Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Vinder vi?

Vinder vi? 02/06/2013 16:08 #145435

Når nu vores åndelig evolution på jorden lykkes, og vi ikke længere er slaver til det økonomiske system, hva så? Vinder vi? Dem der har brugt tusinde af år på at holde os spærret i en lav energi frekvens, ville nok ikke bryde sig om det. De kunne sagtens fjerne alle levende væsner fra jordens overflade med deres teknologi. Vi kunne også alle sammen være døde før vi overhovedet når at komme i den 4. dimension. Det er helt i orden at være i nuet og tænke optimistisk, men det er også helt i orden at være skeptisk. Jeg snakker om draconians, ciakar, dem der har meget med vores elendighed at gøre her på jorden.

Sv: Vinder vi? 02/06/2013 17:00 #145436

!. vi er mange der allerede lever fint i en 4 detention...

2. grunden til at INGEN har ødelagt os eller udslettet os fra jordens overflade er fordi der er, at der er orden på tingene her. Der er en plan med denne "opstigning" - og her er strenge regler for hvem der må "være her" og hvem der ikke må..

Ja, vi har levet på en meget lav frekvens - og nu er det på tide vi fokusere på at komme "op" af sumpen - der sker bedst ved at åbne os for kærlighed og nytænkning..

At være skeptiker er helt i orden - vi har alle sammen vor egen helt unikke udvikling fra de "lave frekvenser" til de mere KÆRLIGE dimensioner, hvor der hersker mere overblik, et unikt tempo der er helt vores eget.

go rejse..
Sidste redigering: 02/06/2013 17:02 af AlexandraS.

Sv: Vinder vi? 02/06/2013 18:10 #145437

Ja jeg tror på at vi er nået højere ind i udviklingen og at nogen folk allerede lever i den 4. dimension. Der mangler intiativ, især her i danmark. I mine øjne er danmark et værre sted at være end for 10 år siden. Og det skyldes ikke økonomien. Ifølge mange teosofer, skulle der ske en stor forandring fra den 21. december 2012. Men hvem siger det ikke kan gå den modsatte vej? Illuminati sætter mere og mere pres på befolkningen. De bruger stadig haarp mind control i en stor grad. Jeg er stoppet med at være så optimistisk omkring den globale shift. I mine øjne er det heller ikke udelukkende at vi bliver destrueret snart.

Sv: Vinder vi? 02/06/2013 20:16 #145439

Jeg har ikke hørt om d. 21 dec. 2012 gennem nogen teosoffer. Teosofien er jo en del af min baggrund, men den dato mener jeg ikke at have hørt. Er det mon ikke maya-kalenderen du tænker på?

Og så studser jeg lidt over hvem "De" er.. Disse Draconians, Ciakar.. Hvis udenforstående læste dette, så ville de konkludere at der var noget paranoia i luften. Jeg undrer mig også over hvordan i verificerer at de overhovedet findes. Altså jeg kender godt til at folk taler med hinanden, og deler forståelser og indsigter. Men jeg savner bare en lillebitte sandsynliggørelse af at der er sådanne tingester, der prøver at knægte menneskeheden.

Altså teosofien rummer midler til at sandsynliggøre dens påstande, ved at man følger en samling anvisninger, som ender med at gøre sindet mere følsomt, og sætter en i stand til at opdage nogle af påstandenes rigtighed. Den følsomhed kan jeg ikke bruge til at verificere nogle af disse påstande om fremmede væsener, som ønsker at holde menneskeheden nede.

Hvis der er nogen der holder os nede, så er det os selv, hvis man spørger mig. Min mening er, at hvis vi ønsker at rejse os som menneskehed, så skal dem der har øjne at se med, begynde at fokusere på det ønskelige. Hvis vi synker hen i frygt og opgivenhed, så vinder "de" jo, ved at vi ikke foretager os noget aktivt for jordens frelse. Ved at tale om det ønskelige, så får andre også øje på det, og kan medvirke til at styrke tanker om det gode samfund.

Det man fokuserer på, får man mere af.

Sv: Vinder vi? 02/06/2013 21:14 #145440

Jep jeg kender til law of attraction. Men jeg fokuser ikke kun på alt det gode.
Hvis man skriver 21.12.2012 på enten google eller youtube, så finder man en masse omkring det emne. Jeg gider ikke til at overbevise folk om de aliens jeg snakker om. Men dem der kender til dem, må være udmærket klar over hvad jeg snakker om. Det skal forresten lige siges at law of attraction virker ikke særlig godt i den her tid, vores virkelighed er manipuleret. Havde vi alle levet i den 5. dimension, så ville tingene manifastere sig meget hurtigere.

Sv: Vinder vi? 02/07/2013 09:54 #145445

Vinder hvem?

Jeg mener, at jordens store udfordring er, at langt størstedelen af menneskerne stadig oplever sig selv som personer. Dermed føler de sig ramt på de historier, de har fortalt sig selv om verden, andre mennesker og sig selv gennem tidens løb.

Vi kender ikke hele sandheden, og derfor bygger vi historier, som passer godt med de tidligere historier, vi har fortalt os selv, og som er bygget på tidligere historier osv. osv. Disse historier er ren drama, og så længe egoet får lov til at underholde sig selv på denne måde, så ser vi ikke det åbenlyse.

At vinde og tabe er en historie, som egoet hygger sig med.

Sv: Vinder vi? 02/07/2013 10:17 #145446

Ja der må jeg give dig ret infinite

Sv: Vinder vi? 02/09/2013 10:10 #145467

Der er ikke fremmede farlige væsener udenfor dig selv.
De mystiske uhyggelige monstre er bare dine egne indre symboler på noget i dig selv.
Den eneste fjende og modstander er dig selv.
Du er kraften og magten selv.

Sv: Vinder vi? 02/10/2013 15:58 #145472

Det er ikke alle der mener, at det hele er fryd og gammen på jorden - og at alt går som planlagt, men der skulle være lys forude, hvis denne kilde ellers har ret:

Sv: Vinder vi? 02/10/2013 19:10 #145475

Gerth, jeg er ikke helt enig, men ja, enhver kan opleve paradis i helvede

Sv: Vinder vi? 02/11/2013 21:26 #145482

Jeg tror jeg har set den her video, den giver god mening ligesom Alex Collier og hans oplevelser.

Sv: Vinder vi? 04/19/2013 10:52 #146149

• lakk
  • IKKE ONLINE
Hej The warrior,

Jeg tror vi vinder, jeg tror bare, at de mørke kræfter / væsner, der har brugt denne klode som legeplads i lang tid for alvor er begyndt at rasle med sablerne, fordi de ved, at deres tid snart er forbi, og de er ved at være desperate. Man kan også sige, at jo mere de rasler med sablerne, jo lettere bliver det måske for folk at gennemskue dem??! Det håber jeg da i hvert fald.

Mvh Line

Sv: Vinder vi? 04/19/2013 12:32 #146150

Hej Line, flere kilder fortæller at vores forandring på jorden, vil påvirke hele galaksen. Nogen siger det vil påvirke hele universet. Det kan forklare hvofor der er kamp til stregen både i den 3 dimensionelle univers men også i de andre dimensioner. Drunvalo melchizedek fortæller at reptil racerne vil holde op med at exsistere i den nye tid, det har jeg svært ved at tro på. Men jeg tror at de vil miste en stor del af herredømmet i universet.

Sv: Vinder vi? 04/19/2013 13:31 #146152

• lakk
  • IKKE ONLINE
Hej igen,

Uh ham Drunvalo melchizedek havde jeg ikke hørt om, jeg googlede ham lige, han ser spændende ud, så tak for tippet
Ja jeg har også hørt, at det ikke kun er på vores klode der foregår ting og sager men i hele galaksen....og hvorfor egentlig ikke, alt er jo forbundet. Jeg håber i hvert fald at racer som reptilerne/de grå etc. ikke vil have magt længere og ikke vil kunne påvirke deres omgivelser som de gør nu.

Sv: Vinder vi? 04/19/2013 15:04 #146153

Lige præsic, det skulle være første gang i universets historie at en planet skulle udvikle sig så hurtigt. Men vi har også fået en masse hjælp udenfra. Drunvalo Melchizedek siger mange meningsfulde ting, men jeg ville ikke betro mig meget til ham, siden han giver folk en masse forhåbninger. Vi har vores frie valg derfor kan man ikke præsic sige hvornår vi vil opleve fred på jorden og om der overhovedet bliver det, selv om vi er trådt ind i den nye cyklus.
Jeg tror på der findes mange venlige draconians og greys men det er måske ikke nemt for dem at vælge side, siden mange af dem bliver opdraget med kontrol og terror. Ligesom vores race.
  • Side:
  • 1