Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: klarsyn

klarsyn 03/31/2016 15:12 #157093

Heej Alle sammen
Jeg er meget itrvel om hvordan man kan mærke et klarsyn? nogen som kan forklare mig det. jeg har tit oplevet at jeg sveder og ondt i hvovedet. og jeg får et billede af noget. men jeg ved ikke om det er noget jeg skal tro på om det er et klarsyn.

håber i kan svare på det

Hilsen chiefrapperen

Sv: klarsyn 03/31/2016 20:04 #157094

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Klarsyn betyder normalt afdødekontakt. Jeg vil generelt set fraråde kontakt, med afdøde slægtninge, da disse kontakter er falske, og formidles i ond tro, af åndelige guider, der snyder dig, for at stjæle energi fra dig. Den alternative verden, er fyldt med, sorte-magi-mystiker, som udgiver sig for at være gode. Den alternative verden er gennemsyret af, fordækte satanister, og dæmoniske mennesker der udgiver sig, for at være gode. Jeg henviser til to tråde, hvor du kan få, mere hviden om emnet. I tråden ”Interview men en reptil", fortæller reptilet Lacerta om hvordan der snydes med afdødekontakt. Interviewet er godt nok to timer langt, men er alligevel vær at høre, da det er fyldt med gode informationer. Der ud over er, den efterfølgende tråd særdeles læseværdig. I tråden ”Afdødekontakt er en farlig vej”, kommer jeg med yderligere advarsler mod afdødekontakt.

Sv: klarsyn 03/31/2016 20:15 #157095

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Chiefrapperen: nogen som kan forklare mig det. jeg har tit oplevet at jeg sveder og ondt i hvovedet. og jeg får et billede af noget.

René: Det lyder som et traume, fra et tidligere liv. Håndtering at traumer, fra tidligere liv, er mit speciale, og jeg har 18 års erfaring med det.

email: Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
  • Side:
  • 1