Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hjælp til drømmetydning søges!
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til drømmetydning søges!

Hjælp til drømmetydning søges! 01/05/2018 20:43 #161858

• Giffel
  • IKKE ONLINE
Hej!

Som emnet afslører, har jeg brug for hjælp til at tyde en drøm.

Drømmen: Jeg er på en landevej uden for den by jeg voksede op i og er på vej ud af byen. Jeg kommer til en hård og får lov til at låne en hest selvom at jeg ikke skal nogle vegne, det er en fornøjelses tur.

Hesten er rolig og tålmodighed mens jeg lige prøver at huske hvordan det nu er med tøjler osv. Da jeg endelig føler at jeg har det hele på plads og sidder ordentligt i sadlen, knækker en af tøjlerne. Jeg går lidt i panik og bakser med at få fat i tøjle resten, alt i mens forholder hesten sig roligt og går videre langs vejen.

Det lykkedes mig at få løst tøjle problemet og vi ridder ind i en lille landsby. Der sker et eller andet her som jeg ikke kan huske, vi skal pludselig hen i mod noget andet og hesten sætter i galop. Jeg spørger hvad der foregår og at jeg ikke ved hvor vi er på vej hen og hesten svarer mig at det ved den og den fortæller mig byen.

Hvad tænker i?
På forhånd tak

Giffel.

Sv: Hjælp til drømmetydning søges! 01/06/2018 09:01 #161863

• inx
  • ER ONLINE
Hej.

Jeg tænker at selvom du føler at du har tabt styringen med dit liv og alt går lige lovligt stærkt, skal livet selv nok lede dig til det rette sted og alt ordner sig.

Jeg har en gang imellem drømme med den slags energi der viser mig fremtiden. Ofte tager det flere år før jeg fuldt ud har forstået drømmens betydning.

Kh inx

Sv: Hjælp til drømmetydning søges! 01/06/2018 09:22 #161865

• Giffel
  • IKKE ONLINE
Hej Inx.

Tak for dit svar!

Føler ikke at jeg har tabt styringen af mit liv, faktisk lige det modsatte.

Hvilken energi er det og hvordan vises du fremtiden?

Jeg har drømme om hændelser der sker,oftest drømmer jeg det et oar uger før det sker, er det sådan du mener?

Giffel

Sv: Hjælp til drømmetydning søges! 01/06/2018 09:57 #161866

• inx
  • ER ONLINE
Hej Giffel

Du har heller ikke tabt styringen i starten af din drøm. Tværtimod, du får god hjælp i form af hesten.

Det er ikke den slags "hvad der sker i den nærmeste fremtid" drøm. Den kan betegnes som en drøm der viser den fremtidige personlige udvikling. Der kan være en masse tumult eller problemer men den viser også en bekræftelse på at alt nok skal ordne sig.

Jeg kan komme med et eksempel der er flere år gammelt. Dvs jeg har gennemlevet det.

Jeg går på min egen private grusvej hjemad. Pludselig ser jeg at den gylletank der ellers står for enden af den tomme stald, er flyttet til midt på marken som jeg selv ejer. Fra tanken springer rotterne, mange rotter. Lige så pludselig er der en flere meter dyb revne på tværs over grusvejen. Der løber mudret vand i bunden af den. Jeg går udenom på naboens mark ( herrens mark, fremmed jord) for at komme udenom. Kommer op på grusvejen igen. Og endnu en gang samme slags revne , igen med grumset vand på bunden og samme vej udenom. Den tredje revne. Der standser jeg op og betragter den reneste kildevand i bunden. Jeg ikke huske hvordan jeg kom udenom den, men jeg kom hjem.

Dvs mens jeg var i gang med en personlig udvikling (rotterne - ubevidste tankemønstre) , tog jeg en forkert drejning 2 gange pga uventede hændelser. Først den 3. gang så jeg klart og blev tro mod mig selv (kom hjem).

Jeg prøver ikke længere at have kontrol over livet. Kontrol fører til stress. Jeg prøver at have tillid til livet og tillid til at alt er til vores eget bedste.

Kh inx
  • Side:
  • 1