Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Clairvoyance
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Clairvoyance

Clairvoyance 10/30/2017 16:24 #161298

Hej
Er der nogen som kan anbefale et sted, en skole el.lign. hvor man kan prøve kræfter med clairvoyance og evt. uddanne sig???
Mvh Helle

Sv: Clairvoyance 11/01/2017 05:32 #161310

Clairvoyance udspringer af livserfaringer udfra et åndsbevidst livssyn og udvikler sig igennem de livsprocesser man går igennem og kræver til tider enevandringer. Hvad en clairvoyanceskole kan bidrage med i dette henseende, har jeg egentlig aldrig forstået, men måske handler det blot om min egen uvidenhed? Jeg har ihvertfald endnu til gode at høre nogle anbefale en skole, være det sig herinde eller i min socialsfære. Og der har da endda været over en håndfuld stykker på min vej, der har deltaget i disse.

Sv: Clairvoyance 11/02/2017 14:22 #161318

hej LiquidBlue,

Er det muligt du da kan henvise til en clairvoyant der faktisk kan sit kald, som ikke blot arbejder med psykologisk manipulation?

Sv: Clairvoyance 11/02/2017 16:31 #161320

Hey LQ

Forskellige slags mennesker er gode til at hjælpe forskellige slags mennesker. Det er en jungle, hvis man leder efter den rigtige, så jeg forstår udemærket dit ret relevante spørgsmål. Og lige umiddelbart er det svært at anbefale nogen til en, som jeg ikke kender. Man skal jo lissom ha en fornemmelse at gå efter, for at det skal blive godt, synes jeg. Både for personen, så man får et indtryk af hvordan de skal gribes an, men også omkring emnet det handler om. Og ærligt, så har jeg hverken tid eller overskud til at gå så meget spirituelt i dybden for tiden, da jeg har masser at se til.

Personligt, så plejer jeg at bede om den hjælp jeg skal bruge - opadtil - og venter så på svar. Og min mavefornemmelse igennem årene har sagt mig, at jo bedre et menneske jeg er, igennem mine daglige handlinger, jo bedre kontakt får jeg. Det er du velkommen til at gøre og så koster det endda gratis

Altså udover en selvudviklingsproces med tålmodighed, nærvær, fastholdelse af håbet på svar, fokus nok til at opfatte det, når det kommer og modet til at være åben i hele processen. Det er faktisk på sådan en skæbnesvej, at jeg har mødt de "inspirationsmestre", som folk søger med forskelligt held. Nogle gange er det kommet i radioen. Andre gange fra en vicevært eller vinduespudser.

Man vil altid møde lidt af hvert her i livet. Nogle guider os og andre lærer os at sætte grænser. Begge dele er sgu udemærket. Medmindre man har betalt mange penge for at få mentale vildfarelser, sæfølli

Sv: Clairvoyance 11/04/2017 23:53 #161329

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Hej Helle,

Jeg fornemmer ingen ting ved dig igennem dit indlæg. Jeg tror Liquid Blue har det lidt på samme måde.

Måske er du ikke klar endnu, har du undersøgt dine hensigter med at skulle gå på en sådan skole?

Du kan øve dig lidt her:

www.steenses.dk/cmspage.asp?pagefile=int...redir=intuitionstest

Der bliver lukket helt af når jeg prøver at hjælpe dig videre.

Jeg modtager beskeden: "Tiden er inde til at konfrontere virkeligheden."... måske du har en uafsluttet process?

Måske du har mere brug for jordforbindelse og ro.

Sv: Clairvoyance 11/06/2017 09:59 #161333

Ok tak for svar - det er nok rigtigt - tiden er slet ikke nu - kan jeg selv mærke i dag

Sv: Clairvoyance 11/23/2017 21:38 #161448

• Suel
  • ER ONLINE
Kære Helle
Jeg kan godt åbne dine chakra for øget bevidsthed
Med en transformations cermoni
  • Side:
  • 1