Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Maria Magdalene
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Maria Magdalene

Sv: Maria Magdalene 11/16/2016 01:49 #158972

• mondogobbo
Tja Gila, hvad ved jeg. Jeg kommer bare med nogle forskellige teorier, uden at påstå at jeg kender sandheden. Som jeg skrev før, tror jeg at du nok inderst inde kender sandheden. Du har jo et eller andet sted allerede sagt det, men søger så vidt jeg forstår bare at få det bekræftet her. Det har ingen af os så kunnet gøre definitivt indtil nu. Men måske dukker der én op, der har sådanne evner...

Evt. kunne du prøve regressionsterapi og se om du får noget svar derigennem. Bare en tanke jeg lige fik.

Nå, jeg vil smutte i seng. Godnat til alle læsere. Jeg vil lade de virkeligt kloge hoveder komme til nu. Måske har de et bedre bud end jeg. Jeg er ikke hverken clairvoyant, magiker, synsk eller remote viewer. Faktisk er jeg i nogens øjne aldeles uspirituel. Ikke sandt forår19?
Sidste redigering: 11/16/2016 01:52 af .

Sv: Maria Magdalene 11/18/2016 11:10 #159006

Jeg kender også en med Maria Magdalenes sjæl -Og hende tror jeg 100% på Der findes også andre med samme sjæl.

Det kan lade sig gøre (ud fra hvad jeg har hørt og ikke noget jeg selv kan se) fordi det er forskellige spaltninger af samme sjæl, som derfor kan inkarnere flere steder på samme tid.

Du behøver ikke at ligne MM fysisk, for at bære hendes sjæl. -Og du behøver ikke at "være" hende, forstået på den måde at vi jo består af en sjæl og et menneskevæsen og den blanding gør at du er din egen -Alle sjæle er her med en mission/noget, der skal læres og de fleste af os er ikke klar over det. Det plejer tit at ske. Bevidst eller ubevidst

Kram

Sv: Maria Magdalene 11/19/2016 23:41 #159036

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Hej,

Du er helt sikkert ikke den Maria Magdalene. Alene af den grund at du har så travlt med Maria Magdalene, der nu hører til fortiden og historiebøgerne.

Du kan være sikker på at dit dåbsnavn, eller det navn dine forældre har givet dig, er givet dig i guds navn, og fortæller hvem du er, for det navn er givet dig med guds vilje.

Er du stadig i tvivl om hvem du er, kan se dig omkring i din venne- og familie-kreds og spørge hvad der kendetegner dig. (hvis de kan se igennem din påstålighed) Du bør se på de talenter du har, og hvad du kan og vil udrette med dit liv nu og her!

Der er ikke noget interessant i at ligne historiske personer - med mindre det skal bruges i teater- eller film-roller.

Kom ned fra det astrale plan engang og få lidt mere jordforbindelse.
Sidste redigering: 11/19/2016 23:47 af Taurus.

Sv: Maria Magdalene 11/22/2016 21:02 #159066

• Gila
  • IKKE ONLINE
Vigtig viden eller ligegyldig info
IMG_5303.JPG
Sheila

Sv: Maria Magdalene 10/06/2017 03:12 #161158

• Gila
  • IKKE ONLINE
Maria Magdalene's Spejl -

youtu.be/iZynP5n31Zg
Sheila