Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker

Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 12/15/2016 16:44 #159408

Har du ønsker til et nyt astrologi-program? Så er jeg åben for forslag!

Det bliver et gratis program, der henvender sig til professionelle astrologer.

Hvilke funktioner og udskrifter er I interesserede i?

Skriv en privatbesked, og så booker jeg et mødelokale på Dokk1 i Aarhus til en snak om dine ønsker og mine ideer til det nye astrologiprogram.

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 12/16/2016 20:43 #159422

PS. At programmet henvender sig til professionelle betyder i denne sammenhæng, at programmet ikke skal gøre, men støtte, astrologens arbejde. Det er stadig astrologens opgave at foretage tydningen.

Forestiller mig, at den professionelle astrolog vil bruge programmet til hurtigere at få overblik over bl.a. et horoskop via udskrifter og statistik, hvoraf nogle ikke tilbydes af andre programmer.

Forestiller mig også, at nogen vil bruge programmet til at forske og undersøge astrologiske teorier. Det kan bl.a. være afprøvning af andre hussystemer eller arabiske punkter end de gængse.

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 12/17/2016 13:03 #159425

• Gray
  • IKKE ONLINE
Som astronom, burde det interessere dig, hvorfor lysets hastighed i vakuum, variere fra dag til dag? Du modtager trods alt, alt din, viden gennem elektromagnetisk stråling. Påstanden om at lysets hastighed i vakuum, fluktuere kommer fra den berømte videnskabsmand Rupert Sheldrake, og hans bog Videnskabens Bedrag.

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 12/17/2016 23:35 #159426

Held og lykke med det.

Argus 4, eller PCA som det oprindeligt hed, indeholder alle de funktioner du beskriver og mere til. Man kan nemt lave alle mulige udskrifter og lave statistikker på samtlige data i ens datafil. Mange professionelle bruger det. Hvis man køber samtlige moduler, så kan man næsten ikke finde på noget, som det ikke kan. Jeg kan ihvertfald ikke. Og jeg er uddannet astrolog oprindeligt.

For mig lyder det som om du er ved at genopfinde den dybe tallerken, med den ene forskel, at du er villig til at give alt dit arbejde væk gratis. Jeg har godt nok aldrig mødt nogen udviklere, der gad arbejde i årevis for at give det hele væk gratis.

Er du uddannet astrolog, ligesom de øvrige udviklere?

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 01/15/2017 19:15 #159614

Hej igen

Tilbudet står åbent, så hvis nogen vil give sit input, så bare send en privat besked til mig. Indtil da laver jeg bare programmet så det opfylder mine egne behov.

Og det ser ikke ud til at komme til at tage flere år

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 05/23/2017 18:38 #160669

Lyder spændende - er det frit tilgængelig?

Hilsen Jan

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 05/24/2017 16:05 #160672

Hej Jan og andre astrologer

Tak for din interesse, men overraskende nok er du den eneste i løbet af mange måneder, der har vist interesse for dette gratis system, hvor astrologer selv kan præge systemet. Det er overraskende at så mange takker nej til at komme til gratis ønskekoncert

Det korte svar jeg må give dig er, at interessen desværre er for lille til at gøre systemet tilgængeligt for alle.

En uddybende forklaring findes i, at det er meget almindeligt at opdele softwaresystemer i flere moduler:
- Systemlogikken får systemet til at løse opgaven som i dette tilfælde er at lave astrologiske beregninger, statistik o.s.v. Det er kun softwareudviklere, der har direkte adgang til denne systemlogik.
- Brugergrænsefladen gør det muligt for alle at benytte systemet. På grund af den ringe interesse har jeg ikke færdiggjort brugergrænsefladen og dermed er systemet ikke tilgængeligt for alle.

Desuden virker det formålsløst at udgive et system hvor der, med al respekt, kun er en potentiel bruger. Det er noget sjovere at spille ønskekoncert når der er nogle flere publikummer

Hvis du eller andre har bud på hvorfor interessen er så ringe, så hører jeg dem gerne her eller via privat besked.
- Måske er astrologerne ikke interesserede i at komme med ønsker til udvikling og ændringer af et system, der til gengæld er gratis for alle?
- Måske er projektet blevet annonceret forkert?
- Måske tror astrologerne ikke på, at nogen vil udføre gratis programmeringsarbejde?
- Måske tror astrologerne, at de selv skal have teknisk indsigt?
- Måske er det foreslåede mødested i Aarhus uden for accepteret transportafstand?
- Måske har astrologerne ikke tid til et møde?
- Måske er antallet af astrologer for nedadgående?
Sidste redigering: 05/24/2017 16:05 af Algebra.

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 05/25/2017 10:09 #160675

Hej Algebra.

Der kan være mange grunde til manglende interesse, men jeg tror to, tre ting:

Mange er afventende på at se hvad der sker med et bestemt emne eller område

Der findes fine og mange astrologiprogrammer for free, for eks dette www.astropilot.com

og også dette - at det måske ikke er det rette forum at poste i udelukkende, du skulle måske også have valgt andre mere astrologiinteresserede steder, evt www.stjernerne.dk

Hilsen Jan Schultz

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 05/30/2017 16:34 #160682

Hej Jan

Tak for dine bud på forklaringer på den manglende interesse fra astrologerne.

Vel er der andre gratis systemer, men det system, jeg er i gang med, vil løbende blive tilpasset astrologernes ønsker.

Jeg må se, om interessen blomstrer op på et eller andet tidspunkt.

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 10/11/2017 17:52 #161180

Hej Algebra

Her er nogle af de vigtige ting for mig
Ayanamsha
Solar Return
Primær, Sekundær og Tertiær direktioner
Solar Arc

Vh

Henrik

Sv: Nyt prof-astrologiprogram. Hører gerne dine ønsker 10/16/2017 19:58 #161208

Hej

Tak til jer, der har vist interesse for projektet.

Da jeg postede oplæg nr. 1 håbede jeg, at flere interesserede ville melde sig, men det er jo ikke sket.

Med al respekt for jer, der er interesserede, så er der for få til at gå videre.

Man kan vist ikke slette en tråd?
  • Side:
  • 1