Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

stemmer om natten
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: stemmer om natten

stemmer om natten 03/10/2016 12:33 #156947

Hej.
Jeg er nu flere gange vågnet om natten eller tidligt om morgenen ved at der bliver talt til mig.
I nat blev der råbt "MOAR" 2 gange. Det var ikke min søn der kaldte.
I foregårs om morgenen vågnede jeg med et spjæt af hårde banke på lyde. Dog ingen ved døren.
Der er et utal af gange nu. Også oplevede at en kyssede mig mens jeg sov!

Hvad i al verden sker der?

Mvh katja

Sv: stemmer om natten 03/10/2016 15:34 #156949

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Det lyder som om at du bliver hjemsøgt af en genganger.

Sv: stemmer om natten 03/10/2016 15:50 #156950

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Der findes dog også eksempler på interdimensionelle krænkere og stalker.

Sv: stemmer om natten 03/10/2016 16:57 #156952

Okay.. tak for svar René.
Har haft en clairvoyant her i huset for noget tid siden. Hun sagde at der var 3 ånder til stede. Men ingen af disse har før været fysiske overfor mig. Men det er hændelserne nu.. må lige få kigget på det du skriver om!

Sv: stemmer om natten 03/10/2016 19:35 #156953

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Interdimensionelle sex krænkere, bliver ofte efterfulgt af spøgerier. Så spørgsmålet er, om det ikke var de interdimensionelle væsner der kom først. De fleste clairvoyante deltager i et ondsindet hemmeligholdes program for at skjule interdimensionelle sex krænkeres eksistens. De clairvoyants motiv er, at de gerne have at det ser ud som om, at de er på toppen af alt ting, men det er de ikke. Bøn til Kristne væsner, så som engle og Jesus ser ud til at gøre ondt være. Bøn til en Avatar, virker der imod. Det lader til at Avataren har den styrke og vilje, der skal til for, at kunne afvise et interdimensionelt væsen. Jeg har gode erfaringer med at få hjælp fra Avataren til at afvise interdimensionelt væsener.

Sv: stemmer om natten 03/10/2016 21:18 #156955

Det lyder godt nok vildt.. har aldrig hørt om det på den måde. Ved godt at clairvoyanter ofte siger at der ikke eksisterer nogen form for ondskab hos ånder..

Men jeg ved jo heller ikke om det er ondt ment med det kys som jeg vågner af. Var sikker på at det var min kæreste der kyssede mig farvel, og sagde 'Uh, det ser ud til at du ligger og fylder dejlig meget dér " det var ikke min kæreste.. Men det føles ikke ondt som sådan..

Sv: stemmer om natten 03/10/2016 22:02 #156956

• Rene R
  • IKKE ONLINE
katjanygaard: Ved godt at clairvoyanter ofte siger at der ikke eksisterer nogen form for ondskab hos ånder..

René: De clairvoyante der siger at der ikke findes onde ånder, samarbejder altid med onde ånder, som for eksempel dæmon kongen Lucifer. Et godt eksempel på en clairvoyant der påstår at der ikke findes onde ånder er, Graham Bishop. Prøv selv at tænke lidt efter, om det er en logisk påstand, at der ikke findes onde ånder.
  • Side:
  • 1