Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sandheden om din soulmate
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Sandheden om din soulmate

Sandheden om din soulmate 09/19/2017 19:23 #161058

Rigtig mange mennesker anser en soulmate for at være en person, man er sammen med resten af livet. Så hvis forholdet går i stykker, bliver man bange for, at man aldrig finder en ny soulmate.

Læs mere om, hvem din soulmate i virkeligheden er på:

susannemirshiir.bloggersdelight.dk

Sv: Sandheden om din soulmate 09/20/2017 07:34 #161059

• Abel
  • IKKE ONLINE
Nå.
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue, Monja

Sv: Sandheden om din soulmate 10/01/2017 00:26 #161124

Hvis du vil debattere, hvorfor så ikke skrive hele din pointe her? Ellers virker det som en slags skjult reklame for din blog.

Jeg ved ikke, om jeg nogensinde har mødt en soulmate. Måske er der flere af dem. Jeg har nok mødt en håndfuld personer, jeg har følt mig mere knyttet til end andre. Men helt ærligt har jeg aldrig mødt en person, som jeg bare svingede 100% med. Som virkelig var en slags kopi af mig selv. Eller som jeg var rørende enig med i et og alt og har følt mig 100% fortrolig med hele vejen igennem.

Så jeg ved ikke, om jeg i det hele taget tror på det med soulmate. Mange gange tror folk, at de har fundet en soulmate - og så er det i virkeligheden bare erotisk betagelse, der gør at de er stormende forelsket i en person. En rigtig soulmate, som jeg ser det, er én, hvor der ikke nødvendigvis er et erotisk bånd. Men udelukkende et følelsesmæssigt bånd eller en meget stærk tilknytning.

Det kunne nogle så argumentere for kunne være mor-barn, far-barn eller to søskende. Men selvom jeg føler mig tæt forbundet til disse, så er vi jo også meget forskellige. Så forskellige, at jeg har svært ved at se, at vi er deciderede soulmates.

Jeg tror mere på, at der er mennesker, vi får ind i vores liv på bestemte tidspunkter, hvor vi energi- og frekvensmæssigt harmonerer. Men så på et tidspunkt udvikler vi os i hver sine retninger og så har vi ikke behov for hinanden mere. Derfor har jeg haft en del tætte relationer, som jeg har cuttet. Fordi jeg har udviklet mig. Eller modparten har udviklet sig. Og så er vi bare ikke noget for hinanden mere. F.eks. havde jeg en ven for nogle år siden, hvor jeg syntes vi var meget fortrolige og tætte. Og vi havde en del fælles interesser. Men i dag taler jeg kun sjældent med ham. Fordi jeg har ændret mig en del de senere år og i dag synes hans interesser er ligegyldige og trivielle. Det skyldes nok min gradvise opvågning, hvor jeg er blevet mere bevidst om de okkulte sider af livet. Og så er det bare ikke så interessant for mig længere med ligegyldige hverdagsting, som jeg før i tiden fandt åh, så interessante. F.eks. hvis man havde bestemte venner i sin ungdom, som man gik i byen med og morede sig med, så når man nu ikke længere gider byture, men de andre stadig går i byen, så er vi jo bare ikke på samme frekvens mere. Og venskabet/bekendtskabet glider ud.
Sidste redigering: 10/01/2017 00:32 af vidaenmarte.
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue, Monja

Sv: Sandheden om din soulmate 10/06/2017 15:31 #161163

• Abel
  • IKKE ONLINE
Hej Susanne Mirshiir.

Burde det ikke være tydeligt, at selvet er et debatforum hvor bla. religionsfilosofi, naturvidenskab, spiritualitet, tages op til DEBAT. Du debatterer ikke men henviser udelukkende til din blog, uden at ville kommentere hvordan du med dit selv, er kommet frem til dine holdninger/opfattelser, derfor opfatter jeg det også som reklame, men jeg er ikke helt enig med vidaenmarte i, at den er skjult.

Der er jo det med reklamer at den gerne vil gøre opmærksom på et eller andet. denne obs. er reklamens endelige mål - uanset den er god eller dårlig, bare den slår an som pantene pro v eller cillit bang.
Reklamen er ingen garanti, men reklame kender en hel del til; synergieffekt, (gr. synergi + lat. effekt), den effekt at helhedens samlede indsats er større end summen af de enkelte elementers indsats.

Det ser jo meget tilforladeligt ud, men er det bestemt ikke altid for denne effekt, må i forbindelse med reklame såmænd gerne føre til massesuggestion.
Så vil du endelig reklamere, så gør det deltagende og levende.
  • Side:
  • 1