Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

billede fra aalborg
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: billede fra aalborg

billede fra aalborg 04/24/2016 07:48 #157308

Et billede jeg tog fra et højdepunkt ved Poulstrup Sø ind over Aalborg.
Jeg opdagede lige noget ved billedet senere:

IMG_2133.JPG

Sv: billede fra aalborg 04/24/2016 19:46 #157319

hvad er det??? en ufo???????

Sv: billede fra aalborg 04/24/2016 19:48 #157320

hvis det er en ufo vil jeg gerne med den hjem

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 10:36 #157324

• Abel
  • IKKE ONLINE
Måske kan der være tale om, at ufoen er noget der hænger i et elkabel.

Billedet er ikke skarpt nok til, at kablet kan ses men hvis man flugter efter de to elmaster i baggrunden synes jeg sandsynligheden taler for at det forholder sig sådan.
Den tredje elmast mellem kablerne befinder sig i så' tilfælde udenfor billedet.

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 10:56 #157326

øv nu troede jeg lige jeg havde en mulighed for at komme med ufoen ud og flyve

jeg kan sagtens se hvad du mener, men hvorfor skulle noget så stort hænge i en mast? egentlig?

det ligner lidt sådan en lift man sidder i i Tyrol eller derned af....når man skal stå på ski og køre op i sådan én men det vilel være mystisk hvis der hang sådan en dér i Ålborg og dinglede

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 11:41 #157327

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jamen det kan jo være din tro er stærk nok til at du kan komme ud af flyve med ufo Millemarille.

Jeg kan ikke afgøre hvad der - eventuelt hænger i kablet, men selv om det kan se stort ud kan det jo godt være noget der er så let, at en storm har bragt det derop.
Jeg tror dog ikke det er en skilift der er blæst herop helt fra Tyrol

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 18:17 #157329

• mondogobbo
Ved ikke hvad det er. Men af lokale heroppe har jeg fået at vide, at der ofte er ufo-observationer i Aalborg. Jeg har dog endnu ingen set. Og dog. Sidste år så jeg faktisk ude nær Stadion i Vestbyen et underligt lys på himlen, men det gik så hurtigt, at jeg ikke nåede at identificere det. Men det lignede faktisk en slags flyvende tallerne som havde et kraftigt hvidt lys. Men der gik 2 sekunder, så var lyset væk. Det kan jo være så meget. Men jeg hørte fra en kvinde ude i Aalborg Øst, at hun har set to ufo´er over Aalborg indenfor få år.

Måske er der sammenhæng med at der både er en civil- og en militær lufthavn få km. nord for Aalborg. Der kan jo også være en naturlig forklaring. Men hvem ved.

Det kan også være en drone. Jeg ved at Aalborg Kommune nogle gange laver film, hvor de anvender droner til optagelserne. Har set et par stykker af den slags på Youtube. Måske er nogen ved at lave en film om Poulstrup Sø.
Sidste redigering: 04/25/2016 18:22 af .

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 19:50 #157331

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Ved ikke hvad det er. Men af lokale heroppe har jeg fået at vide, at der ofte er ufo-observationer i Aalborg. Jeg har dog endnu ingen set. Og dog. Sidste år så jeg faktisk ude nær Stadion i Vestbyen et underligt lys på himlen, men det gik så hurtigt, at jeg ikke nåede at identificere det. Men det lignede faktisk en slags flyvende tallerne som havde et kraftigt hvidt lys. Men der gik 2 sekunder, så var lyset væk. Det kan jo være så meget. Men jeg hørte fra en kvinde ude i Aalborg Øst, at hun har set to ufo´er over Aalborg indenfor få år.

René: Det lyder som om, at du gerne vil se en UFO. Det er desværre min opfattelse, at de fleste rumvæsner, er fjendtligtsindede. Derfor vil jeg, ikke tilråde, at du påkalder rumvæsner, sådan som Steven Greer gør det. Du skal aldrig ønske dig, at møde et ondsindet rumvæsen, for det kan nemt blive det sidste du gør.

HumanMutilations.png

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 21:15 #157332

• Abel
  • IKKE ONLINE
Måske har sorenm1 flere oplysninger. Det er jo ham der er fotografen og jeg synes han er god til at formulere sig.

Sv: billede fra aalborg 04/25/2016 22:01 #157333

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Her er et eksempel, på en soldat, der bliver kidnappet, af en UFO, imens han er om bor på et fly. Der er simpelt hen ingen grandes for hvor grove rumvæsner er.

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 09:56 #157334

• Abel
  • IKKE ONLINE
Nu synes jeg der bliver kogt suppe på en pølsepind! på sorenm1 foto.
Følgende bruger(e) synes godt om: Swedenborg

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 10:55 #157336

• mondogobbo
Og først og fremmest kunne det stadig være interessant at høre, hvad Søren selv mener det kan være. Måske er det slet ikke en ufo han tænker på

Men vi andre forsøger jo bare at gætte os frem til, hvad det kan være. Det ligner et uidentificeret flyvende objekt af en eller anden art. Hvilket jo ikke nødvendigvis behøver være identisk med et rumskib. Det kan jo også være en drone eller andet. F.eks. noget der hænger i luften mellem alle masterne.

Rene skrev:

Her er et eksempel, på en soldat, der bliver kidnappet, af en UFO, imens han er om bor på et fly. Der er simpelt hen ingen grandes for hvor grove rumvæsner er.

Mondogobbo svarer:

Jeg ser fortsat frem til at du udgiver din bog om dine mange ufo- og alien-encounters. Hvor lange udsigter har den? Jeg lover at købe den, hvis den er god
Sidste redigering: 04/26/2016 10:57 af .

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 11:31 #157339

• Abel
  • IKKE ONLINE
Bare lidt ekstra tilføjelse til pølsepindssuppen hvis det må være mig tilladt.

Jeg har ikke prøvet regressionsterapi, og har heller ikke tænkt mig at prøve. De skavanker nogen måske mener jeg har, lever jeg sådan set fint med. Skulle jeg efter en del andres skøn foretage en sådan rejse tilbage til tidligere liv for at opspore disse mine ”angivne” skavanker, tror jeg ikke, jeg når her tilbage før engang ind i det næste liv, så jeg foretrækker at leve i accept med dem og derudfra acceptere andres skavanker. Nobody is perfect.

Det er heller ikke alene fysiske ”skavanker” der kan komme på tale men også fobier der ikke relaterer eller kan begrundes via uheldige oplevelser i nuværende liv.

Jeg har en nær bekendt, der er ret overbevist tilhænger af reinkarnationstanken. Det blev han efter et tilfældigt bekendtskab til et clairvoyant ægtepar.

Han bedyrer at ha været gladiator i Colosseum i det gamle Rom. Han har også været voldtagende og plyndrende viking og andet lidet flatterende - efter hvad disse clairvoyante medier har fortalt ham. Jeg er faktisk tilbøjelig til at give disse medier et vist medhold i det lidet flatterende da han efter mit skøn stadig har en del af det i sig, for hans karma har ikke udviklet sig synderligt i positiv retning synes jeg at fornemme.
Efter mit skøn skal han igennem u anede mængder af liv før han når nirvana.

Han har af den kvindelige mediehalvdel fået at vide, at hans afdøde mor ønsker kontakt med ham for at fortælle ham et og andet - hvad jeg godt kan forstå, men jeg har påpeget, at jeg mener, han bør afholde sig fra dødekontakt, da han ikke kan være sikker på, hvem han får i tale gennem slige medier og da hans mor døde, for snart tyve år siden er det vel på høje tid hun - den kære sjæl, rejser videre ind i det næste liv, og lader sin søn om at tage ansvar for sit eget.

Hør nu lige her! Sagde han en aften, hvor jeg måske var kommet til at udtrykke lidt for meget skepsis omkring hans forhold til det åndelige, og så berettede han hvad han havde fået fortalt af den mandlige mediehalvdel. Denne mand fik pludselig voldsomme smerter i højre arm, uden at der var nogen påviselig grund dertil. Han kontaktede ret naturligt en læge for at få armen undersøgt, men uanset hvor grundig lægen var, kunne der hverken konstateres brud, forstuvning eller andet galt, men for god ordens skyld, blev der taget et røntgen af armen og patienten ville få besked, lige så snart denne røntgen var undersøgt og bedømt.

Efter nogle dages anspændt venten, kom der endelig bud fra lægen. Lægen havde ikke fundet noget alarmerende, men kunne fortælle at der alligevel var noget sært, for der var ligesom et spor af et meget lige snit gennem overarms knoglen - næsten som om armen havde været udsat for et sværdhug.
Da kom den mandlige clairvoyant - patient lige med et i tanke om, at han havde fået armen hugget af i et tidligere liv og det var det der var spor af, selv om det var mange liv siden det var sket.

Har du set det røntgenbillede? kunne jeg ikke lade være med at spørge min bekendte - æh... næh deet havde han ikke, men han var ganske sikker på, at historien var sand!
Tillid er en god ting - når den er fortjent.
Min tillid blev dog ikke bestyrket yderligere, da min bekendte fortalte en ny historie med den samme hovedperson i.

En aften hvor de sad og hyggede sig over - æh - et par glas rødvin, betroede hovedpersonen sig igen alvorligt til min bekendte.
Næste gang du kommer på besøg, er jeg måske på en interstellar rejse med nogle væsener fra det ydre rum, og så er det ikke mig du taler med, men en klon.
hovedpersonen viste min bekendte, at han havde nogle egen - artede hak i det højre øre.
Når du kommer forbi her næste gang, så prøv at se om de hak stadig er der, hvis ikke de er der, taler du med min klon, men du må endelig ikke fortælle klonen, at jeg har sagt det her til dig - det kan være meget farligt for os, at afsløre vores viden om sådan noget.

Jeg må nok erkende, at jeg vist ikke er nævneværdig farlig for bemeldte klon med hensyn til min ”afsløring” af denne betroede viden, da min skepsis stadig må siges at være intakt.
Men underholds værdien synes jeg såmænd ikke, fejler noget synderligt. selv med en vis portion skepsis fra min side. Det er måske den der redder mig fra vanviddets ragnarok.
Følgende bruger(e) synes godt om: msg83

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 12:34 #157343

GRIIIIN kogt suppe på en pølsepind hahaha den var sjåååååååååååååw Abel

Mong: bor du i Ålborg? jeg troede du boede i København........det er nok dit profilbillede der forvirrer mig

René: jeg tror altså der findes søde rumvæsner og jeg vil gerne med ud og flyyyyyyyyyyyv med en ufo Gad vide om man kan telepatere til rumvæsnerne at man gerne snart vil ah en tur i deres farttøj

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 14:34 #157349

• Rene R
  • IKKE ONLINE
MilleMarille: @René: jeg tror altså der findes søde rumvæsner og jeg vil gerne med ud og flyyyyyyyyyyyv med en ufo Gad vide om man kan telepatere til rumvæsnerne at man gerne snart vil ah en tur i deres farttøj

René: Selvfølgelig findes der også positive rumvæsner, og man kan nå dem med telepati. Desværre findes der også negative rumvæsner, og de kan også nås med telepati. Disse negative rumvæsner, har lige i øjeblikket, den primære dominans over jorden, men er under stærk beskydning, fra gode rumvæsner. Hvis du får besøg, af rumvæsner lige nu, vil det formentligt, være negative rumvæsner. Jeg foreslår at du venter 5 år, før du tjekker rumvæsnerne ud, for om 5 år er situationen formentligt ændret til det bedre. Der er dog ingen garanti, for at det er de gode der vinder. Tiden vil vise hvad der sker.

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 14:39 #157350

• Abel
  • IKKE ONLINE
Og her prøver jeg endda at være nogenlunde alvorlig!

Tsk! Tsk!

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 14:40 #157351

Jeg var inde at måle på Google Earth: Elværket med de høje skorstene er 13 km væk. Elmasterne er 11 km væk fra hvor jeg stod. Jeg synes genstanden burde være meget tættere på da den er mere klar end masterne og skorstene. Hvis genstanden var i samme afstand ville den være højere oppe. Hvis den var højere oppe kunne det kun være et fly eller et rumskib for den sags skyld. Jeg ville skyde på at genstanden var 4-5 km væk over det grønne areal i midten af billedet. Hvis det var en drone ville den kun have været måske 1 km væk. Da jeg tog billedet havde jeg sat mit kamera på fuld zoom. Jeg har et andet billede hvor jeg ikke bruger så meget zoom og der kan jeg ikke se genstanden. Umiddelbart ligner det ikke en af de gængse flyvende tallerkner (med brun sovs og kartofler), men af hvad man ser på Youtube kan de have mange former.

Mit gæt er at det ikke er en drone, dertil er den for stor. Det er heller ikke et fly da det så er for langt nede og Aalborg lufthavn er langt ovre til venstre uden for billedet. Ikke en genstand på en el-mast. Det kunne være en ko der var ved at blive beamet op i et moderrumskib da jeg går ud fra det er over en mark tilhørende Kresten Jensen der elsker sine kreaturer. Det passer med størrelse, farve og duft. Ej spøg til side. Det kan faktisk kun være "the real thing." En original ufo. Med grønne mænd i. Jeg er sikker på at alle herinde er enige med mig. Og hvis ikke!! Så står den på bankekød til hårde børster. Altså kun til mændene. Jeg slår ikke på kvinder. Og børn.

Kæmpe knus,
Søren

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 17:06 #157356

• mondogobbo
Elværket er Nordjyllandsværket, som ligger helt ovre på den anden side af Limfjorden - lidt nordøst for Aalborg. Så ja, Aalborg Lufthavn må være ca. 15 km. nordvest for der hvor billedet er taget. Så det er nok ikke trafik derfra så.

Det kan også være et insekt, der giver illusionen om en ufo. Men siden du lover bankekød til mænd, der ikke tror på dig, så må jeg hellere sige, at selvfølgelig er det da en ufo med aliens indeni. Men det er kun fordi du presser mig hårdt. Du ved jo godt, at jeg overhovedet ikke tror på aliens. Nej da, slet slet ikke. Og da slet ikke reptiler

Millemarie skrev:

Mong: bor du i Ålborg? jeg troede du boede i København........det er nok dit profilbillede der forvirrer mig

Mondogobbo svarer:

HAR boet i Kbh, men er flyttet, da der er for dyrt derovre og desuden fik jeg stress på grund af storbymylderet og jeg var også plaget af bronkitis og astma på grund af luftforureningen derovre. Men da jeg ikke helt vil undvære storbyen, da jeg er bymenneske, lavede jeg et kompromis og flyttede til Aalborg, som har langt mindre stress og forurening end Kbh - men stadig har et acceptabelt udbud udi kulturelle aktiviteter o.s.v.

Selv Aalborg kan nogle gange blive en smule stressende, men helt ude på landet gider jeg ikke bo, for der er for keeeeeeeeeeeeeeedeligt. Jeg vil jo gerne bo et sted, hvor der f.eks. er koncerter, Superligafodbold, et par gode gå-i-byen-steder o.s.v. Så derfor dur landet ikke. Nå, nu skal jeg ikke komme for meget off topic.
Sidste redigering: 04/26/2016 17:17 af .

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 18:20 #157358

close up:

ufo.png

Sv: billede fra aalborg 04/26/2016 23:19 #157361

• mondogobbo
Problemet er også, at du intet observerede mens du var på stedet. Det ville have hjulpet, hvis du kunne give et vidneudsagn og kunne have beskrevet objektets fart o.s.v. Stod det stille? Fløj det langsomt eller hurtigt? Var objektet 2 meter bredt eller 20 meter bredt? Var det 20 meter oppe i luften eller 4 km. oppe?

Det KAN være et rumskib. Men det kan lige så godt være et insekt, en drone (tror du så ikke selv på, kan jeg forstå), en plet på linsen eller whatever.

Men jo, det er da en ufo - så længe vi ikke ved hvad det er er den jo uidentificeret og flyvende.

Nu er jeg selv i Aalborg-området og har intet observeret de seneste dage. Men det betyder jo ikke, at der ikke kan have været noget. Jeg står trods alt ikke og holder udgik efter ufo´er i døgndrift.

Jeg googlede lige ufoer over Aalborg. Der er da andre, der hævder at have set ufo´er i området de senere år:

Hende Carina Alva, der har lavet denne video, er hende som engang skrev til mig på min kanal, at der forholdsvis tit er ufoer over Aalborg Øst:

Sidste redigering: 04/26/2016 23:24 af .

Sv: billede fra aalborg 04/27/2016 11:35 #157365

• Rene R
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Det KAN være et rumskib. Men det kan lige så godt være et insekt, en drone (tror du så ikke selv på, kan jeg forstå), en plet på linsen eller whatever.

René: Det er først den dag folk begynder, at bruge stereokameraer (3D kameraer), at man kan bruge UFO fotos til noget. På et stereo foto ville man, kunne se om det var en flue, drone eller rumskib. Endnu bedre bliver det, hvis det var stereo video, for der ville man også kunne beregne hastigheden. UFOer er lettest, at se på, stjernelys kameraer om natten. Ja nu begynder vi at tale om virkeligt dyrt udstyr.

Sv: billede fra aalborg 04/27/2016 14:23 #157366

Abel: jeg tror på stort set alt, bortset fra reptiler, så der må da være en betydelig chance for jeg kommer med sååån én en dag

Mondogobbo: jeg mente nok du havde boet i Kbh, det er da ikke så længe siden du er flyttet så? sys du har skrevet i en tråd herinde du boede i Kbh og jeg har ikke været herinde så længe

Jeg vil lade dte være usagt om det er en ufo, men nu er jeg jo nød til at tage til Ålborg og tjekke det ud, er skiiie nysgerrig og vil gerne møde nogle rumvæsner og høre hvad de egentlig fiser rundt og laver

René: jeg er glad for du oz tror der findes søde og rare rumvæsner ellers sys jeg det var helt sort.....hvorfor tror du det er bedre om lige præcis 5 år?

og HVIS dte er en ufo, gad vide hvad rumvæsnerne så vil her, jeg har i hvert fald aldrig hørt om nogen der havde besøg af nogle rumvæsner til en kop kaaaaaaaaaaaaf (fynsk accent) så det kan da ikek være derfor de stikker snuden forbi

Sv: billede fra aalborg 04/27/2016 17:18 #157369

• Rene R
  • IKKE ONLINE
MilleMarille: @René: jeg er glad for du oz tror der findes søde og rare rumvæsner ellers sys jeg det var helt sort.....hvorfor tror du det er bedre om lige præcis 5 år?

René: Fordi der er krig i Galaksen, og solsystemet og det ser ud til, at det går i den rigtige vej for de gode. I krig er der dog aldrig garanti for noget. Man må vente og se, hvad der sker. Der er end ikke garanti for, at solsystemet eksister om 5 år, men det gør det, nu nok.

Sv: billede fra aalborg 04/27/2016 20:32 #157370

• Abel
  • IKKE ONLINE
MilleMarille.

Tror du slet ik på nogen reptiler?

Tror du slet ik på Donatello, Leonardo, Michelangelo og Raphael!? De der ninja turtles?

MilleMarille altså!!

Sv: billede fra aalborg 04/28/2016 13:48 #157380

Jeg er imponeret over Carina Alvas video postet af mondo. Dens evne til at manøvrere. Ikke engang droner kan man får til det. Ofte ser man bare en stationær plet på himmelen eller en plet der udfører en jævn retlinet bevægelse så det kan være hvadsomhelst. Det kan næsten kun være "the real thing" efter min mening.

S.
  • Side:
  • 1
  • 2