Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Venner søges i og omkring København
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Venner søges i og omkring København

Venner søges i og omkring København 11/19/2011 23:40 #141104

• Michael-LA
Hejsa

Jeg søger nye venner og bekendte som jeg kan mødes med, hygge snakke, gå i biografen, spise ude/hjemme osv.

Jeg er en stille og rolig (men snaksagelig) fyr på 32, der på det seneste har følt sig lidt ensom (så det må jeg jo gøre noget ved ). Er åben for kontakt med alle, men har ingen bil så da jeg bor i København skal det helst ikke være udenfor kbh.

Ting som interessere mig meget: Teknik, følelser, mennesker, forbudt arkælogi, konspirations teorier, politik, film, musik og mange andre emner.

Vil mødes med både han og hun køn.

Lyst til at mødes? Skriv til mig... ALLE FÅR SVAR.

Kh
Michael

Sv: Venner søges i og omkring København 03/31/2013 11:07 #145994

• Eljefe
  • IKKE ONLINE
Næsten 2000 mennesker har set det du har skrevet og INGEN skriver noget som helst. Ikke engang en: Sorry mate, men du ser alt for mærkelig ud. Eller måske, Nope, jeg har ikke tid. Eller den mest populær undskyldning: jeg skal flytte.

Jeg tager hatten af, mand, du er mega ærlig og siger ret ud, JEG ER ENSOM, og det burde jo vække nogle hjærter, vil jeg tro...men...lol... det er så langt ude, Her på selve Selvet no friends to find.

Jeg har selv prøvet i flere omgang at få folk til at samles og det har lykkes tre, fire gange i alt, det er nok flere år siden, men det tæller jo aligevel. Det var ikke nemt vil jeg sige.

Jeg tror at denne side er ligesom "at give en ged til afrika" aktigt...
Folk er her, men ikke helt. De skriver nå og da om forskellige ting som har med spiritualitet at gøre, og de tror at nu er arbejdet gjort. Nu er jeg spirituel! Yupii!!!

hehe.... Men når det kommer en som dig der åbner sig modigt som du gør, INGEN reagerer.

Jo!!!! Jeg sendte en ged til en lille pige i afrika forrige måned, og derfor har jeg gjort mit...konspiration manden må klare sig selv.

Hvis du ønsker at møde folk der er åbne, spirituelle, kærlige, send mig en mail eller noget via selvet.dk og du får email addressen til en gruppe af spirituelle der mødes hver uge. Jeg tilbyder også dig en tur i skoven hver anden weekend, jeg elsker naturen og stillheden der og jeg elsker at tale om livet.
Følgende bruger(e) synes godt om: alfa

Sv: Venner søges i og omkring København 01/13/2018 19:01 #161982

• boelge
  • IKKE ONLINE
Hej, er der stadig en gruppe?
En jeg evt kan blive del af?
mvh kristine
  • Side:
  • 1