Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Start af en forening svarende til Selvet.dk forum
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/11/2017 20:34 #160630

Kære Abel

Du skriver
Modsat dig vil/tør jeg mene, at Gud i høj grad er et debatemne! Respekter Gud men grav ikke dine talenter ned af frygt for at arbejde med din tro.

"Modsat dig vil /tør...." Måske du misforstod mig, for jeg vil og tør rigtig gerne, faktisk meget gerne at snakke om Gud og hans ord, og hvad han evt ment med det eller det andet....men ikke om han findes eller ej, han findes...færdig! ganske enkelt og denne debat er for mig spil af tid.....men jeg deler hver dag, fortoldninger af et f.eks vers, med andre og det er kun med til at give en endnu dyber forståelse af ham og hans "plan" .... Så jeg vil ikke kalde det "at begrave mine talenter" og det har hellere ikke noget med frygt at gøre men måske er det forkert at kalde det "at arbejde med min tro" som sagte har jeg troen, men vi kan kalde det "at jeg arbejder med indsigt, en dyber forståelse af Guds ord"

Har du læst Jobs bog? Spørg du om:
Ja det har jeg, ....og synes dit valg er lidt, ved siden af det vi her snakker om, Abel, Gud lader Satan test Jobs, og jobs beklager sin nød, højt hans venner er lidt hjælpeløse, de formår ikke at "hjælpe" jobs, og det er måske forståelig nok, det er jo kun Gud som kan "hjælpe" i den sidste ende, de har ingen jordiske chance for at videre hvad det er der forgå...så det vil jeg nu ikke bebrejde dem .....men som jeg sage ser jeg ikke samhænget mellem det vi skriver om her og Job?.

Men Jeg sat faktisk lige nu og læste Paul, og som Saul, var jeg slet ikke en tilhænger af Jesus, men næsten fra den ene dag til den næste vendte det hele også for mig, og jeg kunne pluselige "se" hvor " blind" jeg havde været, og lige som du ikke ser Paul slogs med TROEN på noget tidspunkt så har jeg haft det lige så, dog havde jeg ikke "dybe" indblik / kendskab af loven eller af det gl. Test. Så det var her jeg brugte min energi i lang tid, det gøre jeg stadigvæk, men nu bruger jeg også meget tid i bl.a. åbenbaringen, jeg er af den overbevisning at den tid, nu er over os og vi om kort tid vil se begyndelse på den værste tid mennesket nogensinde har set.
Så du må ikke tro mig for god eller for fint (Morten) til at være i stue med andre, men hvis tribulation snart banken på, så er hver en time dyrebart og bruger derfor helst min tid, på at enten bed, tale med nogen som gerne vil høre om Jesus, kontra en debat om Gud findes eller ej! Det håber jeg gør min "markant" stilling mere forståelig.

God bless you

Louise

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/11/2017 21:44 #160631

Kære Morten

Tro du på der findes et helved? Jeg kunne tage fejl, men jeg tror du umildebart vil svar Nej! Hvilken mange vil sige....
Men så er det jeg tænker, er du virke så sikker på det ikke findes at du er villig til at satse et liv evigt liv i helved! Tænk over det!

Ang. Alle andre Guder, eller tros retninger, også new age, så fortæller Biblen os meget tydligt at det Allesammen er afguder, satan og hans følge, så det er ikke noget vi kan sætte os ned og snakke om, eller stemme om, det er desuden fuldstændig uden betydning hvad jeg mener om dette, og har intet med hvad jeg synes om eller ikke synes om...det er fakta hente fra Guds ord og hans advarelse som jeg ønske tydeliggøre.

Kh Louise

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 20:06 #160633

• Abel
  • IKKE ONLINE
Kære Louise.

Selv om du mener, mit valg er lidt ved siden af, skriver du jo selv; , ”de har ingen jordisk chance for at vide hvad det er der forgår”. Nej det havde de ikke, men alligevel mener de – måske lidt selvfede, at vide hvad der foregår. Som vi endnu i dag også, kan genkende disse typer, der så nemt råder og agerer dommere, fordi de har sit på det tørre.
Du skriver, at Job beklager sin nød, højt, men Jobs anklager chokerede ikke Gud - faktisk foretrak han Jobs vrede protester i stedet for Jobs venners pæne og letkøbte forsvar for Gud. For vennerne talte uden barmhjertighed og med en alvidende attitude begrænsede de i den grad Guds Almagt ved at påstå altid at kunne aflæse Guds motiver og planer og hensigter.

Gud holdt af Job, fordi han lagde alt frem for ham. Job sagde ikke bare det til Gud, som vennerne ville have, han skulle sige, eller som han troede, Gud ønskede at høre. Job fortalte nøjagtig det, som var i hans hjerte. Hverken mere eller mindre!
Hvis du har læst hele Jobs bog til og med kap. 41 har du så ikke bemærket hvad Gud siger til Jobs venner?
”I talte jo ikke sandt om mig, sådan som min tjener Job gjorde”.

Du skriver at vi kan kalde det "at du arbejder med indsigt, en dybere forståelse af Guds ord". Hvor mange vinder du mon for din tro? Hvis du hver dag deler fortolkninger af udvalgte vers hvis du udelukkende deler med dem i din kreds – dem som gerne vil høre om Jesus – er det at øge dine talenter? Øder du dem ikke bort på de der allerede har?

Hvis du virkelig er blevet seende, så begræns da ikke det til kun at være blandt dem der ser det samme som dig, for på den måde må kærlighed ikke begrænses.
Du skriver om Paulus, og du har bestemt ret i, at han også sloges med/om troen, men selv om han ind imellem vrøvler slemt efter min opfattelse
( F eks; kvinder skal tie i forsamlinger) så vidste denne teltmager dog, at han intet var uden kærligheden. Om han så havde nok så megen kendskab til loven, ville dens indhold blive magert uden kærligheden.

Jeg skal ikke afgøre hvor nær vi er på ende tiden og disse tanker får ingen indflydelse på min tro, men en vismand sagde; lev som du skulle dø i morgen men lær som du skulle leve evigt.

Men valget er dit.

Af hjertet.
Abel.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 20:29 #160634

• Abel
  • IKKE ONLINE
Måske skal det lige tilføjes.
UansetJobs beklagelser over de forfærdelige prøvelser holdt han ved. Hvor mange ville ikke falde fra i Jobs sted? Sikkert jeg selv inklusiv, men på intet tidspunkt forbandede Job Gud.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 20:37 #160635

• Abel
  • IKKE ONLINE
Øhm - rettelse
Til og med! Kap 42.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 20:56 #160636

• Abel
  • IKKE ONLINE
For at forebygge en mulig, kedelig misforståelse.
Min henvisning til"disse typer" er afgjort ikke møntet på dig Louise.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 21:02 #160637

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej alle læsere

Mine opfattelser er:

Til Louise Isabel og Abel:
Vær venlig at søge at undgå at afspore denne tråd.
Jeres snak om Biblen bør ikke foregå her i tråden uden at holde fokus for tråden. Eller så bør i omformulere jer meget mere tydeligt så fokus for tråden holdes.

_______

Til Louise Isabel:
Dine ord til mig får mig til at stille dig følgende spørgsmål...

Hvad er dit forbedringsforslag med henblik på en forening hvor vi mennesker om muligt kan finde ud af meningen med livet i respekt for hinandens forskelligheder og søge at ende den store (religiøse) intolerance mennesker hinanden imellem?

Med din afmelding fra "Næsten medlem-listen" her i tråden og dit ønske om fokus på Jesus's lære og din tilsyneladende umiddelbare omtale af at alle andre spirituelle grupper er satanister her på forummet, (Noget der næppe kan kaldes en særlig høflig bemærkning fra din side), ønsker du så at vi alle bør melde os ind i enten Folkekirken, Den Katolske Kirke eller en Kristen Økumenisk Forening???

I så fald synes du blot at ønske "business-as-usual". For denne metode er den som benyttes i dag, så vidt som jeg ser det. En metode hvor hver enkelte religiøs gruppe står på sit gadehjørne og søger at råbe højest og søger at lave den bedste markedsførings-strategi med penge involveret. Og denne metode synes, som jeg ser det, ikke at virke særlig godt med henblik på etisk adfærd og at finde frem til sandheden om verdens indretning og meningen med livet, og om muligt ende striden mellem verdens egentlige religioner, spirituelle grupperinger, og lignende.

Du virker på mig noget intolerant overfor at mødes med andre som har en anden opfattelse end dig selv, med mindre det sker på et forum - og - hvor du selv sætter dagsordnen for emnet som der udveksles om? Er det korrekt? Jeg spørger venligt.

Jeg håber at du vil tilgive mig følgende ord:
Hvis du ønsker at følge ordene fra ham du kalder Jesus, så kan følgende citater måske få dig til at tænke dig om på en anden og mere dybsindig måde...Disse er skrevet for at belyse at man som Kristen sagtens synes at kunne deltage i en forening af den type som denne tråd følger...

Lukas kap 6,v33:
"Hvis I kun gør godt mod dem, der gør godt mod jer, hvad tak fortjener I for det? Sådan gør jo også syndere." (Den Danske Bibel online)

Markus kap. 2, v15-17:
"v15 Senere sad Jesus til bords i hans hus, og mange toldere og syndere sad til bords sammen med ham og hans disciple, for der var mange, som fulgte ham. v16 Da de skriftkloge blandt farisæerne så, at han spiste sammen med syndere og toldere, spurgte de hans disciple: »Hvorfor spiser han sammen med toldere og syndere?« v17 Men da Jesus hørte det, sagde han til dem: »De raske har ikke brug for læge, det har de syge. Jeg er ikke kommet for at kalde retfærdige, men syndere.«"
(Den Danske Bibel online)

Mattæus, kap. 7, v12:
"v12 Derfor: Alt, hvad I vil, at mennesker skal gøre mod jer, det skal I også gøre mod dem. Sådan er loven og profeterne."
(Den Danske Bibel online. Mattæus Evangeliet anses for at være et falsk evangelium af en del forskere. Det skyldes en brevveksling mellem samleren af Biblen som hed Skt. Jerome og nogle af hans kollegaer.)

Men, nogle har behov for at gøre det på en anden måde.
Det er der ingen tvivl om. Og sådan er det bare. Det er jo dit valg Louise Isabel om du vil noget andet. Og det respekterer jeg.

______

Jeg vil spændt vente på et eventuelt forbedringsforslag til det som ind til videre foreligger i denne tråd - som et udgangspunkt - til en forening; jvf. primært første post i denne tråd. Husk på, at det er kun et udgangspunkt.

Ideen med denne tråd er en venlig medmenneskelig udveksling af ideen om at STARTE eller ETABLERE en ren fysisk Forening svarende til Selvet.dk forum. Dette med henblik på at realisere ideen.
Er der ikke andre som vil være med til opstart af forslaget til en rent fysisk forening med et vist udgangspunkt i den måde som Selvet.dk forum kører på?

Vigtigt: Se første post i denne tråd her: Første post.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 05/12/2017 21:09 af Khidr7.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 21:20 #160638

• Khidr7
  • ER ONLINE
Rettelse til min sidste post ovenfor:
"Eller så bør i omformulere jer meget mere tydeligt så fokus for tråden holdes."

rettes til

"Eller så bør i omformulere jer lidt mere tydeligt så fokus for tråden holdes."

Men, ellers ok.
Jeg beklager fejlen.
Sidste redigering: 05/12/2017 21:21 af Khidr7.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/12/2017 21:23 #160639

• Abel
  • IKKE ONLINE
Formuleringen taget til efterretning.

Venligst.
Abel

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/14/2017 08:04 #160644

• Khidr7
  • ER ONLINE
Tak Abel.

Jeg kan se, at i (Louise Isabel og dig Abel) da også søgte at holde jeres fokus på trådens ide.
Men, der gik lidt meget kristen snak i indholdet i forhold til trådens fokus, synes jeg. Det var bare det jeg mente og søgte at få afværget på en så rolig og fredelig måde som mulig. Men, måske ikke helt velformuleret. Derfor disse ord.

Louise Isabel synes tavs.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/14/2017 09:27 #160645

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jamen selv tak Morten.

Det er jo ikke altid så ligetil at finde balancen eller ramme de harmoniske strenge i alles hjerter, hvilket du som teosof, sikkert også har erfaret.

Jeg tog tråden op efter Louise Isabel, hvilket du jo også selv gjorde omkring det du benævner som kristen snak. Jeg ved at balancen kan være svær, men her vægtede jeg altså at holde mit focus på Louise frem for - hvad der evt. er trådens focus.

Jeg mener ikke jeg "bebyrder" nogen her på selvet i udpræget grad med kristen snak, da jeg hovedsageligt mener folk må have deres tro i fred, i fred med dem selv, men ind imellem tager jeg da en tråd op om emnet. især hvis jeg in drages direkte.

Jeg rider dog ikke nogen kæphest i udpræget grad og retning - heller ikke teosofisk men derfor kan jeg godt aflæse kort.

Louise Isabel har lov at meditere over sagen med sig selv. Måske er hun blevet lidt træt af fokussel pladsbegrænsning - ved det ikke.

Af hjertet.
Abel.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/14/2017 10:43 #160646

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Abel

Mine opfattelser er:

Alt i orden. Jeg mener det ikke andet end på en måde hvor jeg blot søger at hjælpe os med at holde trådens fokus lidt bedre. Vi kan jo sagtens udveksle om (dogmatisk eller gnostisk) Kristen lære i en anden tråd uden det fokus denne her tråd har.

Jeg ser det ikke som umuligt at den forening som denne her tråd har i tankerne,(jvf. tidligere kommentarer i tråden fra flere bidragsydere), at der i den vil kunne være foredrag om Kristendom eller Jesus lære, eller en helt anden religiøs retning. Eller f.eks. studiegrupper i Biblen, eller en helt anden religiøs bog, Bhagavad Gita, Dhammapada, A Course in Miracles, The Power of Now, osv., osv. Lige som her på forummet Selvet.dk. Det vil sige blot man følger foreningens grundlag og formål som vi på et eller andet tidspunkt vil skulle blive enige om når foreningen stiftes.

Hvis man mener at man som en profet kan se at dommedag står for døren, så meget, at det ikke kan betale sig at vi mennesker søger at hjælpes ad, i en sådan forening som denne tråd lægger op til, på trods af vores forskelligheder, så er det selvfølgelig ens helt eget valg.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Følgende bruger(e) synes godt om: Abel

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/14/2017 20:44 #160648

Tak for at tage initiativ til sådan en god ide. Jeg vil gerne med på listen og vil gerne støtte op om opstart af foreningen i det omfang jeg kan. Jeg bor i Varde og hedder Isabel.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/15/2017 15:56 #160650

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Isabel

Mine opfattelser er:

Dejligt, at du vil være med Isabel!
Opdatering. Hermed er, du, Isabel med på listen nedenfor.

Til nye læsere i denne tråd:
Klik her først og se allerførste post i denne tråd.

Denne tråd blev som nævnt i linket til første post oprettet som følge af visse udvekslinger i en anden tråd her på forummet.

Ideen med denne tråd er en venlig medmenneskelig udveksling af ideen om at STARTE eller ETABLERE en ren fysisk Forening svarende til Selvet.dk forum. Dette med henblik på at realisere ideen. En påstand er, at det kan til tider være bedre at mødes fysisk - en at rendyrke cyberspace.
En forening gerne med flere centre i Danmark, geografisk. Og gerne senere i udlandet.

Vi mangler flere før vi starter foreningen op!

Vi er ind til nu følgende...

Næsten medlems-listen
(De følgende har kronologisk skrevet, at de umiddelbart ind til videre gerne vil være med til opstarten af foreningen).
1) Morten Nymann - Aarhus-området.
2) Rasmus (RJ92) - Københavns-området.
3) Henrik (Scorpmeister) - Københavns-området.
4) Abel - Nordjylland.
5) Erik - Nordjylland.
6) Heidi (Vesper) - Midtjylland.
7) John - Københavns-området.
8) Claus (Liquid Blue) - Nordsjælland
9) Tasha (Maja Lindberg) - København
10) Mette Jensen - Kolding.
11) Isabel (Isacecillia0808) - Varde.
12) NÆSTE ----- Skal du ikke være med? ----

Støttelisten
(For dem som synes om ideen i dens udgangspunkt som angivet i første post i denne tråd, og som vil fortælle de støtter op om ideen, men som ikke vil være med til selve opstarten af foreningen og dens ide):
1) Lasse (Lazarus)
2) John Doe - Vejle-området.
3) Rene R
4) NÆSTE -- Skal du ikke være med ? ---

KOM NU og VÆR MED:
Er der ikke flere som vil være med på den ene eller anden måde til noget som kan blive så vigtigt for os alle sammen her i Danmark?

Er der noget der holder jer tilbage fra at være med til noget så vigtigt eller bare støtte op om det?
(Læs eventuelt nærmere om initiativet i første post i denne tråd.)

Er du som læser det her imod ideen, så fortæl gerne hvorfor her i tråden. Og kom meget meget gerne med forbedrings-ideer.

_______

Vi er nu 11 på listen til at stifte foreningen.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/16/2017 10:27 #160651

Haha ham Abel minder på sin vis om min far

Han kan virkelig køre ud af en linie og kan fylde rigtig meget, hvilket kan irritere nogen. Men han gør det fordi han har en masse fantastiske vinkler, der, på et lærd grundlag, intuitivt bombarderer ham. Og at denne bombardering synes så fantastiskt, at det bare skal ud Det synes jeg faktisk også det er. Men måske er det også nemmere for mig at labbe i mig, da jeg anser mig selv for at være kristen (og fordi det nok også ligger til mig i stigende grad ).

I det hele taget synes jeg, at hver og en af Jer er spændende - det har jo krævet en del selvindsigt, studeren og styrke bag sine holdninger at skrive herinde.

Generelt har jeg ingen særlig boglig baggrund, men min vinkel for at deltage er netop nysgerrigheden og lysten til at møde Jer spændende mennesker. For via en iagttagelse jeg har gjort, er der generelt nogle kommunikative blokeringer imellem folk herinde. Typisk imellem mænd og kvinder, da tænkning/indføling oftest har forskelligt fokus og at der derved fokuseres på forskellige værdier i samme substans. Men også mænd imellem, da værdigrundlaget som kristen/spirituel/satanist/whatever kan anspore nogle til at fokusere på formen af hvad der skrives om og derved miste en væsentlig grad af evnen til at fange indholdet. Sjovt nok virker det som om, at kvinder, for det meste, er gode til at connecte med hinanden. Jeg tænker, at det er Jeres sublime evne til indfølingen.

Men når man mødes, synes alle disse afstande, mennesker imellem, at ophøre. Ihvertfald for mit vedkommende. Jeg har mødtes med et par enkelte herinde. Både de lige og de skæve typer. Og hver gang har mødet været magiskt. Så jeg tror bestemt det bliver spændende, at bringe det fysiske plan ind i dette spirituelle fællesskab. Godt initiativ Moten!

Kys, kram og mavenussere
Sidste redigering: 05/16/2017 10:29 af Liquid Blue.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/16/2017 12:33 #160652

Kære Abel

Tak for din tålmodighed, jeg havde nemlig ganske rigtig brug for at "meditere" lidt over mit svar til dig.
Du skriver; "at Gud har givet os nødden men vi selv skal knækken den" det har jeg tænkte meget over, for min først reaktion var "nej, han er kærlig og vil giv til alle som søger ham" men tænkte at jeg måske misforstod dig....og tog mig derfor tid til at tænke
Jeg bruger lige mig selv som udgangs punkt, jeg fandt som du ved, vi snakkede om det tidligere ingen trøst, eller svar i biblen, som ung, i min søgen efter svar på det store spørgsmål. Dette med en kærlig Gud, som lader de små død af sult, gav ingen mening. Men nu hvor jeg havde tage de "briller" af som jeg var blevet givet fra barnsben, så jeg noget helt andet og det hele gav nu mening! Men det er netop disse briller som fra tager os muligheden for at forstå denne fantaske bog. Og det hele faldt på plads, som et kæmpe puslespil, kunne jeg nu samme det og se hele billede.....jeg vil meget gerne fortælle, hvad jeg mener, for det er vigtigt, som jeg vil lave en tråd omkring dette, på den måde ændre vi heller ikke på denne tråd, "main gold"

For at hold trådens emne så, vil jeg prøve at "skære det ud i pap" for dig Morten ang. Mit valg. Og ved god du sikker vil kaste en masse mudder efter mig, bagefter...og til det vil jeg bare sige...."be My guest"
For det virker som mod du allerede har mere travl med "imellem linien" at angrib og fordømme, samtidig med du bede, mig komme om en mulig model... i stedet for at udvise respekt for min stilling tagen....det virker som om du opfatter min beslutning som en falliterklæring, og mener løsningen evt ligger i jeg fremlægger en mulig model hvor alle kan samles under..
jeg formoder at;
Denne forenings grundlag, skal være et samling punkt som selvet, for alle, Alles tros retninger, overbevisninger og ingen er "bedre" ende den anden. Respekt og tolerance kan udvises ... Og meget andet....
Mit ståsted;
At fortælle om Gud og hans Søn Jesus og at dette er den eneste redning SOM FINDES! Jeg meldt klart ud at I følge Biblen, MIN tro, fortæller mig at ALT (spiritualt, trosretninger, new age, videnskab bigband) er skabt af satan som via disse forsøger at vildlede mennesker væk fra Sandheden om den verden i lever i og få dem væk fre den eneste redning der er. Set fra Satan's vinkel er det lykkes ham at vende os fra Gud...jeg har fundet, via Guds nåde, Jesus og er selvfølgelig forfærdet over hvor blind jeg har været, og jeg rammes af stor fortvivelse og smerte for alle dem som stadigvæk er blindet og forført af Satan. Kan du selv se hvor uforeneligt mit "ståsted" og troen på at alle andre som ikke vil bekende sig til Jesus er fortab og snart skal igennem et helved. Dette begrænser min "evne" til at være altomfattende tolerance !!! Som er et af de vigtigist punkter for forening, og dette udelukker mig helt og holden, som jeg medlem, materiel ....alt andet ville være løj og bedrag, kan du ikke se det?
Bedrag mod jer og mod mig selv og mod Jesus!

Morten du må forstå at mit holdepunkt og min tro, ligger så fastlås og dybt i mig at alle mine handlinger og formål er koncentratet omkring dette alene....og jeg ønsker IKKE at ændre på dette!

Jeg er meget plaget af sorg og frygt, fortvivelse for mine elskede børn, familie venner og alle andre mennesker som stadigvæk er blindet og ikke vil bekende sig til Jesus. Det jeg brænder for hver dag er muligheden for at læse, og lære af Guds ord og om han vil, muligheden for at få fjerne "blindfold" fra andre og give dem synet tilbage via hjælp af "The Holy spirit"

"Din" forening står for unit og frihed til alle uanset overbevisning, den fordømmer ingen, den ønsker ikke at "stemple" noget som værende godt og andet som værende ondt, ingens "sandhed" er mere sandt end den andens, (selvom dette set udfra virker smukt og "kærlighed til alle" så vil sandheden være en anden for i vil jo netop fordømme, dem som ikke mener lige som jer, og dermed ikke kærlighed til alle kun til os indgruppere, men dette en en helt anden snak som jeg ikke ønsker at komme nærmer ind på her, da det er ikke er mit "problem" eller retter emne her) men min tro, den siger meget tydligt at der er onde og der er gode, de som ikke tro på Jesus er ikke frelst og som sagt tidligere, helt uvidende om de snart vil blive tvunget til ente at bekende sig til den sataniske tro eller mindste livet.
Så alt respekt for dine hensigter men forstå at min tror ikke er forenigelige med det som denne forening gerne vil stå for.

Kh Louise
Må god velsign jer og finde jer nådig.
Sidste redigering: 05/16/2017 12:37 af Louise isabel.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/16/2017 16:28 #160654

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Louise Isabel

Mine opfattelser er:

Ja, jeg er blevet kaldt mange ting i mit liv. Men, når medlemmer af forummet Selvet.dk kalder folk på forummet satanister i generel forstand, så undrer jeg mig over hvorfor de er her på forummet.

Louise Isabel, skrev:
"Så alt respekt for dine hensigter men forstå at min tror ikke er forenigelige med det som denne forening gerne vil stå for."

Morten Nymann siger:
Jeg oplever ikke at du kom med et konstruktivt svar på det jeg skrev til dig ovenfor om hvilket alternativ du så ville foreslå. Du fortalte ikke om du anbefaler Folkekirken, Den Katolske Kirke, eller en Økumenisk Forening eller en anden forening. Men tak for din respekt. For så håber jeg også at du vil respektere mig så meget at du ikke skriver i denne tråd mere; dvs. tråden her som hedder "Start af en forening svarende til Selvet.dk forum". Netop fordi dit standpunkt, for mit vedkommende, jo åbenlyst ikke har noget konstruktivt med tråden at gøre.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 05/16/2017 16:31 af Khidr7.

Sv: Start af en forening svarende til Selvet.dk forum 05/17/2017 16:41 #160655

• Abel
  • IKKE ONLINE
Hej Claus.

Glæder mig du er med på listen.

Håber da du har gode minder om din far

Af hjertet.
Abel.
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue