Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Gratis horoskop med lille tydning
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Gratis horoskop med lille tydning

Gratis horoskop med lille tydning 07/20/2017 11:11 #160860

Gratis Horoskop

Nu kan du gratis få et horoskop med en lille tydning til. Det er ikke en computertydning, men en rigtig tydning, skrevet af astrologen selv. Jeg har mere end 40 års astrologisk erfaring.

Opgiv dine fødselsdata: dag, måned, år og sted (nærmeste by) for din fødsel og jeg vil tilsende dig et flot horoskop, med lille tydning til. Gratis. Sendes på mail og vedhæftet fil.

Fødselstiden kan godt undværes her, men det vil være klogt at give en cirkatid alligevel. Grunden er, at Månen bevæger sig hurtigt over himlen og dermed også i horoskopet. 12 grader på et døgn. Hvert stjernetegn er på 30 grader. I tydningen af et horoskop vil månetegnet, det stjernetegn månen står i, fortælle om hvordan du agere og reagere følelsesmæssigt. Månetegnet er ligeså vigtigt som soltegnet, som er det tegn du er født i.

Din Sol er din ånd, din Måne er din sjæl.

Dit horoskop viser hvordan himlen så ud i dit fødselsøjeblik. Det giver et billede af i hvilke tegn dine planeter står. Hver planet og hvert tegn har en bestemt kode og præger sig ind i dit liv på alle planer.

Sammen med dit horoskop - optegnet uden huse - får du tilsendt tekst, som udreder hvad symbolerne står for og hvad de vil med dit liv.

Vi har alle et forskelligt horoskop. Vi er alle unikke. Og vi er meget mere end det stjernetegn vi er født i. Et horoskop er som et psykologisk landskab, hvor også fortiden og fremtiden er aftegnet.

Nedenfor vises mit eget horoskop på to forskellige måder. Uden huse og med huse. Jeg medgiver at de ser ret så forskellige ud. Men de er ens. Læg mærke til, at planeterne står samme steder i begge horoskoper. Det der har drejet, er stjernetegnshjulet, som et udtryk for døgnets rytme.

Startpunktet i et horoskop ligger altid til venstre. Venstre i et horoskop er altid mod øst.Tænk på sangen/salmen "i østen stiger Solen op..." Øst (Ascendanten, det opstigende tegn) er meget vigtigt i et horoskop. I horoskopet uden huse er det Vædderen, som er den første impuls i det nye astrologiske år, der starter ved forårsjævndøgn. Startpunktet i horoskopet med huse er det stjernetegn, der i døgnrytmen stiger op i øst i fødselsøjeblikket. Det er derfor en fødselstid er af yderste vigtighed. For at få fastslået hvor Ascendanten befinder sig, I mit tilfælde er det Vægtens tegn. Vægten er min Ascendant.

Ascendanten er kroppen. Hvert stjernetegn har et bestemt kropsligt præg: kraftig, tynd, høj, lav, rødhåret, lyshåret, opstoppertud, små bryster, osv. Din Ascendants placering i et bestemt stjernetegn er den person du ser i spejlet og som andre ser dig.

Ydermere viser Ascendanten hen til hvordan og hvorledes du umiddelbart går livet i møde. Om du er udadvendt, om du er hurtig, om du er afventende, om du er den stille type eller den frembrusende erober. Osv. Din kropslige persona udtrykker sig gennem det bestemte stjernetegn Ascendanten har placeret sig i, grundet tiden på døgnet og den geografiske position. Så groft sagt er der 12 forskellige Ascendanttyper.

Ascendanten er starten på 1. hus. Der er 12 huse = 12 livsscener.

Din Ascendant bliver ikke tegnet ind. Du får kun den rå skitse som er et øjebliksbillede af, hvor på himlen dine planeter stod, da du blev født. Men du kan få en lille tydning med

Følgende bruger(e) synes godt om: msg83

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/20/2017 11:28 #160861

Hej.

Vi har mange energier i vores horoskop, og dermed i vores indre. Noget fungerer godt, andet har vi det sværere med. Som astrolog kan det psykologiske lag i hvert menneske forstås gennem måden planeterne har placeret sig på.

Planeterne, herunder Sol og måne, udtrykker bestemte sider af din natur. Der er en planet for faderen og en planet for moderen, der er en planet for prinsen og en for prinsessen, ligesåvel som der er et bestemt hus for faderen og et bestemt hus for moderen osv. Samtidig har hvert hus en primær og en sekundær herskerplanet - det er i sandhed rytmer inden i rytmer, liv inden i liv.

Kombinationerne er uendelige, selvom der kun er ti planeter. Hver planet har igen mange udtryksformer, eks den planet der står for prinsen (Mars) er også ens eget energiniveau, måden at være igangsætter på, den specielle måde man stræber mod at nå sit mål på. At blive anderkendt, har for det meste med en anden planet at gøre.

Det er her astrologen som kunstner kommer ind: At kunne male og fortolket dit billede, så du forstår det.

Jeg vil, med forlov, tage en planet ud af dit horoskops helhed og belyse sider ved dens natur (din natur) som om den var hele dig. Den side af dig jeg tager frem og belyser, er selvfølgelig en vigtig del af dit liv, men stadig kun en lille brik i en større helhed.

Husk: Når du modtager den lille tydning vil jeg efterfølgende blive meget glad for en tilbagemelding. Det lærer også jeg noget af. Så tak og på gensyn.

Inden du beslutter dig til, om du vil have et gratis horoskop, vil jeg lige være helt sikker på, at du ved, hvad legen går ud på. Det kan nemlig være en meget alvorlig leg. Som tænder forkerte tanker. Eller lægger forkerte båndsløjfer ind i din tankeprogramering!

Jeg gider ikke skrive om almindeligheder og banale tilstande!

Så hvis du tror at "gratis horoskop" er en sludder for en sladder - og ikke ønsker at modtage et dybere perspektiv - så må du hellere lade være med at trykke videre.

Gratis horoskop med lille tydning kan på 10-14 linier komme meget dybt. Og ramme en fase i dit liv lige på kornet, eller en side af dig, du måske for første gang får sat ord på. Bilder jeg mig ind. Det kan forekomme, på disse få linier med ord, at der er et misforhold mellem det jeg skriver og dit liv. Der kan ske det, at det jeg forsøger at bringe frem i lyset gennem fortolkningen af en lille, men vigtig del af dit horoskop er lidt eller meget fordrejet i forhold til dit liv. Men der kan også ske det, at jeg fortolker noget i dit liv som er ramt helt ved siden af. Og så er det bare ramt helt ved siden af.

Du skal vide: jeg kan ikke ud fra dit horoskop se noget i dit liv, som du ikke ved dybt i dig selv. Så hvis du oplever at min tydning er helt skæv og ikke er møntet på dig, så er den ikke møntet på dig. Længere er den ikke!

Det der er skrevet indtil videre på denne side, fylder vel max den tekstmængde du vil modtage. Og det er ikke meget. Ligesom i det virkelige liv får nogen meget og andre mindre.

Så, hvis du er indforstået med, at jeg har den frihed til at belyse, fortolke, uddybe, beskrive en side i din natur - samtidig med at du ved, at jeg ikke kan "se" noget, du ikke ved om dig selv - så må du godt klikke videre.

Lige en slutbemærkning. Jeg vil være meget glad for tilbagemelding. At udøve astrologi og fortolke horoskoper på denne måde, er et ensomt job.

Hilsen Jan Schultz
Sidste redigering: 07/20/2017 11:33 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/20/2017 11:40 #160862

Stod foroven i min tekst - men det er sludder....

Opgiv dine fødselsdata: dag, måned, år og sted (nærmeste by) for din fødsel og jeg vil tilsende dig et flot horoskop, med lille tydning til. Gratis. Sendes på mail og vedhæftet fil.

Det er svært at rette i dette fora, så når noget er sket er det sket.

Du får selvfølgelig horoskopet og tydningen her på dette fora

Hilsen Jan

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/20/2017 22:00 #160864

Ih ja tak jan

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/20/2017 22:04 #160865

Min teknik driller...håber det kommer med denne gang..jeg er født D.8.8-1975 i esbjerg kl.21.45, og min mor er meget meget sikker på tidspunktet. Min mail. Er Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. . Glæder mig til at blive klogere, bare en lille smule. Tak

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/21/2017 09:08 #160869

Hej Isacecillia

Kig på billedet af dit horoskop til venstre. Her har du Uranus i Vægtens tegn og Jupiter i Vædderen – det har du selvfølgelig sammen med en hel del mennesker jorden over. Jupiter står ca 1 år i hvert tegn og Uranus 7 år. - Til højre står de lige nu i de modsatte tegn – spøjs ikke? Gentagelsesaspekter omhandler altid vigtige perioder i ens liv.

Jupiter omhandler viden og dannelse og rejser og oplevelser så her er du hurtig på banen fordi den står i Vædderens tegn – dog overfor Uranus som er planeten for det anderledes, alternative, det undelige, det bizarre. Så den giver koder eller energi til Jupiter, din filosofiske livsdannelse. Uranus i Vægt omhandler også andre mennesker, så du er lidt/meget fascineret af de ”underlige”, kunstnere, hippier og andet godtfolk

Men nu – lige nu – på himlen har de byttet plads.

Vi – mange – har hørt om 30 års krisen eller forvandlingen fra månebevidsthed til solbevidsthed. Men også 42-43 år er et vigtigt punkt i ens liv. En runde for uranus er 84 år, det halve er 42 år – De to tarotkort ”tårnet” og ”den hængte mand” svarer godt til denne uranusfase.

Den er tilspidset i disse dage med frigørelse af snævre bånd og højspændthed i nervesystemet (det er tæt på nogle oprør der må tages) – men eller vil denne energi fremadrettet kunne bruges konstruktiv til at komme ind i nye livsbaner.

En god regel for dig: Du skal lære at sige fra og ”nej”.

Undersøg hvor du var for 12 år siden – i dit liv og din bevidsthed. Jupiter tager 12 år for et kredsløb, og da den er den store vidensdannelse er man inde i samme livsomstændigheder som for 12 år siden. Det skal forstås på et overordnet plan og ikke i en form for navlebeskuelse eller skyttegravsplan.

Sol og Mars er vist som spændingskoder til Uranus lige her i disse dage – men er overstået snart.

Hilsen Jan
Sidste redigering: 07/21/2017 09:12 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/21/2017 21:23 #160870

Tusind tak for tydningen. Det er nærmest spot on, mange ting er genkendelige, især frigørrelses ambitioner er på spil igen, men kan mærke og er blevet meget mere sikker på rigtigheden, og forbindelsen til det store hele, dog er jeg stadig i lidt i tvivl om hved der er det rigtige at gøre, for at gavne og tage hensyn til de medmennesker omkring mig, samtidig en evig forbandelse af bevidstheden om det store puslespil og mit eget formål, men en evig lyst og motivation til at lære så meget som muligt, dog begrænset af mine gøremål og dygtiggørelsen i at rumme disse. Især i følelsen af at ikke gå fuldstændig på kompri med hvad der er til gode og til gavn for evolutionen og mig, der stadig er en dronning. Men hold da op, er godt nok blevet bidt af astrololigi og har egentlig igennem bitre erfaringer, hengivet mig en smule/meget til astrologien. Håber egentlig du kan hjælpe mig lidt mere,med at finde ud af hvad min måneknude skorpion har at lære mig. Jeg er dig evigt taknemmelig jan. Kender du det, når det hel bare spiller og du har det gode overblik, ja, så regner det med velsignelser og tilkendegivelser af kærlighed og gaver fra oven, som ikke altid er spildte...ja ja, er løve...tusind tak. Kh Isabel

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/23/2017 10:22 #160872

Hej Isabel

Din måneknude har to punkter, den sydlige og den nordlige. Den sydlige bliver også kaldt for dragens hale - hos dig ligger den i Tyren og tæt på Mars. Som jeg forstår den sydlige knude, rummer den koder til fortiden og ønsker at bevare det bestående og nu med din egen Mars ovenpå, så vil du kæmpe for at holde fast i sikkerhed, vaner, komfort etc - det er modsat den udvikling der ligger i den nordlige, som er den åndelige sti frem. Den nordlige hos dig er i Skorpionen, et tegn som vil ind til livets udspring, til sandheden - og her er man på dragejagt i ens indre huler, og helt alene. Det eneste lys du har med, er den sikkerhed du har bygget op i den sydlige - lidt af et paradoks. Og samtidig er Mars den gamle hersker over Skorpionen og nu er du måske klar til at mødes med den nye hersker Pluto.

Her mangler jeg overblik, da der ingen huse er - og selv om du har opgivet fødselstid helt nøjagtigt, skal horoskopet jo korrigeres, for helt at komme tættere på den indre dynamik, der er din egen - hvilke huse befinder planeterne sig i, hvor står dit 8. hus der tilsvarer Skorpionen, Hvilket hus falder i Skorpionen etc.

Faldt lige over dette: Martinus skriver, at ingen af os nogensinde har set andre mennesker og dyr, sådan som de virkelig er. Vi har jo heller ikke set os selv - kun en svag afglans i spejlet af vore fysiske kroppe! (kommentar: Vores fysiske krop er Ascendanttegnet)

Med astrologien i hånden og i særdeleshed det personlige korrigerede horoskop, kan man se det indre menneske. Her har astrologen fået røntgen-briller på.

God dag til dig

Kærlighed fra Jan

www.astrologiskforum.dk
Sidste redigering: 07/23/2017 10:27 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/25/2017 14:24 #160878

Hej Jan

Jeg er helt klar til en tydning.

Jeg er født kl. 20:42 d. 14. juli 1983 på Holbæk sygehus.

Jeg glæder mig til at høre hvad du ser i mit tegn.

Kh Daniel

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/26/2017 09:46 #160880

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/26/2017 10:31 #160881

Hej daniel.

Dit horoskop er foroven. Jeg havde lige skrevet en tekst, som forsvandt - du er krebs, med krebsens herskerplanet Månen i jomfruen, derved er du en mere tænkende og analyserende krebs end krebse normalt er. Krebsen i sig selv er fuld af følelser og stemning, billeder og fantasi (du kan læse mere om Krebs her: www.astrologiskforum.dk)

Fra juni 2017 til maj 2018 har planeten Uranus placeret sig i de sidste grader af Vædderen (denne transit Uranus har jeg placeret uden for kredsen) i opposition til din Saturn konjunktion Pluto. Saturn og pluto sammen kan give et mønster af, at ofte måtte starte forfra i en udviklingsproces, at strukturer har godt af at blive nyforstået, mønsteret giver ofte livskampe mod autoriteter (startende med din far), bekymret for at blive kontroleret og overvåget - nu kommer så denne transit uranus, der i sig selv har med frihed, nye veje, nye åbninger at gøre og er gearet op i tid, så den skubber på at det går hurtigt - spændende udvikling du står i.

Hilsen Jan
Sidste redigering: 07/26/2017 10:33 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/27/2017 12:35 #160889

Hej Jan

Tak for din tydning. Det er noget i det du skriver, som jeg kan genkende.
F.eks. at jeg er fuld af følelser og stemning, billeder og fantasi. Om jeg også er en mere tænkende og analyserende krebs end krebse normalt er, kan være svært at vurdere, men det er helt sikkert at jeg tænker meget over AL ting. Selv helt ned i de små detaljer, med undtagelse at dagligdags planlægning, hvilket min kone er noget hovedrystende over nogle gange.

Men alle projekter jeg går i gang med eller livets store spørgsmål og andre spændende ting, kan jeg tænke meget over.

Jeg har altid haft det svært med autoriteter. Og ja, et bump på vejen var, da jeg som 17 årig blev smidt ud hjemmefra at min far. Fra da af måtte jeg klare mig selv og det har jeg gjort lige siden. Som 25 årig fandt jeg min kone. Hun er skytte og hun har givet mig den ro jeg behøver i hjemmet.

Jeg blev vegetar som 29 årig og siden da har min mentalitet og mit livsyn ændret sig makant. Hvis jeg skruer tiden 8 år tilbage, kan jeg faktisk slet ikke kende mig selv? Jeg var i hvert fald et helt andet menneske.

Jeg blev opmærksom på Martinus da jeg var 27 år. Det har også været en milepæl i mit liv.

Du skriver ´Saturn og pluto sammen kan give et mønster af, at ofte måtte starte forfra i en udviklingsproces´.

Hvordan skal det eller kan det også forstås, udover det du allerede har forklaret?

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/28/2017 09:01 #160898

Hej igen Daniel.

Saturn og pluto sammen kan give et mønster af, at ofte måtte starte forfra i en udviklingsproces´ - Ja, det er temaet... Det er der skrevet tykke bøger over. En must bog er "Saturn" af Liz Greene (hun er jungianer), lån den på biblioteket. Ud over at skrive om Saturn i tegn, huse og aspekter med andre planeter, har hun brugt 10 sider på at beskrive Saturn i aspekt med Pluto, som du jo er født med. Dybe, dybe indsigter.

I astrologien er de to indvielsestegn Skorpionen og Stenbukken. Disse to tegn har en planethersker. For Skorpionens vedkommende er det Pluto og for Stenbukkens vedkommende er det Saturn. Disse to planeter er du født med, at de set fra Jorden står på linie eller ovenihinanden når de tegnes ind i horoskopet. Mønsteret hedder en konjunktion. Disse to planeter bevæger sig langsomt. Saturn tager ca 30 år om at gå rundt i dyrekredsen, altså igennem alle tegn - Pluto tager 248 år. Hos dig og millionvis af andre mennesker på Jorden er født med dette mønster.

Dette mønster rummer, set med Plutos briller: de dybeste erkendelser, instinktviljens totalitet, eliminering af det overflødige (Pluto er underverdenes hersker og udenfor den menneskelige kontrol) udrensning, fortrængning, hersker over død og liv.

Dette mønster rummer, set med Saturns briller: Moral, struktur, mål, grænser, erkendelser, vækst, autoritet, ansvarlig.

Dette er bare kodeord: begge disse planeter står i vægten, kodeord: andre mennesker, tætte relationer, parforhold, principper, social engagement.

Det har du tilfælles med de mange der er født med Saturn i konjunktion med Pluto i Vægtens tegn. Og de tre kvaliteter skal nu koges sammen til et fluidium og en analyse udledes deraf -det er den kollektive udlægning.

Den personlige kommer i stand ved at udfinde, hvilket hus befinder dette mønster sig i. Og godt nok står de meget tæt på din Ascendant i fødselsøjeblikket (ud fra din fødselstid) men der skal ikke meget til at de rykker op i 12 hus (huset ovenover Ascendanten) - det er dit indre rum og ikke synligt. Hvis det sker er Ascendanten sikkert i Skorpionen og så bliver Pluto ligepludselig horoskopets hersker. Husk: Pluto styrer Skorpionen.

Grunden til jeg nævnte dette mønster hos dig - jeg kunne jo bare have snakket om Krebsen og Månen i Jomfruen. er, at det er meget stærkt i din natur og nu er transit Uranus lige overfor. Uranus er en kollektiv energiform der har med at skabe pludselige nye relationer, pludselige åbninger i livsstrømmen og tidsånden - der er fart på. Så den periode jeg nævnte er yderst vigtig i dene sammenhæng - men jeg mangler husene for at kunne komme tættere på.

Sikke en smøre - skriv endelig tilbage.

Hilsen Jan

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/28/2017 09:22 #160899

Hej igen Daniel.

Saturn og pluto sammen kan give et mønster af, at ofte måtte starte forfra i en udviklingsproces´ - Ja, det er temaet... Det er der skrevet tykke bøger over. En must bog er "Saturn" af Liz Greene (hun er jungianer), lån den på biblioteket. Ud over at skrive om Saturn i tegn, huse og aspekter med andre planeter, har hun brugt 10 sider på at beskrive Saturn i aspekt med Pluto, som du jo er født med. Dybe, dybe indsigter.

I astrologien er de to indvielsestegn Skorpionen og Stenbukken. Disse to tegn har en planethersker. For Skorpionens vedkommende er det Pluto og for Stenbukkens vedkommende er det Saturn. Disse to planeter er du født med, at de set fra Jorden står på linie eller ovenihinanden når de tegnes ind i horoskopet. Mønsteret hedder en konjunktion. Disse to planeter bevæger sig langsomt. Saturn tager ca 30 år om at gå rundt i dyrekredsen, altså igennem alle tegn - Pluto tager 248 år. Hos dig og millionvis af andre mennesker på Jorden er født med dette mønster.

Dette mønster rummer, set med Plutos briller: de dybeste erkendelser, instinktviljens totalitet, eliminering af det overflødige (Pluto er underverdenes hersker og udenfor den menneskelige kontrol) udrensning, fortrængning, hersker over død og liv.

Dette mønster rummer, set med Saturns briller: Moral, struktur, mål, grænser, erkendelser, vækst, autoritet, ansvarlig.

Dette er bare kodeord: begge disse planeter står i vægten, kodeord: andre mennesker, tætte relationer, parforhold, principper, social engagement.

Det har du tilfælles med de mange der er født med Saturn i konjunktion med Pluto i Vægtens tegn. Og de tre kvaliteter skal nu koges sammen til et fluidium og en analyse udledes deraf -det er den kollektive udlægning.

Den personlige kommer i stand ved at udfinde, hvilket hus befinder dette mønster sig i. Og godt nok står de meget tæt på din Ascendant i fødselsøjeblikket (ud fra din fødselstid) men der skal ikke meget til (10 minutter senere fødsel) at de rykker op i 12 hus (huset ovenover Ascendanten) - det er dit indre rum og ikke synligt. Hvis det sker er Ascendanten sikkert i Skorpionen og så bliver Pluto ligepludselig horoskopets hersker. Husk: Pluto styrer Skorpionen.

Grunden til jeg nævnte dette mønster hos dig - jeg kunne jo bare have snakket om Krebsen og Månen i Jomfruen. er, at det er meget stærkt i din natur og nu er transit Uranus lige overfor. Uranus er en kollektiv energiform der har med at skabe pludselige nye relationer, pludselige åbninger i livsstrømmen og tidsånden - der er fart på. Så den periode jeg nævnte er yderst vigtig i dene sammenhæng - men jeg mangler husene for at kunne komme tættere på.

Sikke en smøre - skriv endelig tilbage.

Hilsen Jan

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/28/2017 11:58 #160904

Hej Jan

Spændende læsning det du skriver, trods at jeg har svært ved forstå det hele. Jeg har aldrig beskæftiget mig med astrologien, så de astrologiske termer som f.eks. huse, forstår jeg ikke meget af.

Det du skriver med ´Uranus er en kollektiv energiform der har med at skabe pludselige nye relationer, pludselige åbninger i livsstrømmen og tidsånden - der er fart på´

Det er meget spændende hvilket muligheder det bringer med sig.

Tak for din tydning og følgende oplysninger.

Kh Daniel

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 07/28/2017 12:32 #160905

Hej Daniel

Lige en kommentar: ligesom der er 12 stjernetegn med hver deres specielle udtryk, således kan døgnrytmen deles ind til 12 huse (øst, syd, nord, og vest og nordnordvest, nordnordøst, sydvest etc.)
og så er der 10 planeter og vinkelafstande (aspekter).

Prøv at forestille dig at DU er et teaterstykke.

Stjernetegnene er forfatterens idé med stykket.

Teaterstykket er en 12 akter. Der er en akt i hjemmet (4. hus), der er en akt med partneren (7. hus), der er en akt med vennerne (11. hus) der er en akt med døden (8. hus). Bare for at tage nogle eksempler

Planeterne er skuespillerne. Solen og Månen er kongen og dronningen, eller hovedrolleindehaverne i maskulin og feminin form. De andre planeter udtrykker hverdagslivet (merkur), faderen (Saturn), de elskende( mars og venus) osv.

Aspekterne mellem skuespillerne udsiger, om de har det svært med hinanden (kvadrater: 90 grader fra hinanden, oppositioner: 180 grader fra hinanden, nogen gange konjunktioner: 0 grader fra hinanden) eller deres indbyrdes forhold og forståelse bare drøner derudaf (trigoner: 120 grader fra hinanden, sekstiler: 60 grader fra hinanden)

Hvis du og/eller andre læsere kunne tænke sig at lære mere om dette fag, holder jeg kursus i det til billige penge - du kan endog komme gratis med, hvis visse betingelser opfyldes. se mere her: www.astrologiskforum.dk

Hilsen Jan
Sidste redigering: 07/28/2017 12:41 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/07/2017 20:32 #160943

• Lita
  • IKKE ONLINE
Ja tak. Jeg vil gerne have et prøve horoskop lagt.
Jeg er født 9. januar 1975 klokken 20.25 i Haderslev. Danmark.
Mange hilsner fra Lita

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/08/2017 09:35 #160944

Hej Lita.

Horoskopet til venstre har alle planeter med, det til højre har jeg fjernet lidt.

Vi skal snakke om Pluto, underverdenens planet, transformationens planet - hør om dig og Pluto

Hilsen Jan

www.astrologiskforum.dk
Sidste redigering: 08/08/2017 09:37 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/08/2017 09:50 #160945

Hej Lita og andre.

Videoen kan ikke ses på youtube af andre - jeg øver mig i dette medie, så kom med feedback.

Hilsen Jan

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/08/2017 10:34 #160946

• Lita
  • IKKE ONLINE
Tak for svar, kære Jan. Jeg kan desværre ikke se videoen du har lagt ud.
Hvad kan jeg gøre ved det?
Mange hilsner
Lita

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/08/2017 13:04 #160947

Hej

Er der andre, der heller ikke kan se videoen???

Hilsen Jan

- Og Lita - send mig din mail adresse. så får du en optagelse der (som ikke er youtube)

Men prøv først at se, om denne optagelse virker

Hilsen Jan

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/08/2017 13:31 #160948

• Lita
  • IKKE ONLINE
Kære Jan.
Tusind tak for din tydning.
Du ramte meget korrekt. "Spot on"
Jeg skal lige tygge på det og derefter vil jeg tage kontakt til din e-mail på din hjemmeside , hvis det er okay, med henblik på køb af en helt horoskop tydning.
Men for nu, tusind tak.
Venlig hilsen Lita
Følgende bruger(e) synes godt om: astrolog

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/09/2017 14:26 #160949

Skal du have en fjernanalyse – en astrologisk tydning af dit horoskop – da foregår det på denne måde:

Oplys om fødselsdag, måned, år, tiden for fødslen og geografisk position (by eller tæt ved). Skriv hvor du har tiden fra – og ingen fødselstid??? Måske kan du præcisere det lidt nærmere, evt. om fødslen foregik efter fyraften, før solopgang etc.

Med hensyn til fødselstiden: mødre er nogen af de værste til at huske, især hvis hun har flere børn. Starter hun med sætningen: ”Det var vist nok...” Tro hende ikke!

Fødselstiden kan søges på landsarkiverne.

En optagelse af dit horoskop med lyd og billed bliver sendt til dig af ca. 1 times varighed – du lytter igennem og kommer sikkert med nogle kommentarer, som jeg i en ny optagelse kommenterer. Ellers, hvis du er tilfreds og ikke har spørgsmål, kan jeg finde på at uddybe flere lag i dit horoskop.

Ved tredje optagelse (frit valg, om du ønsker denne del med) begynder jeg at forklare dig om det kommende års prognose. Forstået som, hvad er det for et planetarisk rum du er i eller snart vil komme til? – Vigtigt: Der er forskel på konkret at udsige fremtidige hændelser (og det gør jeg ikke) og så at udstikke fremtidens rum og hvilke psykologiske kvaliteter der følger med her.

Ved alle optagelser vil jeg klippe og tegne m.m. for at gøre optagelsen levende.

Skal dit horoskop korrigeres, da oplys om 4-6 hændelser så tæt på som mulig, med et stikord til – begynd med barndommen.

Fremgangsmåden, som her skitseret, hvor du sidder et andet sted og vi udveksler information til hinanden, er næsten lige så god og givende, som hvis du besøgte mig på Bornholm og fik en astrologisk analyse dér. Selvfølgelig mangles der kropsmimikken, men til gengæld har du dage til at reflektere over emnet og tydningen, inden du får en ny portion indsigt – (det kunne nok såmænd også været arrangeret her på øen).

Skriv lige om du er høj, lav, hårfarve, bredskulret, flabøre, opstoppertud etc – ja, jeg mener det. Fysiske udtryk er jo en del af din ASC (ascendanten) – send gerne et billed. Must!

Prisen er: Tydning uden korrektion 650,- kr og tydning med korrektion 1000,- kr.

Korrektion af horoskop, uden tydning: 500,- kroner.

Indsigelser skal ske inden den anden optagelse, men kun for de kunder, der har bestilt ”tydning med korrektion” - : er man ikke tilfreds med analysen og kvaliteten, skal man jo ikke betale. Der kan jo ske det, at jeg en sjælden gang har ramt et forkert udgangspunkt, fundet et forkert tidssnit ved korrektionen – derved blive hele analysen skævt. For planeter står i ”forkerte” huse og klienten kan ikke kende sig selv.

Som i gammel købmandsskab betaler man først, når den sidste varer er modtaget.

Hilsen Dr. Schultz

www.astrologiskforum.dk
Sidste redigering: 08/09/2017 14:35 af astrolog.

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/13/2017 14:07 #160956

• dr100
  • IKKE ONLINE
Hej
Ville være glad for den lille tydning (i første omgang)
Født 28.06.1968 i Tårnby, København kl.08.25 - har oplysningerne fra Landsarkivet
Mange hilsener
Dorte

Sv: Gratis horoskop med lille tydning 08/14/2017 10:45 #160957

Hej Dorte

Hos dig står planeten Saturn i Vædderen, i 24 grader og 14 minutter – hvert tegn er 30 grader.

Saturn er den sidste planet vi kan se med det blotte øje og derved styrer den alle grænser. Den er din moral, samvittighed og autoritet, men også en stor del af din power til at skabe en karriere. I Vædderen hvor Saturn står vil du gå din egen vej, finde ud af faldgrupper selv og med et stærkt ønske om at være selvstændig – dog har du måtte kæmpe meget med autoriteter i dit liv og sikkert også din far eller andre tætte personer-

Men nu er Uranus kommet ”på besøg” og vil forandre din karrierevej og/ eller skabe nyt fokus omkring din karriere med nye mennesker. Uranus omhandler kollektive anliggender og nye veje og pludselige skift.

En transit planet er en planet der går rundt i dyrekredsen – det gør de alle, men opmærksomheden lægges på de langsomtgående planeter fra Jupiter og videre ud – en omgang i horoskopet er: Jupiter 12 år, Saturn 29 år, Uranus 84 år, Neptun 146 år og Pluto 248 år. -

Uranus som transit går over et punkt 3 gange, dog, det er først ved afslutningen af den sidste passage, at man helt kan blive klar over, hvad dens forløb drejede sig om – Som salige Søren Kierkegaard skrev: livet levet forlæns, men forstås baglæns.

Strengt taget kan man sige at første gang passagen kommer, bliver man opmærksom på at noget er ved at forandre sig, anden gang tager man sig i agt og er medformende i dens handlingsforløb og tredje gang er det så den nye vej. Løbet er kørt, om man så må sige!

Uranus kom på besøg hos Saturn ca slut i marts 2017 til april 2017, men vil komme anden gang fra slut november 2017 til midt februar 2018 – bemærk: hos dig vil anden og tredje gang være koblet sammen.

Man kan nå langt udviklingsmæssigt og erhvervsmæssigt på en sådan transit – med Uranus har det ofte nået med pludselig at øjne nye muligheder og gribe dem, at forsynet viser sig fra den og den side.

I den græske mytologi var Uranos himlen og formalede sig (havde samleje) med Jorden og sammen fødte de tiden: Kronos = Saturn.

Så: lyt til himlen og betragt verden som dine muligheders spejl – for denne periode er et stort svar fra ”himlen” på dine muligheder for at blive din egen autoritet.

Hilsen Dr. Schultz

www.astrologiskforum.dk
Sidste redigering: 08/14/2017 10:50 af astrolog.
  • Side:
  • 1