Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Fantastisk UFO observation over Allerød
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Fantastisk UFO observation over Allerød

Fantastisk UFO observation over Allerød 11/17/2011 15:55 #141078

En ret interessant UFO observation blev foretaget over Allerød sidste år, flere objekter bliver filmet på en iPhone og lagt på youtube. Nogle af objekterne, som blot er små lys på himlen, ligner faktisk kinesiske lanterner mens andre objekter i videoen ikke ligner kinesiske lanterner. Det specielle ved denne observation er, at de følges af et større objekt, der sandsynligvis er blevet set igen over North Carolina her i år.

Link: Fantastisk UFO observation Allerød 2010

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/25/2011 11:32 #141186

• Corona
  • IKKE ONLINE
Hej

Har set begge videoer på youtube Ret fantastisk!

Kom til at tænke på, at man flere gange i den originale video ser tre prikker følges ad i en trekant, som om de sad på det samme objekt? Et sted ser det også ud som om afstanden mellem dem er det samme, hehehe fik lyst til at finde linealen frem. Har du målt dem?

Bor selv i Hillerød og havde faktisk en oplevelse i sommer, sent om aftenen, sammen med min veninde...En pænt stor, nærmest lysende kugle, stod stille på himlen et godt stykke tid, for derefter at bevæge sig ganske langsomt, hvorefter den til sidst forsvandt. Vi blev enige om at det måtte være en UFO Selvom vi nok begge alligevel havde svært ved at tro det kunne være rigtigt. Du ved, den rationelle del af hjernen "banker" en på plads. Ved ikke helt om det er storhedsvanvid hos os mennesker? Der gør at flertallet tror vi er alene, når det egentlig er mere logisk at vi ikke er Synes jeg

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/25/2011 12:59 #141187

Det eneste hvad jeg ved af, der kan give et kraftigt lys på himlen i et kort øjeblik, er den internationale rumstation. Jeg så det selv i London og jeg kan godt forstå hvis folk tror det er et UFO. Spejlingen fra rumstationen er der dog kun 5-10 sekunder. Her i landet er rumstationen ikke så tydelig, tvivler på vi overhovedet kan se den med det blotte øje.

Satellitter bevæger sig med en konstant hastighed hen over himlen og de er nemme at sortere fra som værende blot det de er, nemlig satellitter.

Jeg ved ikke hvad det er hvad du har set, men der er da stor mulighed for at du set noget udenjordisk, for der er en tiltagende trafik af uidentificerede objekteri vore luftrum, og denne stigning har stået på siden 40´ene, hvor de sprang den første atombombe.

Forøvrigt, så har vi allerede kontakt. Ikke alle korncirkler er svindel og humbug og man bør virkelig give sig selv den chance, at sætte sig lidt ind i korncirkel-fænomenet. Se f.eks. den her, som blev til over night i kraftigt regnvejr (man kan ikke lave sådan en i regnvejr, uden at lave det hele til ét stort plørehul): Milk Hill, Wiltshire 2001

I 1974 sendte man en besked ud i rummet ved hjælp af et radioteleskop. Denne besked, bedre kendt som The Arecibo Message, indeholdt forskellige oplysninger om os, mennesket, som man håbede ville nå frem til nogen derude samt at de ville svare tilbage. Det gjorde de så 14. August 2001 med en korncirkel lagt i en mark lige ved siden af et radioteleskop i England, se den her: THE MESSAGE, Chilbolton Radio Telescope, Hampshire | 14th August 2001 og her

I 2002 fik vi så en direkte besked mere tilsendt ved hjælp en enorm korncirkel større end en fodboldbane, med en samling binære koder. Beskeden er følgende:

"Beware the bearers of false gifts & their broken promises. Much pain but still time. There is good out there. We oppose deception. Conduit closing."

Se den her: The Alien Message

Crop Circles Quest for Truth - Theatrical Feature Film:
youtu.be/a4e_wlLb_kk

Nassim Haramein - Crop Circles & Alien Contact:
youtu.be/IQEfOzQyA8U

Enjoy, it´s God damn real
Sidste redigering: 11/25/2011 13:04 af UFOphotos.
Følgende bruger(e) synes godt om: Corona

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/25/2011 13:13 #141188

Samtlige korncirkler i england:
www.temporarytemples.co.uk/imagelibrary/

THIS IS A NEED TO KNOW
Følgende bruger(e) synes godt om: Corona

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/25/2011 16:11 #141191

• Corona
  • IKKE ONLINE
Jeg måtte jo lige høre min australske veninde om hun havde filmet eller fotograferet det, kunne ikke huske det. Det havde hun desværre ikke. Men hun gjorde mig opmærksom på, at hvad vi så var måske nøjagtig et år efter observationen i Allerød. Og Hillerød ligger jo meget tæt på Allerød.

Det lignede dog ikke overhovedet. Jeg vil tro den opholdt sig der ca. 4-5 min.

Tusind tak for de rigtig spændende links, dem vil jeg kigge på Den første jeg fik åbnet var en helt fantastisk mandala..

Ses disse korncirkler egentlig kun i England?

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/25/2011 18:01 #141192

De er blevet set rundt om på kloden, også i Danmark, men den største koncentration er i syd England. Man bør dog lige huske på, at nogen af dem er man made, og det ses ret tydeligt, mens andre helt klart ikke er man made, og det ses også ret tydeligt. Well, det er blot min egen opfattelse

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/29/2011 08:40 #141224

• Corona
  • IKKE ONLINE
Under min søgning after en bog, dukkede denne op. Det var lidt sjovt, da det slet ikke var noget i den retning jeg ledte efter.
Du kender den sikkert, men jeg vil alligevel poste et uddrag fra den her, hvis nu du ikke gjorde

Korncirkler, var det ikke de der mønstre i kornmarker, der opstod i England i 1980’erne, lavet af spøgefugle, som trampede rundt i markerne? Korncirkler - Naturlige mysterier viser, at en sådan opfattelse er fuldstændig fejlagtig. Gennem de seneste 30 år er der opstået tusindvis af disse forunderlige formationer i komplekse mønstre, hvoraf nogle kan dække et areal på flere fodboldbaner. Alene i 2008 er der registreret mere end 100 korncirkler i England.
Korncirkler findes, og de møder os år efter år, som et håndfast - naturligt - mysterium. Ingen har fundet svaret på hvem, der laver cirklerne og hvorfor. Flere har set korncirkler opstå som følge af mærkelige lysfænomener. Nogen har stillbilleder fra filmoptagelser, som viser, hvordan lyskugler projicerer en formation ned på få sekunder. Enkelte mener, at fænomenet er geometrilektioner fra en højere intelligens. Flere af cirklerne har et budskab til menneskeheden, og én af dem svarer på vores egen melding ud i verdensrummet.
Tusindvis af korncirkler er over flere tiår blevet iagttaget, fotograferet, katalogiseret og analyseret af entusiaster fra hele verden. Eva-Marie Brekkerstå undersøger i Korncirkler – Naturlige mysterier de bemærkelsesværdige mønstre i markerne og belyser spørgsmålet om hvordan, og hvorfor de opstår.
Korncirkler – Naturlige mysterier udkom oprindeligt i Norge som den første bog om emnet på et nordisk sprog. Bogen indeholder mange farvebilleder og studier af de mest interessante observationer, man har af det fascinerende fænomen.

Eva-Marie Brekkestø har i flere år med stort engagement været frontfigur i Nordisk Korncirkelgruppe. Hun har selv udforsket korncirkler på rejser til England, som luftfotograf og som dokumentarist, og hun arbejder ihærdigt for at udbrede viden om fænomenet.

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/29/2011 10:14 #141227

Den bog kan helt klart anbefales. Sjovt nok har jeg lige lånt den bog på biblioteket, så den skulle være tilgængelig der hvis du vil læse den

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/29/2011 11:13 #141228

• Corona
  • IKKE ONLINE
Sjovt tilfælde, jeg må på biblioteket snart.

Så lige et link til ugens søndagsavis, hvis det skulle have undgået nogens opmærksomhed :

sondagsavisen.dk/2011/47/danskerne-tror-paa-rumvaesener.aspx

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/29/2011 11:42 #141229

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Må sige at jer ser desværre ikke andet end ufokurseret lys på den optagelse, og der, efter min opfattelse, intet der peger i retning af udefrakommende.

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/29/2011 15:43 #141234

Så må jeg have lov at vende den om - hvad er der i dén video der gør, at du kan udtale, at der er intet der peger på et UFO, eller udefrakommende besøgende? Du må have nogle detaljer der kan støtte din udtalelse. Husk, at så længe det er uidentificeret, kaldes det et UFO...
Sidste redigering: 11/29/2011 15:45 af UFOphotos.

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/30/2011 07:18 #141245

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Som jeg skriver Citat : efter min opfattelse, intet der peger i retning af udefrakommende. jeg skrev intet om at det ikke var et uidentificeret objekt, blot ufokurseret lys.

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/30/2011 13:08 #141249

Nu må du ikke misforstå mig, jeg søger blot at finde ud af, hvordan du kan konkludere, at der er intet der tyder på det er udefrakommende, når du siger det blot er lys ude af fokus? Hvis du ikke ved hvad det er, hvordan kan du så konkludere, at det ikke er udefrakommende. På den anden side kan man heller ikke konkludere at det er udefrakommende, hverken eller...

Hvis der var navigationslys ville det være let at konkludere, at det er et jordisk fartøj. Det første jeg kigger efter er altid navigationslys og hvis de ikke er der, er der faktisk ikke mange muligheder tilbage. Jeg ved at forsvarets helikoptere engang i mellem øver sig i natflyvning, det vil sige uden navigationslys, men jeg mener ikke der er noget der tyder på, at det var helikoptere, da vidnet beretter at der absolut ingen lyd kom fra disse objekter.

Hvis du ser det i sin helhed, så er denne sighting meget lig med hundredevis af andre sightings, hvor de hersens små kugler af lys, flyver hen over himlen i formation, hvilket der er en enkelt antydning af i videoen.

Det specielle ved denne sighting er jo, at de følges af et større objekt med flere lys på. Disse lys flytter sig ikke i forhold til hinanden, hvilket peger på, at det er ét stort struktureret objekt.

Efter min personlige opfattelse kan man ikke konkludere andet, end at det er uidentificeret, og altså hverken jordisk eller udenjordisk...
Sidste redigering: 11/30/2011 13:16 af UFOphotos.

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 11/30/2011 18:55 #141253

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
OK Ufophotos, lad os antage for en stund at de lys er bekræftet rumskibe fra en anden civilisation, i det tilfælde vil jordens militær stå i første beredskab, hjemmeværnet og politiet ville patruljere i gaderne, vi ved jo ikke med sikkerhed hvad udefrakommende vil bringe med sig af evt sygdomme osv. så eftersom politikerne er mere interesseret i at give DSB ledelsen lønforhøjelse , kan jeg ikke forstille mig, at vi pt for besøg udefra, men jo det er en interessant video og den stiller helt klart spørgsmål.
Sidste redigering: 11/30/2011 18:57 af Carlsen.

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 12/02/2011 21:53 #141271

Carlsen skrev:
OK Ufophotos, lad os antage for en stund at de lys er bekræftet rumskibe fra en anden civilisation, i det tilfælde vil jordens militær stå i første beredskab, hjemmeværnet og politiet ville patruljere i gaderne, vi ved jo ikke med sikkerhed hvad udefrakommende vil bringe med sig af evt sygdomme osv. så eftersom politikerne er mere interesseret i at give DSB ledelsen lønforhøjelse , kan jeg ikke forstille mig, at vi pt for besøg udefra, men jo det er en interessant video og den stiller helt klart spørgsmål.

Hmmm, jeg tror nu de er ligeglade med om der gives lønforhøjelse til DSB´s ledere eller ej. Tror mere de er interesseret i, at vores udvikling går i den rigtige retning, inden vi spreder død og ødelæggelse andre steder end på jorden. Vi opfandt atombomben og vi er blevet rumfarende, ikke en god cocktail, så der er nok et rødt flag der blinker ud for vores planet på en eller andens monitor derude...

Som jeg skrev til Corona her på tråden, så har vi tilsyneladende allerede kontakt. De massive korncirkler der er opstået i de korte sommer nattetimer (ca. 4 timer), er helt klart ikke os selv der har lavet dem, det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Er det naturen der spiller os et puds? Well, jeg tror ikke naturen tegner ansigter i 3D i markerne og sender beskeder til os i binære koder...

Denne her (Milk Hill Crop Circle) blev til om natten i silende regn, én af de største til dags dato og billeder af den gik verden rundt via medierne. Skulle det have været mennesker der havde lavet den her på ca. 4 timer, skulle der have været rigtig mange om det, og så var den alligevel ikke blevet til noget, da det ville have været ét stort plørehul, da det regnede kraftigt den nat:

Jeg tror sgu der er hul igennem...
http://youtu.be/-4CYcp5wObs

Nå, nu vil jeg heller ikke pådutte dig mere herfra, du skal have lov at have en anden mening, men tak for snakken

God weekend

Sv: Fantastisk UFO observation over Allerød 12/03/2011 13:22 #141274

• Carlsen
  • IKKE ONLINE
Du pådutte ikke noget, vi debattere bare, men velbekomme da

Mvh Carlsen
  • Side:
  • 1