Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Jeg var i fængsel,
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg var i fængsel,

Jeg var i fængsel, 03/30/2008 17:46 #7497

• os
  • IKKE ONLINE

Hej alle sammen.

Jeg har haft en meget mærkelig drøm. Det starter med, at jeg er i fængsel. Der er en masse personer jeg kender evt, fra min klasse osv, og der er træmmer. Man kan godt kikke ind til hinanden, jeg var i samme selle som en anden, men kan ikke huske hvem det var. I en anden var min moster og min onkel. Det var ret skørt. Vi får lov at rende lidt frit rundt uden for, jeg kan huske at jeg griner, og leger fangeleg med en. Da jeg griner, har jeg det sådan, at det er dumt. Jeg ser buske, og det er som om det er en slags fri fængsel, hvor det er ude på landet. Der er ingen mure. Jeg sidder med min nye bærbar, og der kommer en dame, som jeg også kender. Hun læner sig over min ryg, det føles varmt og trygt. Hun siger at der er forbindelse til internettet. Det var der nemlig ikke før, i det fængsel. Hun siger også: bare rolig du kommer snart ud, og hun smiler til mig. Fængslet er meget beskidt!!

Da jeg vågner har jeg sådan en underlig fornemmelse. En træls en, og jeg ved ikke hvad det er.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

SV: Jeg var i fængsel, 04/03/2008 22:16 #7498

• os
  • IKKE ONLINE
Skal jeg udtrykke mig mere, eller forstår i det ? Der må være noget, siden der ikke er kommet svar.

SV: Jeg var i fængsel, 04/03/2008 23:28 #7499

hej. at drømme man er i fængsel kunne meget vel brtyde at du på, et eller andet, plan i livet føler dig "fanget"....

Denne "fangethed" ser du som en frihed også. Det kunne godt være internettet og den subjektive elktroniske verden, hvor vi kan få bedste venner, og vinde millioner af fiktive kroner på et split secund.. Rigitg mange mennesker bliver fanget ind i denne net verden og føler det som en falsk frihed, hvor man ikke skal tage ansvar overfor andet end sin søvn til dagen efter. damen der får dig til at føle trykhed, er netop sådan en ide(tanke) om at her bag skærmen sker der ikke noget...

SV: Jeg var i fængsel, 04/06/2008 19:58 #7500

• os
  • IKKE ONLINE
Okay, tak for svaret

SV: Jeg var i fængsel, 04/06/2008 21:03 #7501

hmm det fik du vist ikke så meget ud af...  sådan en tydning her kan være helt hen i vejret - eller ramme rigtig godt. Hvis du ikke kan genkende dette jeg skriver - så ville jeg være glad for at vide det.

SV: Jeg var i fængsel, 04/18/2008 12:37 #7502

• os
  • IKKE ONLINE

Jeg kan godt følge dig lidt, men det handlede ikke så meget om internettet. Tror ikke helt det var det. Men jeg er ikke så god til at beskrive, så jeg prøver så godt jeg kan (:

Drømmen har ikke været der siden, men det kunne godt have handlet om, hvordan jeg havde det på det tidspunkt. Der var jo næsten alle de mennesker, som jeg ser mere end andre-Altså ser dem næsten hver dag. Jeg kan stadig ikke rigtig finde nogen grund til min drøm.

Men jeg er begyndt at drømme så meget andet nu her. Jeg drømte min bedstemor døde. Dagen efter døde en jeg var nær. Han kunne sagtens have været min bedstefar. Han svarede lidt til min bedstemor- min bedstemor betyder bare meget mere for mig, end han gjorde. Jeg fik julegaver, fødselsdags gaver osv. af ham, lige som af min bedstemor. Men kan ikke forstå, at jeg drømmer om hende, når det er ham der dør ? Jeg vågner der halv 5 om morgenen, bare pluddselig, af ingenting. Jeg falder i søvn igen. Da jeg kommer hjem fra skole, får jeg at vide, at han er død, på næsten samme tid, som jeg vågnede der om morgenen. Underligt. -men det kunne evt. være fordi at han ville sige farvel? Der var også en anden morgen, jeg vågnede på et andet tidspunkt om natten, lidt op af dagen, var der nogen der flagede på halv. Jeg kendte ikke personen der var død..

Lige her i nat, vågnede jeg pluddselig. Jeg havde åbenbart glemt at slukke mit fjernsyn, hvad jeg tit gør :/ , da jeg så kikker på fjernsynet handler det om ånder. Jeg blir da lidt underlig, og prøver at skifte kanal, men fjernbetjeningen virker ikke. Jo til sidst; men det kan godt have noget at gøre med at den falder på gulvet i hele tiden. Jeg har også kunnet mærke i noget tid, at det er som om, der er nogen der kikker på mig, uden jeg egentlig tænker over det. Er det bare mig ?

SV: Jeg var i fængsel, 04/18/2008 12:39 #7503

• os
  • IKKE ONLINE

Kikker på mig= Når jeg er alene hjemme osv.

• Side:
  • 1