Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Clairvoyant søgegruppe
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Clairvoyant søgegruppe

Clairvoyant søgegruppe 04/07/2018 18:27 #162875

• Gray
  • ER ONLINE
På Facebook er der en gruppe, der hedder Missing People, og der kan man se, at der rent faktisk er mange mennesker der forsvinder sporløst i Danmark. Min ide er, at samle en søgegruppe, der ved hjælp af supernaturlige midler, finder de forsvundne mennesker, uden at tage betaling for det. Jeg mener, at et sådant arbejde, aldrig må udføres, af en enkelt person fordi, at så vil politiet, mistænke en for, at være skyld i personens, forsvinden. Derfor vil en mindre gruppe, på for eksempel fire personer være ideelt. Hvis i kender nogle, der er interesseret, i at deltage i en sådan gruppe, så sig det til mig.

Link til Missing People
Sidste redigering: 04/07/2018 18:30 af Gray.

Sv: Clairvoyant søgegruppe 04/10/2018 16:15 #162901

• Gray
  • ER ONLINE
Som man kan se, er der ingen positive svar, på denne annoncering, hvilket er præcis hvad jeg forventede. Folk her på forumet, køre formentligt med dæmonenergi, lige som de fleste andre clairvoyante gør. Derfor det meget svært, at finde nogle som både er clairvoyante, og som vil gøre noget godt for andre. Inden for landes grænser, har jeg i hvert til fælde ikke fundet nogle, i nu, men har ikke opgivet i nu, for jeg er ikke færdig med, at søge i min omgangskreds.

Sv: Clairvoyant søgegruppe 04/10/2018 20:28 #162903

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Gray

Mine opfattelser er:

Jamen, der findes allerede en (primært ikke-fysisk) gruppe af godgørende dybt åndelige medmennesker med bevidsthed omme på den anden side af døden som varetager disse forhold for vores fysiske planet. Ingen bliver - væk - i forbindelse med læren om karma og reinkarnation. Og ingen glemmes.

Det er det som jeg ved om dette emne.

Hvis nogle her i Danmark bør gøre en indsats så kan du opfordre os til at henvende os til denne gruppe med henblik på at hjælpe. Altså sådan rent konstruktivt og efter bedste evne. Men ikke alle blandt os mennesker har dette som deres opgave i deres nuværende fysisk liv. Det må også være en sandhed som ikke bør overses når vi tager læren om karma og reinkarnation i betragtning.

Der findes forskellige medmennesker med forskellige opgaver i deres liv.
Sådan ser jeg det og kender jeg til emnet.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Clairvoyant søgegruppe 04/12/2018 12:12 #162913

• Gray
  • ER ONLINE
Til Morten Nymann:
Det er min opfattelse, at jorden er en slave og fængels planet, i en dæmon galakse, og karmaloven ikke løser problemerne her på jorden, fordi at dæmonerne føre krig mod karmaloven.

Morten Nymann: Men ikke alle blandt os mennesker har dette som deres opgave i deres nuværende fysisk liv.

Gray: Nu leder jeg sådan set heller ikke efter alle mennesker, men kun efter en lille håndfuld. Jeg håber bare at jeg jeg kan finde dem, men ind til hvider har jeg ledt forgæves.

Sv: Clairvoyant søgegruppe 04/12/2018 18:54 #162915

• Khidr7
  • ER ONLINE
Til Gray: Okay det er altså din opfattelse. Jeg foreslår stille og fredeligt at man er åben overfor begge versioner ind til at man har erhvervet sig så meget visdom, (hvis det er muligt, hvilket man vel ikke bør afvise), at man virkelig ved om den ene eller anden version er mest sandfærdig. - For tænk nu hvis at læren om karma og reinkarnation rummer en meget mere positiv forklaring på verdens indretning hvis denne lære forstås på en bestemt godgørende etisk måde og under en bestemt måske hidtil uopdaget vinkel. - Meningen med livet er forhåbentlig ikke en evig skyttegravskrig mellem godt og ondt i universet. For det giver godt nok ikke meget mening. Det synes jeg blot i al beskedenhed. - Man for andre giver det sikkert mening....

Jeg har ikke ledt forgæves. Men, måske det skyldes at jeg har fundet frem til at læren om karma og reinkarnation giver meget god mening set under en bestemt vinkel eller set under en bestemt opfattelse. Og at jeg så i den forbindelse har fundet en virkelig dyb viden om livet på et højere plan af bevidsthed. Så min opfordring er søg at studere alt hvad der er af lære om karma og reinkarnation på skrift, og, primært fra Østen. Det kan være en hjælp som gør at man ser verden på en mere viis og godgørende måde uden at lede forgæves. - Men jeg påstår jo en del, og, andre tager måske ikke mine påstande op til dyberegående ransagelse og studium. - Jeg skriver disse ord både til dig Gray og til andre som måtte læse dem. - Jeg mener det godt og vil os alle det godt, så ingen lider.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 04/12/2018 18:57 af Khidr7.

Sv: Clairvoyant søgegruppe 04/13/2018 21:28 #162922

• Gray
  • ER ONLINE
Morten Nymann: Meningen med livet er forhåbentlig ikke en evig skyttegravskrig mellem godt og ondt i universet. For det giver godt nok ikke meget mening. Det synes jeg blot i al beskedenhed.

Svar: Så vidt jeg ved har, krigen mellem godt og ondt stået på meget længe, og været endog meget smertefuld. Krigen vil næppe vare evigt, men vil med sikkerhed vare længe i nu. Der er ingen lette løsninger, på alt den karma kaos der er skabt. Det bliver en lang og tung, oprydning i karmaen, der kommer bag efter. Personligt er jeg overbevist om jeg har ret, men anerkender, at i andre kan have en anden opfattelse, af hvad virkeligheden er.

Sv: Clairvoyant søgegruppe 04/14/2018 05:19 #162923

• Khidr7
  • ER ONLINE
Jeg takker for respekten.
  • Side:
  • 1