Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

UFO billeder fra Odense
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: UFO billeder fra Odense

UFO billeder fra Odense 10/20/2011 20:43 #140834

Jeg er amatørfotograf og har siden 2009 taget tusindvis af billeder, mest af skyer, skysystemer og kondensstriber fra fly. Kondensstriberne var mest for at prøve at finde ud af, hvordan de opførte sig efter de var blevet efterladt af flyene på himlen og ganske rigtigt, én kondensstribe kan danne et tyndt lag der dækker et meget stort område, og hvem kan ikke blive irriteret over at få ødelagt en smuk sommerdag med skyfri himmel? Skyerne var mest fordi, at de lå smukt i fotografierne. Alle billeder er taget med et Sony Alpha 100 spejlrefleks kamera.

Men grunden til jeg skriver her er, at på nogle af de ca. 6000 billeder jeg har taget af skyer og kondensstriber, er der dukket mystiske uidentificerede flyvende objekter (UFO´er) op, som ved en nærmere granskning, synes at være ægte fysiske objekter der ikke på nogen måde ligner de jordiske objekter man vil kunne forvente i vores luftrum.

Se min danske UFO blog her: UFO billeder og fotografier
Se min engelske UFO blog her: UFO pictures and photos

-min danske blog hænger lidt og mangler at blive opdateret med et par nye artikler, men dem kan du se på min engelske blog hvis du ikke kan vente...
Sidste redigering: 10/20/2011 20:57 af UFOphotos.

Sv: UFO billeder fra Odense 10/21/2011 14:29 #140845

Ser meget spændende ud!

Sv: UFO billeder fra Odense 10/22/2011 02:24 #140856

Jeg har i en anden gruppe set en skrive om de mange sky - striber, der globalt kaldes for chem chrails.
Der er i verden protester imod regeringer om disse ting ved naturen og undren om funktionen eller ødelæggelsen. Jeg har i senere tid på en klar himmel set en nat lydløst og langsomt flyvende et orange lys uden de jordiske på fly blinklys. Faktisk har jeg idag på en meget skyet himmel set en mere af slagsen. Men når " disse " fænomener ikke lander og afslører noget, hvad kan vi så bruge det til ?

Sv: UFO billeder fra Odense 10/22/2011 04:33 #140860

At man ser et lys oppe i skyerne og ikke andet kan man selvfølgelig ikke bruge til så meget. Det er mere viden om, at de er der, der gør, at vi søger sandheden om dem. De er der og de manifesterer en teknologi der synes tusindvis af år forud for os, så det vi evt. kunne bruge det til var, at drage nytte af nogle af de teknologier til f.eks. grøn energi.

Vi vil forøvrigt også gerne have en disclosure på det isenkram USA gemmer i deres underjordiske baser, så vi kan få en teknologi-revolution der vil forandre verden til det bedre, hvis vi altså ikke bruger det til at slå hinanden ihjel med.

Derfor skal vi have ændret systemet først...
  • Side:
  • 1