Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Aliens and Telepathy
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Aliens and Telepathy

Sv: Aliens and Telepathy 11/28/2016 14:32 #159137

Hercules news today. And the basic news today - the broad Dansk intervention to Swensk.
Typo - to guaranty a safety.

Reason here - Lithuanians Latvians 3 days invasion in Swensk.
Already ended.
It happened after the conflicts the By Latvian - Lithuanian (in Byelorussia) boards.
Chance them was Swensk troubles with the explosives.
Dansk do losed then 3 military ships.

Something about this - in attached map (imaginable).

Other news - Germans intervention in center of "Mexico" (comparable).
They won a big battle there.
Vedhæftninger:

Sv: Aliens and Telepathy 11/28/2016 15:10 #159138

Civilization in the Dove Constellation.

Nah, Hercules indeed is a strange World with his the hunters habbits (they by this time are the elite persons there).

Now - about one World, which question is the very dumb for telepathy.
They do have a longer experience about the high level Aliens.
Do impress a wish to be represented mystically and could try to play with You the same.
Then...
A person do agree be represented in the unknown him way.
And he do agree a possibility, that it was already.

Specie, which cities, I do think, were cleverly represented in the clip of Def Leppard.

The clips about the patriarchal planet with the enough small "The Sun".
An enough cold World with the big number of suiciders.
The high level's geology,
the very broad plastic chirurgy (our standards) and so like.

Here - Kirk (a space, comparable with the North of our Israel)

Here are the views of city Delanava (Moldavian speaking country in the place, which can be compared as the "Poland")

Vedhæftninger:
Sidste redigering: 11/28/2016 15:14 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 11/28/2016 22:26 #159153

Til Gurtgustav

Med dit danskklingende navn kunne jeg godt ønske, at du skrev lidt på dansk på et dansk forum, om hvad du feks får ud af denne tråd ?

Har ingen forventninger udover at høre fra psykiatriens vage vinduer ... SUK og Suk !!

Sindssygdansksnapvlternettet-Sdansprngtejegminefingreaf.png

Sv: Aliens and Telepathy 11/29/2016 11:22 #159166

Nah, Forar, I do not will say, that Your words are attached from the air.
As I do heard - at this time in Danemark is a growth of company "to be English" (to leave EU).

Hope to be heard..?
Baby, the ears safety is a rabbit's benefits.
Nah, but O.K. John Jensen, although I do not find any Your theme. But Your right to impress that - it will be the best forum, if could be led of You.

At the end - Dansk puzzle in Hercules.
Latvia will attack a part of the Estonian coast, govern of the Dansk (their Slavs basically, like the "Pomeranians"). No doubts - Dansk will lose an influence there.

AND THEN... Goes a starting of the Dansk's fighting with the Kolen. A question is a coast (neighboring with the Dansk Slavs coast) and Kolish victory in the battle there against the Germans. "Polish" do received 700 Germans prisoners.

Forces compartment.
Dansk - 600 soldiers.
Kolen - 600 by the coast. And 2 thousands - the close reserves.

Kolen there also never been destroyed (like Dansk) and still do not fears this. So Dask cannons may will be the first such event.
From our history - after such events with the Crussaders, Poland turned into the hard Anti-Germans policy.

It seems - Dansk will find never seen Kolen cavalry..

Sidste redigering: 11/29/2016 11:45 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 12/01/2016 22:26 #159205

Du får ikke megen succes med dit engelske vrøvl her på Selvet, mere orker jeg ikke at bruge på dig !

Sv: Aliens and Telepathy 12/05/2016 10:49 #159263

Hercules nyheder i dag. Kolen ("Polen") 2 dage siden erklærede krig forhold Letowe ("Litauens") stat.

In begynde - Tysklands Sea konflikt mod England.
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 12/05/2016 11:06 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 12/05/2016 23:01 #159275

Og alligevel er der bare noget, eksistentielt set, gennemført benarbejde af KurtGustav. Men jeg tror han er en teacher of the teachers. Man skal helt ud i supersymmetiske underfundigheder i hans sprogbrug, men så er den der også.

Prøv at bemærk, hvordan han, noget så subtilt, underviser os i ikke at være selvhøjtidelige.

Det er genialt det der!

Sv: Aliens and Telepathy 12/05/2016 23:14 #159276

• mondogobbo
Det kan da godt være, at hr. kurtgustav bare er et misforstået geni. Men jeg må indrømme, at jeg generelt også har svært ved at finde hoved og hale i hans indlæg - selvom jeg da har prøvet dialog nogle gange. Enkelte gange får jeg også nogenlunde fat i budskabet, tror jeg. Mens andre gange fatter jeg nada og det forekommer mig som sort snak.

Jeg er stadig lidt i tvivl, om han er seriøs og bare ikke er så god til at formulere sig på dansk og engelsk. ELLER om han bare tager pis på os alle sammen (troller)....

Hvis du, kurtgustav, er seriøs, vil jeg foreslå dig at skrive på dit modersmål litauisk. Så bruger vi bare Google translate. Jeg tror at vi vil få mere ud af dét end det der engelske volapyk.
Sidste redigering: 12/05/2016 23:16 af .

Sv: Aliens and Telepathy 12/06/2016 10:59 #159278

hm
Vedhæftninger:

Sv: Aliens and Telepathy 12/06/2016 12:22 #159282

• mondogobbo
Jeg må indrømme, at jeg aldrig henter dine billeder, kurtgustav. Hvordan kan vi vide, at der ikke er virus på dem?

Sv: Aliens and Telepathy 12/06/2016 15:31 #159285

"Aldrig... Men - alt er klar." Det er, hvor geni.
Vedhæftninger:

Sv: Aliens and Telepathy 12/06/2016 15:56 #159286

mondogobbo skrev:
Jeg må indrømme, at jeg aldrig henter dine billeder, kurtgustav. Hvordan kan vi vide, at der ikke er virus på dem?

Say - "she".
Vedhæftninger:

Sv: Aliens and Telepathy 12/06/2016 16:03 #159287

• mondogobbo
Kurtgustav, prøv at skrive på litauisk.

Jeg vil gerne, se om du ER litauer eller om det bare er noget du bilder os ind.

Skal jeg være ærlig, tror jeg du troller. Det kan ikke passe, at du ikke kan formulere én eneste sætning, som er forståelig. Det nægter jeg at tro.
Sidste redigering: 12/06/2016 16:05 af .

Sv: Aliens and Telepathy 12/06/2016 23:46 #159288

• mondogobbo
Kurtgustav skrev:
mondogobbo skrev:

Say - "she".

Dire - "lei"

Presunto fuorigioco fantascienza rettiliano mai presente sulla luna uomo ci é andato o no che ne pensi?

Calcolazione approssimativa circa duecentomila anni

I see a horse. Horse see a cat. Cat see a dog. All a circle.

Yes, agree we do that well. Think that aliens manipulated human DNA? Yes I do. Reptilians our origin secret and not monkeys.

YES, we have evidence that reptilians lived among man in the past....

(Ja, jeg kan altså også tale sort, hvis det er dét, som det gælder om )
Sidste redigering: 12/06/2016 23:52 af .

Sv: Aliens and Telepathy 12/07/2016 11:58 #159291

Mondogobbo. Here I want to one think. The very bad news to You.

Reptilians News From me.

Reptilians I do know over 20 years already. Personally I do knew Ramires (10 years ago died their India's leader), who in compartment could be equal to our Vishnu. I perfectly do know their Telepathy's value, level and so one. I could be without a big wish to exploatate this theme, because their level (and the wish to be in telepathy) are the too much low.
Nah. STILL LOW LEVEL. And I am friendly wishing success them.

At this moment goes the Reptilians war of the Northern "China" VS. Southern China.

I do know Reptilians Bibble even (the every basic principles).

As a firstly was a Word, but it is here written for the Sign.
Not the earliest is a cleanest.

And so one.

This who offhandedly isashing a stone of every does not seems a dumb, but...

The very hard Bibble ("Masara's Bibble") about the pressing's right.

Indeed I do know those Reptilians perfectly AND YOU, MONDOGOBBO COULD BE INCORRECT BY IDEA - IT IS MY OASIS OF EXPERTISE. Your wish of the Art around this theme fits as the right of any body. But Your idea of Your leadership here (and a pose from) is the too much weak.

Believe me.

In attached pictures - few imaginatings, an art about reptilians, when this (i found) fits like the real cases, the views.
Vedhæftninger:

Sv: Aliens and Telepathy 12/07/2016 12:05 #159292

Engelsk skriftligt er en beslutning på grund af bestemt mine kunder, venner. Som jeg gør indbyder (gennem mailing) til dette forum.

Sometimes it was the very extravagant,

En sådan et eksempel.

www.facebook.com/Alicia-Vikander-217262421646377/

Sv: Aliens and Telepathy 12/08/2016 11:37 #159301

• mondogobbo
Kurtgustav skrev:
Engelsk skriftligt er en beslutning på grund af bestemt mine kunder, venner. Som jeg gør indbyder (gennem mailing) til dette forum.

Sometimes it was the very extravagant,

En sådan et eksempel.

www.facebook.com/Alicia-Vikander-217262421646377/

Kan dine venner godt forstå, hvad du skriver? Eller foregår kommunikationen telepatisk? (nu da emnet her hedder om Aliens and Telepathy)...

Lidt ros skal du have. Dine to sidste indlæg er ca. 50% forståelige. Det er en forbedring. Reptilian-indlægget ovenover er sådan set meget interessant. Måske svarer jeg på det senere. Lige nu har jeg nemlig ikke rigtigt tid.
Sidste redigering: 12/08/2016 11:38 af .

Sv: Aliens and Telepathy 12/12/2016 03:32 #159348

TLK til M

Endelig forstår du at at gribe fat i roden !

At andre trådholdere finder det humoristisk at snakke i tåger må være deres "problem", dvs de ønsker IKKE at få emnet ud i LYSET ... , SUK /trolleri.

Sv: Aliens and Telepathy 12/12/2016 11:42 #159365

• mondogobbo
forår19 skrev:
TLK til M

Endelig forstår du at at gribe fat i roden !

At andre trådholdere finder det humoristisk at snakke i tåger må være deres "problem", dvs de ønsker IKKE at få emnet ud i LYSET ... , SUK /trolleri.

Tja, nok er jeg og du uenige om mange ting. Men i det mindste er vi da enige om at det er bedst at kommunikere direkte fra hjertet fremfor at pakke tingene ind hele tiden. Det var f.eks. denne stil, jeg godt kunne lide ved hr. René R. Han kunne måske nok blive lidt direkte engang imellem, men i det mindste vidste man altid hvor man havde ham, fordi han skrev tingene præcist, som han følte dem. Andre pakker det bare ind hele tiden...

Sv: Aliens and Telepathy 12/13/2016 15:53 #159375

Pleiadians news.
One of the basic – “Sirius star’s (own the Sun) searching’s project”.

Pleiadians. "People of the Dog (Dog's constellation). One of the biggest trouble for people, who are liking to be affected of the Plaiadians is their position from knowledge, that a size of “Pleiadians the Sun” (Sirius) is 75 perc. bigger then our.

A distance of their planet (from the Sun-Sirius) is the much bigger and their “the Year” is the much longer.

“People for Pleiadians” very often have such character – “Our (human’s) the Sun is the too much cheap…” What’s from..? Then be so even: “Our Solar system or Cosmos even (“Our”) is a cheap question.” Although such people do seems as the big philosophers (the Krishnaists an example), but in the base it the enough vulgar “re-working” of the Pleiadians ideas about their forward ship (from the Sun’s size simple) – “we are the cheaper people of the light… they are the forever people” (not – there do exist the graves also).

Some issues in this site do representing the Pleiadians ideas of their perspectives. Pleiadians of tomorow (just - the possible) today.
Do impress - somewhere aliens could represent Spielberg's ideas like our the World's reality.
pleiadians.net/

But now – about their ships kinds over our planet.

This ship is did specially for the shows, that “it a fully other aliens kind”. A fully specific view and a possible fly “as the jumper’s”.

One kind of the same ship in the few views.

Other kind and the same ship. The very impressive. This ship is able to swim under water.

This ship is quilt as for one crash in Australia. Construction crane’s explosion. (This UFO due to error simple do crossed through this).
Here– again the dangerous distance.

Vedhæftninger:
Sidste redigering: 12/13/2016 15:58 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 12/14/2016 08:18 #159392

Hejsa.... hvad er denne snak om Herkules?

så vidt jeg ved findes han ikke. Afgude historie og tro, har det med at binde de forskellige til hinanden. Ægypternes guder var de samme som de græske guder som var de samme som hinduiske guder og alle var opdigtet ud fra englenes væren og missioner.

men de nordiske guder kan jeg ikke se sammenligning. Da det hele blandet sammen er historisk digtet tro, kan jeg ikke forstå at noget gives ved herkules. En mand som smadre alt og alle med en Hammer som kun adlyder ham. I det mindste har de andre guder et formål, dog ingen af dem er levende.

jeg indrømmer at jeg elsker at lege Gud, men kortene på bordet så er der kun 1 levende Gud. Man kan godt tro på afguder, man kan også være som de var, men levende er de ikke. Tale kan de ikke. Og finder man bare 1 afgud der kan tale, er det højst sandsynligt en dæmon man taler med.

Vis tak og ære ved Skaberen, Som er Faderen og Frelseren og Helligånden. Dem som kan tale og skabe og ses synligt. Det er stupid at give noget ikke levende en magt ved verden, for det ændre intet og gavner intet. Søger man svar ved Gud, finder man svar... og svaret er ikke opdigtet figurer.

Sv: Aliens and Telepathy 12/14/2016 11:48 #159395

Paganism. Paganism does not probit believe into the another Worlds as the do not exact in compartment with human's. Does not prohibits berlieve in the extraterestrials.
Christianity do simple - "is an exact for human persons in the other Worlds and do not disturb us.
PAGANISM DOES NOT REQUIRE A FEARING OF SACRED SPIRIT, BECAUSE IT IS A NORM. PAGANISM DOES NOT REQUIRE A LOVE FOR THE NON HUMAN'S FORMS, LIKE CHRISTIANITY, Because to Christianity it is not the norms.

"The same Gods" cannot be in paganism, because here is a possibilities to CHOOSE, TO VOTE even.

Du kan ikke sige - "jeg ved det ikke". Du kan sige - "jeg vil forsinke". Fordi det er en alvorlig visning (det er din fader mening). Intet galt!

Men dette er - ingen tro tage så en anden mand.

Paganism have one the cheaper nuance only - the too much big hope of supply. IT IS A BIG TROUBLE TO DO THE TECHNOLOGIES.
BUT...
Ingen gør bevises - hedenskab har ikke de perspektiver. Kig på dette land.
Pagans Empire.

Sidste redigering: 12/14/2016 11:59 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 12/14/2016 12:03 #159396

Do You remember?

Kurtgustav skrev:
Our World.

Day ago triangular UFO attacked Killafah (4 hours of the morning time there).
This place today additionally will attack U.S. airstrikers (may - to see a possible UFO's reaction "as for them"..? ).

It seems, this UFO's attack was less of here, but - it saved a life to one U.S. soldier (by the wish of one Arab woman in the dangers). Does not means, that "something do started (for America) from...

Do remember a date of this message. May after 2 years You will find such report, and them easily will be able to discuss - "it was a fake of ..what?". Nah... or it possible, that my telepathy's senses were incorrect.

PROBALY IT IS THIS REPORT. I JUST FOUND...

And – my notice, that somebody of You here are inatentive as for the aliens question in Denmark. Look at my selection, which I do found here.

UFO Denmark. Perfect view of Centaurians „UFOs Station“. Such is in Youtubes „UFO Johanesburg“, „UFO Latvia“ and few others.

UFO Denmark. Here it is interesting, that filmaker kept left part of the view, when a perfect moment was in the right window‘s part. Moment in video 1 minute 4 seconds – 1 min. 8 seconds.

Nah... It is this UFO

Vedhæftninger:
Sidste redigering: 12/14/2016 12:11 af Kurtgustav.

Sv: Aliens and Telepathy 12/14/2016 12:44 #159398

• mondogobbo
I betragtning af hvor mange beviser der er for UFO´ers eksistens - eller rettere aliens´eksistens, er det efter min mening mere naivt og tåbeligt IKKE at tro på aliens end at tro på dem. Fornægterne bliver hermed dummere end de såkaldte konspirationstosser, der tror på aliens.

Naturligvis findes der myriader af intelligent liv udenfor jorden. Spørgsmålet er alene om, de også har besøgt jorden og stadig gør det. At de findes er for mig at se hævet over enhver tvivl.

Sv: Aliens and Telepathy 12/14/2016 14:02 #159399

Der findes mange fortolkninger af det, som KurtGustav skriver om. På youtube findes ammestuehistorier om aliens, som henvendte sig til KGB med viden og dokumentation om andre væseners færden her på jorden og hvorfor de er her. Om det er sandt eller ej, hverken kan eller vil jeg bedømme.

De fleste lithauere kan russisk, jeg vil skyde på han oversætter fra russisk til dansk.
KurtGustav kan næppe være en troll med virus i sine billeder og hvad man ellers kunne tænke sig af dårlige hensigter, dertil har han lagt alt for meget arbejde i det. Men det hele virker noget automatiseret.