Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge?

clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/20/2008 15:30 #4447

Hej alle

Jeg har taget beslutningen at jeg vil gå på clairvoyanceskole...

Men der er jo et hav af skoler og kurser!

Hvem er mest seriøse, hvor findes den bedste uddannelse?

Det er ikke fordi jeg ønsker at sætte en debat igang,- hvor folk melder ind med diverse dårlige oplevelser, forskellige steder fra.....men hvis nu de der har oplevet noget godt kunne komme frem, så kan jeg føle mig frem på det. Lige nu synes jeg nemlig at jeg slet ikke kan overskue/gennemskue diverse tilbud.......

www.sweetim.com/s.asp?im=gen&ref=10" target="_blank">content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000200BF.gif" border="0" /> -hilsen Reikiss

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/20/2008 16:45 #4448

• Fillip

Jeg kender hende som har overtaget Gertrud Berlons Clairvoyance-skole og hun er okay

ellers brug din egen intuition og føl dig frem - tag ud og mærk energien de forskellige steder og mærk og scan de folk som driver stederne -

www.clairvoyanceskolen.dk

MKH

F.

" target="_blank" rel="nofollow">www.clairvoyanceskolen.dk">www.c...lt;p>F.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/20/2008 17:23 #4449

• FredLy
  • IKKE ONLINE

jeg kender en smule til lidt forskellige skoler, bla den overnævnte. og de er alle gode på hver deres måde.

vælg ud fra dit behov, dine ønsker...men først og fremest lyt til hjertet, besøg evt. stedet føles stedet rigtigt?`hvis ikke så er det ikke der du skal gå.

jeg selv har taget min uddannelse hos http://www.joy-foundation.dk/" target="_blank" rel="nofollow">www.joy-foundation.dk/">http://w...dation.dk/ og dette var jeg meget glad for, men dette sted passede til mig, måske er det stedet for dig måske ikke.

men hos joy foundation kan du tage ned og prøve at være, til en træningsaften (cirkel) og se stedet an, hvilket jeg gjorde i et par måneder før jeg startede på uddannelsen

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/20/2008 18:58 #4450

Hej Siri og Fillip....

tak for jeres råd ...sjovt nok er jeg flere gange blevet anbefalet Gertrud Berlons skole,...og sjovt nok er jeg flere gange fundet mig selv læsende på joy-foundation´s hjemmeside...!?

.....Og jeg vidste bare at der i det her indlæg- ville blive sagt til mig at jeg selv skulle

mærke efter... www.sweetim.com/s.asp?im=gen&ref=10" target="_blank">content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000200A2.gif" border="0" /> jeg vidste det bare Ha ha !!

Men det jeg  søger er netop et  "anerkendt"  seriøst sted... og det ved jeg intet om hvor jeg finder...

men tak for forslagne...kom gerne med mere viden /erfaringer...man kan godt lære af andres erfaringer..

www.sweetim.com/s.asp?im=gen&ref=10" target="_blank">content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020153.gif" border="0" /> -lig hilsen Reikiss

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/20/2008 22:55 #4451

• Birgit.
  • IKKE ONLINE

Hej Reikiss

Mange har været rigtig tilfredse med at tage uddannelse hos Maya Fridan, www.maya-fridan.dk/"> color="#000099">www.maya-fridan.dk/ color="#000099"> - hun har en utrolig hjerteenergi med sig.

Ellers var det måske en mulighed at deltage i en workshop eller mini-kursus for at lære formidleren at kende. Det er jo ret væsentligt, at der er en god kemi, synes jeg.

Rikke Mors, Common Sense arrangerer eks. i februar en uges kursusophold på Stansted Hall,

"Dansk Uge i februar 2008
Det er fra lørdag den 09. til fredag den 15. februar. Se mere,
www.common-sense.dk/Clairvoyance_kalender"> color="#000099">www.common-sense.dk/Clairvoyance_kalende...t; color="#000099">"

Det er jo vigtigt, at finde en person, der kan ligeså meget, som du selv kan, kan man sige  Her mener jeg afgjort, at din egen intuition er vigtig.

KH
Birgit

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/21/2008 12:13 #4452

• FredLy
  • IKKE ONLINE
Reikiss hvis du kigger på joy-foundation kan du nettop læse folks erfaringer fra deres år på skolen (under gamle elever) og det er faktisk ret spændene at læse hvad forskellige folk har oplevet og lagt vægt på.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/21/2008 17:09 #4453

www.institutforclairvoyance.dk

De" target="_blank" rel="nofollow">www.institutforclairvoyance.dk">...lt;/p>

De var de første der startede med at have en krav på min. 100 timers teori, og gør meget ud af at det skal være forsvarligt og seriøst.

Har selv taget uddannelse dér, og er meget begejstret for den jordnære, uhøjtidelige og afslappede måde det hele foregår.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 01/27/2008 04:00 #4454

Hvis Du kan komme med en god begrundelse for hvorfor Du vil være Clairvoyant, og Du har lyst til at mødes til en samtale, så vil jeg overveje at give dig en gratis uddannelse.

Send mig en mail på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. .

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 02/05/2008 17:03 #4455

Hej Dimitri.

Det er et meget flot tilbud du kommer med....

Jeg er lige kommet hjem fra hospitalet og er ikke frisk endnu, derfor har jeg ikke svaret...

Jeg vender tilbage når jeg er frisk...

Mvh  Reikiss

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 02/05/2008 17:19 #4456

Du skal være så hjertlig velkommen

Jeg håber at Du snart får det bedre.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 02/16/2008 22:22 #4457

Hej Alle !

Mange tak for alle jeres fine indlæg ....jeg har været inde og kigge på hver og et forslag!

Til nye der evt ser dette indlæg ..kom endelig m jeres erfaringer...!

Jeg slår nok koldt vand i blodet indtil efteråret med at starte på skole  et sted, for jeg skal lige have et bolig skift på plads først...

Men mange tak for jeres respons 

KH Reikiss

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 02/25/2008 06:00 #4458

• pieter
  • IKKE ONLINE

Jeg starter selv på skole i Århus hos Billy Cook her til maj, og det glæder jeg mig meget til. Så det er også en mulighed.

mvh

Jørgen

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/13/2008 12:09 #4459

• LoneM
  • IKKE ONLINE

Hejsa...

Jeg har siddet og læst alle jeres interesandte indslag..syndes det er spændende at høre om jeres erfaringer og har respekt for jeres måde at se tingene på.

Jeg er så lidt af en metafysiks skarnsunge,har altid sat spørgsmål ved alt (ellers får man ingen svar s).

Jeg har fra barnsben haft en naturlig kontakt til de forskellige verdner,min fam respekterede at jeg var lidt "anderledes" og åbenbart kunne tale med afdøde,heale mm. Jeg blev temmelig overrasket over at andre ikke kunne se/høre/mærke de forskellige energier,da jeg forstod at det åbenbart ikke var alle der kunne dette.

Jeg har søgt svar på dette,da jeg aldrig troede på at det kun var for bestemte udvalgte,for mig handlede det mere om,hvor meget man er i kontakt med sig selv og intet andet,med et par ben godt plaseret på jorden,for "evnerne" er for mig en naturlig del af det at være menneske.

Min opfattelse af det der kaldes psykiske evner er at alle mennesker er født med disse og jeg mener alle,der sker så nogle ting i vores barndom/liv der gør vi lukker mere eller mindre af for disse "evner"...det kan være traumaer mm

Og jo mere vi får bearbejdet disse,jo mere kontakt vi får med os selv,jo mere vil disse evner åbne sig for os igen.

Jeg er selv udd. zoneterapeaut,har taget 100 vis af forskellige kurser af alle art,men det aller bedste for mig,var kurser med Indianer...Den nærhed/vågenhed/naturlighed de tager tingene med,fik mig virkelig til at vågne op.

Jeg har talt med flere medesin mænd,spurt dem af hvorfor nogle har de evner og andre syndes ikke at have dem. De fortalte mig at det handlede om at være nærværende/sensetiv/i kontakt med sig selv og ikke andet. se det kunne jeg bruge til noget,helt nede på jorden snak,ikke noget med store udvalgte mennesker eller andet,så vil jeg mene at vi alle er udvalgte..ss..til et lykkeligt liv,for det er jo det,det handler om,at være lykkelig. For dem er det naturligt med disse evner og at vi alle er i besidelse af dem.

Det er jo så godt for nogle med skoler,hvor man mener at kunne åbner disse evner med forskellige redskaber..men det ændre ikke på det som gjorde at man på et tidspunkt lukkede af for de følelser,der gjorde at man var i naturlig kontakt med sig selv. For nogle fungere det og for andre ikke.

Min konklusion er, at man skal have fjernet de bariere der i sin tid lukkede for den del i dig som vi alle indeholder og som er en naturlig del af dig,nemlig at have disse evner.Du er unik..Du har disse evner..Du skal "bare" have fjernet de bariere...Ved du at der er sket ting i dit liv som er uforløst,søg at få dem løst..

Et godt redskab er NLP. Neuro lingvisk programeringer. der er mange tilbud på market,søg hvad der virker for dig.

men at "lære" at være clairvoynt den tror jeg ikke på..For du er clairvoyant!!! samt meget mere.

Som en meget klog mand engang sage, søg ind i dig selv,der er alle svarene,der er du alt,alt er i dig..... Han hed forøvrigt Jesus..

Ønsker alle en rigtig dejlig dag...

Kærligst Lone.

ps; Jeg har en dejlig søn på 15 år og han er en meget stærk person i disse ting i dag,han er blevet elsket for, den han er og fået lov til at være den han er. Jeg lære utroligt meget af ham og bliver ofte fuld af forundring,over en 15 årig kan være så viden, men igen,det handler om at være i kontakt med sig selv og intet andet.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/13/2008 12:27 #4460

• Fillip

Jo Lone M det kan du da have ret i at vi alle sidder med svarene selv indeni os selv -

blot skal man lige have for öje at for at fremme den spirituelle udvikling og folks interesse for den har man fra åndelig side gjort det at man stötter disse alternative uddannelser m.v. for at sätte mere skub i udviklingen og for at bevidstgöre menneskeheden i den retning så menneskeheden kommer väk fra uvidenheden og slörenes verden ect.

så der er en grund til alt -

siger mine käre fra den anden side -

MKH

F.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/13/2008 12:50 #4461

• LoneM
  • IKKE ONLINE

Hejsa Fillip

og tak for din kommentar..jeg er dov ikke helt enig,da jeg stadig mener at det handler om at komme i kontakt med sig selv,så sker disse ting helt naturligt.

Samtidlig syndes jeg at det er utroligt dyrt at komme hos en såkaldt clairvoyant eller skole,det vil igen gøre at mange ikke bliver får chancen,og jeg har aldrig kunne forstå det skulle være så dyrt.

Mon ikke også at de fra den anden side undres over dette??..

Men Tak for dit svar,det blev jeg meget glad for. ; )

Kærligst Lone.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/13/2008 13:14 #4462

• Fillip

Jo Lone M det kan virke lidt underligt at disse claivoyantskoler m.v. er så dyre - og hvad synes de åndelige om dette ??

Tja vi er jo underlagt karmaloven her så alt reguleres den vej - (beläringen)

Da den åndelige dimension ikke må blande sig direkte i vores udvikling men kun indirekte så vil der väre ting som mennesket selv må tage ansvar for og rette til hen af vejen -

Efter hvad jeg er bekendt med så stötter man fra åndelig side mange ting selv om der er skönhedpletter da det i afvejningen viser sig at fremme de ting som man gerne vil have fremmet trods alt - bedre at tage små skridt end slet ikke nogen -

MKH

F.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/13/2008 13:29 #4463

• LoneM
  • IKKE ONLINE

Der findes i mine øjne mange undskyldninger for ikke at tage ansvar selv, der i blandt karma loven..

Ligeledes det du skriver ang skønhedspletter...det handler igen om at tage ansvar selv,de åndelige respektere vores frie vilje og prøver så at støtte/vække det de kan i takt med vores opvågning.Men alt i alt er det vores eget ansvar,hvad og hvordan vi anvender energierne...

Takker meget for disk,syndes du er et spændende menneske at "snakke" med..s..

Kærligst Lone.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/13/2008 14:59 #4464

• LoneM
  • IKKE ONLINE

Fik ikke lige svaret helt færdigt for ovenstående.

Jeg er et naturbarn og forholder mig dertil i form af naturlovene, hvor der er handling er der konsekvenser.

Jeg kan ikke bruge det man kalder karma til noget, at man i et eller andet liv modtager det man har "gjordt" mod andre.

Jeg tror selv på inkarnation,men kan ikke bruge tidligere eller kommende liv til noget,da jeg mener at fortid og fremtid bygges og ændres i nuet. (3 enigheden.)

Så for mig er det handling og konsekvens i nuet. det er der vi skal være og der vi ændre vores fortid og bygger fremtiden.

Det var bare det.

Kærligst Lone.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/14/2008 02:05 #4465

• pieter
  • IKKE ONLINE

Hej Lone

Jeg er enig med dig i at det er godt at få kigget på de blokeringer der slører evnen til at være i kontakt med sig selv og den åndelige verden. Derfor tror jeg det er vigtigt at have fokus på egen udvikling før, under og efter en evt. clairvoyant uddannelse. Uddannelsen ser jeg mest som træning af claivoyante evner, og vejledning i at bruge dem korrekt. Det kan godt være de vil udvikle sig af sig selv hen ad vejen, men derfor er det alligevel rart at nogle andre kan give sine erfaringer og metoder fra sig.

karma betyder handling. Derfor fratager karmaloven på ingen måde ansvaret fra den enkelte - tværtimod! Om karma fra tidligere liv påvirker dig i dette, er svært at bevise, men jeg synes det giver god mening - når man ser på hvordan handlinger fra i går kan påvirke tingene i dag. Det er netop derfor clairvoyante evner kan være smarte, for det er for mig en af måderne man kan blive klar over hvad man lavede i tidligere liv, og hvilken indflydelse det måtte have i dette. Uanset evt. karma fra tidligere liv er jeg helt enig med dig i at det er i nuet vi bør have fokus generelt. På den måde vil vi gennem gode handlinger kunne sikre at evt. konsekvenser fra i går eller evt. tidligere liv vil få nogen større effekt på vores liv.     

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/14/2008 04:43 #4466

• LoneM
  • IKKE ONLINE

Hejsa Jorgie..

Vi er helt enig..jeg skriver også i overstående at for nogle  fungere det godt med skoler mm for andre ikke og at man skal søge hvad der føles rigtigst for en.

Det jeg påstår, er bare at vi alle har disse evner fra fødslen og på den måde ikke er noget man skal lære,fordi det er en naturlig del af dig, af det at være menneske. Du har alle evnerne i dig.

Med hensyn til karma loven,som du også skriver at det er uvist hvornår den vil have indflydelse for dig og i hvilket liv..Derfor føler jeg at den på den måde ikke er aktuel..hvis du forstår mig rigtigt...men det handler om nuet..Handling og konsekvens,der hvor vi er nu.

Jeg har oplevet mennesker gå i svære drepresioner,efter at have været hos såkaldte clairvoyante og har fået at vide at de kæmper med det eller det fordi de svigtede,slog ihjeld eller andet i tidligere liv.

Da mener jeg det er langt vigtigere at fokusere på nuet,finde de gode resurser,evner,glæden frem i mennesker som søger din hjælp,så de kan ændre disse følelser i sig,derved "brænder"man dårlig karma væk..uden at behøve at dykke ned i den..det er så min opfattelse og oplevelse med de mennesker jeg har arbejdet med..det er for mig vigtigere at de forstår den svære følelse de har lige nu..så har de lært den og ved dermed også at de ikke ønsker at udsætte andre for den samme smerte,derved mener jeg at det er "ligegyldigt" om det er sket i et tidligere liv pga noget de har gjordt. det vigtigste er læren ved smerten,så den ikke bliver udøvet igen.

Takker for dit svar,det blev jeg glad for.

Kærligst Lone.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/18/2008 06:36 #4467

• pieter
  • IKKE ONLINE

Jamen selv tak da

Nu forstår jeg bedre dit synspunkt ud fra de erfaringer du beskriver. Det er forfærdeligt når informationer fra tidligere liv leder til depression og andet stads.

Der må være en balance i formidlingen mellem at undgå censur og alligevel kun levere de oplysninger klienten kan bruge til noget. Det skulle jo gerne være sådan at oplysninger fra tidligere liv leder til en aha oplevelse, en forståelse der forløser de problemer folk har. Derfor kan oplysninger fra tidligere liv godt være aktuelle her og nu. Jeg tror samtidig det er vigtigt at folk ikke tager tidligere liv for personligt. Det kan godt være at man har været meget uvidende i tidligere liv, men det er jo ikke 100% den samme person som gjorde de ting dengang, som sidder i stolen hos den clairvoyante i dag. Der vil være skiftet ting såsom køn, kultur, vaner og opfattelser undervejs. Derfor er der ingen grund til at føle skyld overfor de ting man gjorde dengang - man skal blot lære af det hvis man kan, og komme videre som du selv er inde på. Det kan man sikkert også komme uden informationer om tidligere liv, men for nogle vil det være en hjælp.

Man skal heller ikke glemme at der må være ufattelig meget god karma fra tidligere liv, som viser sig i alle de gode ting vi trods alt allesammen oplever glimtvis. Man høster hvad man sår, og så er det op til os at tage ansvaret på sig i nuet, med eller uden indsigt i forhistorien.

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 09/08/2009 11:53 #4468

Hvis du stadig har lyst til at tage en www.dimitrihardorff.dk/clairvoyant-uddannelse.php" title="clairvoyant uddannelse">clairvoyant uddannelse, så står mit tilbud stadigvæk ved magt

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 09/08/2009 12:10 #4469

Jeg kan varmt anbefale Lone Hertz...

Har selv gået hos Lone og syntes hun er rigtig dygitg til at "hjælpe" en til at forstå det man føler, og hjælpe en til at bruge sine evner.

Jeg havde hele tiden "åbent" for mine evner, men kunne ikke kontrolere det, og ikke finde ud af at lytte til hvad der blev sagt, samt at jeg var fyldt med angst.

Angsten forsvandt sammen med at jeg, fik kontrollen over evnerne....

Og i dag bruger jeg det ikke rigtigt, men er ikke bange for at møde en "gæst" mere..

SV: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 09/13/2009 19:10 #4470

Vi køre også et kursus tjek vores hjemmeside. Jeg er født clairvoyant og hjælper dig gerne på vej.

www.il-u.dk

" target="_blank" rel="nofollow">www.il-u.dk">www.il-u.dk

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/01/2017 21:49 #160302

Hej.
Nu er det en gammel tråd efterhånden, men jeg prøver alligevel. Hvor får man den bedste clairvoyance uddannelse i Jylland i dag?? Nogen der har nogen gode bud?
  • Side:
  • 1
  • 2