Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Brev til Missing People
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Brev til Missing People

Sv: Brev til Missing People 11/14/2016 15:31 #158934

forår19: Mit svar er, at du skal prøve at læse nogle åndelige bøger.

Til @mondogobbo: Det efterår19 er ude på er, at få dig til at læse Alice Bailey litteratur, som handler om det ”Det Store Hvide Broderskabs”(DSHB). DSHB er en dæmonkult(reptil ånder), som udgiver sig for, at være engle og Jesus Kristus, men i virkeligheden er de bare ondsindede ”Reptil ånder”, af den aller værste skuffe. Disse "reptil ånder", er verdensmester i at forklæde sig, som gode ånder, afdøde slægtninge, og lignede. De kan også kaldes for, åndeverdenens formskiftere, for de kan efterligne andre ånder, hvilke gør dem meget farlige. At læse Alice Bailey litteratur, vil bedste fald være spild af tid, men i værste fald vil du blive besat, af en "reptil ånd". Jeg regner Alice Bailey for, at være en meget farlig, under cover satanist.

Mvh
René
Sidste redigering: 11/14/2016 15:34 af dasfssdget53w.

Sv: Brev til Missing People 11/15/2016 01:44 #158939

• mondogobbo
dasfssdget53w skrev:
forår19: Mit svar er, at du skal prøve at læse nogle åndelige bøger.

Til @mondogobbo: Det efterår19 er ude på er, at få dig til at læse Alice Bailey litteratur, som handler om det ”Det Store Hvide Broderskabs”(DSHB). DSHB er en dæmonkult(reptil ånder), som udgiver sig for, at være engle og Jesus Kristus, men i virkeligheden er de bare ondsindede ”Reptil ånder”, af den aller værste skuffe. Disse "reptil ånder", er verdensmester i at forklæde sig, som gode ånder, afdøde slægtninge, og lignede. De kan også kaldes for, åndeverdenens formskiftere, for de kan efterligne andre ånder, hvilke gør dem meget farlige. At læse Alice Bailey litteratur, vil bedste fald være spild af tid, men i værste fald vil du blive besat, af en "reptil ånd". Jeg regner Alice Bailey for, at være en meget farlig, under cover satanist.

Mvh
René

Tja, Forår19 skrev dog én ting, jeg tror han har ret i. At bøgerne skal nok komme til mig, hvis skæbnen vil have, at jeg skal læse dem. Og foreløbig er Alice Bailey, Blavatsky, Aleister Crowley o.s.v. ikke blandt dem, jeg overvejer at gå i gang med. Martinus har jeg læst lidt af og ham finder jeg spændende, om end jeg ikke er bombesikker på hans autenticitet (aner jo ikke med skråsikkerhed om han var en bedrager eller om hans vidnesbyrd var sande, men intuitivt føler jeg dog at han virkede ærlig og oprigtig, altså autentisk). De bøger, jeg er ved at gå i gang med at læse er bl.a...

Manipulism and the Weapon of Guilt Collectivism exposed (i gang med)

None Dare Call It A Conspiracy

Formodet Mistanke Om Sandheden (næsten læst færdigt)

Derudover har jeg interesse i litteratur om bl.a. ILLUMINATI, ALIENS, REPTILIANS, SATANISME (for at EXPOSE dem - naturligvis ikke fordi jeg selv vil være satanist), LUCIFERIANISM (man skal kende sine fjender) samt diverse spændende konspirationsteorier. REINKARNATION finder jeg dog også interessant....

Sv: Brev til Missing People 11/16/2016 20:49 #158975

Hej M

At bøgerne skal nok komme til mig, hvis skæbnen vil have, at jeg skal læse dem.

Det er tegn på sand åndelig forståelse! Dog og der er et dog : Har man formuleret påstanden om bøgernes komme, er der STOR forskel på, om det er ud fra egoets ønske eller sjælens. Sjælen er på et højere niveau

Du kan sagtens starte med Martinus, han var sit eget lys, klar og nem at forstå. Det vigtige er, at han formidler et verdensbillede og det er ikke bare hvem,hvad og hvorfor : Det er et kosmologisk verdensbillede, som giver menneskeheden en vis indsigt og et løft i forståelsen, at vi ikke er, de eneste væsener i Universet udover Guddommen !
Det er sådant set verdensbilledet, som jeg prøver at pointere !

Dette verdensbillede er vigtigere end at debattere, om hvorvidt Hillary er en bloddrikkende satanist.

Når du nu får læst lidt og får indsigter kan du prøve at "meditere" over følgende udsagn :

Hvorfor bruger de clairvoyante ikke deres tid på at finde døde og savnede ?

2 Muligheder :

1 Enten er man en gnalling ....

1 A Eller en nybegynder på det lavåndelige plan med masser af ? ....

2 Eller også prøver man at mistænkeliggøre de clairvoyante (som een gruppe) og det er mørkt (bevidst) !

Citatet er fra en bruger, som står dig nær.

PA_21-web_74840e_0.jpg

Sv: Brev til Missing People 11/16/2016 20:59 #158976

For lige at præcisere noch einmal, bitte :

Kommer en person hen og siger, at dette er en dæmonkult og at du skal passe på, ja , så springer een ting i øjnene. Har denne person en troværdig forklaring eller et verdensbillede, som implicerer et hieraki af gode fra bund til top ??

Tag dig en snak med din homie og hør, om han kan abstrahere fra sine skræmmebilleder/konspirationer til honning om sandheden = de store spørgsmål

1787.jpg
Vedhæftninger:

Sv: Brev til Missing People 11/16/2016 22:49 #158984

• mondogobbo
forår19 skrev:
For lige at præcisere noch einmal, bitte :

Kommer en person hen og siger, at dette er en dæmonkult og at du skal passe på, ja , så springer een ting i øjnene. Har denne person en troværdig forklaring eller et verdensbillede, som implicerer et hieraki af gode fra bund til top ??

Det må du jo spørge hr. René om. Skal ikke kunne svare på hans vegne....; men bekæmper man det onde, mener jeg også at man implicit er på det godes side. Mens flere af I andre så mener, at man kun kan være på det godes side ved at være positiv hele tiden og ikke stritte imod det onde. Der er vi så ikke nødvendigvis enige. Men måske skyldes det så bare, at jeg er en ekstremt umoden sjæl, der fatter nada og ikke er så spirituelt ophøjet som du, store mester hr. forår19.

Ej, undskyld jeg driller lidt. Humor skal der jo til - og jeg fornemmer, at du godt kan tåle lidt drilleri (du stikker jo også selv lidt til mig, og det er ok, bare jeg får lov at give dig lidt igen ). Det er nu ikke fordi jeg synes du er dum, forår19, for du skriver da også spændende indlæg. Men jeg driller dig lidt med, at du tilsyneladende mener at have patent på at være spirtuel.

forår19 skrev:
Tag dig en snak med din homie og hør, om han kan abstrahere fra sine skræmmebilleder/konspirationer til honning om sandheden = de store spørgsmål

Homie? Er du gangster eller rapper? Det ord bruger man mig bekendt mest i den slags kredse. I de kredse, jeg færdes i, bruger vi altså ikke det udtryk.

forår19 skrev:

1787.jpg

Helt enig. Jeg fornemmer da også, at nogle af de, der frygter at sandheden om den luciferiske magtelite bliver afsløret, er folk som lever på en løgn...
Sidste redigering: 11/16/2016 23:01 af .

Sv: Brev til Missing People 11/17/2016 13:57 #158994

Det må du jo spørge hr. René om. Skal ikke kunne svare på hans vegne....;

Det var ment som et oplæg, så du løbende kan evaluere hans argumenter, hensigter og farve .......

Chemtrails :

Du har selv sagt, at du har nogle såkaldte ikke gode følelser i klemme på dette område.
Her i denne kolde tid kan man også konstatere "chemtrails" ved bilernes udstødningrør. Hørte i radioen at Irans hovedstad har samme beliggenhed som feks Mexico City, altså klemt inde mellem bjerge og oftest ingen vind -------- samt mio af mennesker som alle ønsker en bil. Denne kombination giver smog og er en sygdomsfremkalder med dødelige udfald.
Kunsten er hvordan man individuelt forholder sig til sådanne oplysninger
  • Side:
  • 1
  • 2