Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 08/14/2010 16:17 #126918

Spørger uvidende til Søren:

Hvad er en telemeterskive ?

noget, som du så lignede en plasticpose, kunne det ikke have været en varmluftsballon ?

Jeg så den i en ufo udsendelse på en dansk lokal kanal...vist fra IGAPI...

på én af deres film de viste lignede den en sort diskos-skive bare noget større.....og den farede vild forvirret rundt frem og tilbage over et mindre område...den jeg så var noget større og var hvid/grå og den var for hurtig til at kun at være noget der kun blev drevet væk af vinden, selvom det dog blæste den dag....først var jeg sikker på det var en plasticpose....men så fortsatte den videre i samme tempo til jeg ikke kunne se den længere...det hele tog nok kun 3-5 sekunder

mvh s

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 20:02 #129061

kunigunde skrev:
Hej igen, Nikolaj ( Vishnu)

Har du ikke mulighed for at låne filmene tilbage fra Sufoi og
vise dem her på forummet ?
Ville da være særdeles interessant.

SUFOI sendte filmene retur med kommentaren at de var særdeles interessante, hvorefter de bad mig gøre det samme som jeg bad dem om. forklare hvad der var blevet filmet!!

Den eneste redigering der er foretaget i youtube videoerne er at lægge et nyt lydspor ind, samt at klippe de værste rystelser/zoom mv. fra samt at tekste en smule

De originale optagelser er i alle velkommen til at se, men det bliver ikke på nettet, da der i lydsporet er private samtaler, hvor andre involverede ikke vil have de bliver offentliggjort

Namaste

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 20:16 #129063

Hej Vishna, på Youtube kan man nu vælge at overskrive sin video med et stykke gratis og lovligt musik - så det er muligt for dig på den måde at skjule den originale lyd. Videoen skal først uploades før du kan ændre lyden bagefter.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 21:10 #129069

Mickey4700 skrev:
Hej Vishna, på Youtube kan man nu vælge at overskrive sin video med et stykke gratis og lovligt musik - så det er muligt for dig på den måde at skjule den originale lyd. Videoen skal først uploades før du kan ændre lyden bagefter.

tak for bagklogskab
bruger redigeringsprogram til youtube videoer mv. er pt. ved at fixe puteren, så den kan igen

ps. hvad tror du det er der er fanget med kameraet, i de to videoer der er delt med jer her i denne tråd??

Namaste

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 21:17 #129070

Hvad for videoer tænker du konkret på, Vishna?
Sidste redigering: 09/13/2010 21:17 af Mickey4700.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 21:44 #129076

de to videoer i #126865

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 22:19 #129081

Ok jeg er med. Prøv at se her de sidste videoer jeg har lagt ind + links: www.selvet.dk/index.php?option=com_kunen...tid=46&id=124444

De er helt afgjort fup fordi personen der har lavet dem har stået frem - og nu laver han flere CGI videoer på sin youtube kanal

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 22:20 #129082

Altså dine videoer du bad mig kommentere på, er med i de links
Sidste redigering: 09/13/2010 22:20 af Mickey4700.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 22:32 #129083

Mickey4700 skrev:
Ok jeg er med. Prøv at se her de sidste videoer jeg har lagt ind + links: www.selvet.dk/index.php?option=com_kunen...tid=46&id=124444

De er helt afgjort fup fordi personen der har lavet dem har stået frem - og nu laver han flere CGI videoer på sin youtube kanal

har set dem og ja den første er falsk

den første er lavet over flere omgange(nok 2 redigeringsrunder)
først er det filmet med stativ, højst sandsynligt månen, se lysskæret i vandet,
der er rykket lidt med kameraet og zoomet ind,
selve månen(den store sfæreiske lyskugle) er skabt, ligesom lysprikkerne er det
efter de er skabt er der blevet zoomet og flyttet lidt på det færdige filmklip i redigeringsprogrammet for at få det til at se mere autentisk ud.

anyways, du svarede aldrig på spørgsmålet, så gentager det lige for god ordens skyld, hvad er din reaktion på de videoer der er delt med jer her på tråden

tror du også de er cgi???

de er optaget på to hinanden følgende dage, og kan da lige oplyse(hvis man ikke selv kan se det) at det ikke er de samme typer af lys,
ligesom der også optræder fly i den anden video

Namaste

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 22:41 #129084

Mickey4700 skrev:

??

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 23:38 #129085

Nåhdada, ja, jeg fik lige skrevet med en anden lignende video jeg lige havde set, i tankerne. Den anden video i dit indlæg ser lidt anderledes ud her:

Den første video du postede, er helt klart CGI. Den postede her ovenover, er svær at gætte sig til - men jeg vil ikke umiddelbart afvise den og sige at det sikker er rislamper fordi det åbenbart blev filmet omkring nytår, og der var vidner til den. Umiddlbart vil jeg sammenligne det kraftige lys med landingslyset på et passagerfly - for jeg bor lige i en flyrute og har fri udsigt til fly der stiger op i øst både om morgen og aftenen med landingslys, osv...

Håber det er svr nok for nu. Det er godt med videoer der er svære at se som fup - så endelig flere af dem

Men den er så ikke blevet meldt til SUFOI, desværre: www.sufoi.dk/ufo-obs/2009/obs09-k4.php

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/13/2010 23:39 #129086

k`schreepschleep Vishna skrev:
Mickey4700 skrev:

??

Ja det var så en misforståelse fra min side, fordi jeg huskede den forkerte video

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/14/2010 00:10 #129088

Mickey4700 skrev:
Nåhdada, ja, jeg fik lige skrevet med en anden lignende video jeg lige havde set, i tankerne. Den anden video i dit indlæg ser lidt anderledes ud her:

Den første video du postede, er helt klart CGI. Den postede her ovenover, er svær at gætte sig til - men jeg vil ikke umiddelbart afvise den og sige at det sikker er rislamper fordi det åbenbart blev filmet omkring nytår, og der var vidner til den. Umiddlbart vil jeg sammenligne det kraftige lys med landingslyset på et passagerfly - for jeg bor lige i en flyrute og har fri udsigt til fly der stiger op i øst både om morgen og aftenen med landingslys, osv...

Håber det er svr nok for nu. Det er godt med videoer der er svære at se som fup - så endelig flere af dem

Men den er så ikke blevet meldt til SUFOI, desværre: www.sufoi.dk/ufo-obs/2009/obs09-k4.php

mickey

har lige fundet brevet modtaget fra sufoi 23 november 2009(scanner det imorgen og poster det her)

Hvis det har nogen interesse kan jeg sende dig den dvd, der blev sendt til sufoi så du selv kan se hvad jeg oplevede, der er ikke brugt cgi i nogle af de videoer der er delt gennem mig.

til din orientering, har jeg efter egen vækkelse været i kontakt(via email samt telepatisk) med en af de lyskilder der optræder i videoen med flere samtidige lyskilder. Det er en kvinde, hun er et af de små lys, det andet af de små lys, det der kommer oppefra er hendes mand, og det store lys er deres reiki healer der guidede dem til deres opvågning, sagt anderledes hjalp dem med at vække deres kundalini energi

Namaste

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 13:40 #129890

Jeg har efterhånden set en hel del ufoer, men har aldrig mødt nogle aliens, andet end dem i menneskekrop.

Som barn har jeg set et stort stillestående lys på himlen, ved et skoleophold. Det lignede en stjerne, men var for stor til at vare en. Jeg var den eneste der bemærkede den. Den sad og lyste lige foran vinduet på himlen...En lidt spøjs situation at se sådan en.

På køreture om aftenen, har jeg også set en stor sort firkant der ligesom kunne ændre facon, og der var 3 lys i den, som også roterede i den, det var i nærheden af et hus, ude på landet.
Ved samme lejlighed har set et trekantet mørkt fartøj, med tre lys i, 2 eller 3 gange, et andet havde 4 lys i hvor et rødt lys var i midten af fartøjet.

Lige nu, ser jeg tit et lys over himlen, som meget ligner en stjerne ved første øjekast, men hvor lyset går fra stærkt til svagt, den bevæger sig langsomt over himlen, og nogle gange ændrer lyset facon. Den virker dog ikke så klar og kraftig i lyset, som den jeg så som barn. Eller måske husker jeg forkert. Den har tit form som en rombe.

Jeg ved ikke om de alle er venlige eller ej, jeg tror det ikke.
men der er måske nogle herinde der kan identifiicere dem?
Jeg er overbevist om vi ikke er alene, det er ret dumt at tænke andet, når man tænker på hvor stort universet må være.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 14:58 #129901

Hej Stjernebarn - det objekt du beskriver, minder meget om en satellit, der kommer forbi om aftenen. På et tidspunkt lyser den meget op før den bliver "sort" det er fordi den drejer om sig selv, og derfor opfanger solens stråler på solpanelet.

Men ellers har jeg også selv set "ufoer" på himlen, intet der kan mistænkes for at være besøgende fra andre planeter, dimensioner, osv
Sidste redigering: 09/26/2010 16:35 af Mickey4700. Begrundelse: stavebøffer

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 19:13 #129930

Den ligner dette fartøj fra en distance.
Sidste redigering: 09/26/2010 19:19 af Stjernebarn1.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 19:40 #129939

Hmm, ja, man skal jo først og fremmest sikre sig, at det ikke er nogle af planeterne fra vores solsystem, der er på himlen - og så skal man naturligvis også lige sikre sig, at man ikke filmer igennem en rude, som kan lave reflekser af den type man kan se på billedet. Er objektet stationært, ja så skal man lige sikre sig ovenstående ikke er tilfældet, og derfra kan man så frit spekulere på hvad det kan være. Men er der noget jeg hader, så er det utydelige videoer, hvor et lyst objekt på en mørk baggrund flimrer rundt. Man kan jo ikke se hvad det er, så derfor er det svært at vide nøjagtigt hvad det er man har filmet.

Skulle jeg filme et objekt ville jeg sørge for at zoome ind og ud for at man kan se evt. størrelsesforhold - og så kræver det også at man ved i hvilken retning objektet befinder sig. Og tid og sted/placering...det er vist den korrekte måde at rapportere en observation på - for at man kan konkludere hvad observationen er!

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 21:03 #129947

Det giver sig selv at det ikke er en planet fra nabolaget, hvis man ved hvordan sådan en ser ud.
Hvis man ved hvordan en sattelit er og ser ud, kan man som regel også afgøre om det er en sattelit eller ej. De lys jeg ser på himlen er ikke en reflektion fra vinduet, eller en naboplanet.
En ufo kan befinde sig et hvilket som helst sted, så jeg ville mene, at sted og retning er irellevant.
Studerer man filmen kan man se at der er zoomet ind på objektet, når man ser den tæt på.
Desuden kan man med youtube videoer også pause objektet, så man bedre kan se det og studere det. Det er også en god måde at vurdere på, jeg tror også det er en god ide, at have et større billede af sparsomme beskrivelser/rapporter fra folk, før man har forudindtagede, ideer om fænomenet. Det er vidst den bedste måde. Dermed er alle muligheder jo åbnede, og taget op til overvejelse.

Ja vi oplever, og overværer jo alle vidt forskellige ting her i livet. Sådan er vi jo så unikke hver især, med vores oplevelser og erfaringer. .

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 21:09 #129949

Nu var det jo videoen jeg kommenterede, og jo tid og sted er ekstremt vigtigt, hvis man skal kunne fortælle hvad objektet ikke er. Objektet lader ikke til at være flyvende, men stationært.

Det du har oplevet, det der fløj stille og roligt ind over himlen, det er ike umuligt det er en satellit du kan have oplevet. Jeg har ikke skrevet at det ER en satellit, men nu har jeg selv set så mange af dem om aftenen/natten, at det ikke er svært at vide hvad det kan være.

Men helt klart ja, jo flere informationer og detaljer der kommer på en rapport, jo bedre:)

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 23:09 #129959

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Til videoen :
Man skal virkelig gøre sig umage for at ryste så meget , bemærk også at baggrunden er helt mørk uden skyer eller stjerner, ingen lyd af blæst eller andre udendørslyde. Det virker lidt hen af en fabrikeret observation.

Mht satellitter mener jeg ikke at de roter , men kan ses som et klart lys passere over nattehimlen. Til det trekantet objekt, så ved jeg ikke om i har set denne observation fra USA

www.ghosttheory.com/2010/08/26/reported-...-crash-in-california

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/26/2010 23:29 #129961

Carlsen, prøv at læs om satellitter her: www.denstoredanske.dk/index.php?title=It...g_og_konstruktion%29

Til at kontrollere satellittens orientering i rummet benyttes enten små styreraketter (treakse-stabilisering) eller momenthjul, hvis rotation får satellitten til at rotere i modsat retning (spin-stabilisering). De spin-stabiliserede satellitter blev først udviklet, men i dag anvendes treakse-stabilisering hyppigst, da det er nødvendigt til bl.a. kommunikationssatellitter med høj effekt. Skal satellitten skifte bane i rummet efter adskillelsen fra løfteraketten, vil den derudover være udstyret med en større raketmotor. Kraften til udstyret kommer dels fra solceller, dels fra batterier. Batterierne bruges til den del af banen, der ligger i Jordens skygge. Hvis en rumsonde skal operere i Solsystemets ydre dele, bruges i stedet en elgenerator baseret på radioaktive stoffer, da sollyset her er for svagt til, at solceller er effektive. Kommunikationsudstyr sikrer dels, at satellitten kan modtage kommandoer fra Jorden, dels at den kan sende resultater tilbage. For at sikre stabile temperaturer svøbes hele satellitten (undtagen solcellerne) ind i et termisk isolerende tæppe bestående af mange lag (ofte flere end 25) af tynd metalfolie.

Metalfoliet, er det som opfanger lyset, og gør at det reflekterer stærkere, som når man ser dem ind over himlen, indtil man ikke kan se dem mere. Afhængigt af hvornår de kommer ind over himlen altså. Jeg har været heldig at se den slags masser af gange.

Ang. triangulære fartøjer, er det jo ikke så underligt at se dem, når militæret har masser af testprojekter kørende. Men er det et rumskib man har set, er det jo en anden ting. Som artiklen beskriver, så er der jo militær i nærheden, og de testflyver jo rundt på alle deres områder der er specielt lavet til det formål. Så man kan kun lægge 2+2 sammen og få...

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/27/2010 00:09 #129962

• Elder
Hej alle!

Hvis vi taler om videoen i indlæg #129930 - så har jeg et bud på, hvad det kan være.
Vi bor nemlig hvor to indflyvningslinjer til to forskellige lufthavne krydser hinanden og har derfor meget lufttrafik over hovederne. Optagelsen ligner en indgående trafikflyver meget langt ude. De flyver på det nærmeste lige over stallingshastighed og derfor tager det uendelig lang tid inden de når ind, så man kan skelne de enkelte landingslys fra hinanden. Enkelte trafikfly tænder deres hovedlandingslys omkring 50 km før landing og med den lave hastighed kan fænomenet ses i mange minutter. Har man ikke set noget sådant før, kan man godt undre sig første gang!
Men optagelsen er meget dårlig, så dårlig at man fristes til at tro, at det er en hoax - især fordi objektivet er så dårligt eller også er der brugt filter for at lave en stregeffekt!

Vh
Elder

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/27/2010 00:24 #129966

Ja, det er det som er ærgerligt ved de fleste ufo-videoer - alt for utydelige desværre - men klart når man bor i nærheden af lufthavne eller et sted hvor der er meget trafik i luften, så kan man jo kun undre sig. Jeg ser også de landingslys hos mig om morgenen, og somme tider om aftenen, når de flyver fra Roskilde Lufthavn og direkte ind over min bygning langt oppe i luften.

Det er meget begrænset hvad for "mystiske" objekter jeg har set på himlen her i de 5 år jeg har boet i centrum i Næstved
Sidste redigering: 09/27/2010 00:30 af Mickey4700.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/27/2010 00:42 #129967

At illuminati muligvis har en hemmelig militærbase et sted, og anvender fartøjer med en ukendt teknologi, for mange, betyder ikke nødvendigvis at det ikke er en ufo, da de jo selv er en type aliens i forklædning. At de så måske holder det skjult for menneskeheden, er en anden sag.

Lyset jeg ser på himlen kan skifte facon til et hjerte, et øje, til en lang cylinder, somom den er flydende. eller er mere energi agtig i substans.
Det er da en speciel sattelit der kan gøre det.
Sidste redigering: 09/27/2010 00:43 af Stjernebarn1.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/27/2010 00:48 #129970

Ok, stjernebarn, nu startede du jo ikke med at skrive så detaljeret om din egen oplevelse, du skrev jo bare den fløj hen ad himlen og lyste op, ikke noget om former osv.... Hvis du skulle være heldig at være i besiddelse af et digitalkamera, så hav det parat til hvis du skulle være heldig at se objektet igen så du kan prøve at fange det.