Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

stemmer om natten
(2 viser) msg83, (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: stemmer om natten

stemmer om natten 03/10/2016 12:33 #156946

Hej.
Jeg er nu flere gange vågnet om natten eller tidligt om morgenen ved at der bliver talt til mig.
I nat blev der råbt "MOAR" 2 gange. Det var ikke min søn der kaldte.
I foregårs om morgenen vågnede jeg med et spjæt af hårde banke på lyde. Dog ingen ved døren.
Der er et utal af gange nu. Også oplevede at en kyssede mig mens jeg sov!

Hvad i al verden sker der?

Mvh katja

Sv: stemmer om natten 07/12/2016 20:19 #157948

Lyder som om du har en på "besøg"

Sv: stemmer om natten 07/13/2016 16:00 #157965

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Til @katjanygaard: Det lyder som om, at du har besøg af et sultent spøgelse, der forstyr dig om natten, for kunne stjæle af din livsenergi. Hvis du er meget modig kan du jo, se en video om spøgerriger.

Sv: stemmer om natten 07/13/2016 20:57 #157969

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Til @katjanygaard: Du skal vide at et sultent spøgelse, er en meget alvorlig sag, og at du skal have det håndteret. Hvis et fremmet væsen, har succes med, at stjæle tilstrækkeligt meget, af din livsenergi, så vil du blive dødeligt syg. Det er derfor, en liv eller døds kamp, du er ude i, hvis det er et sultent spøgelse, der plager dig.

Sv: stemmer om natten 07/14/2016 17:43 #157973

det kan jo også være et venligt sindet spøgelse/sjæl der er hos dig.

Det kan forsvinde af sig selv er min erfaring.....men nu kan jeg jo ikke sige noget om hvad det skyldes, jeg ved ikek om du kan prøve at bede dem/den om at lade dig være i fred? eller bede gud/universet/englene/allah hvad du n u tror på om at hjælpe dig med at få fred, det ville jeg selv gøre

Ellers kan en clairvoyant sikkert hjælpe dig.

Millemarille

Sv: stemmer om natten 07/15/2016 13:18 #157981

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Hvis katjanygaard havde turde se den seriøses spøgelses video, så ville hun også vide at der er adskillelige måder at rense et hus på. En clairvoyant, med speciale i boligrensning, er det mest brugte metode i Danmark, men andre lande, bruger man at chanter for boligen. At chante for din bolig, giver boligen en behagelig energi, og får også spøgelser til at forsvinde. At chante er mere universal metode, til rense din bolig.

Sv: stemmer om natten 11/23/2017 21:43 #161449

• Suel
  • ER ONLINE
Kære Natasja
Jeg kan heale dine chakra så du kan lulles for de her ubehagelig drømme
Transformations cermoni
  • Side:
  • 1