Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Når talen falder på reptiler
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Når talen falder på reptiler

Når talen falder på reptiler 09/18/2015 15:32 #154350

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Når talen falder på reptiler, så taler i så grimt at i, lugter ud af munden. At der findes onde reptiler er lige så selvfølgeligt som at der findes onde mennesker. Men at påstå at reptiler generelt er ondere er noget sludder. Reptiler er typisk mere højt udviklede end mennesker og har derfor støre potentiale end mennesker for både godt og ondt. Hvis i dog bare gad at og sætte jer lidt ind i tingene. Men her på selvet gider folk ikke af studere, researche eller bruge den tid det kræver på at forstå tingende. Jeg er bare så skuffet over af ikke gider at bruge den tid det kræver at opnå forståelse for tingene. Skulle der alligevel være en der gider læse på lektien så anbefaler jeg at i læser denne bog eller høre dette foredrag.
Sidste redigering: 09/18/2015 15:52 af Rene R.

Sv: Når talen falder på reptiler 09/18/2015 20:38 #154351

• mondogobbo
Jeg skrev selv i et indlæg så sent som i går (eller var det i forgårs?),at der er delte meninger om, hvor vidt reptilerne kun er onde. Icke har selv sagt, at han mener at en lille del af dem er benevolent reptilians.

Jeg er ikke afvisende overfor, at der også eksisterer gode af slagsen. En spansk researcher ved navn David Parcerisa er én af dem, som argumenterer for eksistensen af begge slags.

Har du nogle gode argumenter for, at der også er gode reptiler, lytter jeg skam gerne...

En teori går på, at det er de reptiler, som kaldes draconians, som er de onde, mens jord-reptiler kan være både det ene og det andet (ligesom mennesker).

Jeg fokuserer på de onde reptiler, fordi det er dem, der - tror jeg - står bag megen af den sataniske og menneskefjendske agenda, vi ser her på kloden. Og derfor føler jeg, at det er vigtigt primært at fokusere på dém. Det udelukker som sagt ikke, at der findes mere godhjertede arter.

Der er dog også dem, der mener at alle reptilerne som udgangspunkt er onde, f.eks. 2circles. Som jeg synes er meget vidende og kyndig, men det udelukker jo ikke, at selv han kan tage fejl på enkelte punkter. Her er en meget kort video fra 2cirlces, hvis budskab ikke er til at tage fejl af. Efter hans mening er det disinfo at hævde, at der findes gode reptiler:

Jeg er dog ikke så afvisende overfor ideen som 2circles er. Så bare frem med de gode argumenter, hvis I mener, at gode reptilians skam eksisterer.

Zenith Greys er en amerikansk (tror jeg) kvinde, jeg har debatteret en del med på Icke´s forum. Hun mener selv, at der både er gode og onde reptiler. Hendes egne reptiler ser da også meget søde ud....

Hun påstår selv, at hun er en godhjertet reptilian sjæl, som er her på jorden i en menneskekrop, fordi hun fik lyst til at inkarnere som menneske. Men hendes sjæl er reptilian har hun skrevet på David Icke´s forum.

Hun påstår dog også selv at have været bortført af onde reptiler. Her er hendes historie:

På Icke´s forum er hun en legende, da hun meget uhæmmet flere gange har fortalt os alle om sine erotiske erfaringer med reptilians.
Sidste redigering: 09/18/2015 20:58 af .

Sv: Når talen falder på reptiler 09/18/2015 21:11 #154353

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Hvis du nu læser bogen Raechel's Eyes så vil du opdage der findes gode reptiler. Bogen er baseret på virkelige hændelser og ikke David Icke's fantasier. David Icke's har ingen fysiske beviser og kan kun henvise til sine egne fantasier. David Icke er blevet rig på at misinformere folk. David Icke er lige som Hitler en hadespinder og det ser du til at han bliver bøde rig og magtfuld på det.

Sv: Når talen falder på reptiler 09/18/2015 22:39 #154354

• mondogobbo
Den lyder da umiddelbart spændende den bog. Men hvis man læser nærmere info om bogen, står der også, at den information, som bogen er baseret på og som hævdes at være virkelig, er opnået gennem regression. Derfor vil jeg mene, at det også står til troende, om man betragter denne bog´s indhold som sandfærdigt eller blot som fri fantasi. Det er vel dybest set lige så svært at bevise sandfærdigheden af Raechel´s Eyes som det er at bevise sandfærdigheden af Icke´s påstande.

Dermed ikke være sagt, at bogen ikke lyder interessant og hvis jeg får mulighed for det, vil jeg måske også læse den en dag. Med hensyn til Icke, så kan jeg godt delvist være enig i, at han måske kan virke lidt hadsk nogle gange. F.eks. hænger han navngivne kendisser ud for at være både satanister og pædofile, og det kan måske diskuteres, om det er en god strategi. Men når dette er sagt, synes jeg, at Icke har fat i den lange ende på mange områder og er en dygtig analytiker. Hvis man forholder sig tilpas kritisk til ham og ikke bare godtager alt, hvad han siger, som gode varer, mener jeg nu nok, at man kan få en del ud af at lytte til Icke. Bl.a. er hans analyse af den nuværende migrant- og flygtninge-situation meget præcis, efter min mening. Han sætter fokus på vestens hykleri i denne affære og jeg er faktisk ret enig med ham, når han påpeger, at vesten selv har det primære ansvar for migrant- og flygtningekrisen, dersom vesten har skabt langt de fleste problemer, som der er i Syrien i dag. Ved at bevæbne og træne diverse oprørs- og terrorgrupper i Syrien og Mellemøsten og dermed skabt al den ufred, som skaber denne store migrationsbølge nu i Europa...

Så jeg synes også, at man skal passe på med bare at udråbe Icke til en disinfoagent og tosse. Lytter man til ham, har han mange gode pointer og han er en dygtig analytiker. Men det er jo bare MIN mening.
Sidste redigering: 09/18/2015 22:44 af .

Sv: Når talen falder på reptiler 09/18/2015 23:32 #154355

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Der er intet imponerende over David Icke's analytiske evner. Han har blot set infowars.com og lavet et middelmådigt resume.

Sv: Når talen falder på reptiler 09/18/2015 23:58 #154356

• mondogobbo
Jeg mener nu, at Icke var fremme før Alex Jones, så det er jeg ikke sikker på, at du har ret i

Jones mener mange er en CIA-skabning, muligvis komikeren Bill Hicks, der har skiftet identitet. Mens Mark Dice hævdes i virkeligheden at være barneskuespilleren River Phoenix. Faktisk hævder nogle, at mange CIA-kontrollerede disinfo-agenter i virkeligheden er forhenværende, påstået afdøde skuespillere, hvis død fakes for at de i stedet kan blive disinfo-agenter.

David Icke er i det mindste helt sin egen. Hans identitet kan bekræftes helt tilbage til hans teenageår....dermed ikke være sagt, at han ikke KAN være en disinfo-agent. Men selve personen David Icke er ægte nok og fuldstændigt bekræftet. Her ses Icke som ganske ung, da han var målmand i de lavere engelske divisioner:

Sidste redigering: 09/19/2015 00:09 af .

Sv: Når talen falder på reptiler 09/19/2015 13:06 #154361

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Hvis du gerne vil have konkret viden om de kendtes pædofile overgreb på børn og drab på børn så burte du gå til Richard Hall. Han er detektiv af den gamle skole og hænger gerne de kendte du for mord på børn. Hvorfor nøjes med en "kanalisering" når man kan få fysisk bevismateriale.
Sidste redigering: 09/19/2015 13:11 af Rene R.

Sv: Når talen falder på reptiler 09/19/2015 15:06 #154367

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Jones mener mange er en CIA-skabning, muligvis komikeren Bill Hicks

René R: Der er ekstremt meget der tyder på at Alex Jones er dobbeltagent. Det stærkeste argument er hans manglende begejstring for fri energi. Han forslår jo selv at han arbejder for Rockefeller hvilket stemmer fint med hans manglende begejstring for fri energi. Bemærk at Richard Hall er ekstremt begejstret for fri energi.
  • Side:
  • 1