Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

UFO Conference 2015 in Copenhagen
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: UFO Conference 2015 in Copenhagen

UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/15/2015 15:34 #154292

• lakk
  • IKKE ONLINE
Hej alle,

Her er et link til en meget interessant konference som afholde i kbh den 26/9 i år:
www.exopolitics.dk/nyheder/258-ufo-confe...e-2015-in-copenhagen
Sidste redigering: 09/15/2015 15:35 af lakk.

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/15/2015 23:51 #154302

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Det lyder som ganske spændende foredragsholdere(Mary Rodwell - A.J. Gevaerd - Suzanne Hansen). Foredraget er nok hver at komme til.

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/16/2015 14:36 #154311

• lakk
  • IKKE ONLINE
Det tror jeg bestemt det er! Og selvom det koster 290kr, så er det jo mange timer, så jeg tror, at man får noget for pengene!

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/16/2015 22:26 #154327

• Rene R
  • IKKE ONLINE
lakk: Det tror jeg bestemt det er! Og selvom det koster 290kr, så er det jo mange timer, så jeg tror, at man får noget for pengene!

René R: Foredragene bliver holdt af tre udlændinge. Når man invitere en foredragsholder så betaler man typisk for flybillet og hotel. De DKK 295 rakker ikke langt når der skal betales for 3 flybilletter og 3 hotelværelser. Jeg tror at det kommer til at give dundrende underskud og at Arrangørerne kommer til betale dyrt for det.

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/17/2015 09:04 #154330

• lakk
  • IKKE ONLINE
Jeg skrev også bare, at det kun kostede 290kr, for at gøre lidt reklame ha ha .
Jeg synes ikke, at det er dyrt, men jeg har gjort reklame til flere forskellige, og jeg synes at de fleste er lidt for nærige til at købe billetterne, også dem der har råd.
Ja de bliver jo nok ikke rige på det her. Som du helt sikkert ved, så får de fleste som beskæftiger sig med aliens og ufoer, jo ikke meget for deres arbejde, ofte er det gratis arbejde eller næsten gratis! Sådan er det desværre.

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/25/2015 16:40 #154419

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Så har jeg købt en billet. Ses vi i morgen?

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/26/2015 12:42 #154420

• mondogobbo
Lidt off topic, men alligevel ikke helt....

Jeg har lige læst, at NASA afholder en pressekonference mandag, hvor de vil komme med en ny afsløring om Mars. Spændende hvad det drejer sig om.....

Denne artikel antyder, at det KUNNE handle om, at det vil blive afsløret, at man har fundet flydende vand på mars. Men det er indtil videre naturligvis blot spekulationer:

patch.com/georgia/midtown/nasa-press-con...ars-mystery-solved-0

Fra artiklen:

NASA Press Conference Monday Promises 'Mars Mystery Solved'

NASA sent space speculation to the outer limits with a press release simply titled, “NASA to Announce Mars Mystery Solved.”

The release promised “a major science finding from the agency’s ongoing exploration of Mars” that will be announced at a press conference on Monday at 11:30 a.m. ET at NASA headquarters in Washington, D.C.

Scheduled to participate in the press conference are five scientists, including Georgia Tech grad student Lujendra Ojha.

Nobody knows exactly what the space agency will announce, but some have speculated that Ojha’s attendance means NASA could be set for a breakthrough announcement: flowing water on Mars.

What could a grad student have to do with what would surely be one of the biggest scientific discoveries of the millennium?

Back in 2011, Ojha, then an undergrad at the University of Arizona, was using images taken over time by NASA’s Mars Reconnaissance Orbiter to study gullies near a Martian crater.

When he used a computer algorithm to remove distortions such as shadows, he noticed something strange.

As it turned to summer on Mars, lines appeared near the crater that looked like flowing water. When the season started changing back to winter, the lines disappeared.

“When I first saw them, I had no idea what it was. I just thought it was a streak made by dust or something similar,” he told CNN back in 2011. “It was a lucky accident.”

You can see the discovery for yourself here.

Ojha eventually turned his discovery into a co-authored paper in the research journal Science.

His Arizona professor and a co-author on that paper, Alfred McEwen, is also scheduled to be at the NASA press conference Monday.

Many are connecting the dots between the two’s previous research and their presence at the NASA event.
Sidste redigering: 09/26/2015 12:45 af .

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/27/2015 12:58 #154423

• lakk
  • IKKE ONLINE
Det ser spændende ud, så må vi se hvad de har at fortælle i morgen!

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 09/28/2015 02:33 #154424

• mondogobbo
WOW totalt crazy....se her:

Simulated Mars Environment on Devon Island - Curiosity Images are NASA fakes.

Denne video synes jeg virker ret overbevisende. Er NASA virkeligt så ynkelige, at de ligefrem faker billederne fra mars og at disse billeder i virkeligheden stammer fra Devon Island nær Grønland?? Det er der noget, der tyder på....

Hvis dette er sandt, taber NASA da enhver troværdighed.

Hvad mener I andre? Tror I også at Curiosity Rover´en i virkeligheden befinder sig på jorden nær Grønland og at NASA fupper for vildt?

Jeg mener selv, at denne video beviser, at NASA er fuldstændigt utroværdige og bevidst faker mars-billederne og at de reelt er optaget på jorden. Jamen videoen taler jo sit tydelige sprog. Man ser curiosity roveren nær Grønland, man ser en bil med NASA´s logo påskrevet MARS PROJECT og endelig er landskabet på Devon Island magen til det landskab, de bilder os ind eksisterer på mars.

Hvis dette er sandt, er verden helt af lave og der er i så fald ingen grænser for, hvor mange konspirationsteorier der OGSÅ kan være sande. Hvis NASA og USA lyver om mars, så lyver de sikkert også om alt andet. ISIS, 9/11 o.s.v. Både NASA og USA taber da enhver troværdighed, hvis denne mistanke bekræftes....
Sidste redigering: 09/28/2015 02:42 af .

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/03/2015 10:55 #154445

• lakk
  • IKKE ONLINE
Jeg ville have svaret tidligere, men har haft travlt + jeg kunne ikke komme ind på Selvet, jeg ved ikke om siden har været nede eller hvad, men jeg kunne ihvertfald ikke få adgang.
Tak for link
Jeg har længe været af den overbevisning, at nogle af deres optagelser og fotos fra Mars kommer fra jorden, der er rimelig mange beviser at finde på nettet. Plus de fotos der faktisk kommer fra mars er ofte stærk ændret, ofte putter de en rød "film" over, så alt ser rødt ud og de slører også strukturer osv.
Der er også ret mange beviser for, at vi allerede har baser deroppe og har haft det længe og at der også lever andre racer af humanoids på Mars.
Jeg mener at Andrew Bassiago er en af dem, der hævder at have været på Mars og Randy Cramer er en anden.
Her er lige et link til et interview / roundtable diskussion med dem begge samt Laura Eisenhower (i familie med præsident Eisenhower) samt Alfred Lambremont Webre.

Der er sidenhen lavet mange interviews med Randy Cramer, personligt synes jeg at emnet er vildt spændende!

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/03/2015 11:30 #154447

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Det er som om beskedsystemet her på selvet.dk ikke virker som det skal. Det er som om at folk ikke får deres beskeder. Jeg vil gerne hvide om lakk og mondogobbo har læst følgende beskeder.

lakk: Torsdag, 01 Oktober 2015 11:38

mondogobbo: Tirsdag, 15 September 2015 12:53

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/03/2015 13:16 #154448

• lakk
  • IKKE ONLINE
Hej Rene,
Jeg har kigget på min profil, men det er først nu jeg ser beskeden, underligt, måske så jeg ikke ordentlig efter men det plejer jo at blive markeret så man lægger mærke til det. Jeg svarer senere, jeg ved ikke om jeg når det i dag, men vil prøve ellers bliver det imorgen!

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/03/2015 15:02 #154449

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Hvis i vil mig noget så skriv til:
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
Sidste redigering: 10/03/2015 15:02 af Rene R.

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/06/2015 01:34 #154471

• mondogobbo
Problemet er, at man skal kigge på sin egen profil for at se, at man har fået post. Og det gør jeg ikke altid, når jeg logger ind her. Derfor kan der godt gå flere dage, inde jeg opdager, hvis nogen har skrevet

Nu har jeg dog også været lidt væk fra selvet i nogle dage. Har haft lidt andet at gå op i. Har f.eks. lige holdt en uges ferie og har derfor ikke været på andet end ganske kortvarigt.

Det er jo lidt op og ned, hvor aktiv jeg er her og på andre fora. Nogle gange føler jeg mig meget inspireret, mens andre gange gider jeg ikke rigtigt skrive noget. Lige nu er jeg ret træt af, at mainstreammedierne igen igen igen og atter igen er hoppet på en løgne-skydehistorie fra USA. Nemlig skyderiet fra Oregon. Et åbenlyst false flag - endnu engang. Jeg har det lidt sådan efterhånden, at når man hele tiden bliver ignoreret, når man afslører de her ting, gider man til sidst ikke blive ved med at kæmpe. Og nogle gange tænker jeg, at hvis folk virkelig VIL snydes, så lad dem dog blive snydt. Det er jo i sidste ende dem selv, der kommer til at betale prisen for at lade sig hjernevaske af Illuminati´s propaganda gang på gang. Derfor er der en lillebitte side af mig, der siger, at på en måde ØNSKER jeg, at Illuminati får held med at indføre deres totale nazistiske diktatur, som jo kiksede i 40´erne, men drømmen lever stadig for dem, dersom elite-nazisterne flygtede til bl.a. USA og Argentina og siden har bredt sig derfra og infiltreret alverdens regeringer. Illuminati er et nazistisk foretagende. Men ja, lad dog endelig den nazistiske magtelite få deres vilje og lad dem indføre én verdensregering og én verdensreligion o.s.v. For når dét først ER sket, så kan det være, at folk endelig vågner op og gør oprør. Men problemet er bare, at når alle først er microchippede, så er det sikkert for sent at gøre oprør. Så slukker eliten bare for folks microchips, hvis de laver ballade, og så blive de passiviseret på dén facon.
Sidste redigering: 10/06/2015 01:42 af .

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/06/2015 12:38 #154480

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Det er jo i sidste ende dem selv, der kommer til at betale prisen for at lade sig hjernevaske af Illuminati´s propaganda gang på gang. Derfor er der en lillebitte side af mig, der siger, at på en måde ØNSKER jeg, at Illuminati får held med at indføre deres totale nazistiske diktatur.

Rene R: Ja ja ja … Men jeg frygter bare at dit virkelige navn er Bill Hicks og at du lige har fået job som en del af den kontrollerede opposition.

Sv: UFO Conference 2015 in Copenhagen 10/07/2015 01:57 #154503

• mondogobbo
Næh du, Rene R, jeg er skam da i virkeligheden J. F. Kennedy og i virkeligheden blev jeg slet ikke myrdet dengang. Jeg blev blot stillet et ultimatum af CIA. De sagde til mig, at enten måtte jeg dø for alvor - eller jeg kunne fake min død og så gå under jorden og de ville bruge mig som disinfoagent i stedet.

Samme trick har CIA jo brugt med - som du så rigtigt nævner det - komikeren Bill Hicks aká Alex Jones, men også barnestjernen River Phoenix, hvis død blev faked og han har i dag en ny identitet som disinfo-agenten Mark Dice (ham forfatteren der sælger bøger om Illuminati). Tupac lever også i bedste velgående, dog er jeg ikke helt sikker på, hvilken disinfo-agent han i dag udgiver sig for? Men lur mig, om han ikke også er med i et eller andet disinfo-CIA-program. Ja da, sikkert!
Sidste redigering: 10/07/2015 01:59 af .
  • Side:
  • 1