Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Søger værelse i kbh K.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Søger værelse i kbh K.

Søger værelse i kbh K. 01/22/2009 20:05 #2503

Hej alle

Er der nogle der kan hjælpe??

Søger et værelse i kbh. K helst i nærheden af købmagergade, skindergade, etc. Lejen må max være 5000kr.

Jeg selv er 25år og er uddannet farmakonom. Overvejer dog at studere igen (healer.udd.)ved siden af lidt arbejde. Jeg er stille og rolig og ikke-ryger.

Mvh Jannie

SV: Søger værelse i kbh K. 02/05/2009 22:13 #2504

• Andres
  • IKKE ONLINE
Jeg lejer ud et værelse men i vanløse, huslejen er 2500 kr. 
5km fra centrum.
Jeg lejer også ud et andet værelse til en italiensk pige som studerer
i cbs.

SV: Søger værelse i kbh K. 02/06/2009 17:21 #2505

• Andres
  • IKKE ONLINE
Nu er værelset udlejd.

SV: Søger værelse i kbh K. 02/09/2009 00:24 #2506

Hej Andres,

Tak for din mail

Nåede ikke lige at svare dig, inden det var for sent. Godt at høre at du har fået det lejet ud.

Kh Jannie

SV: Søger værelse i kbh K. 02/09/2009 09:47 #2507

• Andres
  • IKKE ONLINE

tja, jeg er ikke så glad for det. Den ny lejer er en tysker venninde til den italienske. Begge studerer i cbs. Begge har jeg nu også kendt i en tid og har aldri i mit liv set folk der fester så meget som de gør. Kommer hjem flere ganger om ugen kl 6 om morgen og står først op kl 4 om eftermidagen, og de ligner noget som er løgn. Jeg ville så meget mere leje til en mere voksen og spirituel menneske og på den måde få den italienske ud. Men nu er det for sent og jeg må vente til september først for at afslutte  kontrakten.

Nedern!

SV: Søger værelse i kbh K. 02/09/2009 11:37 #2508

Her er flere værelser, på Frederiksberg, cirka fem minutter fra Kbh centrum/købmagergade http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php?submitNewSearch=now&page=1&amtId=4&postnrArray=.2000&boligTypeIdArr%5B0%5D=0&lejeLaengdeArr%5B%5D=4&huslejeMin=0&huslejeMaks=15000&fritekst=&heltamt=1&gclid=CP-Q1aKRz5gCFYR_3god9zao0Q" target="_blank" rel="nofollow">www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_b...3god9zao0Q

SV: Søger værelse i kbh K. 02/09/2009 15:21 #2509

Hej Andres,

Tak for din mail.

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Det er ikke fedt at have nogen boende der fester konstant og roder! Jeg kan godt se dit dilemma. Jeg ville absolut også have svært ved at bo sammen med sådanne typer. Hvad arbejder du da med, siden du arbejder nat?

Kh Jannie

SV: Søger værelse i kbh K. 02/10/2009 15:58 #2510

• Andres
  • IKKE ONLINE

Hejsa Jannie,

Jeg arbejder ikke om natten, men det sker at jeg vokner op når de kommer hjem sent.

Jeg arbejder med IT, er software konsulent.

Ligenu ville jeg ønske jeg kunne ha fundet folk der er spirituelle, folk der også vil gerne snakke om hvordan man kan udvikle sig, blive bedre, bli rent af så mange ting man får fra samfundet og kultur eller familie. De sidste ting jeg har nu lavet, i tilfelle du synes det er spennende er tankefelftterapi, auraforandring, og på torsdag skal jeg til en session af regressions terapi. hehehehe ja det er meget og meget sjovt. Ahh jeg hadde også fjern  healing sidste uge, hvor jeg blev sk. bange da jeg merket at nogen eller noget var i mit værelse....hehehe. Jeg har det meget bedre, kan jeg mærke. Kan godt føle at min energi circulerer mere harmonisk og at mine følelser ikke styrer mig så meget mere, føler som om jeg er ved at blive hel med migselv.

Andres

SV: Søger værelse i kbh K. 02/11/2009 01:50 #2511

Hej Andres,

Det er da godt nok ufedt, håber du klarer den lidt endnu

Kan godt forstå du vil ønske at du havde fundet nogle spirituelle folk at bo sammen med, det er nu meget rart at være i sammen båd, men det er desværre ikke altid tingene flasker sig som man vil have det...

Lyder spændende med auraforandring. Hvad går det ud? TFT kender jeg lidt til, da jeg selv har gået til nogle sessioner i dette.

Hvad går regressions terapi ud på?

Det lyder da også vildt at du har fornemmet nogle i rummet, godt at du har fået det bedre følelsesmæssigt  - altid godt at føle at man hviler i sig selv...

Kh Jannie

SV: Søger værelse i kbh K. 02/13/2009 19:34 #2512

• Andres
  • IKKE ONLINE

Hadde nesten glemt at jeg skal tilbage til kalundborg for neste session af auraforandring, denne gang skal jeg balanseres hahahaha.... sjovt...eller var det afbalanseres... kan ikke huske men det er meget behageligt....

Auraforandring foregik på denne måde. Først den gammel og vis dame tog mine føder og dekket mig med noget slags usynlig beskyttelse. Så begynte hun at fjerne den aura som i mit tilfælle har vært lidt for mærkelig, så ga hun mig en ny en bagefter. Det hele foregik i både samtale og stillhed. Og hun gik også rund og rørte mig for at helbrede min krop. Det hele tager 2 og halv time og kostet 1500 kr. og det er to ganger du skal være der for den pris.

Efter det så hadde jeg stadigvæk ondt i armen, jeg fik en spark en gang jeg var til træning og jeg plutselig trodde at måske det her ville smutte, men nope, tante smerte var der. Og det sagde jeg til hende. Og så ba hun lidt mere og rørte mig lidt mer, men nope det skete ikke så meget. Jeg sagde også til henne at jeg ikke hadde merket noget da hun fjernet den gamle aura og sat en ny en, men bagefter var jeg lettet, mere glad, og liksom positiv. Jeg følte at noget hadde sket, men fysisk merket jeg ikke noget.

talefeltterapi har jeg droppet, skal fortsette med hypnoterapi da jeg har fundet en mand der virkelig virker reel og meget indsiktsfuld.

Regressions terapi, det er når du går tilbage til da du var yngre og begynder at opleve ting igen. Dvs når du føler noget din intelekt vil kunne placere følelsen eller forbinde den følelse med en reel situation du oplevde før, istedenfor for at din intelekt skal bare køre sit og relatere eller forbinde følelser med hvad den tror, og ikke virkeligheden. hahaha det lyder jo mærkeligt....

Jeg har det meget bedre anyways, er glad mit liv kan være et liv i kærlighed,  og ikke det liv jeg levde før hvor kontrol princip og tvil var det som gjaldt.

Nu kører jeg hjem...

Cheers

SV: Søger værelse i kbh K. 02/18/2009 10:43 #2513

Hej Andres,

Så får jeg endelig skrevet tilbage og tak for din indsigstfulde besked

Jeg kan så meget sætte mig ind i hvad du skriver i sidste afsnit med at leve et liv fyldt med kærlighed, og ikke leve et liv der er fyldt med kontrol og tvivl. Jeg har selv været der, og arbejder også stadig forsat med det.

Jeg synes det er utrolg interessant at høre om hvad du har gjort for at forbedre dig og udvikle dig. Det giver inspiration til mig.

Jeg synes at Auraforandring og Regressionsterapien lyder meget interessant, så vil prøve at kigge lidt nærmere på disse områder

Det glæder mig at høre at du har det bedre idag, for det betyder jo at den vej du har taget, har været godt for dig, og at det kan være en inspiration til hvad andre kan gøre

Kh Jannie

SV: Søger værelse i kbh K. 02/19/2009 23:53 #2514

• Andres
  • IKKE ONLINE
Jeg har det så godt, bare det at tage ansvar for sine egne følelser er en gave og jeg er så glad fordi jeg har blevet ved med at søge og prøve og søge mere, og prøve mer.

I går var jeg til hypnoterapi, og på lørdag nu skal jeg til Kalundborg til min sidste gang i auratransformation.

Ha en rigtig god aften
Vi snakkes
Andres

SV: Søger værelse i kbh K. 02/21/2009 10:48 #2515

Det lyder bare rigtig godt Godt at du er blevet ved med at være ihærdig med at prøve nye ting og være søgende..

Hvordan var det at være i hypnoterapi?

Ha en God dag

Jannie

SV: Søger værelse i kbh K. 02/22/2009 00:53 #2516

• Andres
  • IKKE ONLINE
 Det var og er ganske spennende. Jeg kan mærke at det gør noget med mig. Det at tage ansvaret for egne følelser gør stor indtrykt på mig. Jeg har alltid gjort ansvarlig andre for hvad jeg føler og alltid presset mine ønsker i andre sådan at de kunne give mig det jeg ønsket, om det var bekræftelse eller tryghed. Kontrol og mistro har vært min vej, men i dag oplever jeg noget helt andet, det føles som mere jeg giver slip mere tett kommer jeg på migselv og alt andet mister den makt det har haft i mig.
Gjennom hypnoterapi og de samtaler jeg har med terapeuten har jeg set på mange ting fra en anden vinkel og det har hjulpet mig.

vi tales ved
Andres

SV: Søger værelse i kbh K. 04/06/2009 13:12 #2517

Hej -Mangler du stadig bolig?

MVH Malue!

SV: Søger værelse i kbh K. 04/07/2009 12:52 #2518

Hej,

Ja, det gør jeg...

Hvad er huslejen hos jer?

Mvh Jannie 

SV: Søger værelse i kbh K. 04/07/2009 13:01 #2519

• Side: