Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

drøm om en der hængte sig..
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: drøm om en der hængte sig..

drøm om en der hængte sig.. 11/14/2017 18:32 #161368

jeg har lige være en behandling for mit stof misbrug er nu komme hjem, men det første sted jeg var hvor jeg skulle ud af det medicin, var en gård, og jeg fik det lille værelse der ned tæt på køkkendet, efter en uge drømmer jeg så at en pige hænger sig selv, og det er en rigtig brutal død for hende, og det er meget sorgeligt hun var meget ked at, og følte hende sjæl var blive rykke ud af hende og nu stod hun uden for det og kunne ikke komme videre, den del at huset var kold og mærk, hun var hende i huset, også uden for og kigget ind var der 3 mennesker der måske var døde i 1700-1800 tale( at dømme på tøjet,

nogen dag efter fortalte jeg en om det, der havde være der før og han fortalte der var en pige der havde hængt sig selv, så fik jeg det godt nok underligt, men han mente ikke det var på det værelse, jeg fandt så ud af at det var på det værelse, jeg viste ikke noget om det her før drømmen overhoved,

hvorfor komme hun til mig, der er jo mange andre der har boet på det værelse og ikke oplevet noget,
skal sige jeg følte mig os meget utilpas der ind og kunne ikke lide at være der så selvom jeg følte jeg var ved at dø så var jeg ikke i min seng, det var ikke behageligt og det forsvandt det jeg fik nyt værelse...
Følgende bruger(e) synes godt om: Monja

Sv: drøm om en der hængte sig.. 11/16/2017 22:31 #161388

Umiddelbart tænker jeg, at hun kom til dig, fordi du har åbenheden, der tillader det. Det er langtfra alle der har det og det bliver faktisk til en gave, når du kommer igennem den her hårde proces og føler dig bedre i balance med det hele.

Jeg tror faktisk, at hun kom for at vise dig hvad stien, som du var på, ville lede til i sidste ende. Det er den symbolik jeg får ud af det.

Det der kommer fra mig er, at jeg synes det er berigende, at du er så åben omkring din livssituation. Jeg håber du kommer godt igennem dine prøvelser og tager imod den støtte du kan få. Vi kan godt bruge flere mennesker af din slags her i verden, tak
Følgende bruger(e) synes godt om: Monja, dktrold

Sv: drøm om en der hængte sig.. 11/17/2017 15:59 #161392

mange tak det var pænt sagt, ja det er en gave, men må indrømme jeg aldrig før har oplevet lige det der, selvom jeg os har haft oplevelser med min far som dag, men det var ikke på den der måde, men ok jeg sove os på det værelse og der var helt sikkert en masse energi efter hende, og det var sgu snyd for hende, sag os de skulle få en til at komme og gøre noget for hende, men det tror jeg ikke de ville..

jeg har prøve flere gange at finde frem til en der kunne hjælpe mig med de ting, har flere spørgsmål, snakke os med en i forgård, men vil altså ikke give 900kr for en time når jeg ikke har så mange penge er os i mod de skal koste penge, men det skal det self men syns det er lidt at kører rov på sin evner de skulle gerne komme andre til god os derfor man får dem...
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue

Sv: drøm om en der hængte sig.. 11/17/2017 16:07 #161393

Velbekomme Jeg har læst dine indlæg hist og her og kan jo godt se nogle indlysende gode karaktertræk i dig. Så det er ikke mere ros, end at det er velfortjent, synes jeg.

Jeg kom lidt til at tænke på der, at livet giver os læreprocesser. Koncentrerer vi os om dem og gør vores bedste, så kommer gaverne. Så mit bedste råd er at spare de 900 kr. og fokusere på, at du får det bedste ud af det livsforløb du er i, netop nu.

Når du er kommet igennem, så vil vejen til en bedre selvforståelse være mere tydelig; være det en lærer, der tager penge for det, eller noget spontant der opstår, som giver dig afklaring.
Sidste redigering: 11/17/2017 16:08 af Liquid Blue.

Sv: drøm om en der hængte sig.. 11/17/2017 16:32 #161395

tak ja jeg tror os det der skal kom nok skal komme til en når man er klar og vejen vil vise sig, ja jeg har haft rigtig mange oplevelse og de har faktisk os være grund til jeg dæmpe ting med (medicin) i en pariode hvor der var noget hele tid og ikke viste hvordan jeg skulle håndter at der stod folk om min seng og kunne hører nogen gå rundt ned under..
  • Side:
  • 1