Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

forvirring - føler mig som en teenager
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: forvirring - føler mig som en teenager

forvirring - føler mig som en teenager 01/12/2018 13:35 #161974

Det er min første post her og jeg kan mærke jeg lige skal tage mig mod til....

Nå, men her kommer det så.

Jeg har et års tid nu haft en rigtig tæt, nær mandlig ven og vi kalder hinanden for bedste venner. Mine veninder - som også omgås ham - bliver ved med at fortælle de ikke tror på et venskab så tæt mellem to af det modsatte køn. I begyndelsen var jeg selv forvirret, da jeg aldrig har haft sådan en kemi og dyb forståelse med et anden menneske før, men han havde en kæreste på det tidspunkt. Veninderne er sikre på, han er forelsket i mig eller har følelser for mig, som minimum. Jeg har hjulpet ham igennem sit brud med sin eks og han har hjulpet mig med at komme igennem et traume fra min fortid. Han er fra udlandet og besøgte sin familie henover julen og nytår. Ret spontant besluttede vi os for jeg skulle komme til London og fejre det nye år sammen med ham, og møde hele familien. Det var en kæmpe succes! Til nytårsfesten drikker vi alle, men jeg bliver ikke fuld og han er også klar i hovedet. Vi tager taxa hjem og jeg ryster af kulde hele vejen. Han tager min hånd og holder den tæt, mens han nusser den hele vejen hjem. En køretur på 45 min. Da vi kommer hjem sidder vi og taler over en kop te, klokken er nu 6 om morgenen. På et tidspunkt kigger han på mig og siger, at vi måske bliver gift en dag. Siden jeg kom tilbage fra London har der været en ændring. Vi har ikke set hinanden endnu, for jeg har været yderligere ude at rejse, men beskederne han sender virker kærligere og mere omsorgsfulde. Jeg ved jeg betyder så meget for ham, men jeg ved ikke om han tænker mere end venskab. Jeg ved ikke hvordan jeg selv har det. Jeg var udsat for et overgreb og er først begyndt at stole på mænd igen siden jeg mødte ham. Jeg drømte vi havde sex for nogle måneder siden, men betyder det noget? Ærlig talt, så ville det være helt perfekt og Hollywood agtigt, hvis vi forelskede os i hinanden. Vi er de bedste venner og kender hinanden så godt - på trods af vi kun har kendt hinanden ét år. Alle input, gode råd, observationer, kommentarer modtages rigtig gerne.

Kh,
Julie Marie

Sv: forvirring - føler mig som en teenager 01/12/2018 21:38 #161978

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Hej JulieMarie - ja, der skal mod til, men det betyder også at det er vigtigt for dig

Umiddelbart betyder drømmene aldrig det de helt konkret forestiller. Som udgangspunkt er det dig selv der er alle roller i din drøm, og der er måske noget med det i dig som han får frem der er ved at blive forenet. Sex er når to bliver til en helhed. Det betyder så at du måske har været splittet på en måde (følelser og tanker der ikke hænger sammen måske, eller ønsker og handling), men at den splittelse nu er væk.

Måske vil han mere end at være bedste venner, og måske er han fuld af kærlige beskeder, men det vigtige er hvad vil du? - hvis ikke du ved det og melder klart ud, så kan du også bare "go with the flow" tag en dag ad gangen og se hvad det udvikler sig til

Ps. husk at mænd ikke læser tanker, og ikke kan gætte hvad du føler - det hjælper tit at fortælle dem hvad man kunne tænke sig - nogen gange skal de netop behandles som teenagere - mvh en af slagsen
  • Side:
  • 1