Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Tallet 10
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Tallet 10

Tallet 10 03/12/2017 11:10 #160404

Hej

Hver dag oplever jeg mange gange at se på kl. når den er 10 min. over.
Det er forskellige tidspunkter men selvfølgelig møder jeg de samme tidspunkter.

Jeg var gravid for 3 år siden.
Vidste det ikke, men pludselig opdagede jeg at jeg hvor dag fik kigget på kl. 23:10 hver dag. Jeg har fødselsdag 23/10.
Tænkte hmm... jeg har ikke fået min menstruation og tog en test der viste positiv. Derefter stoppede det.
Jeg møder senere en ny fyr, og efter jeg har mødt ham er det blevet mere og mere hyppigt - specielt nu efter han er gået fra mig, begyndte det med at se på uret 10 min over.
Vi har haft et meget stærkt bånd, efter eksen prøvede at spolere vores flirt endte det med at vi stoppede med at tale sammen. Lidt til efter oplevede jeg at sidde og kigge op på stormånen i januar måned sidste år og mærkede kraftigere og kraftige et eller andet jeg ikke vidste hvad var, andet end at det omhandlede ham. Tog chancen og kontaktede ham og fortalte om hændelsen.
Hans svar var: jeg er i Afrika og kan godt forstå du har mærket det, for har virkelig tænkte meget over alt det der er sket. I dag sagde jeg til min kammerat, at skulle jeg dele denne oplevelse i Afrika med nogen skulle det være dig.
Vi mødes da han kommer hjem og bliver så kærester. Har altid kunne mærke ham på forskelligvis om han var sur, glad, ked osv. Det har jeg aldrig oplevet med nogen før.
Nå men til sagen :0)

Kan nogen fortælle mig hvad det betyder at jeg ser på kl. 10 min over?

Derudover, møder jeg også tallet 10 i andre sammenhæng.
Bilen har 110, 210, 310 km tilbage på tanken. Triptælleren viser 2610 km eller andre tal med tale 10 i.

Har oplevet rigtig mange ting i den spirituelle verden. Lidt skræmmende til tider, men også enormt spændende.
Følgende bruger(e) synes godt om: Monja, Kunia

Sv: Tallet 10 03/17/2017 07:18 #160412

• Kunia
  • IKKE ONLINE
Interessant

Sv: Tallet 10 03/17/2017 17:21 #160413

Ja meget

Oplever mange underlige ting der kommer til mig

Sv: Tallet 10 03/17/2017 18:29 #160414

Det jeg er kommet nærmest på, ved gentagelse af at se bestemte tal, er, at det er et tegn på at man er på rette vej. Lidt ligesom den hvide kanin i filmen Matrix. Jeg har selv haft et snart 15 år langt tema med tallet 22 (Ihvertfald i det tidsrum jeg har bemærket det). Min bror har samme oplevelse.

Sv: Tallet 10 03/17/2017 19:20 #160415

Okay, lyder meget sandsynligt ☺️
Har fået af vide, at det er en healings proces der er igang. At det er kommet fordi der er opstået kosmisk kærligheds energi. At han er min soulmate. Det er vi er fra hinanden, er ikke noget der er dårligt. At han skubber mig væk, har noget at gøre med at han også er i en healings proces. Det hele har været skræmmende for ham fordi han aldrig før har oplevet den form for kærlighed. Han skal have plads til at finde sig selv.
I går skrev han til mig efter jeg intet har hørt fra ham i en måned. Vi mødtes og intet er ændret fra min side. At han selv vender tilbage må jo - tænker jeg være fordi han har mærket et eller andet som som har gjort at han ville i kontakt med mig igen....
Mit startede som jeg skrev da jeg mødte ham fyren med det 10 tal.

Sv: Tallet 10 03/18/2017 03:38 #160416

Når to mennesker synger samme toner, i dur eller mol, så bliver verden bare til et bedre sted. Så det glæder mig enormt at høre, at der er et sådant empatiskt bånd imellem Jer

God vind

Sv: Tallet 10 03/18/2017 18:53 #160417

1000 tak

Sv: Tallet 10 03/18/2017 20:20 #160418

1000 tak
  • Side:
  • 1