Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen

Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 03/12/2017 04:04 #160403

• MJ16
  • IKKE ONLINE
Hej alle.

Et bette spørgsmål, er der en aldersgrænse for hvornår de forskellige skoler/uddannelser vil tage folk ind?
Skal man fx være over 18 år?

Mvh MJ16

Sv: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 03/12/2017 05:50 #160405

Jeg tror egentlig ikke at det handler om alder, men mere omkring hvorfor du søger uddannelsen. Men jeg vil da foreslå dig at google disse uddannelser og evt kontakte dem direkte. Der får du nok de bedste svar. Umiddelbart lader det ikke til, at "de faste folk" herinde ved ret meget om disse uddannelser, så vidt jeg har set.

Sv: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 04/23/2018 07:41 #162990

Uddannelsen er enormt krævende og kræver stor selvindsigt og stor vilje til at arbejde med sigselv. Ligeså kræver den at man har en god portion livserfaring i bagagen. Ikke dermed sagt man skal være gammel, men man skal være mentalt klar.

Tror ikke nogen skoler vil tage nogen ind som er ikke er myndig.

Sv: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 04/23/2018 08:54 #162991

• Gray
  • ER ONLINE
MJ16 skrev: Et bette spørgsmål, er der en aldersgrænse for hvornår de forskellige skoler/uddannelser vil tage folk ind?
Skal man fx være over 18 år?

Svar: Nu er spørgsmålet hvad der egentligt menes med, en clairvoyant uddannelse. Så vidt jeg ved findes der ikke nogen standard for, hvad en clairvoyant uddannelse endeligt er, og spørgsmålet er, om det kan læres på andre måder end, gennem en form for personlig udvikling, som alligevel er dybt personlig, og som derfor er dybt individuel. Hvis du rent faktisk, vil flytte nogen hegnspæle, så ville jeg ikke gøre det før, jeg var 30 år. Du har tydeligvis intet begreb om, hvad det er, du vil lege med.

Sv: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 04/25/2018 14:13 #163005

Kommer det ikke også an på, om man er en gammel eller en ung sjæl?

Hvis man er en 16 årig gammel sjæl, kan man måske godt være viisere end en 48 årig ung sjæl.

Bare fordi en person er 16 i sin nuværende krop, betyder det ikke, at han ikke kan have en masse erfaring fra tidligere inkarnationer.

Og en 48 årig kan sagtens være naivt som et pattebarn, hvis det er hans første eller anden inkarnation her på jorden.
Sidste redigering: 04/25/2018 14:14 af vidaenmarte.

Sv: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 04/27/2018 04:59 #163031

• Gray
  • ER ONLINE
vidaenmarte: Og en 48 årig kan sagtens være naivt som et pattebarn

Svar: Trump er meget barnlig, og et geni på en og samme tid.

vidaenmarte: Hvis man er en 16 årig gammel sjæl, kan man måske godt være viisere end en 48 årig ung sjæl.

Svar: Sådan var jeg som treårig. Som tre årig var min største bekymring at videnskaben ikke vidste hvad tyngtekraften var, og det ved den stadig ikke.

Der ud over er det sande svar, at sjælen inkarnere i lag, og de kloge lag først inkarnere sent i livet.
Sidste redigering: 04/27/2018 05:01 af Gray.

Sv: Aldersgrænse? clairvoyant uddannelsen 05/17/2018 11:33 #163132

• Gray
  • ER ONLINE
MJ16: Et bette spørgsmål, er der en aldersgrænse for hvornår de forskellige skoler/uddannelser vil tage folk ind? Skal man fx være over 18 år?

Svar: Et andet stort problem er, at ordinær uddannelse er i direkte modstrid, med en "clairvoyant uddannelse". Hvis dine lærre, på din ordinære uddannelse opdager, at du også tager en "clairvoyant uddannelse", vil de formentlig prøve, at dumpe dig, eller give dig lavere karakterer, end du ellers ville have fået. Derfor kan det være en god ide, at vente med en "clairvoyant uddannelse", til du er færdig med din ordinære uddannelse.
  • Side:
  • 1