Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Amerikanerne var ikke på månen
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Amerikanerne var ikke på månen

Amerikanerne var ikke på månen 05/01/2018 19:55 #163048

• Gray
  • ER ONLINE
Enhver intelligent person, kan læse mellem linjerne, at Amerikanerne ikke, var på månen, i denne artikel, og hvor er det bare morsomt.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/02/2018 16:35 #163053

• Khidr7
  • ER ONLINE
Et par opfattelser:
Tak. Interessant artikel Gray. Det er sjovt nok ikke første gang at NASA opfører sig mærkeligt og pludselig ændrer planer så vidt jeg husker det.

Men, men...
Følgende synes de færreste at modsige:
1) Der har været astronauter i kredsløb omkring vores jordklode flere gange.
Sandt eller falsk?
2) Der er satteliter i kredsløb om vores jordklode.
Sandt eller falsk?
3) Forskellige rumfærger har fløjet ud i rummet i kredsløb om jorden.
Sandt eller falsk?
4) Der findes satteliter som er sendt ud i solsystemet for at indhente informationer om de andre planeter og måner i solsystemet. Nogle af dem er endda på vej ud af solsystemet.
Sandt eller falsk?
5) Der har været en robot på Mars for at samle informationer og tage prøver af overfladen op Mars.
Sandt eller falsk?

Hvorfor skulle en tur til månen med en drone være umuligt? Eller endda en tur med nogle austronauter til månen være umuligt?

Men, måske måske...

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/02/2018 20:58 #163056

• Gray
  • ER ONLINE
Morten Nymann: Eller endda en tur med nogle austronauter til månen være umuligt?

Svar: Af komplekse tekniske grunde, var Amerikanerne på månen, 70 år for tideligt. Det først nu, at vi nærmer os, det teknologiske niveau, som muliggør en bemandet månemission. Vi har altså stadig, den første mand på månen, foran os.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/02/2018 21:16 #163057

• Gray
  • ER ONLINE
Morten Nymann - 2) Der er satteliter i kredsløb om vores jordklode.

Svar: Nu har jeg sådan set, selv arbejdet med, satellitkommunikation, og jeg er sikker på der var en rigtig satelit i den anden ende.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/02/2018 21:31 #163058

• Abel
  • IKKE ONLINE
1969 pluds 70 = 2039. Så du mener det først vil ske på dette tidspunkt Gray?

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/04/2018 09:16 #163062

• Abel
  • IKKE ONLINE
Nå ja Mit spørgsmål er jo et ræsonnement baseret på dit skriv, så jeg behøver jo ingen bekræftelse.

Hilsen Aben

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/04/2018 11:06 #163066

• Gray
  • ER ONLINE
Abel: 1969 pluds 70 = 2039. Så du mener det først vil ske på dette tidspunkt Gray?

Abel: Det jeg mente var, at Amerikanerne, er meget tæt på, at kunne sette en mand på månden, men jeg mente også at Amrikanerne har politiske grunde til ikke at gøre det. Det helt stor politiske problem er, at Amrikanerene er nød til at offentligtgøre, at de ikke var på månden i år 1969, hvilket jo er lidt af en kamel at sluge.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/04/2018 12:06 #163068

• Gray
  • ER ONLINE
Det jeg ville have skrevet var:

Abel: 1969 pluds 70 = 2039. Så du mener det først vil ske på dette tidspunkt Gray?

Svar: Det jeg mente var, at Amerikanerne, er meget tæt på, at kunne sætte en mand på månden, men jeg mente også at Amrikanerne har politiske grunde til ikke at gøre det. Det helt stor politiske problem er, at Amrikanerene er nød til at indrømme, at de ikke var på månden i år 1969, hvilket jo er lidt af en kattepine.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/05/2018 19:13 #163071

• Khidr7
  • ER ONLINE

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/06/2018 11:00 #163076

• Gray
  • ER ONLINE
Morten Nymann: Hvad med indeholdet i dette link?

Svar: At milliarder at mennesker gentager en løgn, gør ikke løgnen sand. En løgn er stadig en løgn. Du er nød til at tænke over, vort stort og hvor voldeligt, et militær der står bag løgnen. USA's atomvåben er den primære grund til, at et tredjeparts land ikke tør afsløre løgen. USA har startet en krig for mindre.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/07/2018 14:36 #163082

Gray skrev:
Enhver intelligent person, kan læse mellem linjerne, at Amerikanerne ikke, var på månen, i denne artikel, og hvor er det bare morsomt.

Enkel kunne være sjovt at producere mennesker, tilpasset de få gange mindre tyngdekraften. Hvis noget - kan man bruge robotterne der, men det er stadig ikke et niveau

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/08/2018 09:31 #163085

At milliarder at mennesker gentager en løgn, gør ikke løgnen sand. En løgn er stadig en løgn.

Er det noget, du kan bevise?

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/08/2018 15:55 #163088

• Khidr7
  • ER ONLINE
Interessant at nogle ikke søger at påvise at månelandingerne var falske i forhold til det Wikipedia link jeg har angivet.

Jeg fik lige følgende artikel i min indbakke i dag, d. 8. maj 2018:
"Deltagerne bliver også bedt om at tage stilling til, om Neil Armstrong som det første menneske satte sine ben på Månen i 1969.

Blot 53 procent af de svarende giver udtryk for, at de entydigt tror på det videnskabelige faktum."
videnskab.dk/kultur-samfund/bekymrende-t...maanelanding-var-fup

Denne ovennævnte artikel linker til følgende artikel.......

"Prygl til konspirationsteorier om månelanding" 20. Juli 2009
"1) Flaget blafrer, selvom der hverken er vind eller atmosfære på Månen
»Det kan sagtens 'blafre', fordi man har en stang i toppen til at holde flaget udfoldet. Når man hiver i stangen for at støde flaget ned i måneoverfladen, sætter det gang i bevægelser, som får det til at se krøllet ud; som om det blafrer. Flaget kan sagtens gå i stå igen og se ud, som om det stadig blafrer, fordi der gælder andre fysisk spilleregler på Månen end på Jorden.«

(De populære amerikanske MythBusters har lavet deres eget eksperiment for at efterprøve teorien om det umulige flag.)"
videnskab.dk/kultur-samfund/prygl-til-ko...orier-om-manelanding

Sidstnævnte artikel har faktisk nogle gode argumenter, hvis man tænker sig lidt om og slår den indre intuitive evne til.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 05/08/2018 15:57 af Khidr7.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/08/2018 23:13 #163089

• Gray
  • ER ONLINE

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/09/2018 11:49 #163090

• Gray
  • ER ONLINE
De dovne, kan dog godt nøjes med 6:50 minutter.

The Moon Landing Conspiracy - Unexplained Objects

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/09/2018 18:04 #163092

• Khidr7
  • ER ONLINE
Til Gray: Den sidste video ovenfor viser jo lige netop, at der ikke er hold i konspirationerne. Så du synes nu at trække i land igen Gray, eller...? Men, som X-files plakaten siger: "I Want to Believe"

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/10/2018 10:23 #163097

• Gray
  • ER ONLINE
I videoen trækker de på ingen måde i land, tværtimod opfordre de til eftertanke, og at man selv træffer sin beslutning om hvad man vil tro på. At Morten Nymann ikke magter tænke over, de veletablerede dogmer, er typiske for en kulturkristen, der hovedløst siger ja og ammen til alt ting.

The Moon Landing Conspiracy - Unexplained Objects

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/10/2018 11:59 #163099

• Khidr7
  • ER ONLINE
Til Gray: Okay. Der er jo flere måder at fortolke videoen på og fortolke det jeg skrev på. At du ikke magter at undgå at tale ned til mig og bliver personlig er vel blot et udtryk for hvem du er. Jeg opfordrer jo netop også til eftertanke, hvid du nærlæser mine ord, så der er vi vel enige. - Jeg køber blot ikke de mange fup-påstande som flere af de angivne videoer er et udtryk for. - Et konkret eksempel eller to: 1. Flaget der blafrer i vinden på månen er jo tydeligt blevet tilbagevist - endda også via simulerede forsøg, hvis man ikke blot ønsker at afvise den slags uden at tage det seriøst. 2. - Skygger fra forskellige vinkler på billeder fra månen er også blevet tilbagevist ret så grundigt i de links jeg har angivet.

Et spørgsmål: Hvorfor har russerne og kineserne for eksempel ikke protesteret imod denne påståede løgn for længe siden? - Dette spørgsmål synes at skrige til himlen for et fornuftigt svar.

Hvis den sidste video, 6:50 videoen, indeholder de mest centrale problemstillinger du kan fremlægge, så er der ikke meget at koge på denne påstand om at man ikke var på månen. For samtlige synes tilbagevist i de links jeg allerede har angivet tidligere i tråden.
Det anerkendes at mennesket kunne sendes i omløb om jorden i 1960'erne. Når det anerkendes, hvad skulle så forhindre mennesket i at have send et fartøj til månen? Det undrer mig at man modsætter sig dette uanset stråling og andet tages i betragtning.

Angiv f.eks. gerne de 3 mest centrale problemstillinger som godtgør din påstand om at man ikke var på månen. Hvis du blot ønsker eftertanke mht. sagen og ikke i stedet vedholdende at påstå at amerikanerne ikke var på månen, så er det jo bare det. Så kan vi kalde mit spørgsmål noget helt andet end at trække i land, du er velkommen.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 05/10/2018 12:00 af Khidr7.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/10/2018 12:47 #163101

• Gray
  • ER ONLINE
Morten Nymann: Et spørgsmål: Hvorfor har russerne og kineserne for eksempel ikke protesteret imod denne påståede løgn for længe siden? - Dette spørgsmål synes at skrige til himlen for et fornuftigt svar.

Svar:
Som tidligere nævnt: {Du er nød til at tænke over, vort stort og hvor voldeligt, et militær der står bag løgnen. USA's atomvåben er den primære grund til, at et tredjeparts land ikke tør afsløre løgnen. USA har startet en krig for mindre.}
For Kinesernes vedkommende, er de selvfølgelig helt bevidste om hvor nemt de kunne ende som Vietnam. Du er nød til tænke på, at Amerikanerne startede en Krig helt uden grund, imod Vietnam, og at Vietnam stadig lider under det. Det kunne nemt som ingen ting, gå Kina på samme måde. Der ud over har det kinesiske måne projekt, faktisk nævnt at de ikke har fundet et eneste spor at Amerikanerne på Månen.
For Russernes vedkommende er situationen, nok noget mere kompliceret, men det har nok noget at gøre med, at de selv fuskede lidt her og der, og at de med rette frygter NATO.

Sv: Amerikanerne var ikke på månen 05/10/2018 13:02 #163102

• Gray
  • ER ONLINE
Morten Nymann: At du ikke magter at undgå at tale ned til mig og bliver personlig er vel blot et udtryk for hvem du er.

Svar: Der er et reelt behov for, at tale ned til Morten Nymann, fordi han hele tiden spiller klog, selv om han ikke er klog.
  • Side:
  • 1