Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Jeg ser fremtiden gennem mine drømme?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg ser fremtiden gennem mine drømme?

Jeg ser fremtiden gennem mine drømme? 02/01/2017 19:45 #159824

Hej! Mit navn er Halima!
Det her er sket i noget tid nu.. næsten 1 år nu! Og jeg er virkelig nysgerrig om hvad det egentlig betyder og hvorfor?
Hver gang jeg sover og drømmer om noget så glemmer jeg det efter jeg er vågnet MEN! Så når der så sker noget i min hverdag så ved jeg med det samme at jeg har drømt om dette her! Og det mærkelig er at jeg får hele tiden emails om sådan noget og de rammer altid plet! Min venner og familie siger det bare er de ja vu men det tror jeg ikke det er...
Hvis der er nogle der kender til det her eller måske ved noget så please svar!

Sv: Jeg ser fremtiden gennem mine drømme? 02/03/2017 00:08 #159831

Hej Halima.
Uden at vide for meget om emnet tror jeg det er mere naturligt end man lige umiddelbart tror. Mystiske ting sker når vi sover, og har selv drømt om fremtiden også hvilket også rykkede på hvad jeg troede var muligt. For længe siden da vi menneskers kost, søvnmønstre og adfærd har ligget mere op af det vores biologi er skabt til, så var det alment udbredt at nogle mennesker ofte havde drømmesyn. Nogle kan optræne at have ud af kroppen oplevelser, andre får dem ufrivilligt i søvne og nogle drømmer mere om fremtiden. Det er meget forskelligt og nogle siger at det er en gave hvis man oplever det, og det er noget som kan bruges. Det kan betyde at du er ved at "åbne" og komme i kontakt med nogle sider af dig selv som før har været lukket. Mange børn astral projicerer naturligt men mister evnen igen da det ikke idag trænes og lægges mærke til af særligt mange forældre. Det påpeges dog at man også godt kan få advarsler og det kan blive svært at skelne imellem en forsyn og en advarsel hvis man begynder at handle på dem. Kan anbefale dig at søge videre på precognitive dreams, du er ikke alene med dine oplevelser.
  • Side:
  • 1