Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Indigo children: Er de aliens?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Indigo children: Er de aliens?

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/22/2017 17:30 #160140

• Khidr7
  • ER ONLINE
Jeg troede ikke at dette forum gik ind for Satanisme?
Og heller ikke at dette forum gik ind for at man søgte at bilde folk løgne ind, f.eks. ved at påstå at H. P. Blavatsky skrev: "It is Satan who is the God of our Planet" som om at det var hendes centrale lære.
Følgende bruger(e) synes godt om: astrolog

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/22/2017 17:50 #160141

Jeg ved ikke om det er mig du hentyder til, men stjernen på mit billede har ikke noget med satanisme at gøre
Heller ikke hvis den vendte på hovedet for den sags skyld, da det er 2 symboler der er brugt i Wicca.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 02/22/2017 17:53 #160142

• Khidr7
  • ER ONLINE
Lige et par opfattelser...

Til WiccaFyren: Brug du, form min skyld, din stjerne al det du vil. Det er ikke det jeg tænkte på.

Lad mig omformulere mind ord.

Jeg troede ikke at dette forum gik ind for Satanisme???

(Se denne post i tråden: "Det er skønt at se, at der er andre Luciferians, satanister og okkultister samt magikere her på siden." fra vores nye bruger Lucifer666. - Eller her i en anden tråd: "Lucifer (som er satan forklædt som lysets bringer) er såkaldte engle bare faldne engle, der er ulve i fåreklæder."

Og jeg troede heller ikke at dette forum gik ind for at man søgte at bilde folk løgne ind???

For eksempel: ved at påstå at H. P. Blavatsky skrev: "It is Satan who is the God of our Planet" som om at det var hendes centrale lære, jvf. vores nye bruger Lucifer666 på side 1 i denne tråd.

Prøv følgende links:
1. “Satan is the only God” – Did Blavatsky really say that?
blavatskytheosophy.com/satan-is-the-only...tsky-really-say-that
2. Lucifer the Lightbringer
https://blavatskytheosophy.com/lucifer-the-lightbringer
(Jeg er ikke enig med folkene bag denne hjemmeside i alting. Men de to artikler rummer som jeg ser det en bedre forklaring end den Lucifer666 afleverede.)

Ellers kan jeg nævne at ordet - teosofi - er defineret som:
Den oplevelses-orienterede videnskabelige udforskning af lærdom om Visdom.
Der findes ingen sand religion uden at den er baseret på videnskabelige grundlag.
Der findes heller ikke nogen sand videnskab uden at den (videnskabeligt) undersøger og beskæftiger sig med religiøse forhold. ("Theosophy: Spirituality and Occult Science", 1885, af H. S. Olcott. Occult = Skjult.) Teosofi handler om altruisme, uselvisk adfærd overfor alt liv, og godgørende adfærd i hensigten med sine handlinger.

_______

Indigobørn
Indigobørn er via udtrykkets definition, så vidt vides, generelt kendetegnet ved at nogle børn har særlige evner. En af disse evner er at de er stærkt empatiske og gode til at holde af andre. Og at de er intuitive. (Indigo Children) At søge at omdefinere dette ord eller udtryk må man selvfølgelig godt. Men, det bliver det vist ikke sandt af.

mvh.
Morten Nymann
Sidste redigering: 02/22/2017 17:55 af Khidr7.

Sv: Indigo children: Er de aliens? 06/29/2017 16:38 #160768

"Jeg ville ønske, at myten om indigobørn/krystalbørn, var sand. Desværre ser jeg ikke ret meget, til dem i praksis. Jeg tror desværre, at det blot er en myte, og at der ikke er nogle indigo børn på vej. Hvis der virkeligt var en masse indigobørn, på vej så ville det fryde mig, for så var jeg ikke, så alene mere. Jeg tror ikke, at du skal forvente, af finde indigobørn her på "selvet", for her er ikke ret højt til loftet, og skulle de aligevel forvilde sig her ind, vil de hurtigt forlade "selvet" igen, for de vil ikke kunne holde alle de undercover satanister ud, for de vil nemlig hurtigt opdage stanken af svovl, her på selvet."

Jeg ved ikke selv, om jeg er indigo, men jeg har altid været anderledes end de andre omkring mig.
Personalet på et bosted jeg var havde meget svært ved at forstå, at når de fratog mig redskaber og muligheder var det reelt ikke mig de fratog det og straffede, men andre mennesker der havde brug for hjælp.

Mange mennesker lever også i en illusion uden egentlig evne til at tale, hvor de mest af alt kun kan manipulere og lyve overfor sig selv og andre eller gentage en norm, som er forkert.
I de tilfælde er deres ord ofte fuldstændig ubrugelige og værdiløse.

For mig har det været svært at passe ind og jeg har ikke kunnet vise mig, som den jeg var, fordi folk bare ville afvise det.

I det her tilfælde er det meget manipulerende bare at afvise noget på baggrund af uvidenhed, at det kun måske er en myte og tale udover sin egen viden.

Jeg taler sjældent, fordi jeg ofte ikke har noget at sige, og fordi det tager utrolig lang tid at nå til en entydig konklusion der er acceptabel for andre.
Jeg er selv blevet stemplet som handicappet og udviklingshæmmet, fordi jeg afveg, og fundet ud af, at diagnosticering af psyken ikke afgøres på objektiv vis, men afgøres ud fra gætværk - især i psykiatrien.
Mange spirituelle mennesker ender i psykiatrien, kommer på giftige stoffer og stemples som sindssyge.

Derudover kan de fleste mennesker ikke se spiritualitet, og derfor er det begrænset, hvor meget de fleste mennesker vil opdage en forbindelse mellem en person og en indigo.

Se: youtu.be/LXCYyq5-hoM

Meget tyder også på, at mange korncirkler er her for at hjælpe folk med at vågne op ved at de er formet som forskellige identiskprægede matematisk korrekte mønstre i eksponentielt stigning i kompleksitet.

Der er også flere steder rundt på nettet, hvor folk skriver om at vågne op, ikke at skulle følge lovene, når de er forkerte, og hvor der bruges udtryk som wake-up call.
F.eks. her: nyheder.tv2.dk/samfund/2017-05-14-topche...e-up-call-til-verden
  • Side:
  • 1
  • 2