Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/08/2015 22:26 #154201

• mondogobbo
Abel skrev:
Hej mondogobbo.

Videoen med "ufoen" viser "krystalklart", at der er tale om en refleksspejling - evt. et vindue der bliver åbnet på den modsatte side af gaden; Nytorv og sender sin lysrefleks over på facaden af den Føtex der ligger der. Netop på dette sted er Nytorv i Ålborg så bred at solen eller lyset - selv på en lettere overskyet dag reflekteres fra et væld af sydvendte vinduer der så ret naturlig sender reflekser over på Føtex facade overfor som vender mod nord.

Det er da klart en mulighed. Jeg uploadede episoden, fordi jeg syntes, at det så spøjst ud.

Hvad man ikke ser på videoen er dog, at jeg samtidig så et lysglimt på himlen. Men om det også kunne være en simpel refleks fra noget nede fra byen, kan jeg jo ikke afvise helt.

Vi får aldrig spørgsmålet opklaret, tror jeg. Men jeg har stadig øjnene åbne overfor evt. mærkelige hændelser eller potentielle ufo´s eller aliens og vil fortsat poste videoer, hvis jeg ser mistænkelige eller mystiske episoder og får dem fanget med mit mobilkamera.

Abel skrev:
Fotoet af "Alien" er ganske givet taget med en blitz der er en del af kameraets enhed, og når der blitzes i dunkle lokaler hvor pupillen er ret åben og det skarpe lys fra blitzen rammer øjets blodfyldte nethinde, får ALLE røde øjne hvis kameraet ikke er forsynet med en dobbeltblitz der tager højde for dette fænomen, så denne "alien" er sikkert ikke mere alien end dig, der jo må siges, at være en fremmed der lige gæster Paris.

Fænomenet er velkendt så din afslutning med den ufærdige pyramide og det altseende øje, tror jeg en hel del opfatter som temmelig misvisende i denne korte video.
Det altseende øje tager alle eventualiteter i betragtning. Det ser ikke kun det, det så gerne vil se.

Meget plausibel forklaring. Men det som i så fald undrer mig er, at det kun er HAM, der har røde øjne på fotoet. Hverken jeg eller min mor, der også er på billedet (men cuttet ud i den video, jeg uploadede, af diskretionshensyn) har røde øjne på fotoet.

Jeg tror heller ikke inderst inde, at han er alien. Men man ved jo aldrig. Hans øjne ser i hvert fald spøjse ud.

Og ja, naturligvis er disse videoer ment som halvt alvor og halvt underholdning. Men jeg kunne ikke finde på bevidst at uploade en svindelvideo, hvor jeg hævder at der er en alien med, hvis jeg godt vidste at billedet f.eks. var fotomanipuleret. Jeg irriteres nemlig selv over, når folk laver fake-videoer på tuben. Og det er der jo en del, der unægtelig gør.

Men at der ikke er faked med billedet, betyder selvfølgelig ikke, at mandens røde øjne ej kan have en naturlig forklaring.

Abel skrev:
I øvrigt vil jeg til enhver tid kunne forsyne dig med disse alien øjne og jeg kan meget nemt udstyre dig med de "reptiløjne" som du har fremvist på valgplakater i Ålborg. Det er et simpelt spørgsmål om at sætte lyslægningen sådan at refleksen i øjnene vækker din mistanke, en mistanke der er så løs at ingen tager dig alvorligt til sidst.

Når der for underholdning eller kedsomhed råbes; ULVEN KOMMER! tror ingen på det, når den virkelig kommer.

Som jeg også nævner i min video om valgplakaten i Aalborg, er jeg åben overfor muligheden, at det blot er et lysfænomen, der giver illusionen om, at den radikale politiker har reptiløjne. Men selv i så fald, undrer det mig, at De Radikale godkender en sådan valgplakat, hvor manden har så kiksede og underlige øjne. Derfor er det, at jeg spørger mig selv om, De Radikale har et okkult og skjult budskab med at vise Daniel Nyboe Andersen med reptiløjne.

Helt afviser jeg ej heller, at han KAN være dæmonbesat - af en reptil. Man ved aldrig med de politikere.
Sidste redigering: 09/08/2015 22:28 af .

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/08/2015 22:45 #154202

• Abel
  • IKKE ONLINE
En radikal dæmonbesat af et reptil !! Sig mig er du rigtig klog? Det tror jeg sgu ligodt ik nogen reptiler tør

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/09/2015 09:54 #154209

• Abel
  • IKKE ONLINE
nogle politikere har gjort det og mange andre har gjort det. Tror du mon ikke også du har gjort det.

At løbe med en halv vind.

Videregive oplysninger, som man ikke har undersøgt ordentligt.
En halv vind er egentlig en vind, der blæser vinkelret på et skibs kurs.
At sejle for en halv vind kommer derfor oprindelig til at betyde ”at drive tilfældigt afsted uden ordentlig støtte af vinden”. Udtrykket forekommer også i varianter som ”gå for en halv vind, rende med en halv vind”.

Senere kommer det så billedligt til at betyde ”at rende rundt med oplysninger uden ordentlig støtte af faktiske kendsgerninger” . Denne betydning er formentlig også påvirket af en særlig betydning af vind, nemlig ”løgn, fantasifoster, humbug”; denne betydning er beslægtet med betydningen af luft i et udtryk som varm luft ”oppustet indholdsløs snak”. Selve verbet løbe optræder også i tilsvarende udtryk som løbe med sladder.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/10/2015 15:50 #154230

• mondogobbo
@Abel,

man kan da godt forholde sig kritisk til noget og lufte konspiratoriske tanker og ideer, uden at det betyder, at man bevidst forsøge at vildlede nogen. Jeg er dybest set bare ude på at finde frem til sandheden.

Hvis du mener, at jeg løber med en halv vind, hvad så med mainstreammedierne, når de f.eks. præsenterer åbenlyse hoaxes og false flags som ægte begivenheder?

Skyderiet i Virginia her for nyligt, hvor to amerikanske tv-folk angiveligt blev dræbt, var et 100 procent hoax. Men ikke desto mindre bilder samtlige mainstreammedier os ind, at det var en virkelig begivenhed.

Så jeg mener, at det er mainstreammedierne, du burde have fat i, når du taler om at nogle løber med en halv vind og lyver/manipulerer med virkeligheden.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/11/2015 22:02 #154252

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jeg har den opfattelse at det at løbe med en halv vind ikke gavner selv om der er flere om at skabe en masse blæst om dem. Det gør det jo ikke legitimt at mange gør det.
Sidste redigering: 09/11/2015 22:11 af Abel.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/12/2015 14:13 #154254

• Abel
  • IKKE ONLINE
Du mener altså, at drabet på Alison Parker og Adam Ward var en hoax. Når du skriver; 100 procent, går jeg ud fra du ligger inde med et krystalklart bevis for din påstand alle reelt kan forholde sig til. hvis du ikke kan fremlægge et sådant bevis, må jeg konkludere at din tro på de 100 procent bygger på formodninger - altså render du i så' tilfælde atter med en halv vind.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/12/2015 17:26 #154256

• mondogobbo
Abel skrev:
Du mener altså, at drabet på Alison Parker og Adam Ward var en hoax. Når du skriver; 100 procent, går jeg ud fra du ligger inde med et krystalklart bevis for din påstand alle reelt kan forholde sig til. hvis du ikke kan fremlægge et sådant bevis, må jeg konkludere at din tro på de 100 procent bygger på formodninger - altså render du i så' tilfælde atter med en halv vind.

Beviserne er blevet fremlagt i tråden om hoax´et. Jeg mener, at mine links i den pågældende tråd, taler for sig selv.

Og jeg har endda kun fremlagt en håndfuld videoer og links. Der findes mange flere derude.

Jeg ved dog ikke, hvor mange beviser du skal have for at erkende, at det er et hoax. Hvis du forventer, at de skal stå frem på CNN og sige højt, at JA, VI FAKEDE DE TO TV-FOLKS DØD OG FORSØGTE AT NARRE JER, så glem det. Det kommer de aldrig til at indrømme.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/12/2015 18:15 #154257

• Abel
  • IKKE ONLINE
Vi kan da blive enige om en ting. Der kommer ret sandsynligt intet indslag på CNN hvor "de" - hvem "de" så skulle være og giver en sådan indrømmelse men årsagen til det, ser vi vist temmelig forskelligt på.

I kommentarerne under de klip jeg har set, er meningerne bestemt meget delte og en del vil jeg gå så langt at kalde hovedløse - hvilken del skal jeg afholde mig fra at oplyse om her.

Det er jo muligt der kommer et efterspil, den interviewede; Vicki Gardner overlevede tragedien, men vil hun helst ikke tale om denne formørkede handling, er det forståeligt.
Sidste redigering: 09/12/2015 18:27 af Abel.

Sv: Hvad er din oplevelse med Aliens, Ufo. 09/12/2015 19:21 #154258

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jeg har tidligere kommenteret dine korte klip om en mulig UFO, en mulig Alien og politikere med mulige reptiløjne. Klip du har fremvist her og på youtube. Jeg må sige at dine hentydninger om det ene eller andet lader mulighederne stå åbne, så åbne, at jeg vil afholde mig fra at reflektere yderligere her, medmindre andre profiler skulle kommentere og komme med noget jeg anser for mere håndgribeligt end sand - altså sand langs kyster.