Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sådan tiltrækker du en maskulin mand
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sådan tiltrækker du en maskulin mand

Sådan tiltrækker du en maskulin mand 08/09/2017 19:31 #160950

Rigtig mange kvinder har et ønske om at tiltrække en maskulin mand, der er initiativrig, handlekraftig, beslutningsdygtig, og som vi kan læne os op af, når vi har brug for tryghed. Dette kræver, at du først og fremmest arbejder med at slippe kontrollen og dermed får bedre kontakt til din feminine side (se tidligere indlæg).

En anden måde, du kan hjælpe dig selv med at få kontakt til din feminine essens på, er ved at ...

Læs mere på mirshiirsrejse.bloggersdelight.dk/.
Sidste redigering: 08/09/2017 19:32 af Mirshiirs rejse.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 08/28/2017 15:22 #161004

Ovenstående link virker ikke længere, men min blog kan findes på: susannemirshiir.bloggersdelight.dk

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/23/2017 09:53 #161068

Jeg har altid undret mig over, når kvinder går målbevidst efter en meget maskulin mand. For på den anden side kræver kvinder jo fuld ligestilling og ret til at være lige så handlekraftige, beslutningsdygtige og karrieremindede som mænd. Men alligevel har de altså et behov for at være den passive, underdanige, eftergivende, adlydende, svagelige kvindelige part?

Det finder jeg, er et paradoks.

Der er dog også mange forhold, hvor kvinden er den mest maskuline - de forhold, hvor manden er en såkaldt tøffelhelt.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/23/2017 13:26 #161069

Det kan jeg godt forstå, du undrer dig over, for hvis du læser de indlæg, jeg har lavet om det maskuline og feminine, så nævner jeg ikke nogen steder, at det feminine er underdanigt, eftergivende, adlydende og svageligt. Det er en tolkning. Det feminine er intuitivt, følsomt, empatisk og passivt. At være passiv er ikke at lade sig kontrollere og dominere, det er at lade sig føre. To meget forskellige ting.

For yderligere information om det feminine og det maskuline er du selvfølgelig velkommen til at kigge på min blog: susannemirshiir.bloggersdeligth.dk.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/24/2017 10:50 #161073

Mirshiirs rejse skrev:
Det kan jeg godt forstå, du undrer dig over, for hvis du læser de indlæg, jeg har lavet om det maskuline og feminine, så nævner jeg ikke nogen steder, at det feminine er underdanigt, eftergivende, adlydende og svageligt. Det er en tolkning. Det feminine er intuitivt, følsomt, empatisk og passivt. At være passiv er ikke at lade sig kontrollere og dominere, det er at lade sig føre. To meget forskellige ting.

For yderligere information om det feminine og det maskuline er du selvfølgelig velkommen til at kigge på min blog: susannemirshiir.bloggersdeligth.dk.

Jeg har ikke læst din blog. Og jeg synes det er lidt fjollet, at du ikke bare debatterer HERINDE i stedet for at henvise til din blog. Det virker som skjult reklame.

Men det er min erfaring, at kvinder der søger meget maskuline mænd, er svage kvinder, der ikke kan stå op for dem selv. Så skal de have en stor muskelkarl ved deres side, når de f.eks. går i byen, så de kan føle sig trygge. Ja, jeg betragter det som udtryk for svaghed, når kvinder har behov for at spejle sig selv i en machomand. Disse kvinder ender tit som ofre for vold, fordi de bevidst eller ubevidst opsøger aggressive alfahanner eller gorillaer af nogle mænd. Hvis de opsøgte nogle mere feminine eller androgyne mænd, ville de få meget mere intellektuelt modspil og reelt mere tryghed end de får ved at være sammen med aggressive, primitive alfa-hanner.

Jeg har lagt mærke til, at der er en stor alfahan af en type tæt på hvor jeg bor. Han virker som en primitiv gorilla-type, der hele tiden puster sig op og spiller smart. Kører rundt i stor bil, har monsterstore overarme. Og han kører hele tiden rundt med unge fruentimmere i sin store flotte smarte bil! Jeg mener bestemt, at de kvinder, der opsøger denne alfahan, er utroligt svage kvinder, der ikke har ret meget selvværd, siden de har behov for at spejle sig i en stor alfahan af en orangutang/gorilla for at blive bekræftet.
Sidste redigering: 09/24/2017 10:54 af vidaenmarte.
Følgende bruger(e) synes godt om: Monja

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/24/2017 15:37 #161077

• deuce
  • IKKE ONLINE
Altså vi er vel alle sammen lidt androgyne vi har jo både en mor og en far og har dermed også både mand og kvinde i os altså når vi er babyer fatter vi jo ingenting og foratår hverken om vi er drenge eller piger det lærer vi jo så af vores forældre jeg tror ikke så meget på feminint og maskulint men tror at en rigtig mand har skæg og rigtige kvinder har fødedygtige hofter og ja jeg elsker en bred ladeport altså ikke en overvægtig ladeport men en rigtig ladeport som måske kunne være muskuløs sammen med resten af hendes understel fordi hun er ridepige måske Tjaee jeg ved det ikke men vi er vel alle sammen bare dem vi er bare min mening og så skal jeg ikke forstyrre mere

Over&Out

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/24/2017 16:03 #161078

• deuce
  • IKKE ONLINE
Nu er jeg jo glad for musik og vil demonstrere min mening på en sjov måde igennem musik

og først kommer der en rigtig mand

og derefter en rigtig dame

Sidste redigering: 09/24/2017 16:27 af deuce.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/24/2017 16:08 #161079

• deuce
  • IKKE ONLINE
Kan man ikke linke til musiknumre på youtube?

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/24/2017 18:42 #161080

• Abel
  • IKKE ONLINE
Undskyld vidaenmarte. men jeg synes din opfattelse af maskulinitet er på gale veje.
En maskulin mand er temmelig langt fra din gorillaopfattelse, da sand maskulinitet respekterer kvindelig feminisme, og giver den positiv modspil. At knægte feminisme i stupid indstilling på, at den er svag, er bestemt ikke kendetegnende for maskulinitet, det er et typisk tegn på så svag en karakter, at den lader egen stupiditet gå ud over andre. Især det såkaldte svage køn.

Bare min opfattelse, men min hustru påstår, at hun erklærer sig nogenlunde enig. Især hvis jeg er mand nok til at klare opvasken helt alene.
Sidste redigering: 09/24/2017 18:45 af Abel.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/24/2017 23:50 #161081

Hvad kendetegner en svag kvinde?

Er det maskulint at være en "macho muskel-karl"?

Er muskuløse mænd aggressive/primitive alfahanner?

Er feminin ensbetydende med passiv, at lade sig føre?

Bliver man mere feminin af at slippe kontrollen?

Spændende diskussion

MagaretAtwood.PNG

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 11:35 #161083

• Monja
  • IKKE ONLINE
ER enig med dig vidaenmarte

Det ville være bedre at debatterer herinde på forum
Frem for hele tiden at linke til en blog

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 14:01 #161086

I never could discuss with the human (unimportant - it is a man or - woman), which name or surname, or - the chosen nick sounds the "crizis" (Christian or so like). CRIZIS TO OTHER - IT IS SUCH PERSON'S POZITION (in regard of other).

But...
Nah...
Atwood as a firstly - the very visible genetic lesbian with the too long fingers etc.

Hers speculations do have a simple goal - "how women can be by me (can be a lesbian)..."

The next - such talking woman is simple playing a theme "for the bigger hers responses".
1'th pose - "I am a bigger doctor of the man" (nah... true - due to the menstruations).
2'th from this - my stomach is a bigger response.
3'th from - I do have the rights to be the fat.

Now do see my attached image, Monja, and do impress my idea about "the too emthy talk"...

Women is the much more banal question...

Swedenborg skrev:

Bliver man mere feminin af at slippe kontrollen?
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 09/25/2017 14:03 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 14:18 #161087

If to comeback to Earth (such a wish..?) then those "themes of the women dangers here..."
to me seems the lovest educations level, the very kiddy and the cheapest today...

In the days of the thousands Muslims (basically - the men) killing in Myanmar.
Sidste redigering: 09/25/2017 14:23 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 18:35 #161088

Kurtgustav skrev:
If to comeback to Earth (such a wish..?) then those "themes of the women dangers here..."
to me seems the lovest educations level, the very kiddy and the cheapest today...

In the days of the thousands Muslims (basically - the men) killing in Myanmar.

1'st There are two kinds of people:
2'st There are those (and I mean some of them, also lesbians) who divide people into two kinds
3'st There are those (again, also including lesbians, even reptilian ones) who don't

Kurtgustav please watch attached video at 1:07 for "Bageren smager snot i går"

Everything in respect of the most sane contribution to this thread. Tak, as we say in ancient danish.

Følgende bruger(e) synes godt om: Swedenborg

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 18:42 #161089

Til Mirshiir:

Jeg anser mig selv for at være en maskulin mand. Og jeg finder det utroligt frastødende, hvis en kvinde forsøger at være andet end sig selv. Kærlighed er noget der opstår og ej noget man manipulerer sig til. Forsøger man at være noget man ikke er, er energien ikke ren. Det er så skidehamrende simpelt. Og du er velkommen til at låne det til din blog.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 19:13 #161091

• Abel
  • IKKE ONLINE
Hej Monja.

Jeg er ganske enig i det du skriver; "Det ville være bedre at debatterer herinde på forum
Frem for hele tiden at linke til en blog"

Når man som Mirshiir, Mener; at man bare kan affeje andres mening med et "nå," er man ligegyldig overfor andres holdning med dette "nå".

Mirshiir mener, at der ingen energi ligger i et "nå". Måske skyldes det, at Mirshiir er noget grøn, for der kan ligges masser af energi i et nå - det kan være udeltagende og ligegyldig som det "nå" Mirshiir præsenterer (et udtryk for; jeg ved bedre, så jeg gider ikke at debattere emnet videre)

Et andet "nå" kan være sprængfyldt med positiv energi omkring forståelse, så "nå" kan repræsentere både det positive og det negative, men det finder Mirshiir sikkert ud af et sted på sin rejse.

Vores livs sejlads imellem bord og seng
mad og elskov, hvile had og sød forsoning
skal den skildres i et ganske kort refræn,
må det gøres med en vekslende betoning.
Det gør vi så - Hvad skal vi ta?
Det lille: Nå!

Man har ståed engang ved store men´skers knæ
som et lille utæt, snottet, sjovt spektakel,
og de sa´, at no´et var mam og no'et var bæ
Voksnes ord var et mirakuløst orakel.
Dér stod man så og lytted spændt,
så sa´ man : Nå?

Man gled ind på skolens sure bænkerad.
Bare gab! Så passer lære'n kundskabspumpen
med tortur som ligninger af tredje grad.
Man fik hård hud dels på dels, dels på rumpen.
Dér sad man så og glo'de dumt,
så sa' man : Nå.

Skolen påstod, man fik børn fra bi til bi
men fra trappegangen vidste vi det hele.
Med uvidenhedens posekiggeri
var vi tidligt vel bevandret i de dele
Dér stod man så og lytted' fromt
så sa' man : Nå-å..

Og så viste det sig dog, at det var skønt
to alene men'sker mellem jord og himmel,
fryd og pine, sky'rnes flugt i blå og grønt,
og man glider i hinandens afgrund svimmel.
Hva' sa' man så - forventningsangst -
så sa' man : Nå.

Men som moden kvinde kender man sit værd,
og man spejler det præcist i mænd'nes blikke:
Hvad de vil, hvad de er til - og alt det dér.
Og man stiller selv sit krav - man leger ikke.
Dér står man så! - et skulderkast
så si'r man : Nå?!

Og så sker det nok en dag, hans smil blir koldt.
Han er fri, naturligvis. Man gør sig munter.
Det er bristet, det man gik og tro'de holdt.
Alt er ble't til ingenting på få sekunder.
Dér står man så og fryser lidt
og hvisker: nå.

Men engang skal også smerten være slut.
Det bli'r endnu hård're, end da glæden bristed'
Det er svært at se alt fortsat uafbrudt,
søge trøst i andres leg med det, man misted'
Det må man så. Et stille smil,
en venligt. Nå.

Ikke se for langt tilbage eller frem!
Leve mens man lever, være noget for nogen!
Se, hvor lystigt unge par går sammen hjem.
De har glemt det hele - osse risikoen!
Hvad gør vi så? Vi tar et kys
ja, gør det : NÅ!
Følgende bruger(e) synes godt om: Monja, Swedenborg

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 20:34 #161092

Kan I mænd mærke jeres køn?

Forstå mig ret... Jeg er godt klar over, at hvis man får et spark lige midt i "you know what", så kan man naturligvis mærke, at mandekroppen er indrettet/udstyret med særlige fordele/ulemper.

Men hvis man bare sidder og mærker efter, eller blot går rundt i løbet af en dag, kan man så mærke at man er et bestemt køn?

Vh.

Swe

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/25/2017 20:46 #161093

Deuce: jeg kan se de to youtube videoer du har linket til

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 09:57 #161094

• deuce
  • IKKE ONLINE
Til Swedenborg.

Ok ja jeg kan mærke at jeg er mand når kvinderne konstant bukker sig ned og stritter med røven

Jeg elsker det. Men ellers lægger jeg vel ikke så meget til at jeg er mand.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 09:58 #161095

Jeg, Monja, kunne være uenig alt dette fyrene anmeldelser som for dem ...
Manden er ikke den svære.
Ligesom de vil repræsentere sig selv der.

Hvis har du 19 år og ønsker at beslutte dette spørgsmål som konkurrencen med de unge unge drenge - det kunne være en stor fejltagelse.

Nu - som for kvindens art i mit vedhæftede billede.
Det er den meget heteroseksuelle kvindes slags.

En sådan pige vil prøve en manns spørgsmål som et meget bevidst spørgsmål (et spørgsmål fra tålmodigheden).

Og den grundlæggende fejl kunne være:
1. ...at søge en meget maskulin mand.
2. I verden eksisterer et andet punkt opfattelse, at tålmodighed er en slags sejr (amerikansk, initiativ kultur). Og Deres "kultur" i denne test kan forstås som det for meget slavisk (nah ... de for "meget Japansk").

Mennesket er ikke den vanskelige også. Han har en mor. Herfra kan han opføre sig med kvinden som med den højere (selvom hun er en mindre) og sådan. Herfra - en ide om, at en kvinde er en fare og sådan en. Fra dette - de forskellige pigens slags tilpassede manerer og så det.

Mennesket ikke det for meget monumentale. Og han endda gøre frygt for at være den for meget lys som sådan. Og han kan være imod en sådan person. Og han kan være mod en person med et sådant tilbud ham. Mennesket kan være en comptetetive med kvinden også med en idé - "jeg er ikke en pæderast. Jeg har ikke brug for en person som fuld tillid til mig..."

Manden har en lignende effekt på bækken området.
Findes der kun én grundlæggende mands koordinering s forskel i rummet med kvindens. I tilfælde af en vellykket indsats presses den nedre del af ryggen ned. Kvinder kender sådanne styrker også, når det er svært og (na, princippet ...) den negative (gør ikke de sejrende) indsats. Til manden er anderledes - "halen stiger" op i tilfælde af den ikke-sejrende indsats. To imitate a supporting (comfortable) synchronity in this - it is a big (the very slow) telepathy question.

Principle it is everything...

And - attached images.

Thank You, Monja for Your courtesy. And - do not seek a man as a question from the competition with the Young guys only.
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 09/26/2017 10:00 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 11:52 #161096

Deuce: Det du siger, er det at: It takes, the other one, to notice, that you are the other one?

Jeg vil (helst) ikke træde rundt i detaljerne omkring "bukningen"
Men hvis du sådan helt nøgternt skulle betragte din reaktion, vil du så vurderer reaktionen som værende en betinget refleks eller instinkt? Eller måske noget helt tredje?

Årsagen til at jeg spørger er, at jeg har gået og tænkt lidt over, om vi blander kønsopfattelsen sammen med "seksuelt opstemthed" og el. hormonel styrring/indvirkning.

Hvis man f.eks. betragter sig selv som værende biseksuel, og får øje på en "bukning", mærker man så, at man er (mere) mand el. (mere) kvinde? Eller registrer man "bare" seksuelopstemthed?

Jeg tænker også på, hvordan jeg opfattede mit eget køn som barn. Lidt apropos indholdet i Abels digtning, så var det vist mest de voksne der var optaget af korregere/skabe mit køn.
Når jeg løb rundt og legede, så følte jeg mig hverken mere eller mindre som en pige.
Faktisk så var drengene (i min optik) helt klart de sjoveste at lege med.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 12:09 #161097

• deuce
  • IKKE ONLINE
Den var sgu svær Swedenborg men jeg får bare et smil på læben jeg bliver bekræftet som mand jeg bliver glad og stolt når de bukker sig måske bliver jeg lidt kærlig

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 12:43 #161098

Vedhæftning 1255890352269.jpg ikke fundet

Nah ... Min lykønskning, hvis dit begær nu kun er den eneste mand.

Taurus. Tyskland begynder med evakueringen af Danmark - erstatter Tyskland. En plan - 1 million (lægerne til deres hær osv.)

bye...

Swedenborg skrev:
Deuce: Det du siger, er det at: It takes, the other one, to notice, that you are the other one?

Jeg vil (helst) ikke træde rundt i detaljerne omkring "bukningen"
Men hvis du sådan helt nøgternt skulle betragte din reaktion, vil du så vurderer reaktionen som værende en betinget refleks eller instinkt? Eller måske noget helt tredje?

Årsagen til at jeg spørger er, at jeg har gået og tænkt lidt over, om vi blander kønsopfattelsen sammen med "seksuelt opstemthed" og el. hormonel styrring/indvirkning.

Hvis man f.eks. betragter sig selv som værende biseksuel, og får øje på en "bukning", mærker man så, at man er (mere) mand el. (mere) kvinde? Eller registrer man "bare" seksuelopstemthed?

Jeg tænker også på, hvordan jeg opfattede mit eget køn som barn. Lidt apropos indholdet i Abels digtning, så var det vist mest de voksne der var optaget af korregere/skabe mit køn.
Når jeg løb rundt og legede, så følte jeg mig hverken mere eller mindre som en pige.
Faktisk så var drengene (i min optik) helt klart de sjoveste at lege med.
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 09/26/2017 12:48 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 15:48 #161099

DEUCE: Jeg synes det er interessant, at vi går rundt et helt langt liv, og benytter en fantastisk organisme, uden egentlig at (nær)studerer dens funktioner.

I realiteten, så ved vi ikke om mennesker overhovedet kan føle, at de er et bestemt køn?

Om vi forstår kønnet intellektuelt igennem betingningen, oplever det igennem hormonelle indvirkninger el. fysisk igennem forskellen, altså på de udad- og indadvendte kønsorganer?

Lad os sige at du kom gående igennem jungelen, og du mødte sådan en "bukning" for første gang i dit liv... Lad os sige at du ikke havde nogen som helst ide om, hvad sådan en "bukning" kan bruges til Gad vide hvilke reaktionsmønstre du så ville have?

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 15:59 #161100

• deuce
  • IKKE ONLINE
He he Tjaee jo så ville der jo nok komme nogle instinkter op i mig men grunden til at jeg nok tænder så meget på det er at jeg ved hvordan det føles for en dame at stritte med rumpen.
  • Side:
  • 1
  • 2