Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Råd søges til hjemmet
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Råd søges til hjemmet

Råd søges til hjemmet 09/23/2016 13:20 #158460

Hej alle,

Jeg har på fornemmelsen, at der er noget i mit hjem.

Lige siden vi flyttede ind er der sket nogle mærkelige ting, men nu er det gået overgevind.

Det startede med:
- Brandalarmen gik igang om natten.
- Den ene dør til stuen blev lukket (stille og roligt)
- Min ene lille figur blev smidt på gulvet. osv osv.

Men nu er det ligesom, at denne ånd eller hvad det er, er blevet sur på os.
- Vores glas bliver skubbet ud af skabet til tider.
- Kom hjem forleden, hvor en anden figur - var gået i stykker (og ingen var hjemme om dagen + ingen vinduer åbne)
- Havde en dåse, hvor låget pludselig blev kastet hen ad gulvet. (og der skal normalt bruges kræfter til at tage det af)
- Derudover er jeg begyndt at have mange mareridt.

Der er meget mere. Dette er kun kort hvad der er sket. Har ikke råd til en rensning af lejligheden (da det koster kassen og jeg er studerende)

Søger derfor nogle gode råd.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/26/2016 22:45 #158493

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Det lyder som, om du har et seriøst poltergejst problem.

1. Hvor i landet bor du? Jeg bor nord for København.

2. Jeg har allerrede svaret på dine spørgsmål, i en tidligere tråd. Læs venligst mine indlæg.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/28/2016 08:35 #158512

• inx
  • ER ONLINE
Hej Cecilie

Fortæl om dine mareridt, her eller i en personlig meddelelse. Der er åbenbart ånder der virkelig vil have din opmærksomhed

Kh inx

Sv: Råd søges til hjemmet 09/28/2016 09:14 #158513

Jeg bor på Fyn. Har læst dine tidligere indlæg, men jeg har ikke lyst til at se de youtube videoer, som du linker. Jeg bliver bange.

Mine mareridt handler meget om død på både familiemedlemmer, venner og såvel fremmede. Det er tit de samme drømme igen og igen, og det er meget ubehageligt. Kan vågne op helt angst og grædefærdig.

Jeg har længe følt mig overvåget og har altid haft en idé om det var nogle tidligere afdøde familiemedlemmer, men det virker meget ondskabsfuldt - det som sker i lejligheden nu.

Har tidligere haft en drøm med min morfar, hvor han fortalte mig ting - som jeg ikke vidste og da jeg snakkede med mine forældre om det, blev de selv overrasket over jeg pludselig kunne fortælle alt dette. Derfor har jeg altid troet det var ham, men hvorfor skulle han pludselig blive aggressiv?

Sv: Råd søges til hjemmet 09/28/2016 14:36 #158522

• inx
  • ER ONLINE
Hej igen

Jeg fornemmede, at jeg kan og skal hjælpe dig (så håber jeg bare, det passer )

Jeg vil gøre det, når jeg føler for det, i løbet af et par dage. De fleste vil kunne mærke det energimæssigt, når jeg arbejder med dem og den slags udrensning vil højst sandsynligt give midlertidigt ubehag, når dine afdøde "spøgelser" og dig selv giver slip. Jeg vil være taknemmelig for respons, evt. nogle uger senere, da jeg lærer noget selv hver gang.

Lige et tip som du måske kan bruge: Desperate ånder skal man ikke være bange for, de er forvirrede og fortjener vores medfølelse. Deres energiniveau er fastlåst, så de ikke er i stand til at søge efter hjælp fra de højere energier, men henvender sig i stedet til det velkendte menneskelige verden for enten at afslutte de uafsluttede sager eller for at få hjælp til at komme videre. Det er det første i dit tilfælde og til dit eget bedste, selvom du lige nu ikke forstår det.

De bedste tanker fra inx
Sidste redigering: 09/28/2016 14:37 af inx.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/28/2016 15:23 #158525

Hvordan vil du hjælpe mig? Jeg er lidt forvirret for at være ærlig.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/28/2016 19:24 #158528

• inx
  • ER ONLINE
Undskyld, selvfølgelig skylder jeg dig en forklaring.

Jeg arbejder med energierne. Alt i og omkring os er energi. Dig og mig, den mindste støvkorn i tomrum og det bord, du spiser din morgenmad på. Al energi har sin egen vibrationsfrekvens. Også vores afdøde kære. Man kan så at sige tune sin egen energi på de afdødes eller andre energivæseners energi. Det er sådan, clairvoyante og medier henter deres beskeder. Det kan kun gøres ved frygtens fravær.

Jeg opdagede det, jeg kan, ved et tilfælde. En af kollegaerne døde meget pludselig. Kort efter var der ballade i optræk på arbejdet pga. at en anden kollega ikke havde forstået arbejdsgangene korrekt. Chefen var allerede kommet i gang med at snakke om evt. nye restriktioner, der havde forringet mine og kollegaernes arbejdsvilkår. Vi var nogle stykker der følte, at en myg blev blæst til en elefant igen-igen, ligesom hende den afdøde havde for vane til at gøre ... hun var en talentfuld intrigant, men meget pligtopfyldende og arbejdsom.
Hele denne dag havde jeg følelse af, at det simpelthen ikke kan være rigtigt! At lave så meget postyr over så lidt! Samme aften opbyggede jeg i meditationen noget meget kraftfuld energi, fik kontakt til hende den afdøde og fik hende til at "makke ret", trække hendes energier ud af arbejdspladsen, simpelthen fordi mine energier var stærkere end hendes. Til kollegaernes store overraskelse, for første gang i de 10 år, jeg havde arbejdet der, gik en konflikt i sig selv. Stemningen var blevet venlig.

Det var en virkelig øjenåbner for mig og sidenhen har jeg arbejdet med det jævnligt. Først med familie og venner for at lære mest muligt. Kredsen har hele tiden udvidet sig. Jeg bliver forbløffet gang på gang, hvilke forandringer der sker i mennesker og i deres omgivelser, når deres afdøde kære slipper deres (karmiske) tag i dem. Hvis jeg altså får nogle tilbagemeldinger. For måske er dem, jeg ikka hører fra, ikke blevet positivt påvirket ??? Udover den midlertidige ubehag har det altid arbejdet i mennesker med den mest skånsomme og kærlige måde. De uheldige bindinger forsvinder , nogle med samme, andre i løbet af nogle uger. Alle de kærlige følelser får dermed mere plads

Jeg behøver ikke at være tilstede. Dine afdøde familiemedlemmernes energier er tilgængelige hvorsomhelst.

Det blev velnok en lang forklaring

Kh inx

Sv: Råd søges til hjemmet 09/28/2016 20:37 #158530

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Ceciliefb: Jeg bor på Fyn. Har læst dine tidligere indlæg, men jeg har ikke lyst til at se de youtube videoer, som du linker. Jeg bliver bange.

René: Det væsentlig jeg skrev i den forrige tråd var:
{En clairvoyant, med speciale i boligrensning, er den mest brugte metode i Danmark, men i andre lande, bruger man at chanter for boligen.}
At chante for boligen er gratis, men kræver en indsat fra din side af. Der ud over bør du, også have vejledning i, hvordan man chanter. Den vejledning, vil jeg gerne give dig, over telefon. At rejse til Fyn, vil være omsonst fordi, at det vil være dyre end, at bestille en professionel til at rense huset.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/30/2016 12:16 #158550

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Ceciliefb: "jeg har ikke lyst til at se de youtube videoer, som du linker. Jeg bliver bange."

René: Væsner som har onde hensigter tiltrækkes, af lugten af frygt, og du lugter tydeligvis af frygt. Derfor er det ikke nok, at løse dit poltergejst problem, for du vil blot tiltrække dig nye problemer, hvad enten det er et poltergejst eller ej. Du skal være opmærksom på, at den ondskab du frygter aller mest, er den ondskab, du tiltrækker dig. Din frygt, har formentligt meget dybe rødder, og det vil kræve, et meget dybt arbejde, at opløse den.
Sidste redigering: 09/30/2016 12:19 af Rene R.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/30/2016 12:38 #158551

• mondogobbo
Rene R skrev:

René: Væsner som har onde hensigter tiltrækkes, af lugten af frygt, og du lugter tydeligvis af frygt.

Det er nemlig rigtigt. Det er derfor, at hvis nu der går fire piger hver for sig på en mørk sti midt om natten og der pludselig kommer en voldtægtsforbryder forbi, hvem tror I så han tager? Korrekt: Han tager den pige, som ser mest usikker og nervøs ud. Hun er det nemmeste offer. Hvorimod de selvbevidste piger har langt mindre risiko for at blive udsat for den slags ting.

Det er også derfor, at når man hører om kvinder der gang på gang møder mænd, der tæver dem, så er det næsten altid meget usikre kvinder med et lavt selvværd. Evt. med en dårlig barndom eller med megen misbrug af en eller anden art.

Reptildæmoner besætter også som regel kun folk, der er meget bange, usikre, voldelige, aggressive. Kort sagt har lave vibrationer.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/30/2016 13:04 #158552

Altså, nu vil jeg lige gøre det klart for alle. Jeg er ikke bange for dem der er her. Jeg bliver selvf forskrækket når der er noget der falder ned, men jeg er på ingen måde bange for at være her. Jeg har ikke lyst til at se youtube videoer omkring det for så forestiller jeg mig alt muligt og så bliver jeg bange.

Når det har været rigtig slemt med tingene som bliver kastet, har jeg snakket ud i rummet som om ånden stod foran mig og så stoppede det og der kan gå en dag eller to uden problemer igen. Det er som om den ikke vil have at jeg glemmer den og derfor gør opmærksom på sig selv.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/30/2016 13:51 #158553

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Ceciliefb: Når det har været rigtig slemt med tingene som bliver kastet, har jeg snakket ud i rummet som om ånden stod foran mig og så stoppede det og der kan gå en dag eller to uden problemer igen. Det er som om den ikke vil have at jeg glemmer den og derfor gør opmærksom på sig selv.

René: Hvad enten det er, et menneske eller en ånd, der er opmærksomhedssøgende, så er det bare så irriterende. Din beskrivelse peger i retning, af noget så banalt, som et afdødt menneske der går igen. Problemet er formentligt relativt læt at løse, det er blot sjælen fra, et menneske der skal hjælpes, på rette vej.

Sv: Råd søges til hjemmet 09/30/2016 15:14 #158554

• Rene R
  • IKKE ONLINE
inx: Jeg arbejder med energierne. Alt i og omkring os er energi.

René: At chanter for boligen, er at ændre boligens energi, og der ud over er det, noget som Ceciliefb selv kan deltag i. Jeg kan godt lide at lære folk, at være deres egen lykke smed.
  • Side:
  • 1