør det jo ikke mindre trist....
Sidste redigering: 12/28/2016 00:48 af .

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/28/2016 14:19 #159466

• Gray
  • ER ONLINE
mondogobbo: Det eneste punkt, hvor jeg har lidt tvivl, er punkt 8, da jeg ikke har åbenlyse psykiske evner.

Gray: Jeg tror at det vil tage dig 30 år, at opbygge nogenlunde stabile psykiske evner for dig, hvis du træner hårdt. Jeg har ind til vider, brugt 19 år på det.

mondogobbo: Og nogle gange er det meget rart at kunne have hemmeligheder for andre.

Gray: Der findes et hav af væsner der har adgang til din hukommelse. Din tanker er ikke hemmelige, og dit tidsspor kan trevles op. Du kan godt have hemmeligheder, men ikke for alle. Der er altid nogle der kender, dine aller inderste hemmeligheder.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/28/2016 17:00 #159469

• Gray
  • ER ONLINE
mondogobbo: Det, du skriver, med svovlstank, er vist noget der kædes sammen med f.eks reptilians eller dæmonbesættelse. Bl.a. skulle flere af de, der har mødt Hillary, hævde at hun stinker af svovl.

Gray: Det kunne jo også skyldes, at hun ikke har været i bad, i årevis.

mondogobbo: Når du, Gray, siger, at du væmmes ved stanken af svovl, er det måske bare fordi du selv er et Stjernemenneske og derfor naturligt afskyr lavfrekvente vibrationer og dæmoniske entiteter?

Gray: Det kunne jo også skyldes, at jeg afskyr, når folk ikke er hvad de udgiver sig for at være, og at jeg afskyr, løgn, manipulation, og skjult ondskabsfuldhed.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/28/2016 19:55 #159470

• Gray
  • ER ONLINE
mondogobbo: Her på Selvet har jeg også studset over, så mange tidligere aktive brugere der er forsvundet. Bigbang (tror jeg han kaldte sig, dog ikke stensikker) og Filip er nogle af dem, der har beskrevet sig selv som lysvæsener eller stjernemennesker, men som ser ud til at være forsvundet fra siden. Er de forsvundet til en anden dimension, siden de ikke har været aktive herinde i månedsvis?

Gray: De to personer du nævner, kan ikke findes ved en simpel søgning, på selves søge funktion, og de er der ud over er de sporløst forsvundet. Jeg synes godt jeg kan huske noget om ham Bigbang, men mindet om Filip er meget svagt, i min hukommelse. Det ligner helt klart, en typisk Mandela effekt. Jeg tror at de forsvandt i forbindelse med sidste rul tilbage.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/28/2016 20:31 #159471

• Gray
  • ER ONLINE
Fillip og Bigbang kan godt findes på googel. Det er bare selves søgefunktion der virker dårligt.

Bare søg på:

side:selvet.dk Fillip

side:selvet.dk Bigbang

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/29/2016 10:18 #159472

spændende emne Mong

Altså da jeg første gang læste om INDIGO var der i hvert fald nogle ting der faldt på plads i mig og jeg forstod pludselig mig selv og hele min historie noget bedre, det gav virkelig meneing for mig!

www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_indigo30.htm

jeg vedhæfter også lige en spændende artikel om indigos som der findes utallige af på nettet efterhånden

Jeg oplever at møde rigtig mange der har den her side i sig ( el hvad jeg skal kalde det) så jeg tror egentlig der er en del hernede efterhånden......

Jeg ved ikek med jer andre men jeg har faktisk ALTID haft en følelse af et dybere formål med at være her, allerede som barn....
Aliens er sådan et underligt begreb for mgi så derfor ser jeg ikke indigos som aliens, men helt klart nogen der kommer fra andre steder i universet og har indviliget i at komme til jorden for at hjælpe menneskeheden ( som ep er helt ) Hvilket minder mig om jeg drømte om Donald Trump i nat, jeg sys han var så skiiiide irriterende!!!!!

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/29/2016 23:22 #159477

Jeg kan også sige ja til 10 - 11 stk., men er absolut ikke et Indigo Children. Jeg er bare mig selv på min egen måde!!

Sv: Indigo children: Er de aliens? 12/30/2016 17:09 #159485

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jeg husker Geoffrey Hoppe og shaumbra symptomerne; kropslige symptomer der skulle indikere personlig spirituel opvågning, man så kunne få mere at vide om, ved at købe Hoppes produkter.

Jeg vil ikke remse alle 12 symptomer op her men hvem har ikke på et tidspunkt haft lidt ondt i nakken, som er en af symptomerne på spirituel opvågning - ifølge Geoffrey Hoppe, der så kan sælge nogle flere oplysninger til dig. Symptomerne findes beskrevet på nettet, og det skulle undre mig noget om ikke en hel del velfungerende individer kan nikke genkendende til en hel del af disse symptomer.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 01/04/2017 15:36 #159504

• Gray
  • ER ONLINE
kæmpe klovn: Jeg kan også sige ja til 10 - 11 stk., men er absolut ikke et Indigo Children. Jeg er bare mig selv på min egen måde!!

Gray: Men det er jo, lige præcis hvad, en Indigo Voksen vil sige om sig selv.
Sidste redigering: 01/04/2017 15:36 af Gray.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 01/05/2017 17:13 #159505

• Gray
  • ER ONLINE
Jeg tror at valget, af Trump som præsident skal ses, som det største Fuck You, til teknokratiet, i USAs historie, siden uafhængighedskrigen i 1776, hvor USA frigjorde sig fra det engelske teknokrati. Da indigo voksne er den ultimative modsætning til teknokrati, tror jeg de indigo voksne primært bor i USA. Det forklare hvorfor vi ikke ser så meget til dem, her i det selvhadene EU. Selvhadet, undercover marxismen, og kultur marxismen, er simpelthen for stærk her i EU, til at de tør stikke næsen frem.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 01/06/2017 12:32 #159506

• mondogobbo
Gray skrev:
Jeg tror at valget, af Trump som præsident skal ses, som det største Fuck You, til teknokratiet, i USAs historie, siden uafhængighedskrigen i 1776, hvor USA frigjorde sig fra det engelske teknokrati. Da indigo voksne er den ultimative modsætning til teknokrati, tror jeg de indigo voksne primært bor i USA. Det forklare hvorfor vi ikke ser så meget til dem, her i det selvhadene EU. Selvhadet, undercover marxismen, og kultur marxismen, er simpelthen for stærk her i EU, til at de tør stikke næsen frem.

Det tror jeg du har ret i. Det er også mit indtryk, at der i USA er mange flere vågne og mentalt opvakte mennesker. Jeg tror dog, at dette skyldes, at USA´s regering samt CIA i årtier har været involveret i gigantiske konspirationer og når man så bor i USA, bliver det til sidst umuligt at ignorere de overvældende mange beviser derfor. Jeg kan f.eks. fortælle at over halvdelen af mine knapt 400 abonnenter på Youtube er amerikanere (man kan nemlig klikke sig ind og se deres nationalitet). Det er jo ret pudsigt, når jeg nu er dansker. Men det siger lidt om, at det primært er i USA at folk er bevidste om konspirationer, aliens, reptilians, Illuminati o.s.v. Jeg tror også at mange Indigo Children inkarnerer i USA fordi det er meningen at de skal gøre oprør mod Illuminati og Lucifer-dyrkerne, som primært opererer fra netop USA.

Her i Danmark er der ikke specielt mange Indigo Children, tror jeg. Men nogle er der nu nok. Her på Selvet er der da en håndfuld brugere, som efter min mening opfører sig som om de var Indigo Children.

P.S.:
Indigo children behøver ikke være børn, da man også bruger betegnelsen om alle Indigo´er. Lidt ligesom med blomsterbørn. Men nogle foretrækker at kalde voksne Indigo´er for Indigo Adults. Jeg har dog intet problem med at blive kaldt barn, da jeg sådan set opfatter alle mennesker som en slags børn i åndelig forstand. Er vi ikke alle, eller i hvert fald de fleste af os, blot en slags åndelige børn under konstant udvikling? - Og i øvrigt mener jeg, at en 50 årig sagtens i åndelig forstand kan være mere barn end en 8 årig. Jeg har set voksne, der var åndeligt ret tilbagestående og børn, der åndeligt var langt fremme i skoene. Så jeg mener at den opdeling, vi har i vort samfund, af børn og voksne er lidt kunstig og baseret på uvidenhed om, at vi jo nu nok lever mange gange. Og derfor er vi alle lige meget voksne eller børn. Okay, fysisk er man selvfølgelig et barn, hvis man er under en vis alder (under 15-16 år). Men mentalt kan en 8 årig ofte være forbavsende viis af sin alder, ligesom en 50 årig kan være påfaldende tumpet.
Sidste redigering: 01/06/2017 12:39 af .

Sv: Indigo children: Er de aliens? 01/06/2017 19:44 #159515

• Gray
  • ER ONLINE
mondogobbo: Det tror jeg du har ret i. Det er også mit indtryk, at der i USA er mange flere vågne og mentalt opvakte mennesker. Jeg tror dog, at dette skyldes, at USA´s regering samt CIA i årtier har været involveret i gigantiske konspirationer og når man så bor i USA, bliver det til sidst umuligt at ignorere de overvældende mange beviser derfor.

Gray: Så må vi jo håbe, at Trump dræner sumpen, og her med fjerner malaria myggenes levested.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 01/06/2017 19:54 #159516

det sjovt men sådan oplever jeg da slet ikek USA......jeg sys de rende rrundt i en stor bedøvet tilstand og bliver federe og federe og propper sig med mere og mere crapmad!!!!

Det såmænd bare min oplevelse......og så oplever jeg der er mange flere indigos her i Dk

Mne jeg tænker måske der bliver en gigantisk massevågenhed nu de har fået ham der Trump som præsident! han kan da næsten KUN få dem til at åben øjnene

Sv: Indigo children: Er de aliens? 01/07/2017 01:29 #159521

• mondogobbo
MilleMarille skrev:
det sjovt men sådan oplever jeg da slet ikek USA......jeg sys de rende rrundt i en stor bedøvet tilstand og bliver federe og federe og propper sig med mere og mere crapmad!!!!

Det såmænd bare min oplevelse......og så oplever jeg der er mange flere indigos her i Dk

Mne jeg tænker måske der bliver en gigantisk massevågenhed nu de har fået ham der Trump som præsident! han kan da næsten KUN få dem til at åben øjnene

USA er kontrasternes land, så du vil både finde forholdsvist mange opvakte mennesker og endnu flere enormt sovende og uoplyste mennesker. Så begge dele er sådan set sande, som jeg ser det. Det sete afhænger vel af øjnene der ser.

Jeg synes nu ikke danskerne generelt er særligt vågne. Jeg vil gætte på, at der maks er 100 mennesker i Danmark, der bevidste om at reptilerne styrer verden. I USA er der flere millioner, der er klar over det. Faktisk viste en undersøgelse, at hele 5 procent af amerikanerne tror på, at reptiler styrer verden. I Danmark er det langt mindre end én promille.

I USA er rigtigt mange også bevidste om at de fleste terrorangreb er false flags. Jeg tror ikke, at man finder mere end 1000 mennesker i Danmark, der er bevidste om dette. I USA skal der nok være 20-30 millioner, der er klar over dette.

Før det amerikanske valg så jeg en meningsmåling, som viste at 80% af danskerne ville have stemt på Hillary, hvis de havde været amerikanere. Det synes jeg netop siger lidt om, hvor sovende danskerne er. Hillary havde jo været et langt værre valg end Trump. Men de mere vågne amerikanere kunne godt skille skidt fra kanel og valgte Trump.
Sidste redigering: 01/07/2017 01:31 af .

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/13/2017 23:54 #159953

• Buddy
  • IKKE ONLINE
Indigobørn inklusiv mig selv er som ofte fra "fortiden", forstået vi har været her før og flere gange.
Er man et Indigobarn er man ikke i tvivl, for man ved man er en hel del anderledes og ofte med en høj IQ.
Man af os får den omtalte adhd diagnose, det handler om begavelsen ikke har været opdaget og taget sig af fra en tidlig alder.
For mit vedkommende har jeg vidst jeg havde en opgave fra jeg var omkring tre år gammel. Den står jeg overfor nu og derfor åbner jeg op. Jeg er her for at hæve frekvensen og få andre til at turde tro på sig selv. Som et ægte Indigobørn kommer vores rebelsked til udtryk på den måde vi lever vores liv. Vi ved vi kun kan hæve andre frekvens ved at holde vores egen oppe.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/21/2017 19:30 #160113

Indigo children er Lucifer´s udsendte her på jorden. Faldne engle i menneskeforklædning.

Et eksempel på en Lucifer-udsendt her på jorden:

Vi er taknemmelige for Madame Blavatsky, der mere end nogen anden har udbredt den luciferiske agenda her på kloden. Her gennem magasinet LUCIFER:

Sidste redigering: 02/21/2017 19:36 af Lucifer666.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/21/2017 21:21 #160115

Jeg synes lidt at det virker som om at den der liste er lavet sådan at stort set alle kan svare ja til 3 af punkterne og dermed føle sig specielle.
Kedeligt, men sandt... Især når den er lavet som et billede med kreativ grafik, som springer i øjnene og egner sig perfekt til at blive spredt på Facebook af en eller flere like-hunters

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/21/2017 22:59 #160119

Flot og inspirerende avatar du har, WiccaFyren. Det er skønt at se, at der er andre Luciferians, satanister og okkultister samt magikere her på siden. Jeg føler mig rigtigt godt hjemme her, da jeg kan mærke en energi, der tiltaler mig.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/22/2017 08:13 #160123

Tak Lucifer666
Jeg er stadigvæk ny i det her, men jeg føler mig mere hjemme end i alt andet.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/22/2017 10:01 #160125

• Buddy
  • IKKE ONLINE
De af dem (indigobørn) der er her for at reformere, har som regel høj IQ, Clairvoyante evner og en vis rebelskhed.Jeg er helt enig i ovenstående er alt for unuanceret, derudover er oprigtige indigobørn uden indflydelse af andres postulater.
  • Side:
  • 1
  • 2