Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvorfor ikke teste de clairvoyante
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvorfor ikke teste de clairvoyante

Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/26/2016 21:09 #156891

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Mange dygtige forskere som for eksempel Rupert Sheldrake har udviklet computerbaserede test, som kan teste folks clairvoyante evner. Disse test overholder den videnskabelige metode og giver statistisk signifikante resultater. Det er med andre ord ikke noget problem, at teste om clairvoyante rent faktisk kan noget. Desværre er de clairvoyante for feje og korrupte til lade sig teste. Her er et eksempel på et forsøg, hvor han tester kendte mennesker for clairvoyante evner.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/26/2016 22:22 #156892

• mondogobbo
Tja, jeg har også undret mig over, at hvis der virkelig findes clairvoyante mennesker, hvorfor kan de så aldrig opklare nogle af de store gåder og mysterier?

- En clairvoyant burde kunne have fundet det forsvundne fly for to år siden - det fly de endnu ikke har fundet.

- En clairvoyant burde kunne have fundet hende dersens pigen Madeleine eller hvad det nu er hun hedder (noget med M i hvert fald).

- En clairvoyant burde med det samme kunne have fundet ham den unge mand fra Randers, der druknede i havnen for noget siden.

Hvorfor hører man aldrig fra de clairvoyante, når den slags gåder skal opklares, hvis de virkeligt er så dygtige?

Jeg siger ikke, at jeg ikke tror der findes clairvoyante. Jeg siger bare, at når der virkeligt er brug for dem, så synes jeg bare ikke man hører fra dem...

Jeg forsøgte selv at teste de clairvoyante på David Icke´s forum sidste sommer. Da der var Champions League-finale bad jeg dem udpege vinderen af Barcelona-Juventus og gerne med det rigtige resultat. Det var INGEN i stand til. For at sammenligne mig med dem, tippede jeg selv Barcelona til at vinde med 3-1, for at se hvem der var dygtigst. JEG ramte plet, for Barcelona vandt netop 3-1. De clairvoyante ramte ikke noget som helst.

Jeg vil derfor gerne teste de clairvoyante her på selvet og stiller dem nu fem spørgsmål. Også remote viewers er velkomne til at svare (som dig, René ):

1. Hvem vinder det danske mesterskab i fodbold i år 2016? FCK, AaB eller FC Midtjylland? Eller et helt fjerde hold?
2. Hvordan ender returkampen i Champions League mellem Bayern München og Juventus her midt i marts? Præcist resultat afkræves (1-1, 2-1, 4-1, 0-2 o.s.v.)
3. Hvor befinder det forsvundne fly sig? Det der fra Malaysia som forsvandt fra radaren i marts 2014 og som de endnu ikke har fundet.
4. Hvor er pigen Madeleine?
5. Hvem bliver USA´s kommende præsident?

Jeg deltager gerne selv. Så må vi se om jeg er bedre eller dårligere end de clairvoyante og remote viewerne:

1. FCK vinder. AaB får sølv og FC Midtjylland bronze.
2. Bayern vinder 3-1.
3. Det landede på Diego Garcia og blev senere smidt på havets bund. Passagererne blev bortført til reptile underjordiske baser.
4. Bortført af Illuminati og sikkert misbrugt af den sataniske magtelite.
5. Trump vinder, det står i Illuminati kortene. Han bliver så formentlig myrdet ligesom Kennedy, fordi han lægger sig ud med Illuminati (bl.a. har han allerede stillet spørgsmålstegn ved 9/11 - det MÅ en amerikansk præsident ikke...)

Spørgsmål 3 og 4 får vi måske aldrig svar på. Mens spørgsmål 1, 2 og 5 får vi snart svarene på.
Sidste redigering: 02/26/2016 22:37 af .

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/26/2016 23:24 #156893

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Tja, jeg har også undret mig over, at hvis der virkelig findes clairvoyante mennesker, hvorfor kan de så aldrig opklare nogle af de store gåder og mysterier? - En clairvoyant burde kunne have fundet det forsvundne fly for to år siden - det fly de endnu ikke har fundet.

René: Hvis en clairvoyant opklare en forbrydelse som det forsvundne fly så vil han blive myrdet af reptilanske rumvæsner umiddelbart efter. Erfaringsmæssigt er det de reptilanske rumvæsner der er mest morderiske. Jeg kendte for eksempel en clairvoyant der kunne finde et par briller som var tabt under en bytur. Han beskrev findestædet med en meters præcision men han ville aldrig kunne finde det forsvundne fly da han kendte prisen for at finde det. Lyall Watson kaldte de reptilske rumvæsner og lignende interdimensionelle psykopater, for "The Cosmic Nanny". For ham havde ders sabotage udviklet sig til en plage for ham. Deres sabotage medførte at han måtte opgive at forske i det supernaturlige. Fængselsplaneten jordens fangevogtere, havde formentligt tildelt ham en personlig reptil, der stalkede og sapoterede ham over alt.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/26/2016 23:58 #156894

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Jeg vil derfor gerne teste de clairvoyante her på selvet og stiller dem nu fem spørgsmål. Også remote viewers er velkomne til at svare (som dig, René ):

René: Jeg har intet ønske om at blive testet af lige nu og jeg vil aldrig acceptere mondogobbo's test da den er totalt uegnet til formålet. Med hensyn til spørgsmål om Madeleine McCann så har jeg ved en tidligere lejlighed besvaret spørgsmålet men mondogobbo var for doven til at bruge fire timer på at se svaret og det er han stadig væk.

Video 1

Video 2

Video 3

Video 4

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/27/2016 03:04 #156895

• mondogobbo
René: Jeg har intet ønske om at blive testet af lige nu og jeg vil aldrig acceptere mondogobbo's test da den er totalt uegnet til formålet. Med hensyn til spørgsmål om Madeleine McCann så har jeg ved en tidligere lejlighed besvaret spørgsmålet men mondogobbo var for doven til at bruge fire timer på at se svaret og det er han stadig væk.

Mondogobbo: nu var testen også ment halvt i sjov, lidt som en slags provokation for at få de clairvoyante og remote view´erne til at forklare, hvorfor det er, at de aldrig kan opklare store sager. Well, stort set aldrig (skal ikke kunne siges, at det aldrig er sket). Kan det virkeligt passe, at det kun er fordi reptilianske rumvæsener kommer efter dem, hvis de blander sig?

Med hensyn til hende Madeleine er det nu ikke fordi den sag optager mig så meget, at jeg orker bruge 4 timer på at få den opklaret - så skulle jeg da være politibetjent og få løn for at undersøge sagen . Jeg nævnte bare den som et eksempel på en sag, som der har været megen opmærksomhed omkring i medierne og hvor det undrer mig, at ingen clairvoyant har kunnet hjælpe. Men i øvrigt synes jeg, at det er mærkeligt, at den sag i årevis har fyldt så meget i medierne. Jeg mener at der er jo tusinder af børn der forsvinder sporløst hvert år, så hvorfor lige så megen opmærksomhed omkring netop DEN sag? Det har altid undret mig. Kunne det tænkes at sagen er et psyop eller et hoax? Madeleine har f.eks. nogle ekstremt mærkelige øjne. Er hun en alien hybrid?
Sidste redigering: 02/27/2016 03:06 af .

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/27/2016 12:38 #156896

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Mondogobbo: nu var testen også ment halvt i sjov, lidt som en slags provokation for at få de clairvoyante og remote view´erne til at forklare, hvorfor det er, at de aldrig kan opklare store sager.

René: Min intention med at teste de clairvoyante var, at styrke deres position i forhold til videnskaben. Rupert Sheldrake's clairvoyance test er nemlig så let at bestå at selv helt almindelig mennesker kan bestå den. En professionel clairvoyant burde kunne bestå en sådan test med lethed.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/27/2016 12:46 #156897

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: at de aldrig kan opklare store sager.

René: I USA er et stort antal mordsager blevet løst ved brug af clairvoyante. Der er endog eksempler på at clairvoyante har, forudsagt mord der endnu ikke er begået.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 02/28/2016 16:32 #156900

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Jeg siger ikke, at jeg ikke tror der findes clairvoyante. Jeg siger bare, at når der virkeligt er brug for dem, så synes jeg bare ikke man hører fra dem...

René: Jeg forstår godt hvad mondogobbo mener for der er alt for få eksempler på, at clairvoyante har opklaret kriminalsager. I de få sager hvor det er sket, er de clairvoyante blevet opsøgt af det lokale politi, i USA, og tilbudt betaling for det. Når den arbejdsgruppe af clairvoyante, man har sat til at udtale sig om sagen, har talt, så har politiet gået til en dommer og spurgt om de måtte bruge de resultater der er fremkommet, i en ratsag, og da USA har væsentligt mere religiøs indgangsvinkel til alt ting, så er metoden blevet godkendt. I EU vil en sådan metode aldrig blive godkendt, af en dommer, da EU er væsentligt mere hadefult ateistisk. På trods af det, er der efter min mening, alt for få kriminalsager, der er bliver opklaret af clairvoyante. Man kunne jo også bruge clairvoyante evner til at finde børn og demente der er blevet væk men det gør de clairvoyante jo ikke. For at forstå denne modvilje fra de clairvoyante, mod at bruge deres evner til noget fornuftigt, er man nød til at forstå de clairvoyantes natur. Jeg har i min tid på 18 år, med fokuseret spirituel udvikling, mødt en masse clairvoyante, men været rat skuffet over deres etik og sindelag. De har alle været meget egoistiske og selvoptagede og kort sagt ikke særlige sympatiske mennesker. Disse selvoptagede og navlebeskuende clairvoyante, kunne aldrig finde på at gå ud i skoven, for at finde et barn, der var faret vild, med mindre at de fik 5000kr for det. Godhed ser man væsentligt mindre af, hos folk der er clairvoyante, end hos almindelige mennesker. Mit generelle indtryk at clairvoyante, er de har den samme type af etik, som en narkoman fra Vesterbro. Beviset for at jeg har ret er, at der ikke findes nogle grupper af clairvoyante, der frivilligt og ubetalt søger efter forsvundne folk. De er jo et dagligt problem at børn og demente forsvinder. Der er to grunde til at jeg ikke selv går ud og finder forsvundne børn, og det er at jeg ikke er udviklet nok til det, og at den slags bør man ikke gøre uden at være en del af en gruppe. Jeg har ingen mulighed for at danne en clairvoyante gruppe, til det formål, da jeg aldrig i mit liv har mødt en clairvoyant, der havde bedre etik end, en junkie. Det er altid, det samme, den clairvoyante har etik som en junkie fra Vesterbro. Jeg kender intet andet eksempel, på det modsatte, end mig selv.
Sidste redigering: 02/28/2016 16:40 af Rene R.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/05/2016 14:40 #156915

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Så kom der endeligt et bud på hvor det forsvundne fly MH370 fra Malaysia Airlines er. Bemærk at de officielle myndigheder har vildledt alle eftersøgnings hold med den størst mulige løgn for at gøre det så umuligt som muligt at finde flyet. Der ud over lader det til google havde en ide om, hvor det er, men er ikke villige til at dele den viden med offentligheden. Man kan selvfølgelig undre sig om hvorfor ingen clairvoyant har fortalt den sande historie om det forsvundne fly. Svaret er simpelt og det er, at så godt som alle clairvoyante er under cover agenter for dæmoner og vil derfor ikke bidrage til en bedre verden. De ønsker i stedet at bevare status quo og få flest mulige penge ud af det. De etablerede clairvoyant er nemlig 100% på hadets side.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/05/2016 15:34 #156917

• mondogobbo
Der er ingen tvivl om, at der er noget fordækt ved MH370. Min opfattelse er, at flyet blev kapret af ILLUMINATI. Grunden var, et der ombord på flyet var 20 kinesere fra firmaet Freescale Semiconductor, som sad inde med 80% af patenterne på noget meget vigtig microchip-teknologi. Gæt hvem der sad på de sidste 20%? Korrekt - Jacob Rothschilds, Illuminati´s overhoved! Ved at kapre flyet og gøre det af med disse kinesere, som sad på de øvrige 80% af denne teknologi, ville Jacob Rothschilds og Illuminati komme i besiddelse af 100% af dette patent. Et patent der har meget stor militær og strategisk betydning, da det er meget velegnet til elektronisk militær krigsførelse.

Mere om dette HER:

Det er mit indtryk, at flyet blev kapret og fløet til Diego Garcia-øen, som er en britisk, amerikansk og vist også israelsk militærbase midt i havet. Hvad der siden skete med passagererne ved jeg ikke. Men flyet blev sikkert dumpet i havet igen - og nu dukker vragresterne så op. Og så hævder eliten bare, at det skam styrtede ned og bla bla bla. Næh, det blev kapret af Illuminati og DUMPET i havet. Det styrtede IKKE ned...

Sidste redigering: 03/05/2016 15:41 af .

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/05/2016 17:42 #156918

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Der er ingen tvivl om, at der er noget fordækt ved MH370. Min opfattelse er, at flyet blev kapret af ILLUMINATI. Grunden var, et der ombord på flyet var 20 kinesere fra firmaet Freescale Semiconductor, som sad inde med 80% af patenterne på noget meget vigtig microchip-teknologi. Gæt hvem der sad på de sidste 20%? Korrekt - Jacob Rothschilds, Illuminati´s overhoved! Ved at kapre flyet og gøre det af med disse kinesere, som sad på de øvrige 80% af denne teknologi, ville Jacob Rothschilds og Illuminati komme i besiddelse af 100% af dette patent. Et patent der har meget stor militær og strategisk betydning, da det er meget velegnet til elektronisk militær krigsførelse.

René: De fleste firmaer har en politik om at mange medarbejdere af den samme type ikke må rejse med det samme fly. Alt erfaring viser nemlig at risikoen for at et fly falder ned er langt større for eksempel hvis, alle ingeniører fra et firma er på det samme fly. Hvis kineserne er så dumme at de begår sådan en brøler så må de lære det på den håre måde. Det samme gælder naturligvis et fodboldhold, dem deler man også op på adskillige fly. Det er normal viden at der er en grænse for, hvor meget man må friste "Cosmic Nanny".

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/05/2016 18:22 #156919

• mondogobbo
Ja, ingen tvivl om at det var dumt at sende 20 medarbejdere på samme fly. Men det undskylder jo ikke at man kaprer flyet. Men vi ved jo godt, at Illuminati og reptilerne er nemme at lede i fristelse.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/05/2016 19:30 #156921

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Det glæder mig at mondogobbo kan se muligheden for at interdimensionelle psykopater kan have spillet en betydelig rolle i flyes forsvinden. USA er formentligt mere ”reptil” inficeret end Kina.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/06/2016 14:37 #156930

Rene: HVORFOR vil du have dem testet? du kan jo bare lade være med at høre hvad de har at sige hvis du ikke tror på dem

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 03/08/2016 14:00 #156933

• Abel
  • IKKE ONLINE
Måske er det noget for forbrugerbladet; "Tænk"

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/16/2016 13:50 #157220

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Her er et eksempel på en clairvoyant, som lader sig teste. Jeg forventer naturligvis ikke, at en normal clairvoyant kan klare, så svær en test. Det er derfor at jeg i stedet foreslår, de test som Rupert Sheldrake har udviklet.
Sidste redigering: 04/16/2016 13:54 af Rene R.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/25/2016 10:10 #157323

jeg foreslår bare man lader dem være som de er, uden test, jeg kan ikke se formålet med at teste dem, du kan alligevel ikek skære alle clairvoyante over én kam og så skal du teste alle clairvoyante i hele verden hvilket jeg ikke sys giver nogen mening

René: jeg ved ikke om du har høre om seeren fra Andalusien, han var jo clairvoyant og har hjulpet jeg ved ikke hvor mange mennesker med at blive raske igen, han kunne se ind i deres krop, se hvor deres ubalancer lå dvs han kunne hjælpe mennesker gennem telefonen, om de så boede på den anden side af jorden kunne han se hvad de fejlede, det ER da for syret!!!

værsgo en lille video med ham

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/25/2016 10:52 #157325

jeg sys faktisk den her også er vigtig at få med:

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/25/2016 17:06 #157328

• Rene R
  • IKKE ONLINE
MilleMarille: jeg foreslår bare man lader dem være som de er, uden test, jeg kan ikke se formålet med at teste dem, du kan alligevel ikek skære alle clairvoyante over én kam og så skal du teste alle clairvoyante i hele verden hvilket jeg ikke sys giver nogen mening

René: Mit formål med at teste de clairvoyante, er at ændre samfundet, til et samfund der accepter eksistensen af det overnaturlige. Det er nemlig sådan at en del overnaturlige fænomener, så som telepati, kan bevises videnskabeligt. Du burde læse Rupert Sheldrake's bog, ”Videnskabens Bedrag”. Det vil hjælpe dig med at forstå meningen med, at teste de clairvoyante. Du kan ikke forvent, at du kan forstå, en ting, uden at have læst på det. Du kan købe Rupert's bog på nettet eller låne den på biblioteket. Rupert's bog "Videnskabens Bedrag" er den bedste bog, jeg har læst i mit liv.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/26/2016 12:41 #157344

Nåååårrrrrrrrr Rene så er jeg med jeg troede det var det modsatte du ville............Jeg ved bare ikek hvor meget man kan bevise videnskabeligt fordi rigtig mange alternative ting ( såsom clairvoyance) ikke altid kan bevises....

Vi lever i en ALT SKAL BEVISES - verden, og sådan sys jeg langt fra dte alternative virker....men self kan nogle ting godt bevises

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/26/2016 12:44 #157345

ps. vil helt klart tjekke den bog ud, for jeg tror på at videnskab ofte ER bedrag!!!!

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/26/2016 14:46 #157352

• Rene R
  • IKKE ONLINE
MilleMarille: Nåååårrrrrrrrr Rene så er jeg med jeg troede det var det modsatte du ville.

René: Jeg må lære mig at gøre, mine pointe mere klare, og lettere at forstå.

Sv: Hvorfor ikke teste de clairvoyante 04/26/2016 15:22 #157354

• Rene R
  • IKKE ONLINE
MilleMarille: ps. vil helt klart tjekke den bog ud, for jeg tror på at videnskab ofte ER bedrag!!!

René: Rupert Sheldrake bruger flere kræfter på, at beskrive de positive værdier, som skal erstatte de negative værdier, end på at beskrive de negative værdier. Han beskriver kun det negative, for at forklare, hvad det er, der skal afskaffes og erstates med positive værdier. Det er generelt set en positiv oplevelse, at læse Rupert Sheldrake's bog "Videnskabens Bedrag".
  • Side:
  • 1