Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Spørgsmål clairvoyance
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Spørgsmål clairvoyance

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/24/2017 17:05 #160200

• MJ16
  • IKKE ONLINE
Sådan Abel

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/25/2017 16:31 #160218

• Gray
  • IKKE ONLINE
Til @MJ16:

Når man ikke vil lytte, så må man føle, derfor anbefaler jeg dig Ilse Johannesen's clairvoyant skole. Der vil du få, hvad du og Balle-Lars har gjort dig fortjent til.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 14:48 #160239

• Gray
  • IKKE ONLINE
Sandheden, er ilde hørt, hvor nogle, har noget, at skjule.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 15:12 #160241

• MJ16
  • IKKE ONLINE
Gray

Nu har jeg/vi så mange gange i denne tråd, skrevet at alle har hver deres meninger/holdninger. Og at det er helt fint at du har dine holdninger om det her. Men bare fordi DU mener sådan, så skal du ikke skrive sådan til os/mig. Da folk aldrig vil blive enige om eksempelvis dette, da der er så mange forskellige meninger, så synes jeg ligeså godt at du kan stoppe og måske finde en anden tråd, hvor folk har samme holdning som dig. Vi får intet ud af at diskutere dette, da vi aldrig vil være enige med dig og omvendt. Men se lige, du har rent faktisk svaret på de spørgsmål jeg spurgt efter. Så tusind tak

(ps jeg kommer ikke til at føle, da jeg ikke har de samme holdninger som dig. Men det er da godt for dig, at du mener at jeg kommer til at få som fortjent. Jeg glæder mig allerede) Mvh MJ16

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 16:04 #160243

• Gray
  • IKKE ONLINE
Den bedste bog jeg har læst er, Videnskabens Bedrag, af Rupert Sheldrake. Den kan lånes gratis på biblioteket. Se også bibliotek.dk.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 16:07 #160244

• Abel
  • IKKE ONLINE
Gray skrev:
MJ16: Hvilke clairvoyant skoler/uddannelsessteder, vil du anbefale?

Gray: Min erfaring er, at der ikke findes nogen god clairvoyant-skole. Alle de clairvoyant-skoler, jeg har testet, havde en understrøm, af hemmeligholdt satanisme. Satanisme er dybt kontraproduktivt, og vil aldrig føre dig noget godt sted hænd. Det er i især de falske engle kanaliseringer, der forårsager stor skade. De såkaldte engle, er ikke engle, men derimod dæmoner i forklædning. Disse forklædte dæmoner, udgør en reel risiko, fordi de er i forklædning. Jeg har aldrig oplevet, en ægte engle kanalisering. Der har derimod altid, været tale om, dæmoner i forklædning.

Hvor mange clairvoyantskoler har du testet René R? Og hvordan mener du at have afsløret en hemmeligholdt satanisme på de skoler du har testet?
Med hensyn til englekanalisering, forstår jeg egentlig ikke nødvendigheden af en sådan, da jeg mener at en direkte forbindelse til det Guddommelige må være bedre end disse mellemled, jeg kan dog godt ind imellem få den tanke, at "Gud" er tunghør men måske er det mig der ikke lytter så Guddommen den anden vej rundt, ser sig nødsaget til at sende mig direkte besked via en budbringer - men er Gud ikke altid til at få i tale? Selv for den døve?
Marie, Marie MaROLLE. Flyv op til Vor Herre.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 16:40 #160248

• Gray
  • IKKE ONLINE
Til @MJ16:

Her er en liste, over tre skoler, som jeg mener køre urent, men som nok er din smag.

sofierose.dk

rikkegade.dk

dengyldnesol.dk

Der ud over er der nogle gode lister, på nytaspekt.dk web-side, så som nytaspekt/annoncer/mødelisten, og på biblioteket, vil du også kunne finde deres blad Guiden.
Sidste redigering: 02/27/2017 16:46 af Gray.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 16:51 #160249

• MJ16
  • IKKE ONLINE
Gray.

Ved du hvad, jeg gider slet ikke bruge min tid på sådan en person som dig. Jeg kender dig ikke og derfor har jeg egentlig heller ikke lyst til at skrive sådan. Men ærlig talt det der er for åndsvagt. Du har DINE meninger, men jeg bliver aldrig enig med dig. Jeg respektere dig, så respekter venligst mig. (du er ikke bedre end alle andre)

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 17:11 #160250

Kære Gray.

Hvilken dokumentation og/eller påstande bygger du denne kritik på? Hvad er det du vil med kritikken?

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 17:14 #160251

• Khidr7
  • ER ONLINE
Gray: Min erfaring er, at der ikke findes nogen god clairvoyant-skole. Alle de clairvoyant-skoler, jeg har testet, havde en understrøm, af hemmeligholdt satanisme. Satanisme er dybt kontraproduktivt, og vil aldrig føre dig noget godt sted hænd. Det er i især de falske engle kanaliseringer, der forårsager stor skade. De såkaldte engle, er ikke engle, men derimod dæmoner i forklædning. Disse forklædte dæmoner, udgør en reel risiko, fordi de er i forklædning. Jeg har aldrig oplevet, en ægte engle kanalisering. Der har derimod altid, været tale om, dæmoner i forklædning.

Morten Nymann: Måske. Men, denne påstand synes at dække alle Clairvoyance-skoler i Danmark. Hvis du som angivet tilsyneladende kun har testet 3, hvor den ene ikke ligner en Clairvoyance-skole, så synes din påstand lidt mærkelig rå på dette spirituelle forum, hvis du ikke nærmere kan præcisere hvorfor de skulle være dårlige (dvs. ikke gode) og hvorfor de som du påstår kanaliserer dæmoner, og er sataniske. Sådan ser jeg det.
Kan du påvise din påstand nærmere?

Hvad med Clairvoyance- skolerne på denne liste?: http://www.clairvoyantforeningen.dk/clairvoyance-skoler/

Er der noget som hedder nuancer i din verden sådan at alt ikke er et enten eller, og ikke enten er satanisk eller godt, men har nuancer ind imellem?

Vigtigt: Jeg har ikke afvist din påstand, men jeg har heller ikke godtaget den.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 19:59 #160257

• Gray
  • IKKE ONLINE
Liquid Blue: Hvilken dokumentation og/eller påstande bygger du denne kritik på? Hvad er det du vil med kritikken?

Gray: Så vidt jeg ved, kan man ikke, dokumentere hverken Engles, eller Dæmoners eksistens, derfor siger det sig selv, at det hele står, og falder på, mine personlige erfaringer.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 20:21 #160259

Hvad er dine personlige erfaringer med disse 3 du linker til da?

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 20:22 #160260

• Gray
  • IKKE ONLINE
MJ16: Ved du hvad, jeg gider slet ikke bruge min tid på sådan en person som dig.

Gray: Nu er det heldigvis sådan, at der er andre end dig, der læser denne tråd, så med lidt held, er der nogle, der rent faktisk får glæde, af det jeg skriver. Der er folk, som kun læser dette forum, men som ikke skriver, i dette forum, fordi at de ikke er logget ind, men i stedet læser trådene, fra selves forside. Her til morgen, fik jeg ros, fra en person, der læser selvet på den måde.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 20:42 #160261

• Gray
  • IKKE ONLINE
Liquid Blue: Hvad er dine personlige erfaringer med disse 3 du linker til da?

Gray: Jeg har prøvet, så mange forskellige former for, clairvoyance-skoler/undervisning, at jeg ikke kan huske dem alle sammen, og kan kun huske de 10 af dem. I bagklogskabens lys, kan jeg se, at de danske skoler/underviser, generelt set undergravede mig, med fordækt satanisme. De 3 tidligere nævnte skoler/underviser, høre klart til dem der undergravede mig, med fordækt satanisme.
Sidste redigering: 02/27/2017 20:48 af Gray.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 20:48 #160262

• MJ16
  • IKKE ONLINE
Gray

Det er sjovt at du kun citere "Ved du hvad, jeg gider slet ikke bruge min tid på sådan en person som dig."
Når jeg også skrev "Jeg kender dig ikke og derfor har jeg egentlig heller ikke lyst til at skrive sådan". Men det må du om. Jeg skriver jo netop at ALLE har forskellige holdninger, der ved skriver jeg IKKE at andre folk ikke får noget ud af det du skriver og mener. Jeg skriver bare at jeg personligt ikke vil bruge tid på at diskutere det med dig.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 21:00 #160263

• Khidr7
  • ER ONLINE
Til Gray:
På baggrund af MJ16's ord lige ovenfor så foreslår jeg: Måske du bør søge at leve op til forummets formål og ikke overtræde forummets formål, og dermed forlade tråden Gray og på den måde vise dig fra en etisk godgørende side. Dette er jo et spirituelt forum, og ikke et konspiratorisk rundsavs forum. Du kan jo godt optræde som en gentleman Gray. Jeg er sikker på at jeg ikke undervurderer din skjulte evne for uselvisk empatisk forståelse. Vores alles nye medlem MJ16 er trådholder af tråden og hun beder dig omtrent at forlade tråden. Og det har hun jo ret til. Og du har jo reelt saboteret hendes tråd.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 02/27/2017 21:03 af Khidr7.
Følgende bruger(e) synes godt om: Isacecillia0808, MJ16

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/27/2017 21:07 #160264

• Gray
  • IKKE ONLINE
Liquid Blue: Hvad er det du vil med kritikken?

Gray: Mit formål er udelukkende, at forhindre at mine medmennesker, kommer alvorligt til skade, på fordækt satanisme, sådan som jeg selv har prøvet det. Jeg troede ærligt talt, at jeg, havde kontakt med Engle, men så viste det sig, at det var Dæmoner i forklædning, hvilket var det sidste, i denne verden, jeg ønskede mig. Resultatet var, at jeg kom alvorligt til skade på dem.

Sv: Spørgsmål clairvoyance 02/28/2017 08:48 #160277

Det bliver sgu for afsporet, så jeg skriver dig en privat besked Gray.
  • Side:
  • 1
  • 2