Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Aliens and Telepathy
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Aliens and Telepathy

Sv: Aliens and Telepathy 02/12/2018 11:31 #162312

People civilization (10'th Century in the our time's comparetment) of Big Bear.

Basic news there is a 1'th Dolphins visit there (ship's capitain Tompson).

They, it seems do identified a grave of their Christ (was about).
And - the next clossest the "civilized World" (by my understanding - it is the "Lemurids World").
There...
Norway's vikings just do achieved Bermuds (comparable) Islands.

bdaerial01.png

Leksanians (nah... Lithuanians) did the 1'th Crossbow.
Crussaders - 2'th trip to Jerusalem

Sv: Aliens and Telepathy 02/13/2018 11:48 #162330

Are You interested in the UFOs flying principle, or - the simmilar top level the aliens technologies..?
Nah... As for one such...

Our World’s news. It is do not so very bright news, so my wish is to remember. Personally me – the very for this development…

Researchers at the Children's Hospital of Philadelphia (CHOP) have created an artificial womb and do born a sheep.

untitled_2018-02-13.png

Why potentially it can be the exclusivelly important..? Nah, to me this a question is “the cosmic even”… As for our the World’s specific science’s way… And our the World (historically) now could be as the earlier by the others precedents...

People are developing the technologies as the their forwarding on the nature. From the human’s norm – the most interesting is a "panoramic technologies" (the victorious views as a firstly). Nah... the bigger information's percent human do receives through the eyes... So...

So – it is the robots, chemistry and so like. Later these people comes to the cosmos and… They do collect the big number the popular videos and the very paradoxically… “Science’s level” …becomes into the slower and slower, by the question of the abnormally extended detailed searches in the biology (even - from the viruses question).

“Real victory over the nature can to become into the simple ignorance as the collective watching's banalities”…

In such a way (1’th step is the smarten robots developing) medicine also can to become into the “geological medicine”… Such historicall disproportion (mekha-nology VS. biotechnologies) especially do exist in the Pleiadians World. It seems – our the World can to be the more balanced…

In the Delphinus constellation...

ArtificialWomb.png
Vedhæftninger:

Sv: Aliens and Telepathy 02/15/2018 11:08 #162344

Died Danish Herzog Henrik yesterday was received in the lower gravity (I’ve mentioned them usually as ‘the Bismarck’s planet”). He was placed in the hospital (by the way – there is replaced Altus from the Tarcians world). Within a travel there he have a chance to see my mentioned artificial wombs the room. Herzog do received there a comfortable quiet room with the flowers etc. Suporters him are the robot girl "Adele" (with the perfect smell), doctor "Ingus” and so like.
Sidste redigering: 02/15/2018 11:08 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 02/15/2018 11:41 #162345

Nah... Few characters by the 1'th message in this a page. Here I will to remember, that people planet in the big bear do have a lower gravity... Exactly - 7 perc. lower.
Tompson is an English kind person, but in the Dolpgins planet it does means a semi-Welsh language (do not "night", but - "nokht", do not "to know", but - "to wist" etc.).

photo_for_gallery_1_36201033.jpg

6761.jpg
Sidste redigering: 02/15/2018 11:43 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 02/17/2018 11:07 #162375

Jeg har aldrig helt forstået meningen med denne tråd. Én mand sidder og taler med sig selv på et komplet uforståeligt sprog. Det kan man da i dén grad også kalde en onani-tråd.

I den anden tråd, Tanker, er der dog i det mindste tale om social fællesonani, da 5-6 personer sidder og masturberer (åndeligt talt) i flok. Men der er stadig tale om selvtilfredsstillelse, da sproget også af udenforstående opfattes som indforstået og uforståeligt.

Undskyld mit lidt bramfrie ordvalg. Men ja, jeg føler, at disse tråde er selvtilfredsstillelsestråde, fordi jargonen og tonen er indforstået og sammenspist og derfor er der jo ikke tale om at dele viden og erfaringer med andre udenfor den sluttede kreds.

Og Kurtgustav, hvis du virkeligt havde noget på hjerte, du ville dele med os andre, ville du da ikke anstrenge dig mere for at skrive på et forståeligt sprog? Ingen udover dig selv fatter vel, hvad du skriver? Eller er der andre, der fatter noget?
Sidste redigering: 02/17/2018 11:10 af vidaenmarte.
Følgende bruger(e) synes godt om: asger1

Sv: Aliens and Telepathy 02/17/2018 20:08 #162385

Jeg finder nogle gange dyb meningsfuld symbolik i brudstykker af det her, der relaterer til mine livsprocesser. For mig er det som at betragte kunst, hvor man pludselig finder noget, som hidtil var uset. Og så nyder jeg den kaotiske skabelse. Mon det hører under det der ord "entropi" som Tommas har forsøgt at lære mig? Hmm...

Sv: Aliens and Telepathy 02/18/2018 01:04 #162395

• asger1
  • IKKE ONLINE
Ha ha ha ... og ha ha , ham xx vil ALDRIG svare på et ordentlig dansk, han hygger sig med at forvirre

folk .....

1 Jeg scroller rundt på diverse indlæg velvidende, at man IKKE må være for personlig og derfor har

jeg svært ved at begrænse mig .....

2 Hej Liquid Blue ?

Jeg finder nogle gange dyb meningsfuld symbolik i brudstykker af det her, der relaterer til mine livsprocesser. For mig er det som at betragte kunst, hvor man pludselig finder noget, som hidtil var uset.

Jeg BRÆNDER for at høre nærmere om HVAD, som den danske profil med udtryk kun i engelsk sprog kan

berige din tilværelse med - ??

Det er ikke ment som en konfrontation, men personligt er min holdning til en vis

profil udtrykt symbolsk i følgende : (Hvis du kan forklare mig noget ang det engelske skriveri på

et højere plan, så værsgo) ... ??

ndelighed.jpg
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue

Sv: Aliens and Telepathy 02/18/2018 08:58 #162398

• Tommas
  • IKKE ONLINE
Jeg kan godt lide "værket", som skaber et sært link mellem Dolphin-konstellationen, bueskydning, Litauere, Crusaders, Norske vikinger og Bermuda.

Det kan godt ligne kaos og måske et resultat af entropi, men det kan jeg jo ikke bedømme. Nogle vil sige, at kunst altid er uforståelig til at begynde med - forud for sin samtid - at kunsten kun er kunst, hvis den bliver misforstået.....

Der findes faktisk en slags link mellem "Delfinen" (stjernebilledet) og kentaueren (via naboskab med konstellationen "Skytten") og overordnede "kosmiske mål" (symbolsk bueskydning), men jeg er ikke så hyper-intuitiv, at jeg kan gennemskue meningen med det....men jeg kan da give et bud.

Den lyseblå "åndelige kvadrant" er snuppet fra astrologien og simplificeret. Det er hel den cirkel du har indsat, Asger1, Det ved du godt, ikke?. I den lysblå kvadrant findes der dybest set en beskrivelse af livets opstigning fra havet.

Generelt kan jeg godt lide mennesker, som er fredeligt "gal på den" - hellerede det end krigeriske "normale".
Sidste redigering: 02/18/2018 08:59 af Tommas.

Sv: Aliens and Telepathy 02/18/2018 14:05 #162411

2 Hej Liquid Blue ?

Jeg finder nogle gange dyb meningsfuld symbolik i brudstykker af det her, der relaterer til mine livsprocesser. For mig er det som at betragte kunst, hvor man pludselig finder noget, som hidtil var uset.

Jeg BRÆNDER for at høre nærmere om HVAD, som den danske profil med udtryk kun i engelsk sprog kan

berige din tilværelse med - ??

Det er ikke ment som en konfrontation, men personligt er min holdning til en vis

profil udtrykt symbolsk i følgende : (Hvis du kan forklare mig noget ang det engelske skriveri på

et højere plan, så værsgo) ... ??

Hej Asger. Når man går vejen, får man tegn fra alle mulige vinkler til en form for guidance/bekræftelse til sin livsproces. Hos ham her, har jeg fået det et par gange. Så mit indtryk er, at han på en eller anden entropisk måde er forbundet til et dybt plan af kosmos med sit udtryk. Ihvertfald i forhold til mig.

Men der er så mange planer, utallige oplevelser, filosofiske tanker og teser, menneskelige møder og metafysiske synteser indblandet i forståelsen af symbolikken, når det rammer mig, at det ganske enkelt er umuligt for mig at redegøre for i denne kommunikationsform. Oplevelser som disse deler jeg kun med de få mennesker, der deler den dybe indsigt i mine livsprocesser, fordi det ellers ikke vil give nogen som helst form for mening. Og disse mennesker er min nære familie, der forstår disse planer af tilværelsen og iøvrigt har kendt mig hele mit liv.

Set med ganske enkle og helt jordnære øjne, er jeg en stor beundrer af Kurtgustavs kreativitet.

Men tænker man over meningsfuldhed, så er det jo ikke tilfældigt, at han lægger sin kreativitet herinde. Det som jeg synes er interessant ved, at brugere forsøger at tale logik med Kurtgustav er, at det belyser, at hans væsen sket ikke er rationelt eller logiskt. Det er kunstneriskt! Og med kunst er det jo forskelligt hvad vi mennesker mener er godt eller skidt.

For mig at se, så er denne virtuose spændvidde imellem komplet gakkelak og en momentarisk afgrundsdyb symbolik direkte mageløs.

Sv: Aliens and Telepathy 02/18/2018 17:51 #162418

• Abel
  • IKKE ONLINE
"Og med kunst er det jo forskelligt hvad vi mennesker mener er godt eller skidt."

Ja og hvordan vi mener det.

Picasso påstod, at han ikke var nervøs over om nogle skulle stjæle hans værker fra hans atelier.
Skulle det endelig ske at en stjæler et værk fra mit atelier, må det være fordi vedkommende kan lide det jeg maler, for jeg sætter først mit navnetræk når jeg lovformeligt overbringer det til en anden, for det er hovedsageligt det de fleste købere mener borger for kvaliteten.

Det der bevingede insekt - eller er det mon en flyver, skulle efter sigende stamme fra oldtiden og har givet andledning til masser af teorier og spekulationer.
Kan du ikke fortælle lidt om dit profilbillede asger1?

Sv: Aliens and Telepathy 02/19/2018 12:12 #162438

vidaenmarte skrev:
Jeg har aldrig helt forstået meningen med denne tråd. Én mand sidder og taler med sig selv på et komplet uforståeligt sprog. Det kan man da i dén grad også kalde en onani-tråd.

"Funny - Hey har du frygter, fordi ..!
Tema er - jo større modstand af min røv..!"

I den anden tråd, Tanker, er der dog i det mindste tale om social fællesonani, da 5-6 personer sidder og masturberer (åndeligt talt) i flok. Men der er stadig tale om selvtilfredsstillelse, da sproget også af udenforstående opfattes som indforstået og uforståeligt.

Undskyld mit lidt bramfrie ordvalg. Men ja, jeg føler, at disse tråde er selvtilfredsstillelsestråde, fordi jargonen og tonen er indforstået og sammenspist og derfor er der jo ikke tale om at dele viden og erfaringer med andre udenfor den sluttede kreds.

Og Kurtgustav, hvis du virkeligt havde noget på hjerte, du ville dele med os andre, ville du da ikke anstrenge dig mere for at skrive på et forståeligt sprog? Ingen udover dig selv fatter vel, hvad du skriver? Eller er der andre, der fatter noget?
Sidste redigering: 02/19/2018 12:19 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 02/19/2018 12:58 #162440

Liquid Blue skrev:
Jeg finder nogle gange dyb meningsfuld symbolik i brudstykker af det her, der relaterer til mine livsprocesser. For mig er det som at betragte kunst, hvor man pludselig finder noget, som hidtil var uset. Og så nyder jeg den kaotiske skabelse. Mon det hører under det der ord "entropi" som Tommas har forsøgt at lære mig? Hmm...

Jeg kan også sagtens finde nogle af Kurtgustav´s indlæg morsomme, fordi de er sådan lidt absurde og karikaturagtige.

Men jeg fisker bare efter, hvad meningen med hans utallige indlæg er? Ingen, måske bortset fra dig, Liquid Blue, synes jo at fatte meget af, hvad han skriver. Og hvis budbringeren ikke forstås, hvad er da pointen med disse mange lange indlæg?

Kan der være tale om, at Kurtgustav er alien og at han taler i koder - fordi han ikke er så god til humant sprog? Og fordi han ønsker, at kun få indviede forstår hans budskaber? Den tanke HAR strejfet mig.

Der kunne dog også være tale om almindelige trollerier. Lidt i stil med Bendt B. på EB´s Nationen - han er ekspert i at snakke sort!

Men det er da også muligt, at Kurtgustav´s skriverier er en art abstrakt kunst på ord, som jeg bare ikke fatter noget af.
Sidste redigering: 02/19/2018 13:00 af vidaenmarte.

Sv: Aliens and Telepathy 02/19/2018 14:07 #162443

Det er ikke nogen ny sådan teori - menneske, der forsøger at hjælpe er en simpel fejl person. Kommunisterne er det lavere sociale niveau teori (desværre - denne teori er en nok naturlig.). Jeg er genialkommunist og ingen hjælp, jeg har brug for. (v-marte)

Your moods do explain the Danish moods today "as for the Americans" in Taurus only... The communists growth like an oppotunity to discuss a new OWN the way. "Americans are the no any genius.. Does necessary the workers power to rise the Danish VS. fascismus. America do not wants to arm such people" (does not a truth - US simple do not have a supply with so much bullets for the Danish soldiers-dabblers.."). Germans today there again do occupied 70 km in the depth... In the Danish South.

Sv: Aliens and Telepathy 02/19/2018 15:15 #162445

• Abel
  • IKKE ONLINE
Jeg mener at kunne tyde en del af Picassos kunst, men med hensyn til Kurtgustav er det hovedsagelig kun signaturen jeg kan tyde.

Sv: Aliens and Telepathy 02/20/2018 14:40 #162454

Ah... 2 men it is a question... Hm... Forum it is something more probably (he do have a theme as for the question "what the perspective You do wants to complete"), but...
Usually every such forums (David Icke's an example) are died now (decide this facebooks basically), but... Are You still reacting, so...
May this archive will be live longer little. Nah to You - about the bigger Danish in this kind (race of 2 men is a question)...

The Northern star's space with the big Denmarks and - the Finlands...

ke19jGZL_400x400.jpg

1417984845_princess-beatrice_2.jpg