Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo.

Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/30/2010 23:10 #125979

Dav allesammen derude!
Jeg tænker ikke så meget på spørgsmålet "om der er liv i rummet", Det VED jeg at der er... Men det der kunne være meget interresant var hvis i gad skrive om jeres oplevelser med ufo'er, aliens, eller bare mødet med nogle som i bare vidste ikke var mennesker....

Nu vil jeg skrive lidt om hvad jeg har oplevet med aliens....

Aliens blev en del af mit liv da jeg første gang drømte om en alien da jeg var 19 år gammel. sidenhen begyndte jeg at have flere drømme om aliens, forskellige udseede havde de.. Den 1. så alien'en ud således:

Han var grønlig i hovedet, høj, havde skæve aliens øjne og gik med den slags dragter som muslimske kvinder går i hvor man kun kan se ansigtet...

En anden drøm jeg havde var aliens hvide, krid hvide som kridt, og der var cirka 3 stykker af dem., og de var allesammen skaldede..

Jeg har osse drømt om et alien dyr som var brunt, slimet, havde fire ben og store sorte aliens øjne..

Siden jeg fik mine drømme begyndte jeg mere og mere at interresere mig for ufo'er og gør det stadigvæk... Phil schneider, hans ord har jeg hørt og tror på dem, mange videoer kan man finde inde på youtube om ufo'er og bøgerne med Georg Adamski som osse påstår at han har mødt Aliens.. Stadigvæk søger jeg at vide mere, derfor denne tråd.

For at skifte emne så har jeg en ide om at det muligvis er aliens som har skabt mennesket... Måske lavet de forsøg og fik os ud af det, måske ikke!

Nok om det jeg vil gerne høre om jeres UFO-ALIEN historier, om det så bare er noget i har drømt, set, følt eller oplevet.. Det er meget interresant at høre andres beretninger så fyr løs

Venlig hilsen Shyne.

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 01:32 #125996

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Hej Shyne.
Det er et meget spændende emne at tage fat på, og det der gør denne tråd ekstra interessant, er at du ikke åbner debatten med et tvivlsom Youtube link , men istedet åbner op for andre kontakt muligheder end den fysiske.

Jo, jeg har også haft tilbage vendende drømme om en udefrakommende race, i store halvmåne agtige fartøjre, besætningen som jeg også kommer i kontakt med, på en grøn græsmark, er af det kvindelige køn ligner mennesket men er over 2m høj, muskelløs bygget, langt mørkt hår, virker krigeriske, men er eventyrs rejsende, og ganske fredlige.

Jeg ved ikke om det er min fantasi der spiller et puds, men drømmen, kommer jævnlig tilbage, med forskellige samtale emner.

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 01:47 #125997

Carlsen skrev:
Jo, jeg har også haft tilbage vendende drømme om en udefrakommende race, i store halvmåne agtige fartøjre, besætningen som jeg også kommer i kontakt med, på en grøn græsmark, er af det kvindelige køn ligner mennesket men er over 2m høj, muskelløs bygget, langt mørkt hår, virker krigeriske, men er eventyrs rejsende, og ganske fredlige.

Jeg ved ikke om det er min fantasi der spiller et puds, men drømmen, kommer jævnlig tilbage, med forskellige samtale emner.

Jeg får associationer til en Amazone-kriger, Carlsen Men Amazoner er jo ikke helt fredelige!

Shyne, velkommen til, og tak fordi du deler din historie.

Jeg selv har aldrig mødt rumvæsener eller noget andet mystisk væsen i flyvende mystiske objekter - hverken i drømme eller virkeligheden. Jeg har naturligvis fantaseret om, hvordan livet på andre planeter vil se ud - om de er som os, eller om de er i forskellige størrelser og udviklingstrin - og ikke mindst hvor langt væk de bor. Jeg er mest tilbøjelig til at tro på de håndgribelige, konkrete oplevelser med rumvæsener - og ikke så meget til "åndelige rumvæsener, der kan telekinese med folk mio. eller mia. af lysår borte"

De Grå rumvæsener ser ud til at være de mest almindelige at tro på - som man ser dem i The X-Files(min absolutte favorit-sci-fi-tv serie!) , eller andre serier der lige har dem med...

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 02:17 #125998

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Et eller andet sted giver det jo mening, at de fremmede først kontanter os igennem drømme eller meditation, på den den måde er der jo ingen fare ved kontakten, i stedet for at de kommer ligesom ID4, så jeg er egentligt meget åben overfor denne mulighed.

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 02:29 #126000

Jeg var lige ude og kigge lidt på den klare nattehimmel. Kl. 01:05 så jeg et stjerneskud(fra Månens retning - min altan vender mod øst og månen var til højre for mig), og ca. 10 min. senere så jeg en satellit, der kom fra øst i retning af vest, og krydsede lige forbi Karlsvognen. Jeg har i mine 5 år mens jeg har boet her med god udsigt til klar himmel aldrig set noget uforklarligt. Men modsat dig, Carlsen, ønsker jeg rent faktisk en synlig og fysisk tilstedeværelse af rumvæsener - som jeg altid har ønsket mig. Kan ikke rigtig bruge det til noget, når det er noget som sker igennem vores hjerne, så der kan sættes tvivl om, om det er selvbedrag eller en virkelig åndelig kontakt med rumvæsener.

Så kort sagt - det skal enten være en af de to oplevelser fra Nærkontakt af Tredje Grad eller E.T. fø'r jeg kan glæde mig over at liv fra andre planeter bliver bekræftet.

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 02:46 #126002

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Jo Jo jeg fortrækker skam også en fysisk kontakt, men på den anden side syndes jeg da, at den anden kontaktform er da en god mulighed, man kan jo sammenligne den med en sonde der bliver sendt ned, for at give og opsamle information, Denne infiltrere vore tankebølger, og på denne fredelige måde for kendskab til mennesket og omvendt. En fysisk tilstedeværelse kan jo skabe hysteri og dommedags profetier og jeg skal komme efter dig.
Sidste redigering: 07/31/2010 02:47 af Carlsen.

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 06:07 #126007

"Vi så rumskibe "

artikel fundet her på Selvet:

www.selvet.dk/index.php?option=com_k2&am...kibe&Itemid=2104

( der er også en opskrift på, hvordan man bærer sig ad med at møde
rumfolket)

god fornøjelse
ufo_lillr.png

Sv:Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 08:55 #126009

• Kratnisse
ja, det er en rigtig go artikel jens fik smækket på der...

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 09:34 #126010

Hej allesammen..
Tak for jeres svar, dejligt at debatten kører derud af..
CARLSEN: Syntes du ikke det er dejligt at drømme om ufoer, jeg syntes personligt selv at det er fantastisk, og jeg tror på at det man drømmer om er virkeligt.
MICKEY4700: Dejligt at du er så aktiv på debatten, du lyder til at være meget interesseret i aliens/ufo'er, så jeg håber da at du en dag kommer til at opleve måske en drøm eller muligvis den ægte vare..
Vi mangler stadig folk som skal fortælle om deres oplevelser med Aliens, ufo'er for jeg ved der er mange der har oplevet noget mystisk med aliens, ufo'er.

Venlig Hilsen Shyne

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 13:33 #126020

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Jo det er er det da Shyne, men samtidig også lidt underligt, i mit tilfælde, er det de samme omgivelser, grøn græsmark, blå himmel og solskin, den samme beroligende følelse, den samme kontakt måde, det samme ritual, nemlig at vi (en alien og mig) sidder i det grønne græs, og snakker, inden hun tager af sted, bringer jeg hende en kurv med frugter, æbler, pære, og bananer.
Alting virker oprigtig, men når jeg vågner, er samtalen glemt, jeg ved ikke om det er virkelig, men det føles ihvertfald sådan, når det står på.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 13:59 #126025

Jeg havde engang skrevet en tekst som jeg tilegnede personer der blev kidnappet af rumvæsener - måske kan jeg sætte den ind her hvis jeg kan finde den - den er bygget på det materiale som jeg har læst mange gange før...Jeg er ike sikker på om jeg har postet der her én gang før - kigger lige efter...

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 15:05 #126027

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Lyder spændende Mickey.
Jeg fik lige læst " vi så rumskibe" af Jens, det må há været noget af en oplevelse de fik sig der

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 15:18 #126028

Jeg snakkede med ham på Facebook(jens har postet 2 billeder fra den gruppe han var sammen med), og han skriver at de har optaget/filmet rumskibene, osv, men har så ikke set materialet igennem endnu - det kunne da være interessant at se...

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 07/31/2010 15:41 #126029

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Jeps, det kunne gå hen og blive meget interessant

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/01/2010 21:29 #126081

Nåh men håber stadig at der er folk derude som gider at skrive om deres oplevelser med det ukendte fra rummet.. Det er bare så interessant sådan noget.. Ved osse godt at der er mange der oplever mystiske ting men at nogle folk vælger at holde det hemmeligt..
Håber der er nogle derude der gider at dele..

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/01/2010 22:01 #126083

• Witha
  • IKKE ONLINE
I 1985 boede jeg på Øresunds Kollegiet på Amager. Det var om dagen for kan huske at der var lyst udenfor. Jeg var gået hen til vinduet og mens jeg stod der viste der sig pludseligt en tallerken formet ufo i sølv, den hang i luften tæt op af mit vindue(ufoen dukkede op udenforan mit vinduet på samme måde som hvis man havde tændt for en stik kontakt, pludselig var den der bare). Den var cirka 1 meter høj og 8 meter lang. Jeg stod og kiggede på den og så blev jeg overvældet af angst inden i, jeg stod forsat og kiggede på den, da den begyndte at svæve langsomt væk fra mig, over imod blokken overfor mig. Og jeg tænkte i det samme at hvad vil den nu gøre for ellers vil den støde ind i den anden blok overfor min blok. Pludselig forsvandt den i den blå luft som hvis man havde slukket for en stik kontakt. Den hverken drejede eller fløj væk, den var bare pist forsvundet.

Dette er bare et af mine beretninger ud af mange oplevelser med mystik.

Venlig Hilsen Dina.
Sidste redigering: 08/01/2010 22:03 af Witha.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/02/2010 14:36 #126100

Det var da en meget pudsig oplevelse, Dina ..

at "tingesten" forsvandt som ved afbrydelse på en stikkontakt ?
kunne det måske have noget at gøre med en sky, der kom "i vejen " ?

Engang var jeg på nippet til at fotografere sådan en aflang, stille svævende ting, men ak, da den kom nærmere, så jeg, at det blot var en reklame for et olie-selskab ..

Trådopretteren tror på, at det der drømmes, er virkeligt.
Dette sker ikke hos mig - der er stadig forskel på drøm og virkelighed.
Jeg har aldrig drømt om ufoer og aliens..og godt det samme, for der er virkelig mange skræmmende eksempler på de forskellige racers udseende ( som de KUN bliver præsenteret via tegninger )..dem, der ligner insekter og reptiler er svære at forholde sig til, (uha-uha ) men ja, fantasien fejler jo ingenting

Iflg. mange eksperter, der har "været på sagen" gennem mange, mange år, forlyder det dog, at man hælder til tanken om noget psykisk og ikke noget fysisk, og hvad folk tror, de ser, kan man ikke regne med, men myten lever jo stadig i bedste velgående, og spændende er det uden tvivl.

k.h. Kunigunde

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/02/2010 16:00 #126114

[size=4][b]Nå da da...
DINA: Dette lyder som et ægte eksmplar, denne oplevelse du har haft.
Er du ikke beæret over at vide at ufo'erne tøs og gider viase sig for dig. Må jeg spørge om der var andre mennesker i nærheden af epsioden som måske osse har set ufo'en?? Og hvad tror du deres budskab kan være til dig siden de viser sig lige foran dit vindue?? Oh hvilke andre oplevelser er det du har haft som er mystiske, er der måske nogle oplevelser som osse omhandler alien/ufoer??

CARLSEN: Må jeg spørge om hvilke samtale emner der bliver bragt op med disse møder??

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/02/2010 20:54 #126128

Hej alle sammen....

Nu er det ik fordi jeg har den helt store erfaring med ufo'er og De der er ombord i disse skibe.
Tror det helt og holdent på, at de findes, at at de ofter end vi forestiller os, er lige omkring os.
Har fået fortalt, at jeg som lille har været en tur oppe i en, og da jeg var en smule ældre, har jeg tid haft drømme om, at jeg var undenfor og at der landende en ufo på marken, hvor gang nåede jeg lige at komme indenfor i huset, så de ik fik fat i mig.
Der er jo mange af os, der er på jorden, som oprigtigt stammer fra nogle af disse såkaldte "aliens". Jeg vil nu blot kalde dem lysarbejder, der har en højere intelligens og færdigheder end os.
Jeg arbejder en del med atg hjælpe sjæle hjem til lyset, efter de i længere eller lang tid har hængt fast hernede på jorden af forskellige årsager.
Derigennem dette arbejde og samarbejde med andre, er jeg flere gange stødt på "de små grå", som sætter sig fast på os og virkelig er slemme for vores energi.
Så min påstand er.... Pas nu på med, hvilke "aliens" I tiltrækker, der er mange derude som vil i kontakt med os. Men med den spinkel viden som mange har, har vi jo ikke klarhed og kontrol over, om det er de positive aliens vi tiltrækker. For der er helt sikker nogle, som ikke er gode for os at kende.
Det var bare lige et indput fra mig!!!!!!!

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/03/2010 02:46 #126145

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Jeps det må du gerne Shyne, men jeg må skuffe dig, for jeg kan vitterlig ikke mindes emnerne, alt det andet er krystal klart, bare ikke samtalerne. jeg vil tro inden for de sidste 8-10 år har jeg vil haft den samme drøm 13 måske 15 gange.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/03/2010 21:47 #126182

Hej igen.
CARLSEN: Det var da noget bæ at du ikke kan huske nogle af samtale emnerne. Men det er der vel ikke noget at gøre ved. Men det er vist ret normalt at man ikke kan huske sådanne ting som en samtale.. Tænker at det sikkert er noget interessant i snakker om .

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/04/2010 02:49 #126188

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Det eneste jeg sådan set kan huske, er at jeg bagefter har en god følelse i kroppen, så jo det har sikkert været noget interessant. Jeg vil ikke påstå Shyne , at drømmen har noget med virkeligheden at gøre, men jeg er nød til over for mig selv at være skeptisk, det er alligevel bemærkelsesværdige, syndes jeg, er at den samme drømmen af og til vender tilbage. Vi ved jo at drømme i et eller andet omfang afspejler virkeligheden, så det er måske en drømmetyder vi skal have på banen for at få yderligere svar .
Det er jo lettere at forholde sig til en fysisk kontakt, som den Dina og John Martin har haft, det er jo noget man kan tage og føle på.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/04/2010 08:55 #126191

• Elder
Dawn4life

Du skriver:

Jeg tænker ikke så meget på spørgsmålet "om der er liv i rummet", Det VED jeg at der er...

Din indledning i tråden fik mig mildest talt til at spærre øjnene op. Men ved nærmere eftertanke, så kan det du skriver jo tolkes på forskellig måde.
Mine spørgsmål går derfor ud på at forstå, betydningen af det du skriver.
Betyder det du skriver, at du har valgt at tro på, at der eksisterer intelligente livsformer uden for jordens naturlige afgrænsning til det ydre rum. Fx indenfor vort solsystem eller måske i den galaktiske hob, som jorden befinder sig eller måske i endnu fjernere galaxer? Fordi den beregnede sandsynlighed for, at der findes en eller flere planeter med samme livsvilkår som jordens og derfor kan være beboet af intelligente livsformer.
Eller betyder det ganske enkelt, at du sidder inde med konkret viden om eksistensen af ikke-jordiske livsformer, fordi disse livsformer rent faktisk har kontaktet dig. Altså at du er i besiddelse af viden om ikke-jordisk liv – som uafhængigt af dig kan efterprøves og videnskabeligt dokumenteres.
Måske er der en helt anden indgangsvinkel til det, du skriver – dette er bare et forsøg på, at forstå rækkevidden af din indledende udtalelse.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/04/2010 11:42 #126194

Elder, jeg tror det er en form for generalisering - fordi VI er her jo, og når man tænker på universets størrelse, så ville det være usandsynligt, at vi skulle være de eneste livsformer i sådan et KÆMPE univers!

Det eneste man diskuterer, er, om de har været og besøgt os, eller om det bare er noget vi bilder os ind. Nogen er jo dødsikre på, at der har været rumvæsener her, mens andre ikke er så sikre, eller er ligeglade. Andre tror finder det totalt usandsynligt at der skulle være liv andre steder i Universet.

Jeg selv tør også godt påstå at jeg VED der findes liv i rummet - spørgsmålet er bare, om de har været her og besøgt os eller ej. Dette har jeg altid søgt bekræftelse på, men er blevet skuffet hver gang af folk der ikke har talt sandt - eller ikke kan bevise at de har mødt rumvæsener.

Jeg kan jo ikke engang selv bevise min egen påstand
Sidste redigering: 08/04/2010 11:44 af Mickey4700.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/04/2010 13:41 #126206

Jeg hælder nok mest til den mening, at man må forholde sig til de mennesker, der har studeret ufo-myten gennem mange, mange år og ikke har kunnet fremkomme med nogetsomhelst bevis for noget fysisk ( ud over de avancerede flytyper, der nemt kan forveksles med det, man forestiller sig et fremmed rumskib kunne være).

Læs f.eks. om Norio Hayakawa, som har været godt inde i sagerne gennem 45 år:
noriohayakawa2012.blogspot.com/

Han vil gerne tro men kan ikke forholde sig til eksistensen af aliens..akkurat som Stephen Hawkings, som mener, at aliens aldrig har været her på planeten.
Til trods for de mange videoer, som gang på gang viser sig at være fup, er der ikke fremkommet et eneste bevis for udenjordisk ankomst her på kloden.
Man kan ikke komme udenom, at oplevelserne kan være mere psykiske end fysiske, idet der via meditation/astralplanet sagtens kan vise sig mærkelige figurer..det være sig engle, dæmoner og altså også aliens ( hvis man tror på dem ).
Fænomenet søvnparalyse er jo også kendt som årsag til, at nogle mennesker oplever at blive bortført af fremmede væsner.

Mange ser med stor ivrighed frem til, at USA vil åbenbare deres
"hemmeligheder", men man kan tvivle på det, idet disse sagtens kunne bestå af nødvendigheden af at beskytte deres eksperimenter
med avancerede krigsvåben i tilfælde af en frentidig krig--ligesom man heller ikke må glemme spionsatellitter.
Alt, hvad der er hemmeligt, giver anledning til konspirationsteorier, og de har ingen ende.
Alt i alt bliver det kun til spekulationer så længe, man ikke offentligt har fremvist et udenjordisk rumfartøj eller et foto af en alien. Det lader vente på sig..men that will be THE DAY !

At der findes levende liv andre steder i universet er slet ikke udelukket..om end de ikke behøver at ligne os. NASA gør deres bedste, men de kan endnu ikke række så langt ud i kosmos, hvor man kan forestille sig, at der befinder sig planeter med lignende betingelser som her på vores klode.

k.h. Kunigunde

ps/ nogle hævder at have mødt aliens i fysisk form ..gad vide hvorfor de så ikke skyndte sig at snuppe et foto af mindet ?
men måske kan disse væsner ikke hænge fast på en film .
Det mente Adamski f.eks., da hans rummand var pist usynlig på et foto efter fremkaldelsen..ej, hvor ærgerligt ..
Sidste redigering: 08/04/2010 13:48 af kunigunde.