Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Fandt et brev.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Fandt et brev.

Fandt et brev. 08/03/2011 19:51 #139155

Mange år er gået nu. Fandt et gammelt brev skevet til mig selv??? Kan bare ikke lige placere år og alder.
Kan se her på selvet der er mange der er i en ny fase i deres liv og i konflik med sig selv og deres omgivelser.Kan da genkende det meste i det jeg selv har skrevet. Måske det kan hjælpe.

Det lyder sådan her:

Sandhedens virkelighed
Nu selvom man ikke har gjort nogen ondt bevidst, gør ens indre oprør selvom hjertet dog siger at det er det rigtige for alle parter. Det ligger så langt væk fra min egen filosofi at alt det som jeg håbede på at der var, for længst er blevet tilsløret af sandheden. Sandheden som jeg ikke ønskede var tilstede trods logikken kæmpede en brav kamp for at få mig til at indse hvad virkeligheden også er. Til min forundring føler jeg dog ikke denne gang noget tab over igen at have mistet noget. Min bevidsthed over tingene gør åbenbart, at inden jeg vil give slip tror at jeg vil miste noget der er så dyrebar at man ikke kan være tilstede uden dette indbildte samvær. Da jeg først gav slip, følte jeg en stor lettelse og fornyet energi som om at det var det rigtige. Energien viste mig vejen og trods den stadig er lang, siger min intuition mig at nu er jeg fri. Fri til at tjene den Åndelige vej som jeg har higet så længe efter. Friheden og tilladelsen til at hjælpe og vejlede gør at den sidste rejse vil ske med Lysets og Guds hjælp. Den rejse jeg vil være villig til at tage for at kunne rense mit sind, heale og vejlede dem der vil søge hjælp til at finde roen og næstekærligheden.
Brev slut.

Brrrr tænk at jeg skrev det:cheer:

Lyse tanker Heart
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue, kik in, Linemusen

Sv: Fandt et brev. 08/04/2011 20:20 #139162

Tak fordi du ville dele dit brev med ós her inde.

Jeg er så også lidt nysgerrig på, hvordan det så gik efterfølgende ?

Sv: Fandt et brev. 08/05/2011 18:14 #139170

Hej Michael Healer

Du spørger hvordan det så gik derefter. Tak for din interesse for det.
Kan ikke huske hvornår og hvorfor jeg skrev dette. Men erindrer at jeg på et tidspunkt var forvirret over det som kom til mig "udefra". Samtidig med dette blev man da også misforstået.
I dag har lært at tænde og slukke for det udefrakommende og fundet en vej til andres tilfredsstillelse uden at føle man sårer dem.
I dag arbejder jeg på deltid med andre mennesker der har brug for vejledning.

Venlige hilsner Heart

Sv: Fandt et brev. 08/06/2011 06:39 #139176

Hej Heart

Tak fordi du svare på mit spørgsmål, omkring hvordan det så gik.

Det lyder da til, at du har fundet ud en god måde, at tackle det på, og lyder dejligt, at du arbejder på deltid med dette.

Sv: Fandt et brev. 08/06/2011 20:57 #139201

Hej igen.

Ja dejligt at være i balance og kunne leve i nuet.

Heart

Sv: Fandt et brev. 08/07/2011 12:39 #139220

Heart`s skrev:
Brrrr tænk at jeg skrev det:cheer:

Sådan har jeg det også med et digt jeg skrev herinde engang (Kan ikke lige finde det... )
  • Side:
  • 1