Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Clairvoyance
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Clairvoyance

Clairvoyance 02/19/2013 00:08 #145584

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Jeg har i et stykke tid diskuteret dette emne med venner. Hvorfor skal en clairvoyance koste fra 1200 til 3500kr. Er det rimeligt, at man skal tjene overpris på at hjælpe andre med evner, man har fået i gave. Jeg har selv fået nogle evner fra barnsben, men praktiserer ikke i øjeblikket. Jeg hjælper venner pg bekendte så godt, jeg kan og viderebringelse de budskaber, jeg får, men hvis jeg skulle praktisere ville jeg tage hvad der svarer til en ganske almindelig timeløn. Hvad er jeres holdning til dette emne?
Følgende bruger(e) synes godt om: Sheidi, Lizeth

Sv: Clairvoyance 02/19/2013 01:04 #145585

Min holdning er at de må sætte prisen op så højt de vil, de burde ikke føle skam over det.

Sv: Clairvoyance 02/19/2013 09:03 #145587

Man kan jo spørge sig, hvad det urimelige er i det? For mig at se, kan der være mange grunde til at tage en så høj pris. Personlig kunne jeg ikke selv forestille mig at tage flere tusinde kroner for det, jeg kan lige pt, men andre skal være velkomne fordi:

1: Uddannelser som clairvoyant er ret dyre, og jeg kan godt forstå, at folk gerne vil tjene de penge hjem plus et overskud til dem selv.

2: Seriøs selvstændig virksomhed betyder, at folk også arbejder, når de ikke lige præcis sidder midt i en session. Reklamer, kontakt med kunder og forbedring af egne evner er meget tidskrævende.

3: Folks opfattelse af værdi. Folk har forskellige opfattelser af værdi, og en høj pris kan rent faktisk hjælpe visse folk til at tage sessionen mere seriøst og få mere ud af sessionen.

4: Den egentlige værdi. Hvis den clairvoyante er virkelig dygtig, så vil folk også med glæde betale de penge, der skal til, og hvad er der galt i det?

Det var bare fire hurtige punkter fra min side. Føl Jer fri til at byde ind.
Følgende bruger(e) synes godt om: Kati

Sv: Clairvoyance 02/19/2013 09:07 #145588

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Jeg taler ikke om skam, da skam ikke er et ord, i mit ordforråd. jeg mener det er et udtryk for grådighed, hvilket får mig til at tvivle på personens evner og intentioner. Jeg smider ikke spørgsmålet ud for at dømme nogen, men fordi en veninde meget gerne vil tale med en clairvoyant og har spurgt mig om råd til at finde en. Jeg ville oprigtigt gerne af med min skepsis og tvivl, og ville derfor meget gerne høre nogle argumenter for at sætte priserne SÅ højt.

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 02:07 #145597

Egoismen. En høj økonomisk pris for ydelsen gør, at de fattige, hjemløse , psykisk syge eller svage i samfundet, studerende på SU og arbejdsløse kan ikke få hjælp på grund af mangel på penge i deres liv. Ifølge prisen, så er de folk ikke nok værd.

En kærlig hjælp af ægte omsorg skelner ikke folk ud fra status eller det materielle, som penge er en del af. Helte, helgener, profeter og andre uselviske figurer , de ser håbet i alle folk med et ikke dømmende lys, hvor pengene dømmer uretfærdigt.

Desuden når der gives penge væk til behandleren, så er der en forventning om at modtage et resultat, der ikke er falsk.

Jeg har i facebook og TV set en " synsk " person , der tilbyder kurser for mange penge, og hver dag har han travlt med på en overfladisk samt manipulerende måde at sælge sig selv ligesom med et firma, hvor det menneskelige er væk , så der kan lokkes flere kunder til varen, der ydes. folk faldt for dette, og han blev hurtigt kendt. På hans side deltog jeg i en debat med andre personer, der kunne li´ mine ord som en vejledende tekst, men han slettede mine tekster der, så han kom i centrum igen fremstillet som den mest vise og kloge ekspert.
Der er mange falske behandlere, så pas på dine penge.

Jeg har dog mødt kun en clairvoyant, der sagde alt korrekt om mine dybeste temaer i form af en sikker vejledning i 30 minutter som svar på mine for ham usynlige spørgsmål præcist.
Han var kendt fra den 6 sans i fjernsynet. Han fortalte synkronistisk om ugættelige ting fra mit liv, der var relevante i nuet. Han var dygtig og tog ca. 200 kroner for det.
Ud af 100% sandhed, så sagde han kun en fejl, hvor han påstod, at jeg kommer til at hjælpe mange folk senere i mit liv. Det skete ikke.

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 09:26 #145599

Mangel på midler til at opretholde en levestandard er en ubalance, lige meget om vi taler pengeøkonomi, naturalieøkonomi eller hvad fremtiden nu bringer. Derfor kan man ikke sige, at andre folk er grådige, fordi de målretter deres services mod dem, der kan og vil betale for værdien i deres ydelser.

Økonomisk egoisme og grådighed er billeder i vores hoved, som hæmmer os ved at fortælle en historie om den grådige mand og hans kærlighed til penge, der overskygger menneskeligheden. Hvis vi vælger at tro på den historie, tillægger vi automatisk penge en negativ betydning, og vi kommer til at sky penge som pesten, fordi vi tror, de gør os urene.

Der vil altid være hjælp at hente fra folk, der tilbyder deres services billigt eller gratis, og som du selv har oplevet, behøver det langt fra være skidt. Så hvad er problemet?

"En kærlig hjælp af ægte omsorg skelner ikke folk ud fra status eller det materielle, som penge er en del af. Helte, helgener, profeter og andre uselviske figurer , de ser håbet i alle folk med et ikke dømmende lys, hvor pengene dømmer uretfærdigt."

Der er ingen grund til at blive fanatisk her. Det er som om, du forventer, at alle mennesker skal være perfekte kærlighedsbringere, men tag lige og slap lidt af. Vi befinder os i et samfund, hvor penge er en bydende nødvendighed for overlevelse, og jeg vil i hvert fald ikke dømme de mennesker, der vælger at gøre en levevej ud af deres evner.

Mennesket er skaberen her på jorden, og i og med vi ikke kan skabe ud af den blå luft endnu, så findes der et par mellemled. Et af disse mellemled er penge, og det er nødvendigt for at få samfundets hjul til at køre rundt, så folk kan få mad og husly, ligesom vi kan dele information og udvikle os teknologisk.

Kun at tænke penge er en enorm ubalance, men det er en lige så stor ubalance at hade penge, for begge ting er fanatisme og sort/hvid tænkning. Lidt balance er vigtigt, så slapper man også mere af i livet og kan leve det på en mere naturlig måde.
Følgende bruger(e) synes godt om: Sortkjaer

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 10:12 #145600

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Vi "befinder" os ikke i et samfund - vi "er" et samfund. Et samfund er en dynamisk størrelse, hvori vi har pligt til at forholde os spørgende til reglerne og forsøge at ændre de ting, vi finder "etisk anstødelige" eller grundlæggende forkerte rent menneskeligt. Lige i øjeblikket er penge en nødvendighed, og jeg er enig i, at fanatisme i den ene eller den anden retning er ubehagelig, men 3500,- i timen giver altså 120,000 om måneden, og det endda hvis man kun arbejder 2 timer 5 dage om ugen! Det handler vel ikke kun om at kunne leve, eller?

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 11:27 #145601

Vi kan både "være" og "være i" et samfund, alt efter fra hvilken vinkel man vælger at anskue tingene fra. Naturligvis definerer menneskerne samfundet, og på den måde "er" vi samfundet, men på grund af menneskets idé om fortid og fremtid, befinder vi os også i et samfund, som ikke altid kan ændres til det, vi foretrækker, lige med det samme. Med det mener jeg, at vi må acceptere, at samfundet er, som det er, og vi ikke kan tvinge det til at ændre sig, men må ændre det ved at ændre os selv.

Som jeg ser det, har vi ikke pligt til noget som helst, det er egoet, der fortæller en historie om, at noget ikke er godt nok, og at det skal ændres. For det er kun egoet, der kan finde på "etiske regler" og føle sig stødt af dem. Og hvad er menneskelighed? For mig er der mere menneskelighed i at forstå mennesker og deres udfordringer, end at fortælle dem, at det, de gør, er forkert.

Hvis man arbejder 10 timer om ugen, får 3500,- kr i timen og arbejder 4 uger, så tjener man 140.000,- kr. Det er en rigtig pæn slat penge, men så skal man også finde 40 kunder om måneden, der kan se så høj en værdi i din service, og det er rigtig, rigtig mange. Hvis man gør det, så synes jeg, det er enormt godt gået. Så har man arbejdet både hårdt og klogt, og jeg ville være meget interesseret i at høre, hvad vedkommende kunne lære mig, da jeg selv er nystartet spirituel coach.

Og hvem siger, at man ikke må leve godt, så længe kunderne føler, de får noget for pengene? Personligt tager jeg stadig meget lidt for mine services, så det virker måske lidt underligt at jeg forsvarer folk, der tager så meget for deres ydelser, men for mig handler det bare om ikke at kigge rundt og sige "Du gør det forkert!", men i stedet kigge på sig selv og skabe ændringen der, hvor problemet opstår: I en selv.

Gør vi alle sammen det, vil samfundet logisk nok blive bedre, uden vi skal til at pege fingre ad hinanden og de fejl, som er nødvendige for at vi lærer.
Sidste redigering: 02/20/2013 11:38 af Infinite.

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 12:13 #145602

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Surt ikke at kunne regne - endnu mere surt når ikke engang mobilen kan regne. En af grundene til at jeg startede tråden er, at jeg prøver at finde en clairvoyant til en veninde, og personligt har jeg problemer med skepsis overfor, de clairvoyanter, der er alt for dyre. Jeg er selv igang med at blive uddannet (af mine vejledere), og føler helt klart, de hjælper mig, for at jeg kan hjælpe andre. Jeg vil personligt gerne kunne hjælpe den arbejdsløse eller kontanthjælpsmodtageren ligeså vel som advokaten, og ud fra den overbevisning, vil jeg aldrig sætte min takst højere end et par hundrede kroner. Faktisk dømmer jeg ingen, men prøver bare at forstå. Slutteligt er jeg nok nødt til at sige, at vi to vist ser ret forskelligt på, hvad "et godt liv" er.
Følgende bruger(e) synes godt om: Michael

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 12:47 #145604

Du siger stadig "alt for dyre", men hvad vurderer du det udfra?

Bemærk forresten, at jeg ikke sætter lighedstegn mellem "at leve godt" og "et godt liv", da sidstnævnte for mig mere handler om livet som et hele, mens førstnævnte hentyder til de dele af livet, der bidrager til et samlet godt liv. Her er penge en brik, og for nogen er det en større brik en for andre.

Nogle mennesker udlever deres liv og lykke gennem ydmyghed og andre gennem skabelse af noget stort. Hvis du tager mange penge for dine services og tjener flere penge, end du kan bruge på dig selv, hvad sker der så med de penge? Som oftest bliver de investeret i at skabe noget større som klinik, selvhjælpsprogrammer, skrive bøger eller lignende. De overskydende penge bidrager derfor som oftest til at udbrede et budskab. Og hvis vedkommende har succes med, og tjener gode penge på, at formidle sit budskab, så må der være tale om et budskab, som mange mennesker finder nyttigt og godt. Det du anser dig selv for at være "forbi" i din udvikling, kan være enormt betydningsfuldt for andre mennesker.

Så hvor er problemet med at give penge til et menneske, der ønsker at skabe noget stort og godt?

"Faktisk dømmer jeg ingen, men prøver bare at forstå. Slutteligt er jeg nok nødt til at sige, at vi to vist ser ret forskelligt på, hvad "et godt liv" er."

De to sætninger står lidt i modstrid til hinanden, da du i din sidste sætning netop dømmer mig til "at have et anderledes syn på "hvad et godt liv er"". Hvis du havde ønsket at forstå, ville du have spurgt dybere ind til mit syn på "et godt liv.

Men det er fair nok, jeg ønsker ikke at angribe dig, men bare at svare på dit første spørgsmål: "Hvorfor skal en clairvoyance koste fra 1200 til 3500kr. Er det rimeligt, at man skal tjene overpris på at hjælpe andre med evner, man har fået i gave.".

Det eneste svar på det må være at kigge ind i dig selv, og blive bevidst om, hvorfor du egentlig anser ting for at være rimelige og urimelige, og hvorvidt man er åben nok, når man bruger værdiladede ord som "overpris", hvis man oprigtigt ønsker at komme af med sin skepsis og tvivl.

Du læser mine indlæg og forsøger at forstå mig udfra de ord, jeg bruger. Men jeg er ikke mine ord på skrift, og du kan ikke kigge på denne side af mig og tro, at det er mig. Dette er blot den form og energi, jeg vælger at kanalisere ud gennem teksten lige i denne tråd.

Så lad det nu ikke slutte her, fordi du tror, at vi er så forskellige, at vi ikke kan mødes.

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 15:01 #145605

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Min personlige målestok for "rimelig" og "overpris" er baseret på "den bredest mulige tilgængelighed" - altså at kunne hjælpe så bredt som muligt.

Det er rigtig svært at se væk fra ordene i en debat, når den foregår på nettet, men jeg har gjort et forsøg (med lidt hjælp)
Dit navn betyder "uendelige" på det sprog, jeg taler til hverdag. Flertalsformen ser jeg, som tegn på at du er meget rummelig og ser på "os" som en menneskehed - ellers havde du heddet infinito.
Jeg har spurgt, om du har ret i noget af det, du skriver mellem linjerne, og jeg fik da heldigvis at vide, at jeg ikke dømmer nogen, men at jeg er en kæmpe kværulant på ord, som ELSKER AT DISKUTERE,og sådan tror jeg også lidt du er.

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 16:49 #145606

Jeg kan godt lide den måde, du diskuterer på. Jeg føler en rar lethed over den, der gør, at du ikke tager tingene så tungt.

Men jeg vil nu egentlig gerne have dig til at se den måde, jeg skriver, mere som en kommunikation. En diskussion er for mig en krig om, hvem der har ret, men det vil jeg helst ikke gøre det til. I stedet forsøger jeg at være meget ærlig om mine følelser vedrørende emnet, og det kan måske opfattes lidt diskussions-agtigt eller endda kværulerende.

Men jeg mener, at ord er vigtige, og på nettet hvor tonefald og ansigtsudtryk ikke er til stede i kommunikationen, bliver ord og definitionen af ord meget vigtige for forståelsen. Men tilbage til emnet:

"Min personlige målestok for "rimelig" og "overpris" er baseret på "den bredest mulige tilgængelighed" - altså at kunne hjælpe så bredt som muligt."

Så hvis jeg skulle udlede noget fra det her, skulle det vil være at 0,- kroner er den mest rimelige pris uanset?

P.S. Jeg må lige skrive admin her på siden og bede ham om at ændre mit navn til "Infinito" snarest muligt

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 17:25 #145608

Ud af 100% sandhed, så sagde han kun en fejl, hvor han påstod, at jeg kommer til at hjælpe mange folk senere i mit liv. Det skete ikke.

Nu er "senere i dit liv" jo et længere begreb. Dit liv er jo ikke slut. Stor lidelse har det jo med at forvandle sig til stor styrke. Og så tror jeg nok at du ved hvad jeg vil sige..;D
Følgende bruger(e) synes godt om: Sasse, Sheidi

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 18:47 #145610

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Til Infinite(o)

Nej, jeg mener ikke 0, er den mest rimelige pris. Dels fordi den clairvoyante skal være til stede og ikke kan udføre et andet arbejde i den periode, og dels for at det ikke bliver noget, man lige skal prøve for sjov - bare fordi det er gratis.

jeg ved ikke, hvad en rimelig pris er, men hvis jeg selv nogensinde bliver dygtig nok til at hjælpe andre vil jeg nok lægge den omkring 250,-

Jeg kan rigtig godt lide at diskutere og ser det ikke som "krig" for at få ret, mere som meningsudveksling med en person, man mener, er i stand til at battle i argumentationens kunst.

Denne tråd er starter i oprigtig forhåbning om at blive klogere, da jeg virkelig er i tvivl!
Der er rigtig mange andre emner på denne side, hvor jeg aldrig ville spørge, da jeg har følt mig sikker, siden jeg var en lille pige.

Sv: Clairvoyance 02/20/2013 19:41 #145611

"Meningsudveksling" var nok det ord, jeg skulle have brugt, da det bedre fanger ideen om en ligeværdig men alligevel dybdegående kommunikation.

Der er nogle ting, jeg har nævnt, som du ikke har reageret på endnu. Blandt andet de 4 punkter i min første post. Mener du ikke, at de hver især til en hvis grad retfærdiggør en høj pris?

Din prisfastsættelse er såmænd okay, hvis man er villig til at leve for meget lidt. Men husk på, at hvis du vil leve af det, så skal du huske husleje til klinikken med tilhørende varme og el oveni, en højere telefonregning, evt. arbejdstelefon, overarbejde, pris for eventuel uddannelse og kurser, at trække både skat og moms fra de 250,- kr, reklame diverse steder, materialer til kunder, indretning af klinik og mange andre små ting.

Sv: Clairvoyance 02/21/2013 19:56 #145620

Nu tager jeg ikke 1200 kr for en sitting, jeg tager 500 kr.
Men der er mange udgifter ved at være selvstændig. Du skal betale moms, leje, reklame, og du skal også have løn.
I min verden er dette fag et håndværk som alle andre håndværk og kvalitet koster penge.
At tage 250 kr er utopi, det kan du ikke leve af. Når du har betalt moms, husleje og alt andet af det penge, så er der intet tilbage til dig, snarer er du i minus.
Det handler også om at værdsætte din egen arbejdsindsats. Det kan være hårdt arbejde, at lave sittings dagen lang. Det tapper på kræfterne.

Sv: Clairvoyance 05/14/2013 09:17 #146333

Du ville dø af sult hvis du kun tog hvad der svare til en alm. timeløn

Fordi...
A) En clairvoyant kan ikke have klienter 37.5 time pr uge.
1) Fordi det ville være for hårdt og kvaliteten ville ryge ud af vinduet
2) Der er simpelthen ikke klienter nok i Danmark til så massiv en booknings grad

Hvorfor skal en advokat have 3500,- i timen (fra staten ovenikøbet) for gaver de har fået?
1) Fordi de har brugt meget tid på at uddanne sig - Ligeså har en dygtig clairvoyant
2) Fordi de har opbygget studiegæld - Det har en veluddannet clairvoyant bestemt også

Jeg er selv (ikke prof.) clairvoyant, men har prøvet at få en praksis op og stå.
Men opgav efter 3 år - dumt at starte lige som krisen ramte

Mit regnestykke...
Mere end 100.000 kr i reele udgifter (Udd., Lokale leje, Markedsførings materialer etc.)
Samt tabt arbejdsfortjenste for 3 års fuldtids arbejde.
Samlet pris for 3 år som clairvoyant: Over 1 million.

I ovenstående er IKKE medregnet de penge jeg brugte på terapi for at få renset mig selv mest muligt, for at kunne være så 'ren' en kanal så mulig - Hiv bare 20-25.000 kroner op af lommen oveni, på den konto

Det er mig en gåde hvorfor folk tror at man kan være en professionel og dygtig clairvoyant.
Hvis man ikke konstant udvikler sig selv og sine evner.

Ja ja, der er (som i alle andre brancher) griske og falske udbydere.
Så lad os ikke hænge os i de brodne kar - Sådan er verden nu en gang, desværre.

Men vil du have en dygtig clairvoyant, der ikke har det som bi-beskæftigelse ved siden af et alm. fuldtids arb. så må du OG jeg betale for den kvalitet vi ønsker.
- Du får hvad du betaler for, gælder også her

Idag benytter jeg mig af 2 forskellige clairvoyante som jeg personligt synes er både dygtige og ærlige og redelige mennesker, der giver mig mere værdi end det jeg betaler.

Til dem der er nysgerige...

Annmette bruger jeg når det handler om min personlige/sprituelle udvikling
www.annmette.dk

Jesper bruger jeg til at få indput til min forretning (Jeg er selvstændig på 17. år)
www.clairvoyantcenter.dk

Jeg håber mit indlæg har været til gavn

Kram
Martin

Sv: Clairvoyance 05/14/2013 10:29 #146334

Det er et rigtigt spændende emne

Jeg ved ikke om trådstarter fandt en løsning på det i forhold til vedkommende der havde brug for at finde en clairvoyant, men det kunne da være spændende at høre , hvordan det er gået siden hen

Til pris området, er det svært, fordi at det kommer an på mange ting.

Husleje er forskellig i DK, der er byer med billig husleje, også billige erhvervs husleje, og der er byer med dyr erhvervs husleje, så måske skal vi have de alternativ behandler til at indse, at det at have en dyr husleje nok ikke er så smart inde for dette erhverv, det optimale vil jo være at åbne døren i sit eget hus, så klienten kom der, på den måde så er huslejen i bund, fordi du skal betale den husleje lige meget hvad.

Hvis ikke dette kan lade sig gøre, så er det du kan prøve at finde et lille og ydmygt lokale, og leje dette

Hvilken pris man så kan holde sig nede på, ja dette svært, måske kan vi så komme ned på ca 400 kr i timen, og så kunne der være en kontanthjælps/ledigheds/persions pris der er lidt lavere. Men fordi man har et job, er jo ikke ensbetydne med høj løn

Sv: Clairvoyance 05/22/2013 09:45 #146434

• Metgio
  • IKKE ONLINE
Michael, min omtalte veninde har nu sagt, at hun er ligeså frastødt, som hun er tiltrukket af tanken om at gå til en clairvoyant.
Jeg er selvfølgelig helt vild for at hjælpe hende, men har fået at vide, jeg skal vente, så det er der, vi står lige nu.
For mit eget vedkommende, fik jeg vist et billede af, hvordan jeg skal hjælpe, og det var IKKE som praktiserende clairvoyant, men i en helt anden branche og ved hjælp af guider med meget høje vibrationer.
Mange folk er meget søgende imod det spirituelle, men at gå til en clairvoyant er stadig en smule grænseoverskridende for mange, så lad os bare sige, jeg skal lave forarbejdet for alle jer, der arbejder som praktiserende clairvoyante - nemlig gøre folk, der ikke troede, de troede på det spirituelle, opmærksom på, at det gør de måske alligevel.
Forskellen på min og jeres takst er så, at jeg måske får for et par kopper kaffe.

Sv: Clairvoyance 05/22/2013 11:51 #146436

Metgio skrev:

Forskellen på min og jeres takst er så, at jeg måske får for et par kopper kaffe.

God humor

Sv: Clairvoyance 05/29/2013 19:16 #146582

• Veber
  • IKKE ONLINE
ej okey jeg bor selv ved Vejle og har været ved en professionel clairvoyant og jeg fik ca halvanden time, hvor det først var healing og derefter clairvoyance til 900 kr og hun er i den 6 sans i Vejle og MEEEGET prof ( sys jeg). ville heller aldrig selv gi 3000 men det er jo selvfølgelig en selv der sætter prisen...

Sv: Clairvoyance 05/31/2013 13:05 #146622

• Raket
  • IKKE ONLINE
Du ligner ikke en gammel mand så måske kommer du til at hjælpe mange mennesker senere i livet. Der er mange dygtige clairvoyante derude. Hvis man ikke har lyst til at give så mange penge for det kan man vælge en der er billigere.

Sv: Clairvoyance 08/26/2013 02:53 #147430

• Gila
  • IKKE ONLINE
Min holdning til det er nok at man burde kunne betale til det uanset om man er på bistand eller ej. Kom endelig hjem til mig og tjek min løn.
Sheila

Sv: Clairvoyance 08/26/2013 02:58 #147431

• Gila
  • IKKE ONLINE
Vil kun give dig ret.
Sheila

Sv: Clairvoyance 08/30/2013 12:55 #147484

• kitkat
  • IKKE ONLINE
Alle mennesker er født med clairvoyante evner - at arbejde som clairvoyant rådgiver kræver (efter min overbevisning) en clairvoyantrådgiver uddannelse- et ansvar om etik og moral og et ansvar om konstant selvudvikling der skal hele tiden arbejdes med egen "bagage" lige tiltrækker lige ..
og så kræver det træning træning træning for at være et rent tale rør( der ikke hopper over i hjernen) og så kræver det øvelse i at gå dybt i følelses legemet ect for at finde årsagen til problemstillingen (temaet )så klienten bliver bevidst om hvor problemet stammer fra og så derefter få nogle gode brugbare redskaber så klienten kan navigerer sig selv videre i sin udvikling - det er ikke bare en gave den clairvoyante er født med det kræver øvelse og øvelse på lige fod med ethvert andet fag feks en musiker der er født meget musikalsk bliver kun en dygtig musiker hvis han arbejder for det og øver sig .. jeg syntes dog det lyder lidt i overkanten at tage 3500 kr for en times clairvoyance de priser jeg har set ligger fra 700 kr op til 2000 kr hvad jeg syntes er mere end fair de bedste tanker Kit
Følgende bruger(e) synes godt om: Kati
  • Side:
  • 1
  • 2