Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Jeg skulle finde en pige i den gruppe af unge..
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg skulle finde en pige i den gruppe af unge..

Jeg skulle finde en pige i den gruppe af unge.. 11/14/2017 18:20 #161366

jeg har haft en drøm for lidt over et halv år siden, jeg har haft så mange drømme i mit liv der har haft betydning, men den her var en af de mere speciel, det starter med jeg flyver hen over et landskab med huse og byer, ikke sådan spi-fi angtig, men stadigvæk ikke noget man ville se her, små øre med sjove huse og og alt mulig ned igennem, man kan kalde det veje for folk der flyver, sammen med en af min mors gamle bekende en jeg ikke rigtig kender og ikke set siden jeg måske var 5-6år(37år) og har min mor hele ikke, så kom vi ned til hans huset. sådan et rigtig hyggeligt et, kom ind i køkkendet så stod(konen) og jeg hilste på andre så var der en dreng og skulle komme ind og snakke med de andre unge, og de to godt i mod mig var ligesom jeg kende dem, også snakket jeg lidt med en pige fra ukraine(deromkring)de kunne så mærke jeg var ved at vågne og hun sag jeg skulle finde hende,

det var så godt jeg kunne beskrive det, jeg har som sagt haft mange drømme og er ikke i tvivle om nogen drømme er underbevisthed der rydder op, men andre er ene sjæl der er uden at rejse eller man får budskaber, og det var en af dem, drømmen var jo ikke forvirrende så budskabet er klart nok,

men det jeg godt kunne tænke mig at hører fra jer, er hvad tænker i?
hvem kan de mennesker være og hvordan han min mors ven, hvad ville hun have mig til også videre.. ??

håber på nogen god bud...
  • Side:
  • 1