Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

ufo'ernes evner
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: ufo'ernes evner

ufo'ernes evner 12/16/2012 17:05 #144707

Ud fra de ting man hører eller ser og man føler rigtigheden af, drager man sig nogle konklusioner af hvilke evner ufo'erne har:

Ud fra de videoer der er vist på youtube der viser NASA's optagelser fra rummet ser man til tider at ufo'er pludselig viser sig, hvilket vil sige at de kan gøre sig selv usynlige.

De har også en evne til at accelerere med en enorm hastighed, dvs. de omgår også konsekvenserne af G-kræfter på dem der evt. sidder i ufo'en. Eller man kunne gå ud fra at ufo'erne kunne være ubemandede, hvilket også ville være logisk at de benyttede sig af det.

Af en dokumentar video jeg så omkring en landsby i det nordlige sydamerika der blev "terroriseret" af ufo'er kan jeg også konkludere at ufo'ernes evne til at scanne bygninger for mennesker. En slags røntgen-syn kunne man tænke sig de havde og en evne til at zoome ind på detaljer. (alså ikke med deres egne øjne, men med deres teknik.)

Så har vi udtrykket: "beam me up scotty" der går ud på at man bliver ligesome suget op af en ufo igennem en slags lys kanal. Det ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i. Det er nok mest noget der er opstået fra film osv. De mennesker man hører om der er blevet bortført husker det sjældent så det kan jo ske på alle mulige måder. Men den kendsgerning at man ikke husker noget siger jo også noget om de fremmedes evne til at styre os og kontrollere os og påvirke vore sind. måske igennem medikamenter eller andet. Jeg husker en beretning om at en ufo var landet tæt på en mand. og ud kom en fremmed (alien) der simpelthen ved at pege på manden med en eller anden genstand kunne få manden til at stå fuldstændig paralyseret.

Så egentligt er der ingen grænser for hvad de der fremmede kan. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Så vi må gå ud fra at vi er totalt overvågede. De ved alt om alle. Et dumt spørgsmål er om de er i stand til at koble dem på vores internet? Selvsølgelig kan de det. Kan de forstå vores sprog? Alle sprog? ja, selvfølgelig. Det lyder logisk. De er måske allerede klar over det jeg skriver nu??? eller hvad går jeg for langt?

og så noget med hvor småt kan man lave teknik? Der kunne være kameraer overalt der var i miniaturestørrelse sat hist og hér af de fremmede. eller behøver de det? måske har de kikkerter der forstørrer lang bedre end hubble-teleskobet. kunne man tænke sig det? jo, selvfølgelig.

Og jeg tænker at de har en masse andre evner vi slet ikke har tænkt på. Og hvis får nys om sådanne evner ville man sige: Upsss, kan de også det?

Der var også et interview af en tidligere videnskabmand der var med i opsendelsen af et atom missil der dog ikke skulle bringes til explosion, der blev sendt op...og da det nåede atmosfæren fløj en ufo' forbi og ændrede missilets bane.

jeg tror vi er meget mere overvågede end vi tror....og det skal vi nok ikke være kede af i sidste ende. Jeg tror Jorden er for værdifuld på et kosmisk niveau til bare at blive udsat for en endegyldig udslettelse af menneskeheden. Hvis de har muligheden så kan de fremmede nok godt bringe Jorden i en bedre balance end den er nu. Min logik siger mig at der må være restriktioner overfor de fremmede om hvad de må gøre og ikke gøre ellers så var det nok blevet gjort for længst.

alt det der med shape-shifting vil jeg nok overveje en extra gang. lidt for science fiction for mig. men hvis de kan jamen så kan det jo være at de går iblandt os.

S.

Sv: ufo'ernes evner 12/17/2012 03:01 #144711

Citat fra SorenM 1 : " Min logik siger mig at der må være restriktioner overfor de fremmede om hvad de må gøre og ikke gøre ellers så var det nok blevet gjort for længst.
De ved alt om alle ".

Svar : Jeg tror ikke, at rumvæsener ved alt om alle, da der er for mange folk på Jorden i antal, og de ville dermed have for travlt med at overvåge millioner af menneskers liv som et stort reality show. Så havde de været alvidende ligesom Gud.
Rumvæsener kan i princippet se naturligt ud som mennesker. Jeg har engang for mange år siden læst en dansk beretning om en ufo med rumvæsener, der så ud som nordiske med lyst hår, blå øjne og smukke som engle og om andre mystiske menneskelignende i verden. Rumvæsener kan have teknologi nok til at kunne lave kostumer , hvor masken ligner et menneskeansigt. Et rumvæsen behøver ikke være kropsligt dimensionelt begrænset, så den kan ligne en flyvende UFO som et lys eller hvem - hvad, at den vil se ud som. Måske kan den narre sindet til at være blind og se en illusion ,da mennesker ( Homo Sapiens Sapiens ) i forvejen og ubevidst ikke vil se tingene, som de er i virkeligheden.

Restriktioner. Alt er muligt for Guds ånd, men alligevel er der lavet nogle spilleregler, der ikke er strenge love, når det føles naturligt i kærlighed og oplysthed. Her taler jeg om, at på Jorden er der de 10 bud ifølge profeterne, så alle folk ikke bare uhæmmet horer, myrder osv blot fordi , man kan gøre mange ting i eksempelvis krig og begær. Alligevel kan mennesker ikke finde ud af endnu at opføre sig ordentligt helt, hvilket jeg plages af.
Rumvæsener , hvis de findes, de kan være spirituelt - åndeligt bevidste, så de kan ikke sindssygt ødelægge noget meningsløst.
Nogle må dø, så der er plads til andre.
Hvis en planet dør, vil folk på en anden planet så kunne leve sammen med de fremmede fra rummet væsener i en blandet kultur ? Hvad med overbefolkning ?

Jeg plejer ikke idag at have interesse for rumvæsener, da de ikke er virkelige i mit liv nu.

Sv: ufo'ernes evner 12/17/2012 22:40 #144718

Jeg tror faktisk godt de kan overvåge os alle hvis de ville...jeg mener deres kapacitet hvad angår indsamling af information er nemt. Et implantat i en person og de ville kunne overvåge hans indre tilstand på lang afstand. Men derfor er det ikke sikkert de føler det er nødvendigt at overvåge hver enkelt af os. Jeg tror hvis du indledte en kommunikation med ufo'erne jamen så ville det ikke være noget problem. Hvis du gik udenfor på en mark og vinkede med armene og gjorde tegn mod himlen jamen så ville de uundgåeligt se dig og hvis du interessere dig for dem jamen så tror jeg også de ville interessere sig for dig fordi: Du er en åben person der har erkendt at der er en vrimmel af usynlige aktivitet over dig og du er ikke bange for at de vender den "onde side" mod dig. Men de ved også at selvom man er åben og du forsøger at kontakte dem, jamen så er det ikke sikkert at du, når det kom til stykket, ville reagere afslappet og cool. Måske ville du slet ikke kunne klare det rent følelsemæssigt. Jeg så en video med Dr. Rauni-Leena Luukanen Kilde på youtube og der fortæller hun at hun havde en ven der var i forbindelse med en ufo-leder. Vennen aftaler med denne ufo-leder at Luukanen var "inviteret til en lille tur" i en ufo. Den landene så et stykke fra hende hjem, men Luukanen blev så bange at hun bakkede ud til sidst. Hun turde ikke. Så til at begynde med tror jeg bare at de vil holde øje med dig. Tilføje dig til listen over overvågede. Indsætte et lille implantat eller noget i dit legeme. Jeg tror der skal være end gradvis tilvænningsproces fra 1. grad af "tæt møde" til den 3. grad (close encounters of the 3. kind) Jeg er lidt i tvivl om denne video men han er da inde på noget af det rigtige:

Tak for idé'en med at de har kostumer og masker....lyder fornuftigt.

I hvilken grad rumvæsner er åndelige/spirituelle. Det afhænger nok mest af hvilken art de er.

De 10 bud har mere i sig end man skulle tro, tror jeg. Fx. "Du må ikke stjæle" handle også om ikke at udsuge andre energimæssigt og ikke bare om at stjæle materielle ting. "Du må ikke have andre guder" handler om at vi ikke tilbeder de fysiske ting som penge, magt osv., tror jeg.
  • Side:
  • 1