Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sådan tiltrækker du en maskulin mand
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sådan tiltrækker du en maskulin mand

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 16:22 #161101

• deuce
  • IKKE ONLINE
Jeg tror at for en kvinde der gælder det at man fysisk kan mærke sin krop på en bestemt måde og dermed føler sig sexet fræk og beundret når man f.eks bukker sig ned sådan er det ikke for en mand eller måske på en måde hvis jeg f.eks står nede ved kaffemaskinen og skal have kaffe og jeg som sædvanligt står og hviler på det ene ben så kan jeg måske føle min ryg og mine arme når der så kommer en af det andet køn så kan jeg føle mig beundret men det føles stadig ikke på helt samme måde som for en kvinde endnu engang vil jeg bruge musik til at illustrere. et eller andet

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 16:31 #161102

• deuce
  • IKKE ONLINE
Når jeg står der med ryggen og armene kan jeg måske have følelsen af at være "Rock hard" altså hård som sten. For en kvinde er det nok mere blød og rund når hun stritter med rumpen... Det er bare min teori. det er faktisk også lidt interessant at en tissemand den er jo hård som sten når den bliver stimuleret i hvert fald. og en tissekone den er jo nok lidt silkeblød jeg sidder bare og fantaserer nu

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/26/2017 21:57 #161104

Okay - du forbinder tydeligvis din mandlighed med din seksualitet.

Jeg tænkte nu "organisme" og kønsforståelse i et lidt større/bredere perspektiv.

Beklager, det var ikke min hensigt at starte en debat udelukkende omhandlende seksualitet.
Ved nærmere eftertanke, så kan jeg godt forstå, at jeg går forkert i byen med mine formuleringer.

Med et emne som: "Hvordan TILTRÆKKER DU en maskulin mand"???

Så kan debatten nærmest kun gå i en retning.

Jeg er af den gamle skole, så en seksuelt detaljeret dialog, det siger jeg altid pænt nej tak til.

Men det skal bestemt ikke afholde andre fra at kommenterer.
Sidste redigering: 09/26/2017 21:59 af Swedenborg.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/27/2017 09:54 #161106

deuce skrev:
Altså vi er vel alle sammen lidt androgyne vi har jo både en mor og en far og har dermed også både mand og kvinde i os altså når vi er babyer fatter vi jo ingenting og foratår hverken om vi er drenge eller piger det lærer vi jo så af vores forældre jeg tror ikke så meget på feminint og maskulint men tror at en rigtig mand har skæg og rigtige kvinder har fødedygtige hofter og ja jeg elsker en bred ladeport altså ikke en overvægtig ladeport men en rigtig ladeport som måske kunne være muskuløs sammen med resten af hendes understel fordi hun er ridepige måske Tjaee jeg ved det ikke men vi er vel alle sammen bare dem vi er bare min mening og så skal jeg ikke forstyrre mere

Over&Out

I disse tider er der i hvert fald en tendens til, at den maskuline og feminine pol nærmer sig hinanden. Og at kønsforskellene udviskes. I gamle dage var en mand en mand og en kvinde en kvinde. I dag er det ofte svært at se forskel på mænd og kvinder. Ikke så meget udseendemæssigt, men rent mentalt. F.eks. de kvindelige politikere vi har, de er jo ligeså mandhaftige som mændene. Pia Kjærsgaard, Mette Frederiksen, Inger Støjberg er jo absolut ikke spor feminine i deres fremtoning, men tværtimod meget handlekraftige, målbevidste og maskuline. Engang sagde folk, at verden ville være bedre, hvis vi fik flere kvinder på magten. Den holder bare ikke i virkelighedens verden. Fordi de kvinder, der opnår magt, skal have endnu mere rundsav og albuer for at nå til tops end mændene skal. Fordi ellers når de jo aldrig til tops!

Måske var jeg lidt firkantet i mit første indlæg, men jeg skrev det netop baseret på dagens samfund, hvor kønsrollerne bliver mindre og mindre markante. Derfor drillede jeg trådstarter lidt, fordi det er meget atypisk for denne tid, at kvinder virkeligt står ved deres feminine side og opsøger meget maskuline mænd. Det er efterhånden sådan i mange forhold, at kvinden er mere maskulin end manden. Jeg kender flere af den slags forhold i min egen familie, hvor kvinden i fremtoning er den udfarende og aggressive og manden den underdanige og passive. Hvordan de får sexlivet til at fungere, aner jeg ikke. Måske er en sådan underdanig mand den passive i et sm-forhold?

Så kvinder, der opsøger meget maskuline mænd, er i virkeligheden bare lidt gammeldags. Nu om dage er det mere normalt, at et forhold er helt jævnbyrdigt eller at kvinden endda er den dominerende part i forholdet. Og det gør også, at det er blevet sværere for kvinder at finde maskuline mænd. Hvorfor disse kvinder, som jeg var inde på i første indlæg, ofte møder karikerede typer, når de endelig finder en maskulin mand. Brian Sandberg-typen. Rocker-typen. Og i dag er mange forhold, hvor manden virkeligt ER maskulin og dominerende, voldelige forhold, fordi det bliver sværere og sværere for kvinder at finde en naturligt maskulin mand i dag. Så ender de i stedet med at finde sammen med de der karikerede bodybuilder- og Brian-typer.

Noget, jeg som mand oplever som et dilemma, er at kvinder synes at have modstridende forventninger til vi mænd. På den ene side vil de have en handlekraftig og maskulin mand. Men på den anden side vil de behandles ligeværdigt og have total ligestilling. Det kan være svært at finde den balance. For i det øjeblik en mand bliver handlekraftig, bliver han også tit bestemmende. Og så er det svært at opnå total ligestilling. Kvinden vil både blæse og have mel i munden. Og det er som bekendt svært! Manden skal være maskulin og handlekraftig, men han må ikke være dominerende og undertrykkende. Så det er noget af en balancegang.

Vi ser det også i nattelivet. Kvinder lægger næsten aldrig op til en mand. Kvinder er som regel passive i nattelivet og forventer i ni ud af ti tilfælde, at manden byder op til dans. Og så er det, at de mænd, der scorer bedst og mest i nattelivet, bliver de udfarende maskuline mænd, der ofte ER dominerende. Hvorimod de feminine passive mænd sjældent scorer kvinder i nattelivet. Men omvendt er disse feminine passive mænd nok de mænd, som i et forhold er bedst til at give kvinden plads og give hende den ligestilling og medbestemmelse, som en moderne kvinde fordrer.

Det er altså ikke nemt nu om dage at gøre kvinder tilfredse. Man må ikke være for dominerende og handlekraftig, for så er man mandschauvinist. Men omvendt må man ikke være for eftergivende og passiv, for så er man en mandsling. Jeg synes det er meget svært at gøre kvinder tilfredse nu om stunder. Det er intet under, at flere og flere mænd bliver homofile, fordi kvinder er nok for mange mænd alt for komplicerede.
Sidste redigering: 09/27/2017 10:04 af vidaenmarte.
Følgende bruger(e) synes godt om: Abel

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/27/2017 10:11 #161107

Jeg tænkte på alle mulige telepathys (eller - her) historiske præcedenser, og jeg gik også for at studere denne mand.

Da Satja Sai Baba var ung, Indien i disse tider modtog den tidligste viden om menneskets anatomi. Men han behøver ikke vidste som for kvindens klitoris mv.

Han har udviklet en version af kvindens potentiale til at forestille sig en mands kønsorganer internt inden for følelsen af appendiks.

Nah ... Han var ikke korrekt - kvinde er klar til at modtage en betinget støtte (en belastning op) til hendes appendiks fra enhver form person, og det er alt...

Men hans idé arbejdede ham som en måde at imponere en kvinde telepatisk.

Instinkterne kan være forskelligt koncentreret. Kan være den ikke tilstrækkelig viden, men at mennesket er en nok en stabilitet følelse som den form for instinkt.

Attached image - 2 kind of the woman's intict position and - Krishna (a face of A. G. from Pleiadians) as a new Putin's passion...
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 09/27/2017 10:18 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/27/2017 11:53 #161108

• deuce
  • IKKE ONLINE
Altså jeg personligt kan godt lide kvinder/damer der er lidt macho altså sidder med spredte ben ligesom en mand men som også kan sidde med benene over kors som en rigtig kvinde med andre ord så er vi så forskellige alle sammen og det har ikke en skid med maskulint og feminint at gøre det har noget at gøre med kærlighed og jeg vil mene at kærligheden overvinder alt

endnu engang vil jeg bruge musikken til at illustrere et eller andet

Efter min mening er hende her bare råsej at høre på og jeg elsker det

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/29/2017 10:35 #161115

• Abel
  • IKKE ONLINE
Kære Sweedy.

Hvis os mænd mener at mærke vores maskulinitet, er vi muligvis blevet forledt af den søde, feminine ekspedient i duftafdelingen til at købe den der hundedyre barbersprit hun påstod emmede af maskulinitet.
Vi mærker ikke vores maskulinitet som sådan, vi er det bare men kender den dog. Ligesom du sikkert med din kvindelighed ikke tænker nærmere over hvor tiltrækkende du er – du er det bare.

Læste dette i et af min hustrus feminine blade og det rammer da ret godt, synes jeg da.

”Der er mange former for styrke han kan udvise: den fysiske kommer først, men han kan udmærket erstatte den med den mentale, den spirituelle, det sociale, det økonomiske, god uddannelse, omsorgskvaliteter, at kunne gi tryghed, omsorg, ”kende” sin maskulinitet og femininitet, holde fast og gi slip.”

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/29/2017 13:40 #161116

Det er nok ikke så sært, at det er sværere for kvinder at finde maskuline mænd. For kønsforskellene udvandes mere og mere. Især blandt de unge. Hvor kun kun 66% af britiske unge betegner sig som heteroseksuelle!!!!

www.bt.dk/udland/britiske-unge-har-aendr...ark-forudser-ekspert

Blandt de 50-60 årige er det hele 88%, som betegner sig som heteroseksuelle. Men altså kun 66% af de 16-22 årige. Og hele 20% af de unge definerer sig selv som homoseksuelle. Det er ret mange, for i min ungdom var det kun 3-4 % af de unge, der kaldte sig homoer.

Én forklaring kan være, at unge endnu er søgende og eksperimenterende, så derfor har de mindre fastlåste definitioner de dem selv end ældre har. Det er meget naturligt. Men en anden ting er, at der i dag ikke er samme pres og forventning fra samfundets side om, at man SKAL leve i et heteroseksuelt parforhold. I dag er det mere accepteret at være til den anden side - eller begge sider.

Derudover er der måske også en agenda om at gøre de unge homoseksuelle. Men det hører nok til et andet emne. Men mange af de unges idoler i dag er jo homo- eller biseksuelle og det smitter nok også af på de unge. Miley Cyrus betegner sig f.eks. som biseksuel. Så når idolerne tør springe ud, bliver det også nemmere for de unge selv.

Forleden i Aldi så jeg f.eks. tre drenge i 16-17 års-alderen, der tydeligvis gik og var kærlige overfor hinanden. Tydelige homoer. Det imponerende mig, at de turde vise homoadfærd midt i Aldi. Det turde stort set ingen unge for bare 20 år siden.

Egentlig synes jeg det er positivt, at folk har lov at være, som de lyster. Dog har jeg et problem med, hvis det er en direkte agenda om at homoseksualisere ungdommen. Lad folk have deres NATURLIGE lyster og behov i fred, men ligesom det er forkert, når samfundet forventer at unge er heteroer, er det ligeså forkert, hvis det skal være omvendt, at man ligefrem fremmer en homofil adfærd. Ægte frisind handler nemlig om at acceptere folk, som de er født. Men stat og magthavere bør ikke direkte forsøge at påvirke folks seksuelle adfærd. Det finder jeg forkert. Jeg synes jo også, at det var forkert i gamle dage, når forældre og familie forventede, at unge SKULLE være heteroseksuelle. Det skal forældre og familie naturligvis ikke blande sig i.
Sidste redigering: 09/29/2017 13:54 af vidaenmarte.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 09/29/2017 14:03 #161117

Kurtgustav skrev:
[color=#000000]Jeg tænkte på alle mulige telepathys (eller - her) historiske præcedenser, og jeg gik også for at studere denne mand.

Da Satja Sai Baba var ung, Indien i disse tider modtog den tidligste viden om menneskets anatomi. Men han behøver ikke vidste som for kvindens klitoris mv.

Hvad ved Sai Baba om kvinder? Så vidt jeg ved, er Sai Baba til unge drenge.

robertpriddy.wordpress.com/2011/06/09/te...is-hostels-for-boys/

Kurtgustav skrev:
Han har udviklet en version af kvindens potentiale til at forestille sig en mands kønsorganer internt inden for følelsen af appendiks.

Nah ... Han var ikke korrekt - kvinde er klar til at modtage en betinget støtte (en belastning op) til hendes appendiks fra enhver form person, og det er alt...

Men hans idé arbejdede ham som en måde at imponere en kvinde telepatisk.

Instinkterne kan være forskelligt koncentreret. Kan være den ikke tilstrækkelig viden, men at mennesket er en nok en stabilitet følelse som den form for instinkt.

Attached image - 2 kind of the woman's intict position and - Krishna (a face of A. G. from Pleiadians) as a new Putin's passion...

Resten af dit indlæg er dog det rene volapyk. Hvad prøver du egentlig at sige?

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/01/2017 06:32 #161127

Kære Abel

Ja, udover alle de medmenneskelige rollemodeller, så man må sige at reklame og medieindustrien gør et ikke uvæsentligt indhuk i kønsforståelsen.

Jeg forsøger stadig at begribe, hvad der er hvad? Hvad mærker og erfarer vi reelt?
Og hvad er forestillinger/ oplevelses fortolkninger, hentet i (måske fastlåste) forståelser af kroppens fysiske form/funktioner, hormonel indvirkninger, instinkter, kulturel betingning, adaption, tænkning mm.

Jeg var også en lille smuttur "down memory lane".

Vidaenmarte skriver lidt om tidstypisk rollepolarisering, udligning af kønsforskelle, tidstypiske seksualiseringsmønstre mm.
Noget genkender jeg fra Martinus verdensbillede, f.eks. inddragelsen af polprincipperne, hentet fra "påstandene" om den spirituelle & seksuelle polforvandling.

Jeg forstår bare ikke helt hvordan det hænger sammen, at der opstår poloplevelse udfra henvisningen til polopløsningsprincippet, som værende en form for årsag, argument el. et belæg/bidrag til forståelsen af de køns differentierede oplevelser/udfordringer.

Jeg tror måske, at hvis man fjerner handlingen, fordømmelsen, alt den ureflekterede fortolkning, forherligelse... Eller hvad pokker vi mennesker nu engang beskæftiger os med på det indre intellektuelle "tanke" adskillelses plan... og kigger lidt mere på oplevelsen af det "autentisk følte"... Så har vi, menneskeheden, igennem "udviklingen" haft et hav af forskellige adfærdsmønstre/udtryksformer.
Og her tænker jeg ikke kun på de seksuelle udtryksformer.

Noget er for mig mere essentielt/basal grundtone.
F.eks. så oplever jeg det at føle kærlighed, som EN følelse (grundtone).
Kærlighed er ikke nødvendigvis forbundet med min seksualitet.
Min krops fysiske udformning/ mit køn mm.

Derfor giver "kærlighed" og det "at ville tiltrække noget/nogen" absolut INGEN mening.

KH.

Swe

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/02/2017 13:47 #161137

Hvad ved Sai Baba om kvinder? Så vidt jeg ved, er Sai Baba til unge drenge.

Jeg kan se - Du behøver ikke forstået endnu, at Sai Baba er døde. Din viden - i himlen.

Image - Shakti. No any the new theme from me also. Just - I do added something there... But...

Jeg kan se - Du behøver ikke forstået endnu, at Sai Baba er døde.

Vedhæftninger:
Sidste redigering: 10/02/2017 13:55 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/02/2017 14:05 #161138

Swedenborg skrev:
Kære Abel

Ja, udover alle de medmenneskelige rollemodeller, så man må sige at reklame og medieindustrien gør et ikke uvæsentligt indhuk i kønsforståelsen.

Jeg forsøger stadig at begribe, hvad der er hvad? Hvad mærker og erfarer vi reelt?
Og hvad er forestillinger/ oplevelses fortolkninger, hentet i (måske fastlåste) forståelser af kroppens fysiske form/funktioner, hormonel indvirkninger, instinkter, kulturel betingning, adaption, tænkning mm.

Jeg var også en lille smuttur "down memory lane".
Swe

Is other funny thing. The ancient man and a woman. Woman with the fully hairy legs, with the same clothes, with the open smells and so one. And - the man by her. CHEAPER MAN..? DO NOT.
The very different as the strong risking ancient hero.

Now. How to to do this man like a hero now..? Of course - in the technologies concerning the differences...
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 10/02/2017 14:12 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/02/2017 14:32 #161139

Som for homoseksualitet.
For... vidaenmarte.
Tema er interessant ... Sai Baba var ikke den homoseksuelle. Sådan er Shri Va Shankar (med sin livvagt).

Der eksisterer de enkle historiske kulturer ... Vær som en nøjagtig mand (især - en kvinde.. Arabere især. ). Og så - den weddind er som en frihed modtageevne efter denne presning.
Den britiske kultur er som et princip sådan. En arkæologisk kultur selv - værktøjerne til parret. Kelterne, ifølge saxerne var den meget uanstændigt homoseksuelle kultur.

Denne kultur gør ikke nogen den moderne kultur. Homoseksuel propaganda er kendt selv for fremmede. Jeg præcis kender. Især - til Plejaderne.
Som et alternativ til manglende evne til at vælge prompteren (VS. TV gav prompterne). Ligesom en hvilken som helst humanisme derefter.
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 10/02/2017 14:37 af Kurtgustav.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/03/2017 12:10 #161144

Kurtgustav/ Du redigerer dine indlæg

Vi ligner hinanden, vi to - I min familie er jeg en "Kurtgustav", der er ikke rigtig nogen der forstår hvad jeg siger.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/09/2017 11:08 #161173

Guy, jeg er ikke oprindeligt fra alkoholikere miljø, som du forstår denne bekymring...
Nogle af jer leggings for at forstå det. Og jeg kan ikke forklare meget om denne overdrevne billeddannelse, men "jeg har det fint Dan..."
Nah ... Intet dårligt ...

Swedenborg skrev:
Kurtgustav/ Du redigerer dine indlæg

Vi ligner hinanden, vi to - I min familie er jeg en "Kurtgustav", der er ikke rigtig nogen der forstår hvad jeg siger.

Sv: Sådan tiltrækker du en maskulin mand 10/09/2017 11:11 #161174

deuce skrev:
He he Tjaee jo så ville der jo nok komme nogle instinkter op i mig men grunden til at jeg nok tænder så meget på det er at jeg ved hvordan det føles for en dame at stritte med rumpen.

Har du en mærkelig en anonym kontaktor ..? Aj ...
For vittigheder. Hun er sådan denne pige. Image.
Vedhæftninger:
  • Side:
  • 1
  • 2