Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge?

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/01/2017 21:49 #160303

Hej.
Nu er det en gammel tråd efterhånden, men jeg prøver alligevel. Hvor får man den bedste clairvoyance uddannelse i Jylland i dag?? Nogen der har nogen gode bud?

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/01/2017 22:38 #160306

• Gray
  • IKKE ONLINE
Til @Flemming S:

Jeg foreslår, at du læser denne tråd.

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/02/2017 07:31 #160307

Tak du, men den var ikke til megen hjælp. Der var ikke nogen seriøse bud på en god skole, bare et kedeligt skænderi.

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/02/2017 15:26 #160327

• Gray
  • IKKE ONLINE
Flemming S: Der var ikke nogen seriøse bud på en god skole....

Gray: Det skyldes udelukkende, at der ikke er nogle, seriøse skoler. Men kan jo ikke, henvise til noget, der ikke findes, og det fremgår, faktisk af tråden.

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/02/2017 16:13 #160335

Tråden var kun ævl og kævl..Det gider jeg ikke bruge min tid på. Jeg har selv fundet et udmærket sted som jeg har det godt med.
Nu behøver jeg ikke mere hjælp.

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/02/2017 18:54 #160350

• Abel
  • IKKE ONLINE
Gray skrev:
Flemming S: Der var ikke nogen seriøse bud på en god skole....

Gray: Det skyldes udelukkende, at der ikke er nogle, seriøse skoler. Men kan jo ikke, henvise til noget, der ikke findes, og det fremgår, faktisk af tråden.

Hej Flemming.
Godt at du selv har fundet noget du har det godt med.
Når Gray skriver; Det skyldes udelukkende, at der ikke er nogle seriøse skoler, må det vel stå for Grays egen regning.
Grunden til at jeg ikke har anvist nogle skoler i den retning, skyldes simpelthen, at jeg ikke ved det! Derfor kan jeg jo heller ikke bruge MIN uvidenhed som postulat for, at de ikke findes.
Jeg kan selvfølgelig have mine anelser, men det gælder jo ikke som bevis.

Undskyld min indskudte bemærkning Flemming, for hvad kan du egentlig bruge den til - andet end at du ikke kan resonerer, at der ingen seriøse skoler er.
Fint at du fandt noget der "passer" dig det er derfra du drager dine erfaringer.

Venligst.
Abel
Sidste redigering: 03/02/2017 19:03 af Abel.

Sv: clairvoyanceskoler- hvad skal jeg vælge? 03/02/2017 22:29 #160353

Det må da egentlig også være ret besynderligt, at spørge om clairvoyanceskoler herinde, hvorefter den der råber højest, ser dæmoner i hele branchen. Jeg tror bare ganske enkelt ikke, at de faste medlemmer af Selvet har en særlig tæt forbindelse til clairvoyanceskoler. For mit vedkommende har jeg fundet en tilstrækkelig vej til mine gaver, ved indre arbejde, spændende skæbnesmøder og fysiske processer med åndelig bevidsthed - og ikke på en skole. Det har virket for mig.

Jeg ønsker dig god vind på vejen, Flemming.
  • Side:
  • 1
  • 2