Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Nytårsbilleder
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Nytårsbilleder

Nytårsbilleder 01/03/2007 12:20 #77196

Halløjsasa og Godt Nytår!

Jeg fik lige en god ide, som et lille udspring af en anden nytårstråd - her kan man få lov at sætte billeder ind, hvis man har taget nogle sjove nytårsbilleder, eller bare billeder i det hele taget af nytårsfyrværkeri - både af billeder i selv har taget, og billeder i har fundet på nettet...husk nu på copyrightloven, ikke?

Jeg havde allerede lagt ud med de bedste billeder på den anden tråd, men her er lige et par stykker mere...

SV: Nytårsbilleder 01/03/2007 20:34 #77197

• Fillip

Godt nytår til dig også Mickey -

Flotte billeder -

MKH

R.

SV: Nytårsbilleder 01/04/2007 19:16 #77198

Godt nytår til Mickey og Rachochi.

Rigtig gode billeder, du har fanget, Mickey!

WOW, Rachochi har fået et billede på!!!  Hej Rachochi!

Kærligst Camilla

SV: Nytårsbilleder 01/04/2007 20:11 #77199

Tak i 2

Ja, nu er det uheldigvis lidt dårlig kvalitet, på grund af alle de pixels der er i billederne, men der er mange interessante billeder man kan få fra det man filmer - bare synd man ikke kan poste sine små optagelser så man kan se det ordentligt

Ja, Rachochi...længe siden du har haft billede på - ikke siden sidst

SV: Nytårsbilleder 01/04/2007 22:27 #77200

Jeg lægger faktisk først mærke til den dårlige pixel kvalitet, fordi du skriver det Mickey, så sschyyyy!!  Er det ikk sådan man staver den der "ti-stille-lyd"?? Hehe...

Ja, det er nok rigtigt, at det ikke er siden sidst, han har haft billede på. Syns jeg kan huske et eller andet, fra da han var her under et andet navn.

Hygge fra Camilla

SV: Nytårsbilleder 01/04/2007 23:13 #77201

Thi hi, Camilla...jo, man kan osse stave Schyyyy...Scchhhhhishebab

Jo billeder har det bestemt med at snyde, men ikke i visse tilfælde, hehe! Mit kamera er desværre ikke så godt når det er helt mørkt udenfor, så svigter det lidt, og desuden var det også ved at løbe tør for batterier..Men de er da meget gode alligevel - især de andre som jeg postede her først...Dem skal jeg lige have op herinde

SV: Nytårsbilleder 01/05/2007 00:22 #77202

*LOL* Mickey. Scchhhhhishebab. Ingen Shishkebab til mig!

Ja, man kan altid bilde sig selv ind, at batterierne er ved at løbe tør.

Ej, jeg glæder mig tilat se de andre billeder.

• Side:
  • 1