Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

rumfolk iblandt os?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: rumfolk iblandt os?

rumfolk iblandt os? 09/06/2012 00:25 #143932

Hej folkens. Længe siden jeg har været herpå...flere år faktisk. Jeg kunne godt tænke mig at høre/læse om folks oplevelser med rumfolk, i den forstand at have spottet/mødt nogle i vores hektiske dagligdags liv...altså i et supermarked, eller lignende? Det lader netop til at mange mennesker, især i andre lande, har observeret lidt besynderlige personer som enten kunne telepati eller bare havde noget "udenjordisk" over sig. Det lader til at flere og flere beretninger, også fra troværdige vidner som har alt at miste hvis de skulle lyve, har kommet frem med gamle og nye beretninger om fremmede iblandt os. Menneskelige rumfolk, nogle så identiske med os at vi ikke vil kunne mistænke dem for andet end almindelige mennesker. Jeg har set utroligt mange Ufoer i mit liv, så har aldrig tvivlet på selve fænomenet/fænomenerne. Har så været så nysgerrig at jeg surfede Internettet tyndt for at læse alt om emnet - selvfølgelig er der en del bras men også ægte ting om den slags. Men den virkelige grund til at jeg spørger, er at jeg har en stærk mistanke om at jeg for nylig er blevet "forfulgt" af en fremmed. Lyder weird men sådan føler jeg det. I sidste uge var jeg inde i en tøjbutik i gågaden i Vejle og følte med det samme at jeg blev overbegloet. En lidt ubehagelig følelse. Jeg drejede hovedet rundt og fik øje på en ret høj mand som stod i et hjørne og så ret malplaceret ud. Han kunne næsten have været en mannequin dukke hvis det ikke var fordi jeg kunne se han trak vejret. Han stod bomstille og stirrede på mig intenst...uden at blinke overhovedet. Han var ret bleg i det, og havde kort blondt hår, meget blondt over i hvidt. Hans øjne var lidt for store end jeg normalt har set og øjnene var meget blå. Det jeg virkelig ikke brød mig om var hans ansigtsudtryk...ingen følelser, men bare totalt blankt stirren på mig. Som om han "læste" mig eller granskede min sjæl. Det var virkelig ikke rart og jeg vendte mig bort og koncentrerede mig om mit gøremål men kunne jo hele tiden føle at han stirrede på mig. Når jeg flygtigt kiggede i hans retning, stod han på samme måde og nedstirrede mig. Jeg blev nødt til at forlade butikken. Nu bliver det så ekstra sært: tre dage efter forlader jeg min lejlighed for at smutte i fakta...jeg når ikke særlig langt og den samme gut sidder i en lille blå bil, parkeret ved et fortov. Jeg kunne genkende ham med det samme og blev urolig men selvfølgelig også nysgerrig. Han kigger slet ikke på mig denne gang, han sidder og læser i noget. Jeg går forbi og lader som ingenting. Vil ikke vende mig om. Jeg har aldrig oplevet noget mere underligt og det at han var parkeret i en bil tæt på mit hjem er næsten for grænseoverskridende. Jeg kan jo ikke sige om han er fra en anden planet, men det skulle virkelig ikke forbavse mig, alle mine observationer og drømme taget i betragtning. Nogle her med et bud eller lignende oplevelser? Har nogle her spottet nogle individer som de måske mistænkte for at være fra et andet sted end Jorden?

Sv: rumfolk iblandt os? 09/06/2012 03:06 #143934

Jeg har også set en del Ufoer, en af gangene eksempelvis var det sammen med en hel gymnasieklasse ( først et enormt ubevægeligt rundt lys, der igen forsvandt, hvor senere kort igen dukkede et trekantet sort objekt frem lige over os lydløst med blå lys i bunden ).
Jeg har ikke rapporteret de faktisk uforklarlige fænomener til SUFOI, der påstår at kunne komme med naturlige forklaringer i 95 % sager, hvilket jeg ikke kan tro, fordi måske kan mange nye opleves, som de ikke kender til ?

Jeg har tit i mit liv oplevet overnaturligt mystiske og syrede ting netop som tilværelsen virkede alt for " normal " , tom eller kedeligt, hvor de sker som et uventet twist af en overraskelse, så jeg der ikke kan skelne mellem fantasi og virkelighed, og sommetider troede jeg, at jeg var blevet sindssygt skizofren. I perioder hvor mit liv føltes ekstremt besværligt eller problematisk, så skete der mærkelige ting, så jeg opfattede livet mere magisk og eventyrligt igen med ny energi og livsglæde. Vrangsforestillinger, hallucinationer eller ikke, så hjælper det mig videre i livet, så jeg ikke bliver nede i opgivenhedens kriser.

Jeg genkender din beskrivelse lidt, da : Engang cyklede jeg sammen med min mor. Da vi kom til vejen, så var en mørkeblå bil med sorte vinduer parkeret nær os, og den havde også på toppen en mørk sirene, der ikke var aktiv. Lige som vi kører forbi den, så kører den underligt lidt baglæns. Selv min mor syntes, at den bil var mærkelig.

I senere tid så en kvinde , hvor vi sad i et samtalerum , nogen der bagved mig gik forbi pludseligt, og de forsvandt igen. Hun så overrasket ud i kropssprog med en kraftig vejrtrækning og sagde : " Hvad var det " ?

Jeg har faktisk i senere tid reflekteret hypotetisk over rumvæseners natur, fordi hvad er deres tro om engle, dæmoner , Gud - Satan ? Har de ligesom mennesker på Jorden i sindet disse symbolske væsener i sig også ? Er det kun på Jorden, at der laves Exorcisme ( kamp eller udrensning af det onde ) , eller arbejder en Gudeagtig Ego-Satan også på andre planeter, fordi den ikke er begrænset til en krop ?

I science fiction serien Star Trek, Next generation rejser jordboere ud til mere primitive planeter med kulturer, som ikke kan rejse ud i rummet med Warp hastighed endnu eller andet mindst ligeså effektivt . De observerer de fremmede på planeterne for at lære mere om sig selv i forhold til eksistens - også så de en dag ved nok om de fremmede, så ved en synlig stor kontakt, der ikke skaber provokation eller krig. Ligesom når vi rejser til de fjerneste lande, hvor vi skal respektere deres " regler " .

Fortolkninger af " dem " kan være forskellige. Jeg opfatter " det " som et spil i bevidstheden.
I princippet kan et en " engel " ligne et rumvæsen og omvendt, da de kan gøre sig usynlige eller forsvinde væk pludseligt.........teknologisk, " energimæssigt " , dimension, overnaturligt uforklarligt, åndeligt, som bevidsthed uden krop, osv.

Jeg har ofte mødt de samme folk ved steder i byen m.m. , men altså jeg vil ikke i paranoia overfortolke noget til at være så " eksotisk " mystisk, så hverdagens overlevelse ligner at være mere spændende. Jeg nyder selv at glo´ på mennesker, da de og naturen er så mangfoldigt interessant med de mange udtryk samt smukke dramaer, hvilket er underholdende.
Jeg er ikke selv et rumvæsen,men jeg elsker at observere menneskehedens forvirring og kompleksitet. Jeg fatter ikke, at de kan klare at leve i så ubevidst selvmodsigende en verden, hvor godt og ondt ikke er så firkantet dualistisk eller blot rent i enhed.

Og både " Gud " og rumvæsener er ligeglade med menneskers lidelser på Jorden, men " DET " invaderer heller ikke Jorden på en Darwinistisk dyremåde ?

Hvis " de " Det - ikke blander sig i vores liv nok og kun viser sig overfladisk, så lad være med at ego-tænke mere over det, da nogle ting i livet skal være forunderlige som en oplevelse, der næsten får en til at føle sig som et uvidende barn igen.

Nyd det i nuet og husk at leve livet på Jorden.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/08/2012 07:47 #143946

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på for at se det.
Sidste redigering: 09/08/2012 08:00 af AlexandraS.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/08/2012 08:23 #143947

Jeg tænker lidt, at du bør arbejde med din angst og se livet lidt mere i øjnene.

Der kunne være et hav af årsager til, at han kigger på dig. Derfor er det, for mig, indlysende, at du lader din angst diktere dig, så du ender med at stå og bruge en masse tankevirksomhed på teorier omkring hans intentioner. Dine tanker forstørres og din evne til at agere formindskes.

Men jeg kan hilse at sige, at uanset hvor meget du analyserer i dit hovede, så finder du aldrig frem til et resultat med samme klarhed, som hvis du henvender dig til manden.

Hvis du virkelig vil vide noget omkring denne mand du har mødt, hvorfor spørger du så os herinde?

Sv: rumfolk iblandt os? 09/08/2012 22:57 #143950

Jeg er overhovedet ikke angst for manden og grunden til jeg spurgte herpå er ikke om råd til hvordan jeg skal henvende mig til ham hvis jeg ser ham igen...blot for at høre om andre har oplevet noget lignende især da jeg har læst at mange, især i andre lande, har haft lignende oplevelser hvor der ingen tvivl var at disse besynderlige personer virkelig var fra en anden verden.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/08/2012 23:06 #143951

Alexandra, nogle af jer, eller måske en anden race/andre racer, rejser i hvert fald rundt i metalliske objekter...spørgsmålet er om det er individer/intelligenser som er mere teknologiske "bundede" da der uden tvivl er andre udenjordiske som benytter sig af mere sprituelle/ikke-fysiske rejsemuligheder...da de netop ikke behøver at være fysiske på nogle som helst måder. Har gransket nok i emnet til at have forstået at der er KÆMPE forskel på rumvæsener/folk. Der er de fysiske og de ikke-fysiske, nogle så højt oppe i hierakiet at de er nærmest ligesom de orbs mange fotograferer og filmer rundt omkring. Nogle er lig med os, andre er tæt på, nogle er slet ikke som os. Synes det er utroligt spændende men jeg er ikke enig i at alle former for udenjordiske intelligenser ikke bruger fysiske skibe til at bevæge sig i. Men tak for svaret:) Og nej, er faktisk ikke bange for nogle ET'er...har aldrig købt det med onde reptiler og bla, bla.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/17/2012 13:24 #144017

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Tror du ikke bare det er PET eller CIA?

Sv: rumfolk iblandt os? 09/17/2012 13:38 #144018

• Taurus
  • IKKE ONLINE
AlexandraS skrev:
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på for at se det.

Der tager du fejl. Kunst løfter bevidstheden som aldrig før. Der har aldrig været så let adgang til musik, billeder, bøger og film som nu, og man kan ikke handle i noget supermarked der ikke også sælger lærreder, maling og pensler.

Hvis du virkelig mener at kunst ikke rykker i bevidstheden, så ville du have tomme vægge derhjemmme, og det har du ikke. Spørgsmålet er mere om du er opmærksom på den kunst du omgives med i din hverdag og hvad den betyder for dig, og hvad den rykker i dig.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/17/2012 16:29 #144023

Først vil jeg sige TAK Taurus for at respektere, at jeg sætter noget i den gule klamme, og for at gøre det samme. Det var pænt af dig.

Det andet jeg vil sige til dig er, at jeg ikke er interesseret i at "få ret" i noget som helst. Jeg har sikkert ikke fået formuleret mig sådan som jeg gerne vil forståes og det er der ikke så meget at gøre ved.

Jeg kan fortælle dig, at jeg faktisk ikke har alverdens billeder på væggene og min fortrukne musikstil er klassisk musik (fra engang, hvor der var magi i musik - som var ca den sammen tidsperiode, hvor magien eksistere i al form for kunst.

Men her sidder jeg og give denne her form for "kritik" og du er sikkert Tyr (ud fra din brugernavn) og hvis ikke en Tyr har kunst i sine blodårer, tja så ved jeg ikke, hvem der har. Ikke noget at sige til du forsvarer, men bare fordi at kunst er tilgængelig for alle (stort og larmende) er det ikke det sammen som, at der er livskraft i enorme mængder at spore.

Nej, beklager ven, men det er min opfattelse, at det ikke længere er kunst, der i dag løfter den "globale kollektive" bevidsthed. Ikke sådan som den har gjort. Ikke sådan som det gjorde for bare få hundrede år siden.

Det er den spirituelle undergrund. De spirituelle kim har udviklet sig med lynets hast siden midt i 80'erne. Det er her, der løftes nu. På fuld kraft.

Alexandra
Sidste redigering: 09/17/2012 16:34 af AlexandraS.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/18/2012 08:43 #144033

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Din besked tyder på at du netop vil have ret. Du skal da fokusere på de billeder du har, og ikke på den alverden du ikke har.

Hvis du holder dig til en foretrukken musikstil, så tyder det på at du netop ikke vil rykke din bevidsthed.

Gud giver livskraften og der er en mening med alt - også den musik du ikke kan lide.

Det nyeste musiknummer jeg har hørt er Gangnam style, der på youtube er blevet set 200 millioner gange på 14 dage. Det er nok mere magi end hvad man kan sige om et 80'er nummer.

Ud fra dit mini-profil billede ser jeg tydeligt at du mangler det mentale legme, men da snittet ligger over brillekanten er det ikke noget du kan få øje på.
Sidste redigering: 09/18/2012 08:56 af Taurus.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/18/2012 09:03 #144034

takl for analysen af min person

Sv: rumfolk iblandt os? 09/18/2012 10:17 #144036

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Jeg prikker bare lidt til dig fordi du virker så lukket

Sv: rumfolk iblandt os? 09/18/2012 19:28 #144041

• Nathalia
Måske manden du så er psykisk syg, - og han var i en tilstand, hvor han 'stirrede' på dig, - muligvis uden årsag.

Eller han bare var 'fjern', - og ser underlig ud.

Man kan jo godt se 'underlig' ud ... og det 'bare' er uheldige asymmetriske ansigtstræk.

Sv: rumfolk iblandt os? 09/21/2012 01:47 #144051

Hmm stadig underlig at han så sad i den bil tæt på mit hjem lidt senere, men nuvel...har ikke set ham siden:) PET eller CIA? Tror ikke de er interesseret i mig:)

Sv: rumfolk iblandt os? 09/22/2012 07:51 #144060

Hej vejlenser : Nej, jeg tror ikke, at det er PET eller CIA og andet konspiratorisk, da du vel ikke har lavet noget suspekt kriminelt ?
Du er nok heller ikke en trussel fra rummet, som kan være farlig for riget her ?
Eller et så mystisk afvigende væsen , som hemmeligt skal studeres nysgerrigt af fagfolk i dit naturlige miljø, hvor du er dig selv i hverdagen, så de kan forstå , hvad du er ?

Måske er du meget karismatisk eller har en gurus " energi " ,som andre mærker ?

Hvis du ikke ved nu mere om dem, så spild ikke sindet på tanker, der ikke kan bekræftes lige nu og her. Glem dem , fordi hvis de vil dig noget, så kommer de igen, og så må du kontakte dem for et svar på " det ".

Sv: rumfolk iblandt os? 12/15/2012 14:35 #144695

næste gang kan du ikke konfronterre ham? det ville være spændende..

Sv: rumfolk iblandt os? 04/19/2013 10:40 #146148

• lakk
  • IKKE ONLINE
Jeg tror, du har mødt en rumfyr eller sådan noget....med mindre at du er en køn dame, der har fået sig en stalker...eller en køn fyr der har fået en stalker for den sags skyld...you never know!

Ej spøg til side, jeg tror faktisk, at du har mødt en fra rummet. Jeg tror også, at der lever humanoids hernede som bliver født og opvokser her, men som har udpræget meget alien DNA i sig. Fx reptil dna, eller tall whites dna osv osv og som derfor kan se og opføre sig lidt anderledes.

Det kunne selvfølgelig også være en der er psykisk syg som nogen vist har skrevet i tråden, men i så fald er det besynderligt at personen holder i bil så tæt på hvor du bor....og ikke kigger op når du går forbi.

Mvh
Line

Sv: rumfolk iblandt os? 04/20/2013 21:08 #146163

• alfa
  • IKKE ONLINE
Hej Alexandra.
Det gir' jo god mening på sin egen måde. Så herfra *** - og fra Plejaderne.

Sv: rumfolk iblandt os? 04/22/2013 07:05 #146176

Jeg ved ikke hvad DU så. Bliv ALDRIG bange, mød det og send kærlighed /venlighed med dine tanker. Spørg i tankerne - svaret kommer.

Der er så mange (uforklarlige) netop nu - nyd dem.
  • Side:
  • 1