Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

billede fra aalborg
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: billede fra aalborg

Sv: billede fra aalborg 04/28/2016 16:28 #157384

• Rene R
  • IKKE ONLINE
sorenm1: Jeg er imponeret over Carina Alvas video postet af mondo. Dens evne til at manøvrere. Ikke engang droner kan man får til det. Ofte ser man bare en stationær plet på himmelen eller en plet der udfører en jævn retlinet bevægelse så det kan være hvadsomhelst. Det kan næsten kun være "the real thing" efter min mening. S.

René: Hvis nu Carina Alva, havde filmet med et stereo kamera, så kunne videoen, også have haft videnskabelig værdi. OG DET ER INDISKUTABELT. AAhrrrrrrrrr.
Sidste redigering: 04/28/2016 16:31 af Rene R.

Sv: billede fra aalborg 04/28/2016 17:05 #157385

Rene, hvorfor ville det blive indiskutabelt?

Sv: billede fra aalborg 04/28/2016 21:03 #157387

• Rene R
  • IKKE ONLINE
sorenm1: Rene, hvorfor ville det blive indiskutabelt?

René: Ahrrrrr come on, har du humor som en kvinde, = ingen humor.

Sv: billede fra aalborg 04/29/2016 00:24 #157389

• mondogobbo
Jeg postede Carina Alva´s video blot for at vise, at andre også hævder at have set spøjse flyvende objekter over Aalborg. Kvaliteten er rigtigt nok ikke den bedste, men det er sikkert taget med et mobilkamera? Det er dog sandt, at objektet ikke kan være et fly, da det netop manovrerer spøjst frem og tilbage og op og ned, hvad et fly jo ikke gør. Og ej heller en drone. Om det ligefrem er et rumskib, ved jeg dog stadig ikke - men det kan jo heller ikke være et stjerneskud, for det bevæger sig heller ikke på den måde.

En anden mulighed er, at videoen er fup og svindel. Men det kan jeg jo ikke vide noget om. Måske står hun med en lommelygte og lyser imod himlen. Men jeg tvivler dog.

Sv: billede fra aalborg 05/01/2016 18:31 #157403

GRIIIIIIIIIIIIIIN Mondogobbo: jeg tror helt klart hun står med en lommelygte hahaha den var god nu har jeg fået dagens grin.............

Bortset fra det sys jeg jeg så noget underligt på himlen i går aftes, men jeg sys ikke det lignede hverken fly eller ufo......måske findes der noget helt 3 derude i verden Jeg prøvede ellers telepatere og sagde at hvis de var rumvæsner måtte de gerne lige komme ned og sige daw.....jeg havde nemlig fødselsdag og så sys jeg nok man kunne be om et enkelt goddaw

Sv: billede fra aalborg 05/01/2016 18:33 #157404

Abel: nej ikke specielt

til gengæld tror jeg på mig selv

Sv: billede fra aalborg 05/01/2016 19:01 #157406

• Rene R
  • IKKE ONLINE
MilleMarille: ufo......måske findes der noget helt 3 derude i verden

René: Jeg har set masser, af ånder der ligner lysende pletter, men de plejer ikke at være særligt lysstærke, og ikke særligt store, og de plejer at være farvede. Til gengæld bevæger, de sig på samme måde, som dem på Carina Alva´s videoer.

Sv: billede fra aalborg 05/02/2016 08:42 #157408

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jamen det er det vigtigste Majbrit

Sv: billede fra aalborg 05/06/2016 13:10 #157429

Nå nu fandt jeg ud af carina alvas video....man tror det er ufo'en der bevæger sig...og det gør den slet ikke...det er kun fordi hun har svært ved fokusere på den da hun zoom'er ind....alså.

Og mit billede...det kunne godt ligne en bi...det er ligesom man kan se vingerne ovenpå.
Sidste redigering: 05/06/2016 13:12 af sorenm1. Begrundelse: manglede lidt tekst

Sv: billede fra aalborg 05/06/2016 22:13 #157432

• mondogobbo
sorenm1 skrev:
Nå nu fandt jeg ud af carina alvas video....man tror det er ufo'en der bevæger sig...og det gør den slet ikke...det er kun fordi hun har svært ved fokusere på den da hun zoom'er ind....alså.

Og mit billede...det kunne godt ligne en bi...det er ligesom man kan se vingerne ovenpå.

Ja, måske er det bare Alva der har usikre hænder.

Ja, at det kan være et insekt var en af mulighederne, jeg luftede. Hvis du stod ude ved søen, så er der jo normalt mange insekter sådan et sted.

Sv: billede fra aalborg 05/07/2016 17:10 #157435

• Rene R
  • IKKE ONLINE
Som jeg tidligere skrev: "Hvis nu Carina Alva, havde filmet med et stereo kamera, så kunne videoen, også have haft videnskabelig værdi." Som sædvanlig havde jeg ret. Et billede uden dybde er ikke meget værd og video er meget bedre en et stilbillede. Stereo video er, det vi har brug for hvis vil skal ud og jagte UFO'er.

Sv: billede fra aalborg 05/07/2016 20:21 #157436

har du købt et stereo camera?

Sv: billede fra aalborg 05/07/2016 20:24 #157437

• Rene R
  • IKKE ONLINE
sorenm1: har du købt et stereo camera?

René: Min økonomi er ikke til det.

Sv: billede fra aalborg 10/08/2016 11:54 #158636

• mondogobbo
Rene R skrev:
sorenm1: har du købt et stereo camera?

René: Min økonomi er ikke til det.

Det er min økonomi desværre heller ikke. Så derfor må I nøjes med endnu en lavkvalitets film fra mit mobilkamera....

Endnu et lille klip fra Aalborg. Er DET, jeg filmer HER en ufo, en orb - eller bare en fugl eller et lysfænomen skabt af en refleksion på himlen (f.eks. fra mit eget kamera?)?

youtu.be/xTNBTEpBZ_M?t=328

Jeg har på det seneste set en del pudsige fænomener over Aalborg. Det er mit indtryk, at Aalborg er infiltreret af aliens. Der er jo også en forholdsvist stor militær lufthavn blot 5 km. nord for Aalborg. Kan der tænkes at være underjordiske baser derude? Ja, ok, nu bliver jeg vist fantasifuld. Men det er i hvert fald pudsigt, så mange ufo-agtige observationer der er i netop Aalborg.

Når dette er sagt, er det vi ser i min video, måske bare en fugl. Eller en orb eller hvad ved jeg. Men nu har jeg bare set 3-4 underlige syn på himlen indenfor kort tid. SÅ jeg begynder at tro, at der nok foregår noget mystisk her i byen.

I videoen viser jeg også, at der foregår heftig chemtrails-aktivitet over Aalborg. Og der har også lige været en kæmpestor militærøvelse med 2000 soldater og masser af flyfartøjer involveret....

Sidste redigering: 10/08/2016 12:04 af .

Sv: billede fra aalborg 01/28/2017 19:06 #159744

• ebe
  • IKKE ONLINE
Højst sandsynligt en fugl

Sv: billede fra aalborg 01/28/2017 20:30 #159745

• Gray
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Jeg har på det seneste set en del pudsige fænomener over Aalborg. Det er mit indtryk, at Aalborg er infiltreret af aliens. Der er jo også en forholdsvist stor militær lufthavn blot 5 km. nord for Aalborg. Kan der tænkes at være underjordiske baser derude? Ja, ok, nu bliver jeg vist fantasifuld. Men det er i hvert fald pudsigt, så mange ufo-agtige observationer der er i netop Aalborg.

Gray: Det er typisk atomvåben, der tiltrækker mange UFOer. Kunne der være et hemmeligt atomvåben lager i Aalborg?

Sv: billede fra aalborg 02/03/2017 01:34 #159833

• mondogobbo
Gray skrev:
mondogobbo: Jeg har på det seneste set en del pudsige fænomener over Aalborg. Det er mit indtryk, at Aalborg er infiltreret af aliens. Der er jo også en forholdsvist stor militær lufthavn blot 5 km. nord for Aalborg. Kan der tænkes at være underjordiske baser derude? Ja, ok, nu bliver jeg vist fantasifuld. Men det er i hvert fald pudsigt, så mange ufo-agtige observationer der er i netop Aalborg.

Gray: Det er typisk atomvåben, der tiltrækker mange UFOer. Kunne der være et hemmeligt atomvåben lager i Aalborg?

Intet vil overraske mig her i Aalborg. Dog ligefrem atomvåben? Ah, mon dog. Men vi har da en stor militær installation oppe i den nordlige del af Nørresundby. Dog tvivler jeg på, at de roder rundt med atomvåben. Men her for nogle måneder siden havde vi jo Europas største militære øvelse i hele 2016 netop i Aalborg. Så lidt skummelt foregår der da heroppe.

Aalborg er virkelig en skummel by. Dels har jeg set flere ufo´er her end noget andet sted, jeg før har boet. Dels er der mange frimurer- og Illuminati-symboler over hele byen. Og selv reptilian-symbolik ser man ret meget af i byen. Se bare denne mega skumle Street Art midt i byen. Efter min bedste overbevisning er kunstneren bag dette misfoster UDMÆRKET klar over, at reptilians eksisterer. Det er i hvert fald sådan jeg tolker dette billede :

Derudover har jeg tidligere på min Youtube-kanal afsløret en række okkulte symboler og skumle steder i byen. Bl.a. et hav af frimurersymboler, reptilsymboler samt underjordiske tunneller og installationer.

Selv da jeg boede i Kbh., syntes jeg ikke at det var så åbenlyst med alle disse okkulte symboler som her i Aalborg. Men okay, ret skal være ret. Det skyldes måske, at jeg først de senere år er blevet opmærksom på disse ting. Men jeg mindes nu ikke at have set så mange af disse symboler i Kbh., som jeg ser her i Aalborg - som jeg opfatter som den mest Illuminati-styrede by i Danmark. Aalborg siges jo også at være eksperiment for Agenda21, hvor man regnes som førende i Danmark. Agenda21 er jo NEW WORLD ORDER.
Sidste redigering: 02/03/2017 01:43 af .

Sv: billede fra aalborg 02/03/2017 05:01 #159834

Dar var en gudinde ved navn Medusa der havde hår som slanger.

Sv: billede fra aalborg 02/03/2017 14:06 #159841

• mondogobbo
sorenm1 skrev:
Dar var en gudinde ved navn Medusa der havde hår som slanger.

Ok, hende har jeg ej hørt om. Var hun mon reptilian eller Annunaki?

Sv: billede fra aalborg 02/03/2017 14:27 #159842

• Gray
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Intet vil overraske mig her i Aalborg. Dog ligefrem atomvåben? Ah, mon dog. Men vi har da en stor militær installation oppe i den nordlige del af Nørresundby.

Gray: Danmark har tidligere tilladt Amerikanerne at rode med atomvåben på Grønland, så hvorfor ikke Aalborg. Den by er der jo ingen der vil savne, hvis den ryger i luften.

Sv: billede fra aalborg 02/03/2017 14:46 #159843

Det siges at "Illu" tilbeder visse gudinder Isis, Columbia og måske Medusa hvem ved?

Sv: billede fra aalborg 02/03/2017 14:52 #159844

• mondogobbo
Gray skrev:
mondogobbo: Intet vil overraske mig her i Aalborg. Dog ligefrem atomvåben? Ah, mon dog. Men vi har da en stor militær installation oppe i den nordlige del af Nørresundby.

Gray: Danmark har tidligere tilladt Amerikanerne at rode med atomvåben på Grønland, så hvorfor ikke Aalborg. Den by er der jo ingen der vil savne, hvis den ryger i luften.

Ha ha, jydehaderen slår til igen, hva.

Spøg til side. Aalborg er dog blevet pænere de senere år, synes jeg. Især nede ved havnefronten er der blevet ret pænt. I min barndom i 80´erne syntes jeg at Aalborg var en grim by. Det er dog ikke så slemt mere. Men det ændrer ikke ved, at byen stadig har en underlig og skummel aura, efter min opfattelse. Den har en eller anden udefinérbar mørk side. Det er som om at byen er omgivet af en negativ usynlig energi. Unge mennesker i Aalborg er generelt også mere bøvede, fulde og ubehagelige end i andre danske byer. Og er mere fulde og tager flere stoffer.

Nede ved spritfabrikken har de gang i et spændende projekt der hedder Aalborg Cloud City. Der vil bl.a. blive bygget en næsten 80 meter høj skyskraper samt opstillet en kæmpestor futuristisk skulptur:

nordjyskeplus.dk/politik/ja-til-20-etage...67-ab07-c02de9747180
Sidste redigering: 02/03/2017 14:58 af .

Sv: billede fra aalborg 02/04/2017 00:07 #159849

• Gray
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Ha ha, jydehaderen slår til igen, hva.

Gray: Det er ikke mig der hader Aalborg. Det er Pizzagate eliten, der hader Aalborg.

Sv: billede fra aalborg 02/04/2017 00:32 #159850

• mondogobbo
Gray skrev:
mondogobbo: Ha ha, jydehaderen slår til igen, hva.

Gray: Det er ikke mig der hader Aalborg. Det er Pizzagate eliten, der hader Aalborg.

Kan nu ikke se, hvad det har med Aalborg at gøre. Der er masser af pizzariaer her i byen. Men okay, der er selvfølgelig ikke lige den ekstra service, som Pizzagate-eliten efterspørger. Pizzasauce, PizzaCheese, HotDog o.s.v.

Jeg forsøgte for nogle uger siden at skrive om Pizzagate herinde, men det indlæg blev censureret. Fordi jeg angav et par navne på folk, der er involveret i svineriet. Synes dog ikke, at vi behøver dække over den slags. Men jeg fornemmer, at der ikke er stemning for, at vi tager en ærlig diskussion om Pizzagate her på siden??

Nogen herinde, der har hørt om Pizzagate og mener, at vi bør eksponere den store sag? Eller er det bedre, at vi tager hensyn til den sataniske elite og fortier det? Ifølge karmaloven er det jo sikkert helt fortjent, når småbørn bliver ofret, for så er det nok fordi de har en dårlig karma. Og så gør pizzagateeliten dem jo bar en tjeneste ved at udligne deres karma. Det er undertiden mit indtryk, at karmaloven bruges som undskyldning til at undlade at eksponere samt gribe ind overfor store forbrydelser. Men her er og bliver min pointe netop, at jeg mener, at det må da give dårligere karma bevidst at fortie ting og sager....
Sidste redigering: 02/04/2017 00:35 af .

Sv: billede fra aalborg 02/05/2017 18:35 #159878

• Gray
  • IKKE ONLINE
mondogobbo: Jeg forsøgte for nogle uger siden at skrive om Pizzagate herinde, men det indlæg blev censureret. Fordi jeg angav et par navne på folk, der er involveret i svineriet. Synes dog ikke, at vi behøver dække over den slags. Men jeg fornemmer, at der ikke er stemning for, at vi tager en ærlig diskussion om Pizzagate her på siden??

Gray: Ud fra simpel logik, må det jo betyde, at moderator har aktier i foretagendet. Man må tænke på, at der også skal være en præsttestand, for at Pizzagate kan fungere, og hvad sker USA, plejer at brede sig til Danmark.
Sidste redigering: 02/05/2017 18:41 af Gray.
  • Side:
  • 1
  • 2